Border Lands - Glau
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
DZIEŃ SIÓDMY
Dlanor ciosa desek 4
Chromy ukończył wieżę! Od następnej tury zacznie informować o tym, co dzieje się w lesie! Morale +3
Borys wraca ze sztukami żywności w liczbie 4, proch-1
Panda przyrządza porcji gotowanej strawy 4
Mark przyrządza porcji gotowanej strawy 3
Merik wziął surowicę, wykorzystał akcję i nie może zaczynać drugiej (ładować armaty)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 4 = 17 - 7 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 7 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13 + 3 = 16 = 15
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 10 + 3 = 13
Dlanor - 14 + 3 = 17 = 15
Merik - 9 + 3 = 13
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Dlanor ciosa desek 4
Chromy ukończył wieżę! Od następnej tury zacznie informować o tym, co dzieje się w lesie! Morale +3
Borys wraca ze sztukami żywności w liczbie 4, proch-1
Panda przyrządza porcji gotowanej strawy 4
Mark przyrządza porcji gotowanej strawy 3
Merik wziął surowicę, wykorzystał akcję i nie może zaczynać drugiej (ładować armaty)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 4 = 17 - 7 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 7 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 - 1 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13 + 3 = 16 = 15
Panda - 11 + 3 = 14
Mark - 8 + 3 = 11
Chromy - 10 + 3 = 13
Dlanor - 14 + 3 = 17 = 15
Merik - 9 + 3 = 13
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
Ja pierniczę, co ja mam zrobić z tym morale
Mark gotowane
Merik gotowane
Dlanor gotowane i idzie na wartę
Borys pości i idzie na wartę
Chromy pości i śpi
Panda pości i śpi
Mark gotowane
Merik gotowane
Dlanor gotowane i idzie na wartę
Borys pości i idzie na wartę
Chromy pości i śpi
Panda pości i śpi
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
INFO z wieży: TSA wbiła do lasu...
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 3 = 5
Morale:
Borys - 15 - 2 - 2 = 11
Panda - 14 - 2 = 12
Mark - 11 - 1 = 11
Chromy - 13 - 2 - 3 = 8
Dlanor - 15 - 1 = 14
Merik - 13
Dlanor i Borys nie zauważyli nocą niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 3 = 5
Morale:
Borys - 15 - 2 - 2 = 11
Panda - 14 - 2 = 12
Mark - 11 - 1 = 11
Chromy - 13 - 2 - 3 = 8
Dlanor - 15 - 1 = 14
Merik - 13
Dlanor i Borys nie zauważyli nocą niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
Dlanor robi dechy
Panda gotuje
Merik ładuje cannona
Mark sra
Chromy robi dechy
Borys gotuje
Panda gotuje
Merik ładuje cannona
Mark sra
Chromy robi dechy
Borys gotuje
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
DZIEŃ ÓSMY
Wieża: w następnej turze w okolice fortu dotrze karawana
Dlanor ciosa desek 4
Panda przyrządza porcji 5
Merik załadował armatę
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Chromy ciosa desek 4
Borys przyrządza ... coś, ale to chyba zjadliwe... porcji: 1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 2 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 8 = 8
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 6 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 + 6 = 11
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 11 - 1 = 10
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 11 + 2 = 13
Chromy - 8 - 1 = 7
Dlanor - 14 - 1 = 13
Merik - 13 - 1 = 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Wieża: w następnej turze w okolice fortu dotrze karawana
Dlanor ciosa desek 4
Panda przyrządza porcji 5
Merik załadował armatę
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Chromy ciosa desek 4
Borys przyrządza ... coś, ale to chyba zjadliwe... porcji: 1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 2 = 0
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 8 = 8
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 6 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 + 6 = 11
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 11 - 1 = 10
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 11 + 2 = 13
Chromy - 8 - 1 = 7
Dlanor - 14 - 1 = 13
Merik - 13 - 1 = 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
CHromy wóda
Reszta gotowane.
Panda warta
Reszta gotowane.
Panda warta
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
NOC ÓSMA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 11 - 5 = 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10 - 1 = 9
Morale:
Borys - 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 13 - 1 = 12
Chromy - 7 - 2 = 5 + 4 = 9
Dlanor - 13
Merik - 12
Panda stał samotnie na warcie, wypatrując zbliżającego się potwora, kiedy nagle...
Cień zamajaczył na krawędzi lasu. Bestia chwyciła wyrwane drzewo i rzuciła nim w bramę, roztrzaskując ją. Wbiegła do obozu i z otwartym pyskiem próbowała połknąć Pandę. Ten jednak wystrzelił jej celnie prosto w gardziel. Monstrum zakwiliło i zaniechało dalszego ataku, wracając do lasu. proch-1
Brama wymaga naprawy z 4 bel drewna.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIEWIĄTY!
W pobliże obozu dociera karawana (czterech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 22-25 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 1-2 medykamentów, 8-10 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 11 - 5 = 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 10 - 1 = 9
Morale:
Borys - 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 13 - 1 = 12
Chromy - 7 - 2 = 5 + 4 = 9
Dlanor - 13
Merik - 12
Panda stał samotnie na warcie, wypatrując zbliżającego się potwora, kiedy nagle...
Cień zamajaczył na krawędzi lasu. Bestia chwyciła wyrwane drzewo i rzuciła nim w bramę, roztrzaskując ją. Wbiegła do obozu i z otwartym pyskiem próbowała połknąć Pandę. Ten jednak wystrzelił jej celnie prosto w gardziel. Monstrum zakwiliło i zaniechało dalszego ataku, wracając do lasu. proch-1
Brama wymaga naprawy z 4 bel drewna.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIEWIĄTY!
