Border Lands - Merik

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...

Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.

Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami

- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.

MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:

- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych

PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

Dowódca Merik, jako doświadczony oficer, postanowił wypróbować silnie skoncentrowaną, przemyślaną taktykę, nie znając do końca mechaniki gry i zupełnie przewidywalnych skutków działań swoich i jego podkomendnych. Za wróżki! Za czarodziejki! Za wolność waszą i naszą!

>D : żołnierze!
o--> o--> o--> : tak jest, panie dowódco!
>D : Oto zadania dla was! Dlanor, przygotuj dla nas te racje, żeby były zjadliwe!
:-|- :Taa jest!
>D : Agon! Załaduj armaty!
;((( : Załaduję! W sumie to czy armaty chcą być ładowane? Czy armaty mogą mieć swoje zdanie? Czy w pobliżu będzie Ognisko?
>D : Co do reszty - żołnierze, podążcie za mną. Czeka nas praca, idziemy kopać fosę - tak, ja też, daję wam światły przykład. Dzięki niej ochronimy lepiej naszą ostoję, Borysadum zachowa swą chwałę i wyzwoli Krainę Graniczną.
o--> o--> o--> : Huzzah! Huzzah! Huzzah!
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Dlanor przyrządza gotowanych racji 5
Agon zaczął ładować armatę, ale pod wieczór nikt go nie mógł znaleźć. Okazało się, że utknął w środku i trzeba było go wyciągać. Nie wiadomo co zamierzał tam robić. Armata nie została naładowana. Agon jest smutny po tym co zaszło (morale -1).
Borys kopie fosę (1/10)
Chromy kopie fosę (3/10)
Mark kopie fosę (4/10)
Panda kopie fosę (5/10)
Merik kopie fosę (6/10)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 5 = 11
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 5 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 12
Panda - 12
Mark - 12
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 12
Agon - 12 - 1 = 11

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 6/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Możesz rozdzielić warty.
Możesz rozdzielić racje żywnościowe.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

>D : No, Agon, nie spisałeś się waść (-‸ლ)
;((( : ;(((
>D : Oj już się nie smuć, jutro może być gorzej. Żołnierze!
o--> o--> o--> : Taaa jest!
>D : Dobra robota przy fosie, jest już niemal gotowa! Panda, wystąp!
:-| : Co jest, k...
>D : W nagrodę za wyrobienie dwustu procent normy wręczam ci ten oto, eee... kamyczek. Powiedzmy, jeśli zasłużysz się odpowiednio, dostaniesz jeszcze jeden i wymienimy ci go na specjalną nagrodę... jeśli wiesz, co mam na myśli. Możesz się cieszyć.
:-| : Jestem szczęśliwy, tak mi dobrze, lekko i radośnie.
>D : Dlanorze, bardzo dobrze przygotowałeś racje. Pracuj tak dalej, a niedługo pewnie też zasłużysz na kamyczek.

>D : Żołnierze!
o--> o--> o--> : Taa jest!
>D : Dzisiejszej nocy wartę pełnią Dlanor i Agon, gdyż pracowali lżej niż pozostali. Agonie, masz okazję się zrehabilitować. Tymczasem chodźmy jednak na posiłek. Agonie, żebyś nie smutał, usiądź ze mną, zjemy sobie wspólnie.
Przebiegły manipulant Merik przydzielił sobie i Agonowi nieprzygotowane racje. Sobie, bo był zaprawionym w trudach wojownikiem i dowódcą, który powinien być przykładem dla innych, a dobro swoich ludzi stawiać ponad własnym, a Agonowi, bo Agon wpadł do armaty a w ogóle to przecież jest pieskiem Ogonkiem i mu to nie przeszkadza. Reszta otrzymała przygotowane racje żywnościowe.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 11 - 2 = 9
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0

Morale:
Borys - 12
Panda - 12
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 12 - 3 = 9
Dlanor - 12 - 1 = 11
Merik - 12 - 1 = 11
Agon - 11 - 1 = 10

Dlanor i Agon nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

Merik obudził się dokładnie o świcie, jak to miał w zwyczaju. Przeciągnął się, ziewnął, przyodział i udał się na plac, by jak co dzień przystąpić do apelu. W głowie kołatała mu się resztka wspomnienia snu. Śnił, że astrologowie ogłosili, że symbolem tego tygodnia będzie Psa, a populacja królestwa zwiększyła się.

