Border Lands - Panda

Survivalowa turowa sesja zainspirowana łagodną, tęczową grą komputerową.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

Dawno dawno temu... za Górami Czarodziejek... za Lasami Czarodziejek... znajdowała się Puszcza Czarodziejek położona nad Jeziorem Czarodziejek i Polaną Wróżek. Czarodziejki z pobliskiego Zamku Czarodziejek panowały nad tymi ziemiami aż do Kryształowego Królestwa na granicy na Kryształowej Rzece. Razu jednak pewnego, do tej bajecznej krainy nadeszło zło... zło w czystej postaci.
Straszliwe bestie. Potwory. Wynaturzenia. Stwory Chaosu i Zniszczenia. Czarodziejki mogły zrobić już tylko jedno...

Flaga w kształcie screena z Borysady dumnie łopotała na wietrze. Za drewnianą palisadą otaczającą Fort Borysadum herosi z dalekich krain spoglądali z czujnością na drzewa. Ich piękne, czarno-żółte mundury lśniły na słońcu, a wypolerowane muszkiety były w każdej chwili gotowe do strzału.
Gwizdek. Apel. Bohaterowie zebrali się na placu przed oficerem, który dowodził tą ekspedycją. Liczne blizny na idealnie gładkiej twarzy wskazywały, że przeżył już niejedną bitwę. Przemaszerował przed podwładnymi z rękami za plecami.
- Żołnierze! - zaczął Merik, doświadczony w dowodzeniu ludźmi. - Kraina Graniczna wezwała nas na pomoc, a my nie zostawiamy innych w potrzebie. Borysada nieść będzie światło i pokój na całym świecie! Wypędźmy te bestie z tych pięknych krain, aby móc znowu podziwiać majestat Jeziora Czarodziejek!
- Nie zostawiamy naszych przyjaciół w potrzebie - powtórzył Borys bez przekonania.
- Jak przekopię jednego drugiego to się kurwa skończy, pierdolone pedały jebane - wtrącił w swoim stylu Panda z poważną jak zawsze miną.
- Cccco...cco tu się.. dzdz...dzieje? - spytał nagle Chromy zataczając się.
- Z punktu widzenia prawnego te potwory nie miały prawa zaatakować Granicy - wyjaśnił Mark.
- A może najpierw coś zjemy - powiedział Dlanor z okruchami na sumiastym wąsie.
- Ja bym uratował Granicę, ale może jednak nie, bo Granica mnie zbanowała, ale jednak oni są w porządku, bo dobrze mi się tam pisało, chociaż mnie nie chcieli i dlatego powinniśmy ich zniszczyć, ale to chyba zły pomysł, bo po co, to mogła być tylko Mosqua, musimy pomóc Granicy - wytłumaczył swoją motywację Agon.

Po wiwacie i uroczystych salwach, tudzież bezmyślnym marnowaniu przez naszą dzielną grupę prochu strzeleckiego, Merik przystąpił do dalszego opisu sytuacji:
- materiały można pozyskiwać z karawan kupieckich, które raz na jakiś czas będą przejeżdżać w pobliżu fortu... oczywiście pozyskiwać można na różne sposoby - bezpieczniejszym i mniej zyskownym handlem lub ryzykownym i bardziej zyskownym napadem
- bestie nie będą próżnować i co jakiś czas będą atakować fort, można wzmocnić obronność fortu poprzez wzmocnienie palisady czy wykopania fosy, załoga dysponuje też trzema nienaładowanymi armatami

- I najważniejsze... - powiedział Merik wzdychając głośno. - Jak wiecie, prowadziłem bogate, egzotyczne życie miłosne. Moja była kochanka... cóż... dokonała pewnej przemiany. I zrobi wszystko, aby mnie dopaść. Jeśli tylko opuszczę nasz fort, natychmiast zaatakuje i porwie mnie, aby robić ze mną straszne rzeczy. Rozumiecie.
Nikt nie zrozumiał, ponieważ nikt w tej grupie nie zadowalał nigdy kobiety i nie miał do czynienia z jej krwawą zemstą.
- Po prostu nie mogę opuszczać fortu, aby móc wami dalej dzielnie dowodzić - skrócił Merik.
No to... do dzieła!

Stan początkowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2
Deski (ciosane z drewna) - 5
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale
Wszyscy: 12/15
Jeśli morale spadnie za nisko, nasi bohaterowie mogą uciec. To nowatorski pomysł, nie wiem czy ktoś kiedyś coś takiego wymyślił.

Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 0/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych

Sposób rozgrywki:
- każdej z postaci musicie przydzielić jakieś zadanie
- po przydzieleniu zadań opisuję ich rezultaty
- obstawiacie wartę jednym lub dwoma ludźmi (miejsc do spania jest 5, więc ewentualnie ktoś będzie spał na dworze), a potem przydzielacie racje żywnościowe i/lub alkohol na nowy dzień
- wygrywa ten, kto dojdzie najdalej (ostatnia tura to 21), w przypadku remisu podliczę liczbę surowców itp.

MOŻLIWE DO PODJĘCIA DZIAŁANIA:

- zwiad (pozwala przewidzieć sytuację w lesie w najbliższej turze)
- poluj (wykorzystanie 1 uncji prochu, zdobycie pożywienia)
- odpoczywaj (ładuje morale o +1)
- gotuj (konwertuj pewną liczbę racji surowych na gotowane)
- rąb drewno
- ciosaj deski z drewna
- buduj wieżę z desek
- wzmacniaj palisadę z desek
- buduj stanowiska strzeleckie z desek
- buduj wychodek z desek
- buduj skrzynkę z desek
- kop fosę
- twórz medykamenty z ziół
- twórz surowicę z ziół
- naładuj armaty
- zbieraj zioła
- zrób kupę (tylko Mark)
CZASEM: może pojawić się opcja ataku/opatrzenia ran/innych

PAMIĘTAJCIE: niektóre postacie mogą być w czymś dobre/słabe. Jeśli zlecicie komuś zadanie, do którego się nie nadaje, może on wszystko zepsuć. Jak widzicie postaci jest 7, a opcji działania 17. Powodzenia!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Zwiad cotusieodpierdala
Borys: Ładowanie armaty
Chromy: Buduj wieżę z desek
Mark: Rąb drewno(może się chociaż do tego nadaje)
Agon: Zbieraj zioła
Merik: Rąb drewno
Dlanor: Gotuj
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIERWSZY

Panda wraca z informacją, że jak na razie w lesie panuje spokój
Borys załadował armat 1
Chromy postawił do wieży desek 4
Mark wraca z drewnem w liczbie 3
Agon wraca z ziołami w liczbie 4
Merik wraca z drewnem w liczbie 1
Dlanor przyrządza gotowanych racji w liczbie 4
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 + 4 = 6
Deski (ciosane z drewna) - 5 - 4 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 16 - 4 = 12
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Wszyscy: 12/15

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 4/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Możesz postawić warty.
Możesz rozdzielić racje żywnościowe.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: gotowane
Rudo: gotowane
Borys: surowe
Chromy: surowe
Agon: surowe
Merik: surowe
Mark: nic (jak nie będzie żarł to nie będzie srał)
żadnych alkoholów na razie. Chromy jak zbuduje wieże to może dostanie

Warta: Merik
Agon śpi na dworze
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC PIERWSZA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 12 - 4 = 8
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 2 = 2

Morale
Borys - 12 - 1 = 11
Panda - 12
Mark - 12 - 2 = 10 - 1 = 9
Chromy - 12 - 1 = 11 - 3 = 8
Dlanor - 12
Merik - 12 - 1 = 11 - 2 = 9
Agon - 12

Smutny Merik nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ DRUGI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Zwiad
Borys: Ciosaj dechy
Chromy: Odpoczywaj
Mark: Rąb drewno
:-P: Rób lekarstwa
Merik: Ciosaj dechy
Dlanor: Gotuj
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ DRUGI

Panda czuje w powietrzu ciężką woń... gdy mówi o tym Merikowi ten poci się szybko i mówi załodze, że następnego dnia w lesie będzie grasować TSA... a nocą może nawet napaść obóz.
Borys tworzy desek 3
Chromy śpi, morale +1
Mark wraca z drewnem w liczbie 3
Agon tworzy lekarstwa w liczbie 2, wykorzystał ziół 4
Merik tworzy desek 3
Dlanor gotuje porcji 5
Spoiler
Pokaż
Morale
Borys - 11
Panda - 12
Mark - 9
Chromy - 8 + 1 = 9
Dlanor - 12
Merik - 9
Agon - 12

