Zasady Gry i mechaniki

Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Shalvan »

No tak, ale to taka zawodowa armia zaciężna, racja?
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Mark Subintabulat »

Jeżeli chcesz mieć stałą armię, która będzie pozostawała pod bronią z tury na turę (obecnie czas gry pomiędzy turami wynosi ok 20 lat) to ta ilość żołnierzy nie będzie brana pod uwagę.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Shalvan »

No właśnie, bo mam oddziały milicji obywatelskiej w miastach i oni normalnie się mnożą xD
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Scarecrow
Posty: 74
Rejestracja: 2015-08-15, 00:40

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Scarecrow »

Znając zwyczaje żołnierskie, stała armia powinna się liczyć do przyrostu... najechanego sąsiada x]
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Chromy »

Ja też się dziwie, że żaden bękart z tego nie powstał Kappa
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Fear
Posty: 369
Rejestracja: 2015-08-05, 19:02

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Fear »

Kalkulator na tury 16-30, wprowadzamy drobne zmiany, domy publiczne i akademie, z zastrzeżeniem, że akademie może mieć właściciel pewnego atutu. Domy publiczne mogą mieć wszyscy. Każde 10 punktów podnosi na stałe przyrost o 1%, maksymalnie można w ten sposób podnieść przyrost o 5%. Punkty przyznawane na domy publiczne i akademie przyznaje ja w zależności od rozwoju odpowiednich dziedzin w zależności od kraju. Punkty te nie wliczają się do ogólnej sumy punktów generowanych przez kraj.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alea iacta est
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady Gry i mechaniki

Post autor: Chromy »

NJbny
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Organizacyjne”