W pobliże obozu dociera karawana (czterech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 22-25 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 1-2 medykamentów, 8-10 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
Borys poluje
Dlanor rąbie drzewo
Chromy robi deski
Panda ładuje do skrzyni gówno na spodzie, złoto na górze i handluje
Mark poluje
Merik robi skrzynię
BTW: nie powinienem dostać infa z wieży? Rozumiem, że to dlatego, że niczego nie muszę się spodziewać.
Dlanor rąbie drzewo
Chromy robi deski
Panda ładuje do skrzyni gówno na spodzie, złoto na górze i handluje
Mark poluje
Merik robi skrzynię
BTW: nie powinienem dostać infa z wieży? Rozumiem, że to dlatego, że niczego nie muszę się spodziewać.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
DZIEŃ DZIEWIĄTY
Borys wraca z surową żywnością w ilości 5
Dlanor wraca z drewnem w ilości 3
Chromy ciosa desek 2
Panda wymienia gówno - złoto - złoto na 23 sztuk prochu, 2 alkoholu, 2 medykamentów i 10 kul armatnich
ACHIEVEMENT: ŻADEN PIENIĄDZ NIE ŚMIERDZI
Mark wraca z żywnością w ilości 4
Merik majstruje skrzynkę, desek -3
Wieża: do fortu zbliża się kolejna wroga armia (siła bojowa około 40-60), dotrze następnej nocy (nocy dziesiątej)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9 - 2 = 7 + 23 = 30
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4 - 2 = 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 0 + 3 = 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 8 + 2 = 10 - 3 = 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 10 = 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 + 9 = 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 2 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0 + 2 = 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0 + 1 = 1 - 1 = 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12
Chromy - 9
Dlanor - 13
Merik - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Borys wraca z surową żywnością w ilości 5
Dlanor wraca z drewnem w ilości 3
Chromy ciosa desek 2
Panda wymienia gówno - złoto - złoto na 23 sztuk prochu, 2 alkoholu, 2 medykamentów i 10 kul armatnich
ACHIEVEMENT: ŻADEN PIENIĄDZ NIE ŚMIERDZI
Mark wraca z żywnością w ilości 4
Merik majstruje skrzynkę, desek -3
Wieża: do fortu zbliża się kolejna wroga armia (siła bojowa około 40-60), dotrze następnej nocy (nocy dziesiątej)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9 - 2 = 7 + 23 = 30
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4 - 2 = 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 0 + 3 = 3 - 1 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 8 + 2 = 10 - 3 = 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 10 = 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 + 9 = 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 2 = 5
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 0 + 2 = 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0 + 1 = 1 - 1 = 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12
Chromy - 9
Dlanor - 13
Merik - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
Panowie gotowane.
Chromy wódka na czczo.
Chromy śpi na zewnątrz, reszta w środku
Chromy wódka na czczo.
Chromy śpi na zewnątrz, reszta w środku
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
NOC DZIEWIĄTA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6 - 5 = 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 9 - 2 = 7 + 4 = 11 - 1 = 10
Dlanor - 13
Merik - 12
Rankiem z ulgą zauważono, że nocą w forcie nikt nie buszował i nic nie zginęło.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIESIĄTY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 6 - 5 = 1
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 12 - 1 = 11
Chromy - 9 - 2 = 7 + 4 = 11 - 1 = 10
Dlanor - 13
Merik - 12
Rankiem z ulgą zauważono, że nocą w forcie nikt nie buszował i nic nie zginęło.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIESIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Border Lands - Glau
Dlanor zbiera drewno
Chromy naprawia bramę
Panda robi jajecznicę
Mark zbiera drewno
Merik ładuje armatę
Borys poluje
Chromy naprawia bramę
Panda robi jajecznicę
Mark zbiera drewno
Merik ładuje armatę
Borys poluje
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Glau
DZIEŃ DZIESIĄTY
Dlanor wraca z drewnem 4
Chromy naprawia bramę (-4 drewna)
Panda przyrządza porcji jajecznicy 4
Mark wraca z drewnem 2
Merik załadował armatę
Borys wraca z jedzeniem 3, proch -1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 30 - 1 = 29
Złoto (przydatne podczas handlu) - 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 6 = 8 - 4 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 3 = 16 - 4 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11
Chromy -10
Dlanor - 13
Merik - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC DZIESIĄTA?
Wszyscy byli gotowi na to...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów znowu nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - 52
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie
Armat naładowanych - 3, wg nowych reguł każda wystrzeli jedną kulę, która zada mniej/więcej obrażeń w zależności od kanoniera
Na czas oblężenia należy wybrać (jak wiadomo):
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Dlanor wraca z drewnem 4
Chromy naprawia bramę (-4 drewna)
Panda przyrządza porcji jajecznicy 4
Mark wraca z drewnem 2
Merik załadował armatę
Borys wraca z jedzeniem 3, proch -1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 30 - 1 = 29
Złoto (przydatne podczas handlu) - 2
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 6 = 8 - 4 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 15
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 13 + 3 = 16 - 4 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 0
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11
Chromy -10
Dlanor - 13
Merik - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 30/30 WIEŻA UKOŃCZONA
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC DZIESIĄTA?
Wszyscy byli gotowi na to...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów znowu nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - 52
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie
Armat naładowanych - 3, wg nowych reguł każda wystrzeli jedną kulę, która zada mniej/więcej obrażeń w zależności od kanoniera
Na czas oblężenia należy wybrać (jak wiadomo):
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.