Border Lands - Mark

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...

Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.

Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami

- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.

MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:

- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych

PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

DZIEŃ I


Merik - idzie po drewno
Borys - rąbie drewno na deski
Panda - idzie na zwiad
Chromy - zaczyna robić wieżę
Mark - idzie polować
Dlanor - gotuje mięso
Agon - zbiera zioła
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Merik wraca z drewnem w liczbie 2
Borys tworzy desek 4
Panda wraca z informacją, że na razie w lesie panuje spokój
Chromy stawia desek do wieży 5
Mark wraca cały i zdrowy z surowymi racjami w liczbie 4, proch -1
Dlanor przyrządza gotowanych racji 4
Agon wraca z lasu z ziołami w liczbie 6

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 1 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 2 = 4 - 1 = 3
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 4 = 9 - 5 = 4
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 + 4 = 20 - 4 =16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 6 = 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Wszyscy: 12/15

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 5/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

WIECZÓR DZIEŃ I


Merik - surowe racje
Borys - gotowane racje
Panda - gotowane racje
Chromy - alkohol
Mark - gotowane racje
Dlanor - gotowane racje
Agon - nic

Warta:
Agon i Panda xD
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 1 = 15
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Borys - 12
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 12 - 2 = 10 + 4 = 14
Dlanor - 12
Merik - 12 - 1 = 11
Agon - 12 - 2 - 1 = 9

Agon i Panda nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy. Ale może to dlatego, że całą noc Panda wyzywał Agona od śmieci i skupiał się na dręczeniu kolegi?

ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

DZIEŃ II
Merik - robi deski
Borys - robi wieże
Panda - idzie na polowanie
Chromy - robi wieżę
Mark - robi deski
Dlanor - gotuje
Agon - robi surowice
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Merik w pocie czoła przygotował desek 5
Borys podczas budowy wieży spadł i obił sobie kość ogonową (morale -1, lekka rana, przez najbliższe dwie tury Borys może być mniej efektywny, chyba że otrzyma leki)
Panda przynosi surowych racji sztuk 3, proch -1
Chromy stawia do wieży desek 4 (9/30)
Mark tworzy desek 1
Dlanor przygotowuje porcji posiłku 4
Agon przygotowuje z ziół w liczbie 4 surowicę w liczbie 2

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 - 1 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 2 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 4 + 6 = 10 - 4 = 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 15 + 3 = 18 - 4 = 14
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 + 2 = 3
Zioła (do tworzenia leków) - 6 - 4 = 2
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys (LR2) - 12 - 1 = 11
Panda - 11
Mark - 11
Chromy -14
Dlanor - 12
Merik - 11
Agon - 9


Ulepszenia

# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 9/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

Panda - gotowane mięso
Mark - surowe mięso
Chromy - surowe mięso
Dlanor - gotowane mięso
Merik - surowe mięso
Agon - surowe mięso

Na warcie jest Panda
Agon śpi na dworze
Reszta śpi w środku
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Halo, halo, a co Borys je?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

jakbym zrobił kupę Markiem to bym mu dał gówno do jedzenia, a tak to niech chuj połamany ma to gotowane mięso, chora ciota
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Ile agresji :(

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 14 - 4 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 3 = 1

Morale:
Borys (LR2) - 11
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 11 - 1 - 1 = 9
Chromy -14 - 1 - 3 = 10
Dlanor - 12
Merik - 11 - 1 = 10
Agon - 9

Panda nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ TRZECI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

DZIEŃ III
Merik - robi deski
Borys (LR2) - a niech sie leczy chuj 11
Panda - kopie fose
Mark - kopie fose
Chromy - buduje wieże
Dlanor - gotuje żarcie
Agon - kopie fose
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Merik tworzy desek 4
Borys leczy się za pomocą medykamentów 1
Panda kopie fosę (1/10)
Mark kopie fosę (2/10)
Chromy stawia do wieży desek 5
Dlanor przyrządza sztuk posiłku 4
Agon kopie fosę (3/10)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 1 - 1 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 6 + 4 = 10 - 5 = 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 4 = 6
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 - 1 = 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 2
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 11
Panda - 10
Mark - 9
Chromy -10
Dlanor - 12
Merik -10
Agon - 9

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 14/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 3/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

Merik - gotowane racje
Borys - surowe racje
Panda - gotowane racje
Chromy - gotowane racje
Mark - gotowane racje
Dlanor - gotowane racje
Agon - surowe mięso

Panda na warte, niech zdycha chuj pierwszy jak coś zaatakuje

Agon śpi na dworze, bo ładna pogoda ok 25 stopni w nocy
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 6 - 1 = 5
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 1 = 17

Morale:
Borys - 11
Panda (LR1) - 10 - 1 = 9 - 1 = 8
Mark - 9
Chromy -10
Dlanor - 12
Merik -10
Agon - 9

Panda patrolował obóz, kiedy nagle!... ktoś zniszczył bramę! Panda otrzepał się z kurzu i zobaczył złowrogi cień.

Obrazek

Wystrzelił z muszkietu, ale to tylko podrażniło bestię, która chwyciła pocisk i pożarła. Dobiegła do Pandy i łokciem posłała go na piach. Obrońca próbował sięgnąć po muszkiet, ale zwichnięta ręka dała o sobie znać (lekka rana na 1 turę, można podać medykament, aby zniwelować efekt). Na szczęście dla niego, TSA uciekła, kiedy rozległo się ujadanie Agona i reszta obozu obudziła się, przeganiając stwora.
Brama wymaga naprawy z 4 bel drewna.

ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

DZIEŃ IV



Borys - idzie po drewno
Merik - robi deski
Panda - idzie handlować: "Panie, ranny jestem!, Panowie kupcy kochani, poratujcie rannego, błagam was! Mam żonę i dzieci, nie chce umierać! Panowie ja jestem dobry chłopak, ustępuję miejsca w kolejce czasami!"
-Ogólnie to handluje 1 skrzynie złota na na proch
Chromy - robi skrzynke (chyba, że jest taki zajebisty, że po zrobieniu I skrzynki zrobi II skrzynke, albo zacznie przynajmniej)
Mark - idzie na polowanie
Dlanor - gotuje
Agon - zbiera zioła
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

Borys wraca z drewnem w ilości 2
Merik tworzy desek 4
Panda wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na 7 prochu, 2 alkoholu, 3 żywności, 1 kul armatnich
Chromy tworzy skrzynkę, deski - 3
Mark wraca z ilością surowego jedzenia 4, proch-1
Dlanor przyrządza gotowanego jadła sztuk 4
Agon wraca z ziołami w ilości 5

BTW... Brama wymaga naprawy z 4 bel drewna.

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 17 - 1 = 16 + 7 = 23
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 0 + 2 = 2 - 1 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 4 = 9 - 3 = 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 1 = 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 5 + 7 = 12 - 4 = 8
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 2 + 5 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 + 2 = 6
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 2 - 1 = 1

Morale:
Borys - 11
Panda (LR0) - 8
Mark - 9
Chromy -10
Dlanor - 12
Merik -10
Agon - 9

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 14/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 3/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

Borys - surowe mięso
Panda (LR0) - gotowane mięso
Mark - gotowane mięso
Chromy - surowe mięso
Dlanor - gotowane mięso
Merik - surowe mięso
Agon - surowe mięso

Na warcie zostają dwaj mocarze Borys i Dlanor
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

NOC CZWARTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 8 - 4 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 3 = 1

Morale:
Borys - 11 - 1 = 10 - 2 = 8
Panda (LR0) - 8
Mark - 9 - 1 = 8
Chromy - 10 - 1 - 3 = 6
Dlanor - 12 - 1 = 11
Merik - 10 - 1 = 9
Agon - 9

Borys i Dlanor nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

Borys - idzie po drewno
Panda (LR0) - kopie fose
Mark - robi kupe
Chromy - naprawia brame
Dlanor - gotuje
Merik - naprawia brame
Agon - idzie zbierać zioła
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIĄTY

Borys wraca z drewnem w ilości 1
Panda kopie fosę (4/10)
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Chromy naprawia bramę (3/4)
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 4
Merik został zastąpiony przez Chromego i z powodu braku drewna poszedł go narąbać, wraca z drewnem w ilości 2 (ale jak chcesz mogę zamienić tę akcję na standardowe odpoczywaj)
Agon wraca z ziołami w liczbie 4

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 1 + 3 = 4 - 3 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 7 + 4 = 11
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 8 - 1 = 7
Panda (LR0) - 8 - 1 = 7
Mark - 8 + 2 = 10
Chromy - 6 - 1 = 5
Dlanor - 11 - 1 = 10
Merik - 9 - 1 = 8
Agon - 9

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 14/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 3/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

Borys - gotowane jedzenie
Panda (LR0) - gotowane jedzenie
Mark - nic
Chromy - gotowane jedzenie i alkohol
Dlanor - gotowane jedzenie
Merik - nic
Agon - nic

Agon śpi na dworze
Warta: Dlanor
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

NOC PIĄTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 4 = 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 1 = 5

Morale:
Borys - 7
Panda (LR0) - 7
Mark - 10 - 2 - 1 = 7
Chromy - 5 + 4 = 9
Dlanor - 10 - 2 = 8
Merik - 8 - 2 = 6
Agon - 9 - 1 = 8

Smutny Dlanor nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Mark Subintabulat »

DZIEŃ VI
Merik - ładuje armate
Borys - naprawia brame
Panda - idzie na polowanie
Chromy - ładuje armate
Mark - idzie na polowanie
Dlanor - idzie na polowanie
Agon - robi medykamenty
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Mark

Post autor: Borys »

DZIEŃ SZÓSTY

Merik naładował armatę
Borys kończy naprawę bramy
Panda wraca z żywnością w liczbie 3, proch-1
Chromy naładował armatę
Mark wraca z żywnością w liczbie 3, proch-1
Dlanor wraca z żywnością w liczbie 1, proch-1
Agon robi medykamenty w liczbie 2, z ziół 3

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23 - 3 = 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 1 - 1 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1 + 2 = 3
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 11 - 3 = 8
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 7
Panda (LR0) - 7
Mark - 7
Chromy - 9
Dlanor - 8
Merik - 6
Agon - 8

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 14/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 3/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

NOC SZÓSTA?
Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!

Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie (może uda się go zaoszczędzić), ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy
Armat naładowanych - 2, każda może wystrzelić nawet trzykrotnie, w zależności od kanoniera

Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)

Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie powinno się rozdać, wart nie trzeba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”