Strona 1 z 1

Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-26, 13:27
autor: Glau
Półwysep wschodni[lokacje osiągalne]
Północ:
Tereny zewnętrzne 7: w oddali widać matecznik
Matecznik: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary
Południe:
Tereny zewnętrzne 6: w oddali widać miejsce mocy
Miejsce mocy: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary
zachód: Stąd widać tylko kwas

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-28, 18:48
autor: Pupu pan Panda
Wystawiam Archanioła i Leśniczych. Przesuwam obydwie jednostki na Tereny zewnętrzne 7.
Wystawiam Tygrysy.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-29, 13:35
autor: Glau
Tereny zewnętrzne 7[Archanioł, leśniczy]
Południe:
Punkt zrzutu: wschód - twoje tygryski
Zachód:
Matecznik: brak ruchów wroga

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-29, 14:12
autor: Pupu pan Panda
Przesuwam Archanioła i Leśniczych na Matecznik.
Blinkuje Tygrysy na Miejsce Mocy.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 17:12
autor: Glau
Matecznik A[Archanioł, leśniczy]
Południe:
Punkt zrzutu wschód: tę lokację oddziela kwas
wschód:
Tereny zewnętrzne 7: brak ruchów wroga
Północ:
Tereny zewnętrzne 8: brak ruchów wroga, w oddali widać miejsce mocy
Północny-zachód:
Miejsce mocy, tę lokację oddziela kwas

Przejęto matecznik, ta lokacja będzie generować w kolejnych turach karty bio

Miejsce mocy B[tygrysy] przejęto, +1 Łączności albo biomasy w każdej turze
wschód:
Tereny zewnętrzne 6: brak ruchów wroga
Południe:
Tereny zewnętrzne 5: brak ruchów wroga
Południowy zachód:
Punkt zrzutu: południe - Widać zbierające się siły wroga. Dwa oddziały weszły do kwasu, nie wyszły

Otrzymano kartę bio użytku jednorazowego(tylko w tym wątku):
[2]
Fortyfikacja: Czerw nydusowy
Akcja jednorazowa (2 many dowolnej): Połącz lokację w której umieszczono czerwia z inną kontrolowaną. Tylko jednostki sojusznicze mogą podróżować czerwiem nydusowym.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 18:40
autor: Pupu pan Panda
Archanioł ma dalej osłaniać matecznik. Leśniczy mają dalej przejmować.
Tygrysy bez zmian.
Wystawiam Tygrysy.
Używam Odważnego planowania.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 19:51
autor: Glau
Miejsce mocy B[tygrysy]
Północ:
Twój punkt zrzutu za kwasem
wschód:
Tereny zewnętrzne 6: brak ruchów wroga
Południe:
Tereny zewnętrzne 5: brak ruchów wroga
Południowy zachód:
Punkt zrzutu: południe(oddzielony kwasem) - Wystawiono jednostki

Poza tym, brak ruchów wroga

Otrzymano kartę bio jednorazową:
[3]
Ultralisk:
Szarżująca góra opancerzonych mięśni. Bestia tratuje piechotę z równą łatwością co lekkie czołgi.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 21:18
autor: Pupu pan Panda
Wystawiam behemota.
Przesuwam Archanioła na Tereny zewnętrzne 8.
Przesuwam tygrysy2 na Tereny zewnętrzne 6.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 21:40
autor: Glau
Tereny zewnętrzne 8[archanioł]
południe: matecznik, twój
Zachód:
Miejsce mocy: wydaje się nie być zajęte.

Tereny zewnętrzne 6[tygrysy] brak ruchów wroga

Wystawiono behemota

Matecznik wygenerował kartę jednorazową:
[1]
Królowa:
Jednostka wsparcia. Leczy pobliskie jednostki biologiczne. Wytrzymała i o przeciętnej sile ognia.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 21:45
autor: Pupu pan Panda
Blinkuję behemota na matecznik. Przesuwam go na tereny zewnętrzne 8.
Przesuwam tygrysy1 na tereny zewnętrzne 5.
Przesuwam tygrysy2 na miejsce mocy B.
Używam odważnego planowania.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 22:23
autor: Glau
Tereny zewnętrzne 8[behemot, archanioł]:
Zachód:
Miejsce mocy - wygląda na niezajęte
Południe:
Twój matecznik

Tereny zewnętrzne 5[tygrysy]
Północ: twoje miejsce mocy
Zachód:
Wygląda na to, że lokacja została przejęta przez siły wroga, które dodatkowo przejęły szczątki poprzedniej armii.