>D : Żołnierze!
o--> o--> o--> : Taaa jest!
>D : Przed nami kolejny dzień zmagań o byt Królestwa Granicznego! Bo może przyjdzie dzień, kiedy odłożymy swą broń i zaznamy spokoju... ale to nie jest ten dzień! Być może nadejdzie taki moment, kiedy staniemy się banitami, wygnanymi lub uciszonymi na wieki... jednak to nie jest ten dzień! Tego dnia dajemy z siebie wszystko! Dzisiaj poczynimy wielki krok w kierunku sukcesu, jeśli tylko będziecie działać tak, jak najlepsi ludzie Granicy działać potrafią!
o--> o--> o--> : Huzzah, huzzah, huzzah...
>D : A oto zadania na dzisiejszy dzień. Po pierwsze - musimy skończyć fosę, nim przyjdzie nam zmierzyć się z niebezpieczeństwami tego królestwa. Zajmą się tym Panda, Agon oraz Chromy.
o--> o--> o--> : Huzzah.
>D : Podczas gdy ja będę ładował armaty, Borys i Mark udadzą się na polowanie. Liczymy na was, panowie, Dlanor musi mieć co do garnka włożyć - bo zajmie się gotowaniem. Do roboty.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Panda kopie fosę (7/10)
Agon kopie fosę (8/10)
Chromy kopie fosę (9/10)
Merik ładuje armatę, ale będzie potrzebował jeszcze tury, aby zwieńczyć dzieło.
Borys wraca z surową żywnością w liczbie 4, proch - 1
Mark wraca z surową żywnością w liczbie 5, proch - 1
Dlanor przyrządza gotowaną strawę w liczbie porcji 4

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 2 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 9 + 9 = 18 - 4 = 14
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 12
Panda - 12
Mark - 11
Chromy -9
Dlanor - 11
Merik - 11
Agon - 10

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 9/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

<tu wstaw roleplaj>
Chromy dostaje alko
Agon dostaje surowe żarcie
Panda dostaje surowe żarcie, bo jest juzles
Reszta dostaje dobre jedzonko, mniam.

Warta: Panda
Reszta śpi w środku, poza pieskiem Ogonkiem.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 14 - 2 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Morale
Borys - 12
Panda - 12 - 1 = 11 - 1 = 10
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy - 9 - 2 = 7 + 4 = 11
Dlanor - 11
Merik - 11
Agon - 10

Panda nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ TRZECI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

<nuuudy>
Chromy kopie fosę
Merik wieńczy dzieło
Dlanor gotuje
Mark gotuje
Panda ładuje armaty/ę
Agon zbiera zioło
Borys przerabia drewno na deski
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Chromy kopie fosę (10/10) - FOSA UKOŃCZONA!
Zapytaliśmy budowniczego, co myśli na jej temat: "a dlaczego nie jest wypełniona wódką xd co tu się dzieje XD"
Merik dokańcza ładowanie armaty
Dlanor przyrządza porcji 5
Mark przyrządza porcji 3
Panda jest w trakcie ładowania armaty, ale potrzebuje jeszcze tury
Agon wraca ciężko ranny, poobijany, z urwanym uchem, złamanym nosem, cały oblepiony ropiejącymi bąblami... mówi, że dorwał go potwór najczarniejszy z mrocznych, z którym toczył nierówną walkę w krzakach zabójczych roślin. Merik przełknął ślinę. [Agon jest ciężko ranny, szansa na zgon - 20% każdej tury, morale - 3, nie może podejmować żadnych działań, chyba że zostaną podane leki w ilości 2]
Borys tworzy desek 4

