Border Lands - Chromy

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...

Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.

Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami

- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.

MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:

- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych

PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

<Po krótkiej próbie czegoś czego w sumie to nie pamiętam Kappa >

- Imperatorze, Panie Sa-Ra, Nefer Neczer, Auguście Imperatorze, Krulu dwuch słońc, Pierwszy Senatorze, samodzierżco tego fortu i borysadowych książąt i innych też i pan i zdobywca, co mamy robić?. - Powiedział Agon do Chromego w imieniu całej borysady. Sam Chromy się zamyślił, spoglądając na flagę ze screena borysady. Takie o to wydał rozkazy Kappa

Chromy (@_@) : (-) ciosaj deski z drewna
Mark >D : (-) rąb drewno
Borys 8< : (-) ciosaj deski z drewna
Merik Kappa : (+) rąb drewno
Panda :-| : (-) ciosaj deski z drewna
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (+) rąb drewno

(-) - brak warty
(+) - warta

Jak co to karmię zawsze tych co się zasłuzyli. (Chromy dostaje zawsze)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Chromy tworzy desek 5
Mark wraca z drewnem w liczbie 2
Borys tworzy desek 2
Merik wraca z drewnem w liczbie 1
Panda tworzy desek 5
Dlanor przyrządza gotowanych racji 4
Agon wraca z drewnem w liczbie 2

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 5 = 7 - 3 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 12 = 17
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 4 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Potwierdzasz warty?
Jak rozdzielasz racje surowe/gotowane?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Kto nie zapierdala ten nie je >D , a Agon się nie obrazi. - Powiedział Chromy zarządzając redystrybucją dóbr.

Chromy (@_@) : (-) (D)
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (B)
Merik Kappa : (+) (B)
Panda :-| : (-) (D)
Dlanor :-} : (-) (D)
Agon o--> : (+) (S)

(D) - Dobre Żarcie
(S) - Surowe Żarcie
(B) - Brak Żarcia
(A) - Alko
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 12 - 1 = 11
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0

Morale:
Borys - 12 - 2 = 10
Panda - 12
Mark - 12
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 12 - 2 = 10 - 1 = 9
Agon - 12 - 1 = 11

Merik i Agon nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (+) buduj wieżę z desek
Mark >D : (-) buduj wieżę z desek
Borys 8< : (+) Zwiad
Merik Kappa : (-) ciosaj deski z drewna
Panda :-| : (-) Polowanie
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) rąb drewno
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Chromy stawia 5 desek do wieży (5/30)
Mark stawia 4 desek do wieży (9/30)
Borys czuje w powietrzu ciężką woń... gdy mówi o tym Merikowi ten poci się szybko i mówi załodze, że następnego dnia w lesie będzie grasować TSA... a nocą może nawet napaść obóz.
Merik tworzy desek 2
Panda wraca z żywnością surową w liczbie 3, proch - 1
Dlanor przyrządza gotowane jadło w liczbie 4
Agon przynosi drewno w liczbie 1

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 1 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 4 - 1 = 3 + 1 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 17 + 2 = 19 - 9 = 10
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 11 + 3 = 14 - 4 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 10
Panda - 12
Mark - 12
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 9
Agon - 11

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 9/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (+) (A)
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (D)
Merik Kappa : (-) (B)
Panda :-| : (-) (D)
Dlanor :-} : (-) (D)
Agon o--> : (-) (S)

(D) - Dobre Żarcie
(S) - Surowe Żarcie
(B) - Brak Żarcia
(A) - Alko

Na następną turę:

Chromy (@_@) : (-) buduj wieżę z desek
Mark >D : (-) buduj wieżę z desek
Borys 8< : (-) ciosaj deski z drewna
Merik Kappa : (-) ładuj armaty
Panda :-| : (-) buduj wieżę z desek
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) ciosaj deski z drewna
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 1 = 9
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Morale:
Borys - 10
Panda - 12
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 12 - 2 = 10 + 4 = 14 - 1 = 13 + 4 = 17 = 15
Dlanor - 12
Merik - 9 - 2 = 7
Agon - 11

Chromy nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy. Za to gdy reszta zbudziła się, zauważyła, że z zapasów ubyło alkoholu sztuk 1...

ZACZYNASZ DZIEŃ TRZECI

Potwierdź/zmień plany.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

potwierdzam
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Chromy stawia do wieży desek 5 (14/30)
Mark stawia do wieży desek 4 (18/30)
Borys tworzy desek 2
Merik ładuje armaty, potrzebuje tury aby ukończyć
Panda stawia do wieży desek 3 (21/30)
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 5
Agon tworzy desek 4

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 10 + 6 = 16 - 12 = 4
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 9 - 5 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 10
Panda - 12
Mark - 11
Chromy - 15
Dlanor - 12
Merik - 7
Agon - 11

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 21/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Rozdziel rację, wystaw warty. Dopiero potem akcje wypisz.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Merik ale ty chujowy jesteś xd Ale dzisiaj każdy musi być na siłach bo TSA przychodzi. Jak co to krzyczcie!

