Border Lands - Rudo
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Border Lands - Rudo
Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...
Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.
Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami
- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!
Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.
MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:
- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych
PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...
Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.
Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami
- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!
Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.
MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:
- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych
PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Merik - Odpoczywaj
Borys - Rąb drewno
Chromy - Kop fosę
Mark - Poluj
Dlanor - Gotuj
Agon - Zbieraj zioła
Pupu Pan Panda - Odpoczywaj
Borys - Rąb drewno
Chromy - Kop fosę
Mark - Poluj
Dlanor - Gotuj
Agon - Zbieraj zioła
Pupu Pan Panda - Odpoczywaj
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ PIERWSZY
Merik morale +1
Borys wraca z drewnem w liczbie 1
Chromy powiększa fosę (1/10)
Mark wraca z racjami surowymi w liczbie 3, proch -1
Dlanor przyrządza gotowanego jedzonka porcji 4
Agon wraca z ziołami w liczbie 5
Panda morale +1
Możesz przydzielić warty.
Możesz rozdzielić racje żywnościowe.
Merik morale +1
Borys wraca z drewnem w liczbie 1
Chromy powiększa fosę (1/10)
Mark wraca z racjami surowymi w liczbie 3, proch -1
Dlanor przyrządza gotowanego jedzonka porcji 4
Agon wraca z ziołami w liczbie 5
Panda morale +1
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 1 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 1 = 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 + 3 = 19 - 4 = 15
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 12
Panda - 12 + 1 = 13
Mark - 12
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 12 + 1 = 13
Agon - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 1/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 1 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 1 = 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 + 3 = 19 - 4 = 15
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 12
Panda - 12 + 1 = 13
Mark - 12
Chromy - 12
Dlanor - 12
Merik - 12 + 1 = 13
Agon - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 1/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Możesz rozdzielić racje żywnościowe.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Warty - Panda i Mark
Racje żywnościowe:
Gotowane - Mark, Chromy, Panda, Borys
Surowe - Agon (bo to jebany pies), Dlanor (bo i tak wszystko wpierdoli), Merik (?)
Alkohol - Chromy
Racje żywnościowe:
Gotowane - Mark, Chromy, Panda, Borys
Surowe - Agon (bo to jebany pies), Dlanor (bo i tak wszystko wpierdoli), Merik (?)
Alkohol - Chromy
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
PIERWSZA NOC
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 15 - 3 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4
Borys - 12
Panda - 13 - 1 = 12
Mark - 12 - 1 = 11 - 2 = 9
Chromy - 12 + 4 = 16 = 15
Dlanor - 12 - 2 = 10
Merik - 13 - 1 = 12
Agon - 12
Mark i Panda nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy. Ale może to dlatego, że Panda całą noc jechał po Marku "nie chcę być na warcie z tym przegrywem"?
ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 15 - 3 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 1 = 4
Borys - 12
Panda - 13 - 1 = 12
Mark - 12 - 1 = 11 - 2 = 9
Chromy - 12 + 4 = 16 = 15
Dlanor - 12 - 2 = 10
Merik - 13 - 1 = 12
Agon - 12
Mark i Panda nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy. Ale może to dlatego, że Panda całą noc jechał po Marku "nie chcę być na warcie z tym przegrywem"?
ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Mark - Zrób kupę
Dlanor - Gotuj
Chromy - Kop fosę
Panda - Poluj
Merik - Odpoczywaj
Agon - Twórz surowicę z ziół
Borys - Zwiad
Dlanor - Gotuj
Chromy - Kop fosę
Panda - Poluj
Merik - Odpoczywaj
Agon - Twórz surowicę z ziół
Borys - Zwiad
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ DRUGI
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Dlanor przyrządza porcji 4
Chromy kopie fosę (2/10)
Panda wraca z surowymi racjami w liczbie 2, proch -1
Merik ma mokre sny, morale +1
Agon tworzy z ziół w liczbie 2 surowicę w liczbie 2
Borys czuje w powietrzu ciężką woń... gdy mówi o tym Merikowi ten poci się szybko i mówi załodze, że następnego dnia w lesie będzie grasować TSA... a nocą może nawet napaść obóz.
