Strona 1 z 1

Awanse

: 2015-08-05, 23:03
autor: Glau
a)-b) oznacza wybór jednej opcji.

Berserker poziom 2 otrzymuje:
a)
Rozpłatanie: Po wykonaniu ataku zakończonego trafieniem, Berserker może wykonać kolejny w inny cel. Pojedynczy Berserker może w ten sposób zaatakować każdy cel tylko jednokrotnie w zadanej turze. Oprócz tego berserker otrzymuje +2 życia.

b)
Ulepszona szarża: Berserker może wykonywać szarżę raz na dwie tury. Otrzymuje wówczas premię do celności i podwaja swoją szansę na trafienie krytyczne.

Alchemik poziom 2 otrzymuje:
Alchemik może brać do walki dwa, różne, przedmioty.

Ponadto:
a)
Lanca ogniowa: Alternatywny ekwipunek dodatkowy. Alchemik przechowuje rakietę, przy pomocy której może wyrządzić przeciwnikom i osłonom znaczące uszkodzenia.

b) Alchemik jest stale na prochach wobec czego nie wykonuje już rzutów na panikę. Ponadto jego zasięg ruchu oraz hp zwiększają się o 1.

Muszkieter poziom 2 otrzymuje:

Muszkieter traktuje osłonę połowiczną jako pełną, gdy wróg wykonuje strzał do niego, a osłonę pełną jako połowiczną gdy on wykonuje strzał we wroga.
Ponadto:
a) Scout: muszkieter może wykonywać strzał po ruchu. Ponadto pierwszy atak okazyjny w każdej turze wymierzony w muszkietera automatycznie chybia.
b) Egzekucja: muszkieter, raz na dwie tury, może wykonać strzał do rannego celu. Ten strzał posiada podwójną szansę na krytyk oraz może być wykonany jako druga akcja w ramach tury.

Strażnik poziom 2 otrzymuje:

Tylko wyposażony w miecz i tarczę:
a) Moja tarcza za Argus: Stojący obok strażnika są traktowani jakby posiadali połowiczną osłonę oraz jego redukcję obrażeń. Hp strażnika zwiększa się o kolejny 1 punkty. Kilku strażników wyposażonych w tarcze może w ten sposób podnieść swoją redukcję obrażeń nie bardziej niż o 1.
Tylko wyposażony w łuk
b) Strażnik pozostawiony na warcie oddaje strzał do każdego przeciwnika który sprowokuje atak okazyjny. (Nie więcej niż trzy strzały) Ponadto reaguje atakiem okazyjnym nie tylko na ruch, ale również na ataki wroga.