Chromy (@_@) : (+) (B) - bo się najebałem XD
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (D)
Merik Kappa : (-) (D)
Panda :-| : (+) (D)
Dlanor :-} : (+) (D)
Agon o--> : (-) (S)

(D) - Dobre Żarcie
(S) - Surowe Żarcie
(B) - Brak Żarcia
(A) - Alko
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 1 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4

Morale:
Borys - 10
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy (CR10%) - 15 - 2 - 3 = 10 - 1 = 9 - 2 = 7
Dlanor - 12 - 1 = 11
Merik - 7
Agon - 11

Noc była spokojna... kiedy nagle!
Brama rozleciała się na kawałki, a w pozostałej po niej pustce stanęła ona...
Obrazek
Bestia rzuciła się na Chromego i kwasem splunęła mu na twarz, wypalając oko i prawą dziurkę w nosie. Chromy oddał niecelną salwę [Chromy jest ciężko ranny, szansa na zgon - 10%, medykamenty 1 rozwiązują problem, morale -2). Panda i Dlanor wycelowali i trafili TSĘ w sutka i kolano. Ta nie atakowała już dalej i uciekła.
Brama wymaga naprawy z 3 bel drewna.

ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (-) buduj wieżę z desek
Mark >D : (-) buduj wieżę z desek
Borys 8< : (-) - rąb drewno
Merik Kappa : (-) ładuj armaty
Panda :-| : (-) ciosaj deski z drewna
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) ciosaj deski z drewna

Chromy (@_@) : (+) (A)(M) (D)
Mark >D : (-)
Borys 8< : (-)
Merik Kappa :
Panda :-| : (-)
Dlanor :-} : (-)
Agon o--> : (-) (S)

(D) - Dobre Żarcie
(S) - Surowe Żarcie
(B) - Brak Żarcia
(A) - Alko
(M) - Medykamenty

z Kupcami się wymieniam
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

HALO CHROMY TAK JAK PISAŁEM - MEDYKAMENTY TO AKCJA ZA DNIA.

Widziałeś kiedyś, żeby ktoś na survivalu leczył się nocą? 8-)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Spoko nie wiedziałem ogarne to jutro bo teraz (@_@) (@_@) (@_@) (@_@) (@_@) (@_@)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (-) lecz się
Mark >D : (-) buduj wieżę z desek
Borys 8< : (-) - ciosaj deski z drewna
Merik Kappa : (-) ładuj armaty(chyba że trzeba handlować)
Panda :-| : (-) buduj wieżę z desek
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) ciosaj deski z drewna
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

No, jak nikomu nie dasz akcji handluj/atakuj, to nici z handlu/ataku.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

to merikowi daje
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

DZIEŃ CZWARTY

Chromy wyleczył się, medykamenty - 1
Mark dostawia do wieży desek 4 (25/30)
Borys ciosa desek 4
Merik wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na 9 sztuk prochu, 3 alkoholu, 4 surowego jadła, 2 kule armatnie
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 5
Panda przybił sobie gwoździem rękę do wieży (lekka rana na 1 turę, może być mniej efektywny, medykamenty w liczbie 1 rozwiążą problem, morale-1)
Agon ciosa desek 4

PS "Brama wymaga naprawy z 3 bel drewna."!

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 + 9 = 28
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 2 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 4 + 8 = 12 - 4 = 8
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 2 = 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 + 4 = 7 - 5 = 2
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 + 3 = 7
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 - 1 = 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1 - 1 = 0

Morale:
Borys - 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 10
Chromy - 7
Dlanor - 11
Merik - 7
Agon - 11

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 25/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Obrazek

Chromy (@_@) : (-) (A) (D)
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (D)
Merik Kappa : (-)(D)
Panda :-| : (-) (B)
Dlanor :-} : (+) (D)
Agon o--> : (+) (S)

(D) - Dobre Żarcie
(S) - Surowe Żarcie
(B) - Brak Żarcia
(A) - Alko
(M) - Medykamenty
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

NOC CZWARTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 2 - 1 = 1
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 7 - 1 = 6

Morale:
Borys - 10
Panda - 10 - 2 = 8
Mark - 10 - 1 = 9
Chromy - 7 + 4 = 11
Dlanor - 11 - 1 = 10
Merik - 7
Agon - 11 - 1 = 10