Mark zrobił kupę. Mark morale +2
Zaraz rozległy się jednak krzyki "KTO KURWA TUTAJ NASRAŁ ZA POJEB"
Borys, Dlanor, Chromy, Panda, Merik morale - 1
Pojawiają Ci się nowe akcje:
- wyrzuć kupę
- zostaw kupę przed bramą
- załaduj armaty kupą
- wrzuć kupę do skrzyni
Dlanor przyrządza porcji 4
Chromy kopie fosę (2/10)
Panda wraca z surowymi racjami w liczbie 2, proch -1
Merik ma mokre sny, morale +1
Agon tworzy z ziół w liczbie 2 surowicę w liczbie 2
Borys czuje w powietrzu ciężką woń... gdy mówi o tym Merikowi ten poci się szybko i mówi załodze, że następnego dnia w lesie będzie grasować TSA... a nocą może nawet napaść obóz.
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 - 1 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 12 + 2 = 14 - 4 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 + 2 = 3
Zioła (do tworzenia leków) - 5 - 2 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 12 - 1 = 11
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 9 + 2 = 11
Chromy - 15 - 1 = 14
Dlanor - 10 - 1 = 9
Merik - 12 - 1 = 11 + 1 = 12
Agon - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 2/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 - 1 = 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 12 + 2 = 14 - 4 = 10
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 + 2 = 3
Zioła (do tworzenia leków) - 5 - 2 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 12 - 1 = 11
Panda - 12 - 1 = 11
Mark - 9 + 2 = 11
Chromy - 15 - 1 = 14
Dlanor - 10 - 1 = 9
Merik - 12 - 1 = 11 + 1 = 12
Agon - 12
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 2/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Racje żywnościowe:
Surowe - Agon, Merik, Chromy
Gotowane - Dlanor, Mark, Borys, Panda
Alkohol - Dlanor
Warta:
-Merik
-Agon
Surowe - Agon, Merik, Chromy
Gotowane - Dlanor, Mark, Borys, Panda
Alkohol - Dlanor
Warta:
-Merik
-Agon
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC DRUGA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 3 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy - 14 - 1 - 3 = 10
Dlanor - 9 + 1 = 10
Merik - 12 - 1 = 11 - 1 = 10
Agon - 12 - 1 = 11
Merik i Agon nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 10 - 3 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark - 11 - 1 = 10
Chromy - 14 - 1 - 3 = 10
Dlanor - 9 + 1 = 10
Merik - 12 - 1 = 11 - 1 = 10
Agon - 12 - 1 = 11
Merik i Agon nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Mark - Zostaw kupę przed bramą
Borys - Kop fosę
Dlanor - Gotuj
Chromy - Kop fosę
Merik - Gotuj
Agon - Twórz medykamenty z ziół
Panda - Kop fosę
Borys - Kop fosę
Dlanor - Gotuj
Chromy - Kop fosę
Merik - Gotuj
Agon - Twórz medykamenty z ziół
Panda - Kop fosę
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ TRZECI
Mark zostawił kupę przed bramą. Chuj wie po co to.
Borys kopie fosę (3/10)
Dlanor przyrządza 4 porcje gotowanego jadła
Chromy kopie fosę (4/10)
Merik przyrządza 3 porcje gotowane jadła
Agon tworzy wykorzystuje 3 zioła i tworzy 3 leki
Panda kopie fosę (5/10)
Mark zostawił kupę przed bramą. Chuj wie po co to.
Borys kopie fosę (3/10)
Dlanor przyrządza 4 porcje gotowanego jadła
Chromy kopie fosę (4/10)
Merik przyrządza 3 porcje gotowane jadła
Agon tworzy wykorzystuje 3 zioła i tworzy 3 leki
Panda kopie fosę (5/10)
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 - 7 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 7 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 + 3 = 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3 - 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark - 10
Chromy - 10
Dlanor - 10
Merik - 10
Agon - 11
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 5/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 - 7 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 7 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 + 3 = 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3 - 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark - 10
Chromy - 10
Dlanor - 10
Merik - 10
Agon - 11
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 5/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Wszyscy w pizdu poza Agonem dostają gotowane żarcie. Agon dostaje chuja Pandy do buzi - czyli nic.