Uzyskano kartę z matecznika
[1]
Fortyfikacja: Tumor biomasy
Pokrywa lokację biomasą w związku z czym wszystkie ruchy naziemnych jednostek bio w obrębie są szybsze.
Raz na grę może spróbować stworzyć tumor biomasy w lokacji sąsiedniej. Po wykorzystaniu tej zdolności staje się niewidzialny.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-05-31, 22:56
autor: Pupu pan Panda
Przesuwam behemota na miejsce mocy.
Cloakuję tygrysy1.
Wystawiam behemota.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-01, 21:28
autor: Glau
Miejsce mocy C: behemot
Południe:
Za szeroką barierą kwasu widoczna jest jakaś wyspa
Północny-zachód: tereny zewnętrzne 1, brak ruchów wroga
zachód:
Miejsce mocy A: Wygląda na to, że zostało zajęte przez kilka oddziałów zmechanizowanych wroga, lokację oddziela kwas
Północny-wschód:
tereny zewnętrzne 8: brak ruchów wroga
wschód:
Matecznik, twój

Tereny zewnętrzne 5[tygrysy]
Północ: twoje miejsce mocy
Zachód:
siły wroga otrzymują posiłki. Jednostka rakietowa rozpoczęła ostrzał tygrysów w miejscu mocy B

Miejsce mocy B[tygrysy] znajdują się pod ostrzałem rakietowym z punktu zrzutu:południe

Uzyskano kartę bio: [0]Duplikat, dodaj 1 many bio na użytek w trakcie tury.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-01, 22:33
autor: Pupu pan Panda
Przesuwam archanioła na Miejsce mocy C.
Ostrzeliwuję behemotem i archaniołem Miejsce Mocy A.
Przesuwam behemota2 na tereny zewnętrzne 6 i ostrzeliwuję nim punkt zrzutu południe.
Używam duplikatu.
Wystawiam ultraliska i blinkuję go na tereny zewnętrzne 6.
Zcloakowane tygrysy mają atakować, jeśli do lokacji wejdzie piechota wroga.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-04, 15:50
autor: Glau
Otrzymano kartę bio:
[0]Duplikat, dodaj 1 many bio na użytek w trakcie tury.

Miejsce mocy C[Archanioł, behemot]:
Opary kwasu lekko zmniejszają celność jednostek, ostrzał jednak przynosi dobre rezultaty. Natychmiastowo zniszczono mech wroga, czołgi również otrzymały jakieś uszkodzenia.


Tereny zewnętrzne 6[behemot, ultralisk] Ostrzał behemota z odległości dwóch pól, przez kwas i bez jednostek mogących podać pozycje wroga po drugiej stronie okazał się nieskuteczny
Miejsce mocy B: do lokacji przez kwas wkroczył mech wroga. Wspierany ogniem z punktu zrzutu:południe natychmiastowo unicestwił oddział tygrysów. Utracono kontrolę nad lokacją.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-04, 17:58
autor: Pupu pan Panda
Przesuwam Behemota2 i Ultraliska na Miejsce Mocy B.
Blinkuję Ultraliska na południowy punkt zrzutu.
Atakuję tygrysami1 południowy punkt zrzutu.
Kontynuuję ostrzał Behemotem1 i Archaniołem.
Używam duplikatu.
Stawiam czerwia na Miejscu Mocy C.

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-06, 19:58
autor: Glau
Zniszczono czołgi w miejscu mocy A

Zniszczono piechotę w punkcie zrzutu: południe.

Brak strat, czy zadraśnięć u sił własnych.

Wygląda na to, że wrogi mech przeszedł z miejsca mocy B, na tereny zewnętrzne 5, zaś miejsce mocy zajęła jakaś lżejsza jednostka.

Punkt zrzutu: południe[ultralisk, behemot]
Południe: dziwna struktura, wygląda na niezajętą, oddziela ją kwas
Północ: dużo kwasu
Zachód:
miejsce mocy B: zajęte przez lekką jednostkę wroga, oddziela je kwas
Południowy-zachód:
Tereny zewnętrzne 5: mech wroga
Wschód:
Matecznik, kontrolowany przez lekkie jednostki wroga, oddziela je kwas
Południowy-wschód:
Tereny zewnętrzne 4: brak ruchów wroga

Otrzymano kartę bio:
[3]
Ultralisk:
Szarżująca góra opancerzonych mięśni. Bestia tratuje piechotę z równą łatwością co lekkie czołgi

Errata: Czerwia nie ma duplikat zachowany, blink poszedł na dwie jednostki

Re: Szmaragdowe wyspy - Panda

: 2015-06-06, 20:53
autor: Pupu pan Panda
Ostrzeliwuję behemotem2 wrogie jednostki na mateczniku.
Przechodzę ultraliskiem na miejsce mocy B.
Wystawiam królową na punkt zrzutu południe.
Przechodzę behemotem1 na miejsce mocy A.
Przejmuję archaniołem miejsce mocy C.
Blinkuję tygrysami na dziwną strukturę.