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 1 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 4 = 9
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 12 - 8 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 8 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Borys - 12 + 1 =13
Panda - 10 + 1 = 11
Mark - 10 + 1 = 11
Chromy - 11 + 1 = 12
Dlanor - 11 + 1 = 12
Merik - 11 + 1 = 12
Agon (CR20%) - 10 + 1 = 11 - 3 = 8

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) -10/10 - UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

Jedzenie: gotowane dla wszystkich, oprócz:
Agon - surowe, Chromy - brak + alko

Warta:
Borys

Śpi na zewnątrz: możesz zgadywać trzy razy. :-P

Czy leki można podać już teraz, czy dopiero w dzień?
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

Leki za dnia, jako akcja.

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 1 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 5 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 1 = 17

Morale
Borys (CR25%) - 13 - 3 = 10 - 2 = 8
Panda - 11
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy - 12 - 2 = 10 + 4 = 14
Dlanor - 12
Merik - 12
Agon (CR20%) - 8

Smutny Borys w spokoju patrolował obóz... po czym! Potężny wstrząs zwalił go z nóg. Monstrum, które wskoczyło do obozu (wzięło rozpęd i przeskoczyło fosę :|), spojrzało na niego...
Obrazek
... po czym ruszyło z agresją naprzód! Borys sięgnął po muszkiet i wystrzelił potworowi w klatę (proch-1). Bestia tylko uśmiechnęła się, skoczyła na Borysa i, spadając, uderzeniem łokcia złamała mu parę kręgów. Chciała powtórzyć ten manewr, ale wtedy resztę obozu zbudziło ujadanie Agona. Żołnierzom udało się przegonić kreaturę, która wróciła tą samą drogą, jaką dostała się do obozu.
Borys jest ciężko ranny (morale -2, szansa na śmierć - 25% na turę i rośnie, nie może podejmować żadnych działań, medykamentów potrzebnych do uleczenia - 2)

ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Merik
Posty: 401
Rejestracja: 2013-03-01, 14:37

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Merik »

Merik popatrzył za wycofującą się TSĄ, a na jego twarzy odbijała się cała ta kotłowanina emocji, którą czuł. Był więc gniew, był lęk, szybko przeradzający się w determinację, była jakaś tęsknota, trudna do uchwycenia i scharakteryzowania.
- Dobra robota, żołnierze - rzekł po chwili. - Przegnaliśmy niebezpieczeństwo. No, weźcie biednego Borysa do środka, zajmiemy się nim jutro, gdyż teraz nie ma on dostępnej akcji.

Jutro:
>D : Zadania na dziś: Panda, pójdziesz na polowanie, kończą się nam zapasy. Borys, łyknij no sobie aspirynkę i wracaj do zdrowa. Agon, jęcz w męczarniach, rutinoscorbin wyszedł był. Dlanor, do garów. Mark, Chromy - będziecie dziś turkami i pójdziecie po ziółka. Ja zaś... >D >D >D

>D : Aj waj, sialom!
>D >D >D : Sialom, sialom!
>D : Mam tu skrzynię pełną szekli, dobre szekle, dobre... Chętnie wymienię je na [max. z ichniej oferty], bo nawet najgorszy interes jest lepszy od najlepszej pracy!
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Merik

Post autor: Borys »

DZIEŃ CZWARTY

Panda wraca z porcjami żywności w liczbie 3, proch-1
Borys łyka witaminki, -2 medykamenty
Agon jęczy w męczarniach
Dlanor przyrządza 4 porcje żywności
Mark wrócił z pustymi rękami
Chromy wraca z ziołami w liczbie 3
Merik wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na 9 prochu, 3 alkoholu, 4 żywności, 2 kule armatnie

obrazek


Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 17 - 1 = 16 + 9 = 25
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 1
Deski (ciosane z drewna) - 9
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 2 = 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 + 3 + 4 = 10 - 4 = 6
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 + 4 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 - 2 = 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1 - 1 = 0

Morale
Borys - 8
Panda - 11
Mark - 10
Chromy - 14
Dlanor - 12
Merik - 12
Agon (CR20%) - 8

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) -10/10 - UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”