Na wartę idą dwa największe samce alfa, Dlanor i Borys, których zwierzęcy magnetyzm poskromi TSĘ i sprawi, że zapomni ona o Meriku i swojej nienawiści do niego, bo będzie zbyt podjarana seksownymi klatami i kaloryferami prawdziwych facetów.
Na wartę idą dwa największe samce alfa, Dlanor i Borys, których zwierzęcy magnetyzm poskromi TSĘ i sprawi, że zapomni ona o Meriku i swojej nienawiści do niego, bo będzie zbyt podjarana seksownymi klatami i kaloryferami prawdziwych facetów.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC TRZECIA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 6 = 1
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 2 = 16
Morale:
Borys - 11 - 2 = 9
Panda - 11
Mark - 10 - 1 = 9
Chromy - 10 - 3 = 7
Dlanor (LR1) - 10 - 1 = 9 - 1 = 8
Merik - 10
Agon - 11 - 1 = 10
Borys i Dlanor na gołych klatach wartowali, kiedy nagle...
Usłyszeli plask. Jakby ktoś wlazł w coś. NAGLE!
Wielkie czarne monstrum przeskoczyło przez palisadę. Kopniakiem zadało cios Dlanorowi, który przeturlał się na drugi koniec obozu (lekko ranny na 1 turę, złamany nos, może być mniej efektywny, medykament zniweluje efekt, morale - 1, Dlanor przejmuje się, że ktoś go atakuje ). Kiedy bestyja zamierzała zgnieść go jak robaka, w obronie przyszedł Borys, strzelając TSIE w lewy pośladek. Pocisk odbił się jednak od potężnych mięśni jak od stali. TSA odwróciła się, ale wtedy Dlanor pozbierał się i oddał strzał w prawy pośladek. TSA była zagubiona i zdezorientowana i kiedy reszta się obudziła, uciekła wyskakując za palisadę i biegnąc do lasu. Proch -2
ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 6 = 1
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 2 = 16
Morale:
Borys - 11 - 2 = 9
Panda - 11
Mark - 10 - 1 = 9
Chromy - 10 - 3 = 7
Dlanor (LR1) - 10 - 1 = 9 - 1 = 8
Merik - 10
Agon - 11 - 1 = 10
Borys i Dlanor na gołych klatach wartowali, kiedy nagle...
Usłyszeli plask. Jakby ktoś wlazł w coś. NAGLE!
Wielkie czarne monstrum przeskoczyło przez palisadę. Kopniakiem zadało cios Dlanorowi, który przeturlał się na drugi koniec obozu (lekko ranny na 1 turę, złamany nos, może być mniej efektywny, medykament zniweluje efekt, morale - 1, Dlanor przejmuje się, że ktoś go atakuje ). Kiedy bestyja zamierzała zgnieść go jak robaka, w obronie przyszedł Borys, strzelając TSIE w lewy pośladek. Pocisk odbił się jednak od potężnych mięśni jak od stali. TSA odwróciła się, ale wtedy Dlanor pozbierał się i oddał strzał w prawy pośladek. TSA była zagubiona i zdezorientowana i kiedy reszta się obudziła, uciekła wyskakując za palisadę i biegnąc do lasu. Proch -2
ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Borys - Polowanie
Panda - Gotowanie
Mark - Polowanie
Chromy - Polowanie
Dlanor - Odpoczywaj
Merik - Handluj (1 skrzynia złota)
Agon - Gotowanie
Panda - Gotowanie
Mark - Polowanie
Chromy - Polowanie
Dlanor - Odpoczywaj
Merik - Handluj (1 skrzynia złota)
Agon - Gotowanie
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ CZWARTY
Borys wraca z surowymi sztukami w ilości 4, proch -1
Panda przyrządza porcji jajecznicy 4
Mark z ilością surowego żarcia 2, proch-1
Chromy wraca z ilością surowego żarcia 1
Dlanor śpi i śni mu się, że jeździ konno przez pustynię, morale +1
Merik wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na 9 sztuk prochu, 3 alkoholu, 4 surowego jadła, 2 kule armatnie
Agon spalił jedną surową porcję jadła
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 16 + 9 = 25 - 2 = 23
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 2 = 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7 + 4 = 11 - 5 = 6
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 3 = 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 + 3 = 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3 - 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1 - 1 = 0
Morale:
Borys - 9
Panda - 11
Mark - 9