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 6 + 3 = 9 - 2 = 7
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 6 = 7
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 8 - 5 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 2 + 5 = 7
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 2 + 2 = 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 4/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Wszyscy gotowane.
:-P nic.
Na warcie Merik.
:-P śpi na dworze.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC DRUGA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 6 = 1

Morale:
Borys - 11
Panda - 12
Mark - 9 - 1 = 8
Chromy - 9 - 3 = 6
Dlanor - 12
Merik - 9 - 2 = 7
Agon - 12 - 1 = 11

Smutny Merik nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ TRZECI
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Ładuj armaty
Borys: Ciosaj dechy
Chromy: Buduj wieżę
Mark: Ciosaj dechy
:-P: Ciosaj dechy
Merik: Buduj wieżę
Dlanor: Rąb drewno
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ TRZECI

Panda jest w trakcie ładowania armaty, potrzebuje jeszcze tury
Borys robi desek 4
Chromy stawia 5 desek do wieży
Mark nie dał rady zrobić żadnej deski, ale drewno zmarnował
Agon robi desek 2
Merik stawia do wieży desek 2
Dlanor wraca z drewnem 3
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 7 + 3 = 10 - 2 = 8
Deski (ciosane z drewna) - 7 + 4 = 11 - 7 = 4
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 11
Panda - 12
Mark - 8
Chromy - 6
Dlanor - 12
Merik - 7
Agon - 11

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 11/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Nic ;(((
Borys: Surowe
Chromy: Wóda
Mark: Wóda
:-P: Surowe
Merik: Gotowane
Dlanor: Surowe

Na warcie Panda i Borys
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC TRZECIA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 - 3 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 1 - 1 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 5 - 2 = 3
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 2 = 18

Morale:
Borys - 11 - 1 = 10 - 2 = 8
Panda - 12 - 2 = 10 - 1 = 9
Mark - 8 - 2 = 6 + 2 = 8
Chromy - 6 - 2 = 4 + 4 = 8
Dlanor - 12 - 2 = 10
Merik - 7
Agon - 11

Borys i Panda spokojnie patrolowali fort, kiedy nagle...
- Coś się zbliża!
Nie minęło długo, nim wielki czarny potwór o czerwonych ślepiach dotarł do bramy i nie rozwalił jej na kawałki.

Obrazek

Borys i Panda oddali salwy, bestii niewiele to zrobiło. Uśmiechnęła się i rzuciła na Pandę, który dał nura za pobliski, nie wiem, głaz. Wtedy bestia, słysząc, że reszta obozu obudziła się, rzuciła się na Borysa. Ale ten przeturlał się pod jej muskularnymi nogami i począł biec w kierunku kolegów. Ci już pędzili na TSĘ, spuszczając Agona ze smyczy. Monstrum jednak wyskoczyło za palisadę i uciekło...
Na szczęście nikt nie ucierpiał tej nocy.
Do naprawy bramy potrzeba beli drewna 4. Proch - 2

ZACZYNASZ DZIEŃ CZWARTY!
W pobliże obozu dociera karawana (trzech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 7-9 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 3-4 żywności surowej, 1-2 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Dowodzi atakiem na karawanę -o<
Borys: Atakuje karawanę o-->
Chromy: Dostawia deski do wieży
Mark: Naprawia bramę
:-P: Atakuje karawanę :-P
Merik:: Ciosa dechy
Dlanor: Gotuje co tam się podpierdoli
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ CZWARTY

Panda (cały i zdrowy, rzadki widok), Agon (lekko ranny, połamany duży palec u nogi jak u Davida Haye'a - przez dwie tury może być mniej efektywny, medykament zniweluje efekt) i Borys (lekko ranny, stłuczony bark, przez jedną turę może być mniej efektywny, medykament zniweluje efekt) wracają z łupem (11 prochu, 3 alkoholu, 6 surowej żywności, 1 kula armatnia). Morale grupy + 1, proch wykorzystany w ataku - 4
Chromy dostawia do wieży desek 4
Mark stawia 2 bele drewna do bramy
Merik tworzy desek 1
Dlanor gotuje 4 porcje
Spoiler
Pokaż
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 18 - 4 = 14 + 11 = 25
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 8 - 1 = 7 - 2 = 5
Deski (ciosane z drewna) - 4 + 1 = 5 - 4 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 5 + 1 = 6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 6 = 6 - 4 = 2
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3 + 3 = 6
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys(LR1) - 8 + 1 = 9
Panda - 9 + 1 = 10
Mark - 8 + 1 = 9
Chromy - 8 + 1 = 9
Dlanor - 10 + 1 = 11
Merik - 7 + 1 = 8
Agon(LR2) - 11 + 1 = 12

