Border Lands - TSA

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - TSA

Post autor: Borys »

DZIEŃ SIÓDMY

Dlanor zażywa surowicę i wyzdrowiał
Agon wzmacnia palisadę z desek 1 (1/20)
Merik ciosa desek 5
Mark wzmacnia palisadę z desek 2 (3/20)
Chromy wzmacnia palisadę z desek 4 (7/20)
Panda wzmacnia palisadę z desek 2 (9/20)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach): 13
Złoto (przydatne podczas handlu): 4
Drewno (do przerobienia na deski): 1 - 1 = 0
Deski (ciosane z drewna): 9 + 5 = 14 - 9 = 5
Kule armatnie (do nabicia armat): 4
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami): 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia): 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie): 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!): 2
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół): 3
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół): 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków): 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek): 0

Morale:
Panda - 7
Mark - 6
Chromy - 14
Dlanor - 6
Merik - 7
Agon (LR2) - 9

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 9/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 4/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

I to samo... rozdaj jedzenie, przydziel funkcje, określ wykorzystanie prochu (armat coś nie masz naładowanych Kappa )
Siła bojowa wroga - pozostało 3
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruba
Posty: 99
Rejestracja: 2013-08-20, 19:43

Re: Border Lands - TSA

Post autor: Gruba »

No to Dlanor wpierdala ostatnie żarcie, które pozostało.
Kanoniera brak.
Dowódca - Merik
Strzelcy - Dlanor, Mark i Panda
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - TSA

Post autor: Borys »

NOC SIÓDMA

Obrońcy oddają salwy (-3 siły bojowej wroga (0), -3 prochu)

Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!

Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach): 13 - 3 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie): 1 - 1 = 0

Morale:
Panda - 7 - 2 = 5 = 2 = 7
Mark - 6 - 2 - 1 = 3 + 2 = 5
Chromy - 14 - 2 - 3 = 9 + 2 = 11
Dlanor - 6 + 2 = 8
Merik - 7 - 2 = 5 + 2 = 7
Agon (LR2) - 9 - 1 = 8 + 2 = 10

ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruba
Posty: 99
Rejestracja: 2013-08-20, 19:43

Re: Border Lands - TSA

Post autor: Gruba »

Mark - idzie na polowanie
Panda - idzie na polowanie
Dlanor - idzie na polowanie
Agon - zbiera zioła
Merik - rąbie drewno
Chromy - wzmacnia palisadę z desek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - TSA

Post autor: Borys »

DZIEŃ ÓSMY

Mark wraca z odgryzioną ręką (lekka rana, bo odgryziona ręka to nie jest ciężka rana, 3 tury, medykamentów trzeba 2 aby zniwelować efekt, morale -2), proch -1
Pandę znaleziono ranem rozszarpanego na strzępy przez jakąś rozszalałą bestię... chyba próbował się bronić, proch -1 R.I.P.
Dlanor wrócił zdrowy, spocony, zmęczony, zasmarkany, ale zdołał uciec przed tym rozszalałym potworem (a może był zmęczony i spocony od czegoś innego?)... proch -1
Agon wraca z ziołami 5, doniósł, że w lesie jest TSA i w nocy zaatakuje fort
Merik wraca z drewnem w ilości 2
Chromy dostawia do palisady desek 5 (14/20)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach): 10 - 3 = 7
Złoto (przydatne podczas handlu): 4
Drewno (do przerobienia na deski): 0 + 2 = 2
Deski (ciosane z drewna): 5 - 5 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat): 4
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami): 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia): 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie): 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!): 2
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół): 3
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół): 0
Zioła (do tworzenia leków): 0 + 5 = 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek): 0

Morale:
Panda - 0 :(
Mark (LR3) - 5 - 2 = 3
Chromy - 11
Dlanor - 8
Merik - 7
Agon (LR1) - 10

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 14/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 4/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”