Chromy - 7
Dlanor (LR0) - 8 + 1 = 9
Merik - 10
Agon - 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 5/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Borys wraca z surowymi sztukami w ilości 4, proch -1
Panda przyrządza porcji jajecznicy 4
Mark z ilością surowego żarcia 2, proch-1
Chromy wraca z ilością surowego żarcia 1
Dlanor śpi i śni mu się, że jeździ konno przez pustynię, morale +1
Merik wymienia skrzynię złoto - złoto - złoto na 9 sztuk prochu, 3 alkoholu, 4 surowego jadła, 2 kule armatnie
Agon spalił jedną surową porcję jadła
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 16 + 9 = 25 - 2 = 23
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 - 3 = 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 2 = 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7 + 4 = 11 - 5 = 6
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 + 4 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 3 = 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 + 3 = 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3 - 3 = 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1 - 1 = 0
Morale:
Borys - 9
Panda - 11
Mark - 9
Chromy - 7
Dlanor (LR0) - 8 + 1 = 9
Merik - 10
Agon - 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 5/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Gotowane racje żywnościowe - wszyscy poza Agonem
Surowe racje żywnościowe - Agon
Alkohol - Chromy, Dlanor, Mark, Borys
Warta - Panda i Merik
Surowe racje żywnościowe - Agon
Alkohol - Chromy, Dlanor, Mark, Borys
Warta - Panda i Merik
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC CZWARTA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 6 - 1 = 5
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 4 = 2
Morale:
Borys - 9 + 1 = 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 9 + 2 = 11
Chromy - 7 + 4 = 11
Dlanor (LR0) - 9 + 1 = 10
Merik - 10 - 1 = 9
Agon - 10
Panda i Merik nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.
ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 6 - 1 = 5
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 5 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 4 = 2
Morale:
Borys - 9 + 1 = 10
Panda - 11 - 1 = 10
Mark - 9 + 2 = 11
Chromy - 7 + 4 = 11
Dlanor (LR0) - 9 + 1 = 10
Merik - 10 - 1 = 9
Agon - 10
Panda i Merik nie zauważyli niczego niepokojącego tej nocy.
ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Dlanor - Gotuj
Panda - Gotuj
Merik – Odpoczywaj
Chromy - Poluj
Mark - Zwiad
Agon – Kop fosę
Borys - Poluj
Panda - Gotuj
Merik – Odpoczywaj
Chromy - Poluj
Mark - Zwiad
Agon – Kop fosę
Borys - Poluj
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ PIĄTY
Dlanor przyrządził sztuk żywności 4
Panda przyrządził sztuk żywności 4
Merikowi śni się prężąca muskuły TSA... wspomnienia... morale +1
Chromy wraca z polowania z flaszką, proch-1
Mark ma złe informacje! Do fortu zbliża się wroga armia i następną nocą zacznie oblężenie... mamy tylko jeden dzień, aby się przygotować...
Agon kopie fosę (6/10)
Borys wraca z polowania z 3 sztukami żywności, proch -1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23 - 2 = 21
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 5 + 3 = 8 - 8 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 8 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 2 + 1 = 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11
Chromy - 11
Dlanor (LR0) - 10
Merik - 9 + 1 = 10
Agon - 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 6/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Dlanor przyrządził sztuk żywności 4
Panda przyrządził sztuk żywności 4
Merikowi śni się prężąca muskuły TSA... wspomnienia... morale +1
Chromy wraca z polowania z flaszką, proch-1
Mark ma złe informacje! Do fortu zbliża się wroga armia i następną nocą zacznie oblężenie... mamy tylko jeden dzień, aby się przygotować...
