Border Lands - Glau

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...

Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.

Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami

- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.

MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:

- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych

PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor rąbie drzewo.
Chromy - tu myślałeś, że dam mu jakieś wykwintne zadanie w stylu ładowania dział. Bo jego nie da się zepsuć? Błąd, rozgryzłem cię, właśnie takie najprędzej zepsuje. Stąd Chromy rąbie drzewo
Panda, zgadłeś, rąbie drzewo
Agon ładuje armatę.
Mark gotuje
Merik gotuje.
Borys robi zwiad
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIERWSZY

Dlanor wraca z drewnem w liczbie 4
Chromy wraca z drewnem w liczbie 3
Panda wraca z drewnem w liczbie 1
Agon jest w trakcie ładowania armaty (potrzebuje jeszcze tury)
Mark przyrządza gotowanych porcji 4
Merik przyrządza gotowanych porcji 3
Borys wraca z informacją, że w lesie jak na razie panuje spokój
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 8 = 10
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 7 = 9
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 7 = 7
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Wszyscy: 12/15

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Możesz wystawić warty.
Możesz rozdzielić racje żywnościowe.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Panda idzie strzec obozu.
Chromy idzie strzec obozu, coby był pilnowany przez Pandę i nie wykradł wódki.

Panda dostaje ciepły posiłek.
Mark dostaje ciepły posiłek
Borys dostaje ciepły posiłek
Dlanor dostaje ciepły posiłek. Jeden, przykro mi.
Merik dostaje ciepły posiłek.
Agon dostaje mięso.
Chromy dostaje mięso (stawiam, że w jego stanie umysłowym nie zauważy różnicy)
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

NOC PIERWSZA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 9 - 2 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 5 = 2

Morale:
Borys - 12
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 12 - 1 = 11 - 3 = 8
Dlanor - 12
Merik - 12
Agon - 12

Panda i Chromy nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ 2
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor cieszy deski
Chromy cieszy deski
Panda gotuje
Agon ładuje armatę
Borys poluje
Merik gotuje
Mark poluje

#greed
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ DRUGI

Dlanor tworzy desek 4
Chromy tworzy desek 5
Panda przyrządza swoją legendarną jajecznicę w liczbie 5 porcji
Agon dokańcza ładowanie armaty
Borys przynosi z polowania surowe pożywienie sztuk 5
Merik przyrządza gotowane jadło sztuk 2
Mark przynosi z polowania surowe pożywienie sztuk 3
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 2 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 10 - 2 = 8
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 9 = 14
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 + 8 = 15 - 7 = 8
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) -2 + 7 = 9
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Wszyscy dostają jadło gotowane.
No dobra - Agon surowe.

Chromy dostaje wódkę.

Agon śpi na zewnątrz.
Merik ma wartę.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

NOC DRUGA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 8 - 1 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 9 - 6 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Morale:
Borys - 12
Panda - 11
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy - 8 + 4 = 12
Dlanor - 12
Merik - 12 - 2 = 10
Agon - 12

Smutny Merik nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ TRZECI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor robi deski
Chromy robi deski
Panda robi jajecznicę
Borys poluje
Merik rozpoczyna budowę wieży obserwacyjnej
Mark buduje wieżę
Agon poluje
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ TRZECI

Dlanor zrobił desek 4
Chromy zrobił desek 3
Panda zrobił kolejnych porcji jajecznicy 5
Borys przynosi sztuk surowego jadła 5, proch - 1
Merik stawia 4 deski do wieży (4/10)
Mark stawia 3 deski do wieży (7/10)
Agon nie wrócił... nim zapadł zmierzch ktoś poszedł go poszukać, ale zastał tylko zmasakrowane zwłoki... coś strasznego miało tu miejsce... Merik przełknął ślinę... wiedział już, kto pojawił się w lesie.
Aby nie być całkowicie bezużytecznym, Agon zużył poziom prochu w walce.
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 2 = 16
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 8 - 2 = 6
Deski (ciosane z drewna) - 14 + 7 = 21 - 7 = 14
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 + 5 = 12 - 5 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 + 5 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 12
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 10
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 10
Agon - martwy

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Chromy robi wieżę
Merik robi wieżę
Dlanor robi deski
Borys poluje
Mark poluje
Panda gotuje
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

Jeszcze noc :D
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Jedzą gotowane

Panda warta
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

NOC TRZECIA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 6 = 2
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 16 - 1 = 15

Morale:
Borys - 12
Panda (CR20%) - 14 - 1 = 13 - 2 = 11
Mark - 10 - 1 = 9
Chromy - 12 - 3 = 9
Dlanor - 12
Merik - 10

Panda spokojnie stał na warcie bluzgając pod nosem, kiedy nagle... brama została rozwalona na części!

Obrazek

Panda oddał salwę z muszkietu (proch -1), ale bestia tylko zaśmiała się, kiedy pocisk trafił w stalowe ciało. Szybkimi ruchami doskoczyła do Pandy i chwyciła ogromnymi łapami. Nasz bohater obronił się wbijając monstrum bagnet w oko.
Wtedy przyszła odsiecz.
- Nie martw się Panda, ocalimy cię Kappa - powiedział Dlanor.
TSA widząc, że nici z zaskoczenia, rzuciła Pandę o palisadę i uciekła do lasu.
Panda - ciężko ranny, złamane to i owo, szansa zgonu - 20% i rośnie, morale - 2, potrzeba medykamentów w ilości 2, aby uleczyć, do tego czasu nie może podejmować żadnych działań.
Brama została rozwalona, aby ją odbudować potrzeba beli drewna - 4.

ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Chromy robi bramę
Merik leczy Pandę, a jak nie jest do tego potrzebna osoba to robi wieżę
Dlanor robi handel
Borys poluje
Mark gotuje
Panda jest leczony dwoma medykamentami
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ CZWARTY

Chromemu udało się odbudować bramę (-4 drewna)
Merik stawia do wieży 2 deski
Dlanor wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na: 8 prochu, 2 alkoholu, 4 żywności, 1 kul armatnich
Borys wraca z 4 racjami żywności, proch -1
Mark przyrządza trzy gotowane racje
Panda wyzdrowiał :/ -2 medykamenty
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 15 - 1 = 14 + 8 = 22
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 6 - 5 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 14 - 2 = 12
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 1 = 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 + 4 = 11 + 4 = 15
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 2 + 3 =5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 + 2 = 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 - 2 = 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1 - 1 = 0

Morale:
Borys - 12
Panda - 11
Mark - 9
Chromy - 9
Dlanor - 12
Merik - 10

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 9/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Chromy wóda
Reszta jedzenie ciepłe

Panda idzie na wartę, dobrze sobie radzi
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

NOC CZWARTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 15
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 1 = 5

Morale:
Borys - 12
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 9 - 1 = 8
Chromy - 9 - 2 = 7 + 4 = 11
Dlanor - 12
Merik - 10

Panda nie zauważył nocą niczego niepokojącego.

ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Panda gotuje
Borys poluje
Chromy buduje wieżę
Dlanor robi drzewo
Merik buduje wieżę
Mark robi deski
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIĄTY

Panda przyrządza porcji jajecznicy 3
Borys wraca z surową żywnością w ilości 4, proch -1
Chromy stawia do wieży 5 desek (14/30)
Dlanor narąbał drewna w ilości 4
Merik stawia do wieży 4 desek (18/30)
Mark tworzy desek 2

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 22 - 4 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 1 + 4 = 5 - 1 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 12 + 2 = 14 - 9 = 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 15 + 4 = 19 - 3 = 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 3 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 12
Panda - 10
Mark - 8
Chromy - 11
Dlanor - 12
Merik - 10

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 18/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor gotowane
Borys surowe
Panda gotowane
Chromy pości, ale pije
Mark gotowane
Merik surowe

Na warcie staje Panda, reszta śpi na miękkich łożach
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

NOC PIĄTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 2 = 14
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4

Morale:
Borys - 12 - 1 = 11
Panda - 10 - 1 = 9
Mark - 8 - 1 = 7
Chromy - 11 - 2 = 9 + 4 = 13
Dlanor - 12
Merik - 10 - 1 = 9

Panda nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Panda gotuje
Borys poluje
Dlanor robi deski
Mark gotuje
Chromy robi wieżę
Merik robi wieżę
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

DZIEŃ SZÓSTY

Panda przyrządza porcji posiłku 4
Borys przynosi z lasu sztuk żywności 5, proch -1
Dlanor tworzy desek 3
Mark przyrządza porcji jedzenia 2
Chromy dostawia do wieży desek 4 (22/30)
Merik dostawia do wieży desek 4 (26/30)

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 1 = 17
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 4 - 1 = 3
Deski (ciosane z drewna) - 5 + 3 = 8 - 8 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 14 + 5 = 19 - 6 = 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 6 = 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0

Morale:
Borys - 11
Panda - 9
Mark - 7
Chromy - 13
Dlanor - 12
Merik - 9

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 26/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor dostaje rację gotowaną
Borys gotowane
Merik gotowane
Panda gotowane
Mark gotowane

Chromy warta;d
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

BTW w tamtym poście Ci powinienem jeszcze dać jedno info.

Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!

Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Obrońców 6, zapasy prochu - 17 (możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu w bitwie, ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy)
Armat naładowanych - 1, pozwoli to oddać do 3 strzałów (tak samo jak z prochem możesz określić ile zamierzasz wykorzystać kul w bitwie)

Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)

Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Możesz jeszcze edytować/potwierdzić przydział żywności.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Borys dowodzi obroną fortu
Panda szczela
Dlanor szczela z cannona
Mark szczela
Merik szczela
Ponieważ strzelców jest trzech, mają wykorzystać do 6 jednostek prochu.

Nie mam pojęcia jak pojedyncza naładowana armata może oddać trzy strzały, ale skoro może to niech działa
Przydział żywności pozostaje taki jak był. Nie wiem, jak to wygląda z wartami, tho, skoro walczą.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Borys »

Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 3

Dlanor oddaje salwę z armaty (jeden strzał), -1 kul, -1 siła bojowa wroga (11)
Obrońcy oddają pierwsze salwy z muszkietów (-6 do siły bojowej wroga (5), -3 prochu)

Wróg szturmuje palisadę!
Merik został ukąszony przez wrogiego żołnierza! (trucizna! Merik zginie za 2 tury, będzie do tego czasu mniej efektywny! jedyny ratunek to podanie surowicy w liczbie 1, morale Merika -2)

Obrońcy oddają salwy z muszkietów (-6 do siły bojowej wroga (-1), -3 prochu)

Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6 - 5 = 1
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 17 - 6 = 11
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6 - 1 = 5

Morale:
Borys - 11 + 2 = 13
Panda - 9 + 2 = 11
Mark - 7 - 1 = 6 + 2 = 8
Chromy - 13 - 2 - 3 = 8 + 2 = 10
Dlanor - 12 + 2 = 14
Merik(T2) - 9 - 2 + 2 = 9

ZACZYNASZ DZIEŃ SIÓDMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Border Lands - Glau

Post autor: Glau »

Dlanor robi deski
Chromy kończy wieżę
Borys poluje
Panda gotuje
Mark gotuje
Merik otrzymuje surowicę i ładuje armatę
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”