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 15/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
BRAMA - 2/4
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Gotowane
Borys: Gotowane
Chromy: Wóda + surowe
Mark: Wóda + surowe
:-P: Nic
Merik: Gotowane
Dlanor: Gotowane


Na warcie Merik
:-P śpi na dworze
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC CZWARTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 2 - 0 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 6 - 2 = 4

Morale:
Borys(LR1) - 9
Panda - 10
Mark - 9 - 1 = 8 + 2 = 10
Chromy - 9 - 1 = 8 + 4 = 12
Dlanor - 11
Merik - 8 - 2 = 6
Agon(LR2) - 12 - 1 = 11

Smutny Merik nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ PIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Zwiad
Borys: Ciosa dechy
Chromy: Dostawia dechy do wieży
Mark: Poluje
:-P: Poluje
Merik:: Naprawia bramę
Dlanor: Gotuje co się uda
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ PIĄTY

Panda donosi, że w głębi lasu siły wroga szykują się do oblężenia fortu od następnej nocy
Borys ciosa desek 3
Chromy stawia do wieży desek 4 (19/30)
Mark wraca z surowym jedzeniem w ilości 3, proch-1
Agon coś upolował! + 1 racji surowych, proch-1
Merik kończy naprawę bramy, - 2 drewna
Dlanor przyrządza 4 porcje posiłku

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 25 - 2 = 23
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 5 - 1 - 2 = 2
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 3 = 4 - 4 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) -6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 4 = 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys(LR0) - 9
Panda - 10
Mark - 10
Chromy - 12
Dlanor - 11
Merik - 6
Agon(LR1) - 11

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 19/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Nic
Borys: Nic
Chromy: Nic
Mark: Nic
:-P: Nic
Merik:: Gotowane
Dlanor: Gotowane

Na warcie Dlanor.
Na dworze... czy ja to kurwa muszę pisać?
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC PIĄTA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 2 = 2

Borys(LR0) - 9 - 2 = 7
Panda - 10 - 2 = 8
Mark - 10 - 2 = 8 - 1 = 7
Chromy - 12 - 2 = 10 - 3 = 7
Dlanor - 11 - 2 = 9
Merik - 6
Agon(LR1) - 11 - 1 = 10

Smutny Dlanor nie zauważył niczego niepokojącego tej nocy.

ZACZYNASZ DZIEŃ SZÓSTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Zwiad
Borys: Poluje
Chromy: Dostawia dechy do wieży
Mark: Poluje
:-P: Ładuje armatę
Merik:: Ciosa dechy
Dlanor: Gotuje co się uda
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ SZÓSTY

Panda przypomina o spodziewanym ataku wroga na fort, jeśli uda się ich odeprzeć w nocy, następny dzień powinien być spokojny
Borys wraca z racjami żywności w liczbie 3, proch -1
Chromy dostawia do wieży desek 2 (21/30)
Mark przynosi z lasu racje żywności w liczbie 4, proch -1
Agon ładował armaty, ale nie wiadomo co odpierdolił, że wieczorem wyciągaliście jego głowę ze środka. No ok, ale po co gacie wcześniej zdejmował? [Agon nie załadował żadnej armaty, morale Agona spada -1)
Merik przygotował desek 2
Dlanor przyrządził porcji 5

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23 -2 = 21
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7
Drewno (do przerobienia na deski) - 2 - 1 = 1
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 2 = 2 - 2 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) -6
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 - 5 = 2
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 2 + 5 = 7
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 7
Panda - 8
Mark - 7
Chromy - 7
Dlanor - 9
Merik - 6
Agon(LR0) - 10 - 1 = 9

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 21/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych


NOC SZÓSTA?
Już już mieliście zasiadać do kolacji, kiedy...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów nadciągała!!!

Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - około 12
Obrońców 7, zapasy prochu - 21 (możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu w bitwie, ale zbyt mała ilość zwiększy czas oblężenia/narazi żołnierzy)
Armat naładowanych - 1, pozwoli to oddać do 3 strzałów (tak samo jak z prochem możesz określić ile zamierzasz wykorzystać kul w bitwie)

Na czas oblężenia należy wybrać:
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)

Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Dowodzi Mark.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA
No dobra, dowodzi Panda.
Kanonierem jest Boros.
Reszta oprócz Chromego napierdala.