Agon kopie fosę (6/10)
Borys wraca z polowania z 3 sztukami żywności, proch -1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23 - 2 = 21
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 5 + 3 = 8 - 8 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 8 = 8
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 2 + 1 = 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11
Chromy - 11
Dlanor (LR0) - 10
Merik - 9 + 1 = 10
Agon - 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 6/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Gotowane jedzenie - wszyscy dostają poza Agonem i Chromym
Alkohol - Chromy
Warta - Chromy, Mark
Alkohol - Chromy
Warta - Chromy, Mark
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC PIĄTA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 5 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 - 1 = 2 - 2 = 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11 - 1 = 10 + 5 = 15
Chromy - 11 - 2 = 9 + 4 = 13 + 5 = 18 = 15
Dlanor (LR0) - 10
Merik - 10
Agon - 10 - 1 = 9
Chromy i Mark nie zauważyli tej nocy niczego niepokojącego. Ale to raczej dlatego, że dobrali się do zapasów alkoholu i obalili każdą jedną butelkę. Rano zastaliście ich śpiących i najebanych do nieprzytomności.
ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 8 - 5 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 - 1 = 2 - 2 = 0
Morale:
Borys - 10
Panda - 10
Mark - 11 - 1 = 10 + 5 = 15
Chromy - 11 - 2 = 9 + 4 = 13 + 5 = 18 = 15
Dlanor (LR0) - 10
Merik - 10
Agon - 10 - 1 = 9
Chromy i Mark nie zauważyli tej nocy niczego niepokojącego. Ale to raczej dlatego, że dobrali się do zapasów alkoholu i obalili każdą jedną butelkę. Rano zastaliście ich śpiących i najebanych do nieprzytomności.
ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Chromy – Kop rów
Mark – Kop rów
Agon – Kop rów
Panda – Kop rów
Borys - Polowanie
Dlanor - Polowanie
Merik – Załaduj armaty
Mark – Kop rów
Agon – Kop rów
Panda – Kop rów
Borys - Polowanie
Dlanor - Polowanie
Merik – Załaduj armaty
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ SZÓSTY
Chromy kopie fosę (7/10)
Mark kopie fosę (8/10)
Agon kopie fosę (9/10)
Panda kopie fosę (10/10)
Borys wraca z polowania ze sztukami żywności 5, proch-1
Dlanor wraca z polowania ze sztukami żywności 2, proch-1
Merik ładuje armatę
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 21 - 2 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10 + 1 = 11
Panda - 10 + 1 = 11
Mark - 15 + 1 = 16 = 15
Chromy - 15 + 1 = 16 = 15
Dlanor - 10 + 1 = 11
Merik - 10 + 1 = 11
Agon - 9 + 1 = 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 FOSA UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC SZÓSTA?
Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie (może uda się go zaoszczędzić), ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy
Armat naładowanych - 1, pozwoli to oddać do 3 strzałów, w zależności od umiejętności
Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Chromy kopie fosę (7/10)
Mark kopie fosę (8/10)
Agon kopie fosę (9/10)
Panda kopie fosę (10/10)
Borys wraca z polowania ze sztukami żywności 5, proch-1
Dlanor wraca z polowania ze sztukami żywności 2, proch-1
Merik ładuje armatę
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 21 - 2 = 19
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 10 + 1 = 11
Panda - 10 + 1 = 11
Mark - 15 + 1 = 16 = 15
Chromy - 15 + 1 = 16 = 15
Dlanor - 10 + 1 = 11
Merik - 10 + 1 = 11
Agon - 9 + 1 = 10
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 FOSA UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC SZÓSTA?
Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie (może uda się go zaoszczędzić), ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy
Armat naładowanych - 1, pozwoli to oddać do 3 strzałów, w zależności od umiejętności
Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
COME'RE BITCH! I WILL FUCKIN CUT YOU HUAHUAHAUHAUHAUAHUA HUA HAU HAUH AU UA HUAH HUAHAUHAUHAHAUUAUAAUUHAAHAHAHAH
Kule armatnie - max 3
Proch - max 9
Dowódca obrony fortu: Merik
Kanonier: Borys
Strzelcy: Mark, Chromy, Panda, Agon
Grubas niechaj śpi tam kurwa bo sie przejmie jeszcze
Gotowane jedzenie: Agon, Borys, Merik
Surowe jedzenie: Chromy, Mark, Panda, Jebana gruba
Kule armatnie - max 3
Proch - max 9
Dowódca obrony fortu: Merik
Kanonier: Borys
Strzelcy: Mark, Chromy, Panda, Agon
Grubas niechaj śpi tam kurwa bo sie przejmie jeszcze
Gotowane jedzenie: Agon, Borys, Merik
Surowe jedzenie: Chromy, Mark, Panda, Jebana gruba
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC SZÓSTA
Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 4-5
Borys oddał salwę z armaty (-2 siły bojowej wroga (10), -2 kule)
Obrońcy oddają swoje salwy (-4 siły bojowej wroga (6), -4 prochu)
Agon jest lekko rany (poparzył sobie pośladki przy oddawaniu strzału, lekka rana na 2 tury, może być mniej skuteczny, 1 medykament załatwi sprawę, morale-2)
Wróg szturmuje palisadę!
Chromy został ukąszony przez wrogiego żołnierza w obojczyk! (trucizna! Chromy umrze za tur 3, 1 surowica załatwi problem, morale-2)
Panda został ukąszony przez wrogiego żołnierza w duży palec u nogi! (trucizna! Panda umrze za tur 2, 2 surowice potrzebne, by uratować jego życie! morale-2)
Obrońcy oddają swoje salwy (-6 siły bojowej wroga (0), -4 prochu)
Agon odstrzelił sobie prawe jądro (lekka rana na 2 tury, może być mniej skuteczny, 2 medykamenty załatwią sprawę, morale -2)
Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 - 8 = 11
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7 - 2 = 5
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 - 4 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Morale:
Borys - 11 + 2 = 13
Panda (T2) - 11 - 1 = 10 - 2 = 8 + 2 = 10
Mark - 15 - 1 - 1 = 13 + 2 = 15
Chromy (T3) - 15 - 1 - 3 = 11 - 2 = 9 + 2 = 11
Dlanor - 11 - 2 = 9 + 2 = 11
Merik - 11 + 2 = 13
Agon (LR2, LR2) - 10 - 4 = 6 + 2 = 8
ZACZYNASZ DZIEŃ SIÓDMY
Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 4-5
Borys oddał salwę z armaty (-2 siły bojowej wroga (10), -2 kule)
Obrońcy oddają swoje salwy (-4 siły bojowej wroga (6), -4 prochu)
Agon jest lekko rany (poparzył sobie pośladki przy oddawaniu strzału, lekka rana na 2 tury, może być mniej skuteczny, 1 medykament załatwi sprawę, morale-2)
Wróg szturmuje palisadę!
