Strona 1 z 1
Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-26, 13:25
autor: Glau
Półwysep zachodni[lokacje osiągalne]
Północ:
Tereny zewnętrzne 2: w oddali widać miejsce mocy
Miejsce mocy: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary
Południe:
Tereny zewnętrzne 3: w oddali widać matecznik
Matecznik: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary
Wschód: Stąd widać tylko kwas
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-28, 14:56
autor: Mark Subintabulat
Punkt Zrzutu: Transporter
Czołgista: Dreadnought_1
Dreadnought_1: przechodzi do lokacji tereny zewnętrzne 2
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-29, 13:38
autor: Glau
Wystawiono transporter, brak ruchów wroga.
Tereny zewnętrzne 2[dreadnought]
Południe:
Punkt zrzutu: zachód - twój transporter
Wschód:
Miejsce mocy: brak ruchów wroga
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-30, 14:54
autor: Mark Subintabulat
Punkt Zrzutu: Wystawienie Łowców
dreadnought_1: Przejście na wschód do miejsca mocy
Transporter: Czeka w punkcie zrzutu
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 17:11
autor: Glau
Miejsce mocy A[Dreadnought1]
Zachód:
Tereny zewnętrzne 2 - brak ruchów wroga
Północ:
Tereny zewnętrzne 1 - brak ruchów wroga, w oddali widać miejsce mocy
Północny-wschód:
Miejsce mocy C: Tę lokację oddziela kwas
Południe:
Punkt zrzutu: zachód - tę lokację oddziela kwas
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 19:13
autor: Mark Subintabulat
Punkt Zrzutu: Wystawienie jednostki Muł
dreadnought1: czai się w miejscu mocy
Łowcy 1 wpierdalają się do Transporteru 1 i cisną do tereny zewnętrzne 3 - w stronę Matecznika
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 19:49
autor: Glau
Miejsce mocy A[dreadnought]: Brak ruchów wroga
Tereny zewnętrzne 3[Transporter(łowczy)]:
Północ:
Punkt zrzutu:zachód - twój muł
wschód: Matecznik, wygląda na to, że lokacja nie jest kontrolowana
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 19:58
autor: Mark Subintabulat
Punkt zrzutu: wystawienie Muła 2
Muł 1 pozostaje w Punkcie zrzutu
Dreadnought 1 : pozostaje w miejscu mocy i uczy się znaków
Transporter i ekpia: cisną do matecznika, ale nie rozpalają ognisk w lesie bo to niebezpieczne.
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 21:44
autor: Glau
Matecznik[Transporter i ekpia]
Zajęto matecznik. Co turę będzie dostarczał jedną jednorazową kartę bio, możliwą do użycia w tym wątku.
Wschód: Przez kwas widać wrogi punkt zrzutu, wygląda na to jednak, że nikt nie produkuje tam nowych jednostek
Południe:
Tereny zewnętrzne 4: brak ruchów wroga
Północ:
Twój punkt zrzutu, oddzielony kwasem
Zachód:
Tereny zewnętrzne 5: brak ruchów wroga
Miejsce mocy A[dreadnought]: Brak ruchów wroga
Matecznik wygenerował kartę:
[1]
Lingi:
Szybka jednostka walcząca wręcz. Liczebność pojedynczego oddziału dwukrotnie przebija liczebność standardowego oddziału piechoty
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 22:12
autor: Mark Subintabulat
Punkt zrzutu: Wystawienie Transportera i Lingi
Muł 1 i Muł 2 pozostają w gotowości w punkcie zrzutu
Dreadnought 1 okupuje miejsce mocy
Transporter i łowcy 1 jadą przez kwas w stronę punktu zrzutu Chromego
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-05-31, 22:21
autor: Glau
Przejęto punkt zrzutu: południe wraz z zawartością: jeden oddział obrońców i jedna platforma grawitacyjna.
Północ:
Stąd widać tylko kwas
Zachód:
Tereny zewnętrzne 4: w oddali widać matecznik, utracono kontrolę
Matecznik: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary
Wschód:
Tereny zewnętrzne 5: w oddali widać miejsce mocy, właśnie wkroczył tu oddział piechoty wroga
Miejsce mocy: tę lokację oddziela kwas i unoszące się nad nim toksyczne opary. Znajduje się pod kontrolą wroga, opary uniemożliwiają ocenę dokładnej liczebności sił
Północ: Stąd widać tylko kwas
Południe:
Pomiędzy tobą a specyficzną, kamienną konstrukcją znajduje się sporo kwasu.
Wystawiono transporter i lingi
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-01, 20:57
autor: Mark Subintabulat
Punkt Zrzutu Chromego: Wystawienie dreadnoughta 2
Muł 1 i Muł 2 cisną do miejsca mocy A (jakieś tam jedno pole jest po drodze chyba)
Transporter i Lingi: cisną do matecznika co go niedawno inny transporter opuścił
łowcy 1 wysiadają z transporteru w punkcie zrzutu chromego i ostrzeliwują wroga w sąsiedniej lokacji (chyba, że go tam nie ma)
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-01, 21:22
autor: Glau
Miejsce mocy A[dreadnought1, muł1, muł2]
Czołgi kwas poturbował lekko, ale przejechały umacniając miejsce mocy.