Dlanor i Agon nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (-) buduj wieżę z desek
Mark >D : (-) napraw brame
Borys 8< : (-) - rąb drewno
Merik Kappa : (-) ładuj armaty
Panda :-| : (-) - poluj
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) rąb drewno
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIĄTY
Chromy dostawia do wieży 4 deski (29/30)
Mark odbudowuje bramę, -3 drewna
Borys wraca z drewnem w ilości 2
Merik naładował armatę
Panda wraca z ilością jedzenia 2, proch-1
Dlanor przyrządza gotowanego jedzenia 3
Agon wraca z drewnem w ilości 2

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 28 - 1 = 27
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 0 + 4 = 4 - 3 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 8 - 4 = 4
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 1 + 2 = 3 - 3 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 3 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 10
Panda - 8
Mark - 9
Chromy - 11
Dlanor - 10
Merik - 7
Agon - 10

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 29/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (+) (A)
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (D)
Merik Kappa : (-)(D)
Panda :-| : (-) (B)
Dlanor :-} : (-) (B)
Agon o--> : (-) (B)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

NOC PIĄTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 1 = 5 - 1 = 4

Morale:
Borys - 10
Panda - 8 - 2 = 6
Mark - 9 - 1 = 8
Chromy - 11 - 2 + 4 = 13 - 2 = 11 + 4 = 15
Dlanor - 10 - 4 = 6
Merik - 7
Agon - 10 - 1 = 9

Smutny Chromy nie zauważył niczego niepokojąco. Poza tym szybko przestał być smutny, bo sięgnął sobie po flaszkę, jak nikt nie widział.

ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Chromy (@_@) : (+) buduj wieże
Mark >D : (-) poluj
Borys 8< : (+) poluj
Merik Kappa : (-) gotuj
Panda :-| : (+) poluj
Dlanor :-} : (-) gotuj
Agon o--> : (-) zbieraj zioła
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

DZIEŃ SZÓSTY

Chromy wykorzystał deskę, aby dokończyć wieżę. Morale +3!
Wieża: następnego dnia nie powinno dziać się nic złego
Mark wraca z porcjami żywności 4, proch -1
Borys wraca z porcjami żywności 5, proch -1
Merik przyrządza porcji jedzenia 2
Panda wraca z porcjami żywności 2, proch -1
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 5
Agon wraca z liczbą ziół 3

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 27 - 3 = 24
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) -1
Deski (ciosane z drewna) - 4 - 1 = 3
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 11 = 11 - 7 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 7 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 10 + 3 = 13
Panda - 6 + 3 = 9
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 15 + 3 = 18 = 15
Dlanor - 6 + 3 = 9
Merik - 7 + 3 = 10
Agon - 9 + 3 = 12

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych


NOC SZÓSTA?
Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!

Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie (może uda się go zaoszczędzić), ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy
Armat naładowanych - 1, pozwoli to oddać do 3 strzałów, w zależności od umiejętności

Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)

Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Chromy »

Dowódcę obrony fortu: Chromy (A)
Kanonier: Mark
Strzelców: Reszta

Chromy (@_@) : (+) (D)
Mark >D : (-) (D)
Borys 8< : (-) (D)
Merik Kappa : (-)(D)
Panda :-| : (-) (D)
Dlanor :-} : (-) (D)
Agon o--> : (-) (D)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Chromy

Post autor: Borys »

NOC SZÓSTA

Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 3

Mark oddaje z armaty salw: 2 (-2 kul, -2 siła bojowa wroga (10))
Obrońcy oddają pierwsze salwy (-6 siły bojowej wroga (4), -5 prochu)

Wróg szturmuje palisadę!
Borys został ukąszony przez wroga w kolano (trucizna! Borys zginie za tur 3, potrzeba surowicy: 2, morale -2)
Dlanorowi odrąbano lewą stopę (ciężka rana, szansa na zgon - 40% każdej tury, potrzebnych medykamentów 3, morale -3)

Obrońcy oddają salwy (-7 siły bojowej wroga (-3), -5 prochu)

Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!

Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 24 - 10 = 14
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7 - 2 = 5
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 7 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
[to A w nawiasie to alkohol dawałeś?]

Morale:
Borys (T3) - 10 - 2 = 8 + 2 = 10
Panda - 6 + 2 = 8
Mark - 8 - 1 = 7 + 2= 9
Chromy - 15 + 4 = 19 = 15 = 15 + 2 = 15
Dlanor (CR40%) - 6 - 3 = 3 + 2 = 5
Merik - 7 + 2 = 9
Agon - 9 + 2 = 11

ZACZYNASZ DZIEŃ SIÓDMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”