Chromy został ukąszony przez wrogiego żołnierza w obojczyk! (trucizna! Chromy umrze za tur 3, 1 surowica załatwi problem, morale-2)
Panda został ukąszony przez wrogiego żołnierza w duży palec u nogi! (trucizna! Panda umrze za tur 2, 2 surowice potrzebne, by uratować jego życie! morale-2)
Obrońcy oddają swoje salwy (-6 siły bojowej wroga (0), -4 prochu)
Agon odstrzelił sobie prawe jądro (lekka rana na 2 tury, może być mniej skuteczny, 2 medykamenty załatwią sprawę, morale -2)
Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 19 - 8 = 11
Kule armatnie (do nabicia armat) - 7 - 2 = 5
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 7 - 4 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Morale:
Borys - 11 + 2 = 13
Panda (T2) - 11 - 1 = 10 - 2 = 8 + 2 = 10
Mark - 15 - 1 - 1 = 13 + 2 = 15
Chromy (T3) - 15 - 1 - 3 = 11 - 2 = 9 + 2 = 11
Dlanor - 11 - 2 = 9 + 2 = 11
Merik - 11 + 2 = 13
Agon (LR2, LR2) - 10 - 4 = 6 + 2 = 8
ZACZYNASZ DZIEŃ SIÓDMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Panda - Chapa surowicę
Chromy - Chapa surowicę
Agon - Chapa medykamenty
Dlanor - Gotowanie
Borys - Polowanie
Mark - Zwiad
Merik - Buduj wieża obserwacyjna
Chromy - Chapa surowicę
Agon - Chapa medykamenty
Dlanor - Gotowanie
Borys - Polowanie
Mark - Zwiad
Merik - Buduj wieża obserwacyjna
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
DZIEŃ SIÓDMY
Panda zdrowieje, surowica -2
Chromy zdrowieje, surowica -1
Agon zdrowieje, medykamenty -3
Dlanor przyrządza porcji 5
Borys wraca z lasu z żywnością w liczbie 5, proch -1
Mark wraca z informacją, że następnego dnia do lasu zawita TSA...
Merik dostawia do wieży desek 3 (3/30)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5 - 3 = 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 + 5 = 8 - 5 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5 - 3 = 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3 - 3 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13
Panda - 10
Mark - 15
Chromy - 11
Dlanor - 11
Merik - 13
Agon - 8
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 FOSA UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Panda zdrowieje, surowica -2
Chromy zdrowieje, surowica -1
Agon zdrowieje, medykamenty -3
Dlanor przyrządza porcji 5
Borys wraca z lasu z żywnością w liczbie 5, proch -1
Mark wraca z informacją, że następnego dnia do lasu zawita TSA...
Merik dostawia do wieży desek 3 (3/30)
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 11 - 1 = 10
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 3
Deski (ciosane z drewna) - 5 - 3 = 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 + 5 = 8 - 5 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 5 = 5
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 5 - 3 = 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 3 - 3 = 0
Zioła (do tworzenia leków) - 3
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 13
Panda - 10
Mark - 15
Chromy - 11
Dlanor - 11
Merik - 13
Agon - 8
Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 FOSA UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Chuja do buzi - Mark, Merik, Borys
Surowe racje - Agon
Gotowane racje - Chromy, Dlanor, Panda
Warta: Mark, Merik
Surowe racje - Agon
Gotowane racje - Chromy, Dlanor, Panda
Warta: Mark, Merik
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Rudo
NOC SIÓDMA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 - 1 = 2
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 3 = 2
Morale:
Borys - 13 - 2 = 11
Panda - 10
Mark - 15 - 2 = 13 - 1 = 12 - 1 = 11
Chromy - 11 - 3 = 8
Dlanor - 11
Merik - 13 - 2 = 11 - 1 = 10
Agon - 8
Mark i Merik nie zauważyli tej nocy niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 - 1 = 2
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 5 - 3 = 2
Morale:
Borys - 13 - 2 = 11
Panda - 10
Mark - 15 - 2 = 13 - 1 = 12 - 1 = 11
Chromy - 11 - 3 = 8
Dlanor - 11
Merik - 13 - 2 = 11 - 1 = 10
Agon - 8
Mark i Merik nie zauważyli tej nocy niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Gruby
- Posty: 2590
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 63 times
Re: Border Lands - Rudo
Agon - Twórz medykamenty z ziół
Borys - Rąb drewno
Mark - Rąb drewno
Dlanor - Gotuj
Merik - Ciosaj deski
Chromy - Buduj wieżę z desek
Panda - Buduj wieżę z desek
Borys - Rąb drewno
Mark - Rąb drewno
Dlanor - Gotuj
Merik - Ciosaj deski
Chromy - Buduj wieżę z desek
Panda - Buduj wieżę z desek