Zachód:
Tereny zewnętrzne 2 - brak ruchów wroga
Północ:
Tereny zewnętrzne 1 - brak ruchów wroga, w oddali widać miejsce mocy zajęte przez behemota
Północny-wschód:
Miejsce mocy C: Tę lokację oddziela kwas, właśnie wszedł do niej behemot, przejmując przy tym lokację
Południe:
Punkt zrzutu: zachód - tę lokację oddziela kwas
Matecznik B[Transporter i Lingi]: brak ruchów wroga
Punkt zrzutu: południe[transporter i łowczy i dreadnought2] - W terenach zewnętrznych 5 nie widać już piechoty, miejsce mocy B nadal zajęte przez wroga. Siły wyglądają jednak na lekkie, rozpoczęto ostrzał
Uzyskano kartę bio z matecznika:
[2]
Fortyfikacja: Czerw nydusowy
Akcja jednorazowa (2 many dowolnej): Połącz lokację w której umieszczono czerwia z inną kontrolowaną. Tylko jednostki sojusznicze mogą podróżować czerwiem nydusowym.
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-04, 14:43
autor: Mark Subintabulat
dreadnought z punktu zrzutu Chromego przekracza kwas i ciśnie do rafinerii
Łowczy z punktu zrzutu Chromego kontynuują ostrzał
Punkt zrzutu mój; Wystawienie 2 Łowczych
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-04, 15:50
autor: Glau
Otrzymano kartę bio
[2]
Mutaliski:
Jednostka wsparcia powietrznego. Mobilna i szczególnie efektywna przeciw celom powietrznym.
Punkt zrzutu południe:[łowczy]
Wygląda na to, że jakiś behemot próbuje ostrzeliwać okazję, ale ze względu na słabą widoczność, ostrzał nie jest skuteczny.
Miejsce mocy B[dreadnought]Przekroczono kwas. Po drugiej stronie czekał pojedynczy oddział lekkiej piechoty, dreadnought ze wsparciem ogniowym od łowczych błyskawicznie go unicestwił. Przejęto kontrolę nad miejscem mocy
Południe:
Tereny zewnętrzne 5: Wygląda na to, że lokacja jest pusta
Zachód: Punkt rzutu południe. Tę lokację oddziela kwas. Znajdują się w niej twoi łowczy
Wschód:
Tereny zewnętrzne 6: W lokacji znajduje się jeden behemot i jeden ultralisk. Zalecana ostrożność.
Północ:
Punkt zrzutu: zachód. Lokację oddziela kwas. Wygląda na to, że lokacja jest pusta.
Miejsce mocy A[dreadnought,muł1,muł2]:
Archanioł i behemot wroga, z miejsca mocy C dokonują ostrzału lokacji. Opary nad kwasem nieco zmniejszają ich celność, aczkolwiek i tak dreadnought został natychmiastowo unicestwiony. Muły otrzymują ciosy.
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-06, 18:23
autor: Mark Subintabulat
Punkt Zrzutu wystawienie Łowczych 4 i Żmiji
Muły w Rafinerii A: muły zostają w Rafinerii i unikają rakiet
Łowczy 2 i Łowczy 3 i Łowczy 4 jak się ogarną pozostają w punkcie zrzutu. Otworzą ogień jeżeli coś wejdzie w ich zasięg
Dreadnought 2 idzie do terenów zewnętrznych pomiędzy miejscem mocy a punktem zrzutu Chromego,
Platforma grawitacyjna przelatuje (wznosi się na pewną wysokość [maksymalna wysokość] i opada po przekroczeniu rzeki kwasu w lokacji miejsce mocy.
Re: Szmaragdowe wyspy - Mark
: 2015-06-06, 19:58
autor: Glau
W rafinerii A oba muły zostały zniszczone. To są czołgi, nie myśliwce przechwytujące, coby miały sobie tańczyć między rakietami. Wygląda na to, że wróg buduje w miejscu mocy C czerwia nydusowego.
A, stracono kontrolę nad rafinerią.
Łowczy 2-4, brak ruchów wroga w pobliżu. (Bo i skąd, skoro znasz oba fronty)
Do miejsca mocy przeszły dwie wrogie jednostki i natychmiast teleportowały się do punktu zrzutu:południe. Dreadnought2 również opuścił miejsce mocy, platforma grawitacyjna utrzymuje teraz nad nim kontrolę.
W terenach zewnętrznych 5 dreadnought obserwuje masakrę oddziału łowczych1 związaną z bliskim spotkaniem ultraliska i behemota.
Wygląda na to, że na punkt zrzutu południe wszedł też pojedynczy oddział wrogiej piechoty, ale jest on najmniejszym zmartwieniem w tamtym miejscu.
Otrzymano kartę:
[0] Duplikat, dodaj 1 many bio na użytek w trakcie tury.
Errata: u wroga nie ma czerwia