Strona 2 z 2

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-08-27, 21:11
autor: Shalvan
No tak, ale to taka zawodowa armia zaciężna, racja?

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-08-27, 21:20
autor: Mark Subintabulat
Jeżeli chcesz mieć stałą armię, która będzie pozostawała pod bronią z tury na turę (obecnie czas gry pomiędzy turami wynosi ok 20 lat) to ta ilość żołnierzy nie będzie brana pod uwagę.

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-08-28, 07:11
autor: Shalvan
No właśnie, bo mam oddziały milicji obywatelskiej w miastach i oni normalnie się mnożą xD

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-08-28, 13:33
autor: Scarecrow
Znając zwyczaje żołnierskie, stała armia powinna się liczyć do przyrostu... najechanego sąsiada x]

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-08-28, 13:40
autor: Chromy
Ja też się dziwie, że żaden bękart z tego nie powstał Kappa

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2015-12-30, 19:51
autor: Fear
Kalkulator na tury 16-30, wprowadzamy drobne zmiany, domy publiczne i akademie, z zastrzeżeniem, że akademie może mieć właściciel pewnego atutu. Domy publiczne mogą mieć wszyscy. Każde 10 punktów podnosi na stałe przyrost o 1%, maksymalnie można w ten sposób podnieść przyrost o 5%. Punkty przyznawane na domy publiczne i akademie przyznaje ja w zależności od rozwoju odpowiednich dziedzin w zależności od kraju. Punkty te nie wliczają się do ogólnej sumy punktów generowanych przez kraj.

Re: Zasady Gry i mechaniki

: 2016-01-01, 03:08
autor: Chromy
NJbny