Tura 1
: 2015-08-01, 13:17
Miasto składa się z siedmiu dzielnic:
Kasztelu,
dzielnicy handlowej, dzielnicy rzemieślniczej, dzielnicy klasztornej,
portowej, podbramia i tak zwanej dzielnicy cmentarnej.
Podobno w pewnej części podbramia zaczęli znikać ludzie. Twoja elitarna organizacja sił porządkowych zostaje wysłana do zbadania sytuacji. Podobno na terenie dzielnicy znajduje się pewien znany alchemik, odnalezienie go i wyprowadzenie żywego z miejsca akcji może przyśpieszyć wasze badania.
* * *
Każdy Zakłada temat w swoim dziale - powinniście już widzieć, w którym wysyła skład żołnierzy.
Wasza organizacja liczy w tym momencie po szesnastu żołnierzy, odpowiednio po czterech z każdej z niżej wymienionych klas.
Temat nazywacie Użytkownik: Pierwszy kontakt
Berserker:
Raz na trzy tury może zaszarżować na przeciwnika, szybko zmniejszając dystans i wykonując natychmiastowy, silny atak.
Broń podstawowa: Topór dwuręczny
Strażnik:
Posiada o jeden punkt wytrzymałości fizycznej i psychicznej więcej od innych klas.
Broń: Może zostać wyposażony w miecz i tarczę(redukcja obrażeń 1) albo łuk (pozwalający oddać dwa strzały na turę) [decydując się na wystawienie tej klasy do walki, wybierz jedno]
Alchemik:
Wyposażony w roślinkę, może przetrzymywać aż trzy jej sztuki, zaś wyposażony w granat przechowuje jego dwie kopie. Na wyższych poziomach może uzyskać dostęp do lancy ogniowej.
Broń podstawowa: Kusza, miecz
Muszkieter:
Potrzebuje pełnej tury na oddanie celnego strzału, ma zwiększoną zasięg/celność w stosunku do innych klas.
Broń podsawowa: Muszkiet, bagnet.
Specjalny ekwipunek alternatywny: dodatkowa amunicja do muszkietu[2] (normalnie muszkieter przechowuje trzy sztuki amunicji)
Wybierzcie pięć postaci, nadajcie im imiona i wybierzcie dla nich po jednym przedmiocie z listy:
Ekwipunek (każda postać może posiadać jeden przedmiot):
Zielona roślinka lecznicza
Kamień ogniowy [granat] (wykorzystanie go na wrogu utrudni wykonywanie sekcji zwłok)
Koszulka kolcza (+1 hp)
Jednostrzał (Broń bliskiego-średniego zasięgu)
Remember, we will be watching.
Kasztelu,
dzielnicy handlowej, dzielnicy rzemieślniczej, dzielnicy klasztornej,
portowej, podbramia i tak zwanej dzielnicy cmentarnej.
Podobno w pewnej części podbramia zaczęli znikać ludzie. Twoja elitarna organizacja sił porządkowych zostaje wysłana do zbadania sytuacji. Podobno na terenie dzielnicy znajduje się pewien znany alchemik, odnalezienie go i wyprowadzenie żywego z miejsca akcji może przyśpieszyć wasze badania.
* * *
Każdy Zakłada temat w swoim dziale - powinniście już widzieć, w którym wysyła skład żołnierzy.
Wasza organizacja liczy w tym momencie po szesnastu żołnierzy, odpowiednio po czterech z każdej z niżej wymienionych klas.
Temat nazywacie Użytkownik: Pierwszy kontakt
Berserker:
Raz na trzy tury może zaszarżować na przeciwnika, szybko zmniejszając dystans i wykonując natychmiastowy, silny atak.
Broń podstawowa: Topór dwuręczny
Strażnik:
Posiada o jeden punkt wytrzymałości fizycznej i psychicznej więcej od innych klas.
Broń: Może zostać wyposażony w miecz i tarczę(redukcja obrażeń 1) albo łuk (pozwalający oddać dwa strzały na turę) [decydując się na wystawienie tej klasy do walki, wybierz jedno]
Alchemik:
Wyposażony w roślinkę, może przetrzymywać aż trzy jej sztuki, zaś wyposażony w granat przechowuje jego dwie kopie. Na wyższych poziomach może uzyskać dostęp do lancy ogniowej.
Broń podstawowa: Kusza, miecz
Muszkieter:
Potrzebuje pełnej tury na oddanie celnego strzału, ma zwiększoną zasięg/celność w stosunku do innych klas.
Broń podsawowa: Muszkiet, bagnet.
Specjalny ekwipunek alternatywny: dodatkowa amunicja do muszkietu[2] (normalnie muszkieter przechowuje trzy sztuki amunicji)
Wybierzcie pięć postaci, nadajcie im imiona i wybierzcie dla nich po jednym przedmiocie z listy:
Ekwipunek (każda postać może posiadać jeden przedmiot):
Zielona roślinka lecznicza
Kamień ogniowy [granat] (wykorzystanie go na wrogu utrudni wykonywanie sekcji zwłok)
Koszulka kolcza (+1 hp)
Jednostrzał (Broń bliskiego-średniego zasięgu)
Remember, we will be watching.