BEZ OGRANICZEŃ

Wszyscy gotowane.
Agon surowe.
Chromy wóda.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 3

Borys ładuje lochnagarem i oddaje salwy z armaty (trzy strzały), -3 kul, -3 siła bojowa wroga (9)
Obrońcy oddają pierwsze salwy z muszkietów (-3 do siły bojowej wroga (6), -4 prochu)
Agon postrzelił się w nogę (-‸ლ) lekka rana na 2 tury, 1 medykament, morale-1

Wróg szturmuje palisadę!
Agon został ukąszony przez wrogiego żołnierza w penisa (trucizna! Agon umrze za tur: 3, potrzebnej surowicy aby uzdrowić: 2, Agon nie jest dostatecznie wygimnastykowany, aby samodzielnie wyssać jad,morale-2)

Obrońcy oddają kolejne salwy z muszkietów (-6 do siły bojowej wroga (0), -4 prochu)

Wróg został odparty!
Wszyscy morale +2!

Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 23 - 8 = 15
Kule armatnie (do nabicia armat) - 6 - 3 = 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 2 - 1 = 1
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 7 - 5 = 2
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 4 - 1 = 3

Morale:
Borys - 7 + 2 = 9
Panda - 8 + 2 = 10
Mark - 7 - 1 = 6 + 2 = 8
Chromy - 7 + 4 = 11 + 2 = 13
Dlanor - 9 + 2 = 11
Merik - 6 + 2 = 8
Agon(LR0, LR2, T3) - 9 - 3 = 6 + 2 = 8

ZACZYNASZ DZIEŃ SIÓDMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Zwiad
Borys: Ciosa dechy
Chromy: Dostawia deski do wieży
Mark: Poluje
:-P: Zbiera zioła
Merik:: Ciosa dechy
Dlanor: Rąbie drewno
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

DZIEŃ SIÓDMY

Panda wraca z informacją, że do lasu znów zbliża się TSA (z lekka wkurwiona po ostatnim niepowodzeniu)
Borys ciosa desek 1
Chromy dostawia do wieży desek 3 (24/30)
Mark wraca z surowymi porcjami w ilości 4, proch - 1
Agon kaleka wraca smutny z ziołami w liczbie 2
Merik ciosa desek 2
Dlanor wraca z drewnem w ilości 4
PS zapomniałem Ci dopisać +1 złota za łup z karawany, znalazłeś to teraz, okazało się, że Chromy trzymał w skarpecie na wódkę. Miałeś generalnie 3 złote monety, ale po drodze z karawany Pandę zahaczył 2-) i poprosił o wiadomo co. Panda uległ.

Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 15 - 1 = 14
Złoto (przydatne podczas handlu) - 7 + 1 = 8
Drewno (do przerobienia na deski) - 1 + 4 = 5 - 2 = 3
Deski (ciosane z drewna) - 0 + 3 - 3 = 0
Kule armatnie (do nabicia armat) - 3
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 1 + 4 = 5
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 2
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 3
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 0 + 2 = 2
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 1

Morale:
Borys - 9
Panda - 10
Mark - 8
Chromy - 13
Dlanor - 11
Merik - 8
Agon( LR2, T3) - 8

Ulepszenia:
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 24/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 0/8 desek wykorzystanych
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 0/10 (sama praca fizyczna)
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Surowe
Borys: Surowe
Chromy: Surowe
Mark: Surowe
:-P: Nic
Merik:: Surowe
Dlanor:: Gotowane

Dlanor warta
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Borys »

NOC SIÓDMA

Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 5 - 5 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 2 - 1 = 1

Morale:
Borys - 9 - 1 = 8
Panda - 10 - 1 = 9
Mark - 8 - 1 - 1 = 6
Chromy - 13 - 1 - 3 = 9
Dlanor - 11 - 2 = 9
Merik - 8 - 1 = 7
Agon( LR2, T3) - 8

Smutny Dlanor nie zauważył nocą niczego niepokojącego.

ZACZYNASZ DZIEŃ ÓSMY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Border Lands - Panda

Post autor: Pupu pan Panda »

Panda: Ciosa dechy
Borys: Ciosa dechy
Chromy: Dostawia deski do wieży
Mark: Sra
:-P: Robi surowice
Merik:: Dostawia deski do wieży
Dlanor: Ciosa dechy
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bots Will Be Watching”