Miasto Fal - Borys
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Miasto Fal - Borys
Miasto Fal jest duże. Składa się z trzech głównych części oraz bramy. Te części to kolejno: Ogrody, Dzielnica świątynna, Dystrykt mechaniczny. Każda z nich zawiera jeden Generator Mocy, który zasila bramę miejską oraz pole ochronne.
Dopóki pole ochronne trzyma, nie jest możliwy przelot nad lokacjami bramy.
Do miasta można dostać się na jeden z trzech sposobów.
Przez bramę główną (zamknięta).
Wspinając się zwinną/latającą jednostkę na którąś z wież obronnych.
Kanałami (obrońcy wiedzą o tym wejściu i mogą spróbować je zablokować)
Brama dystryktu mechanicznego[punkt zrzutu]:
Lokacje osiągalne
Wschód:
Generator: dystrykt mechaniczny (możesz zwiększyć siłę osłon głównych, osłon bramy lub pozyskać jeden punkt zasobów. Domyślnie zwiększa siłę najsłabszej osłony)
Zachód: Plac główny, w oddali widać zbierające się siły sojusznicze)
Wieża obronna B[kontrolujesz wybraną jednostką T1, ta jednostka posiada znaczący bonus defensywny]
Północ:
Wschodni dziedziniec[brak ruchów wroga, w oddali widać jednostkę kontrolną bramy]
Południe (ruch w tym kierunku możliwy jest wyłącznie jednostką latającą):
Przedpole wschodnie(w oddali widać działa oblężnicze wroga)
Siła osłon głównych 7/10
Siła osłony bramy 5/5
Morale miasta: 5/5
Dopóki pole ochronne trzyma, nie jest możliwy przelot nad lokacjami bramy.
Do miasta można dostać się na jeden z trzech sposobów.
Przez bramę główną (zamknięta).
Wspinając się zwinną/latającą jednostkę na którąś z wież obronnych.
Kanałami (obrońcy wiedzą o tym wejściu i mogą spróbować je zablokować)
Brama dystryktu mechanicznego[punkt zrzutu]:
Lokacje osiągalne
Wschód:
Generator: dystrykt mechaniczny (możesz zwiększyć siłę osłon głównych, osłon bramy lub pozyskać jeden punkt zasobów. Domyślnie zwiększa siłę najsłabszej osłony)
Zachód: Plac główny, w oddali widać zbierające się siły sojusznicze)
Wieża obronna B[kontrolujesz wybraną jednostką T1, ta jednostka posiada znaczący bonus defensywny]
Północ:
Wschodni dziedziniec[brak ruchów wroga, w oddali widać jednostkę kontrolną bramy]
Południe (ruch w tym kierunku możliwy jest wyłącznie jednostką latającą):
Przedpole wschodnie(w oddali widać działa oblężnicze wroga)
Siła osłon głównych 7/10
Siła osłony bramy 5/5
Morale miasta: 5/5
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Miasto Fal - Borys
Spawnuję żniwiarzy w punkcie zrzutu, a potem przesuwam na wschód. Wcześniej dowódca oddziału macha do sojuszników. Jeśli zaczną do niego strzelać robi taką minę:
Spawnuję żniwiarzy w wieży
Spawnuję żniwiarzy w wieży
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Miasto Fal - Borys
Wystawiono żniwiarzy, przesunięcie będzie możliwe w następnej turze.
Wieża obronna B[żniwiarze]
Brak ruchów na przedpolach wschodnich, w oddali, na przedpolach zachodnich widać dwie jednostki piechoty zbliżające się do Wieży obronnej A
Wieża obronna B[żniwiarze]
Brak ruchów na przedpolach wschodnich, w oddali, na przedpolach zachodnich widać dwie jednostki piechoty zbliżające się do Wieży obronnej A
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Miasto Fal - Borys
A kij, wystawcie sobie po jednej jednostce T1 kontrolującej sąsiedni generator. Żeby Panda nie miał za łatwo.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Miasto Fal - Borys
To w generatorze spawnuję żniwiarzy.
Tamtych pierwszych żniwiarzy wysyłam na plac główny.
Spawnuję kolosa.
Rozwalam Pandę psychicznie.
Żniwiarzy z wieży B wysyłam przez dziedzińce do wieży A.
Tamtych pierwszych żniwiarzy wysyłam na plac główny.
Spawnuję kolosa.
Rozwalam Pandę psychicznie.
Żniwiarzy z wieży B wysyłam przez dziedzińce do wieży A.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Miasto Fal - Borys
Dziedzińce[żniwiarze] - w drodze
Północ: jednostka kontroli bramy (generator)
Południe: brama
Zachód: wieża A, wtargnął na nią pojedynczy oddział wroga i został zamrożony przy pomocy ładunku
wybuchowego. Skądś pojawił się drugi oddział niszcząc znajdującą się na wieży platformę grawitacyjną. Aktywowano miejskiego mecha obronnego (morale -1)
Drugi oddział nie żyje
Wschód: wieża B, pusta
Plac główny[żniwiarze, + drudzy żniwiarze pod kontrolą Shalvana]
Południe:
Jednostka kontroli bramy(generator)
Północ: przedsionek dystryktu świątynnego
Wschód: wejście do ogrodów i siły Shalvana(żniwiarze x1)
Zachód: Brama dystryktu mech, twój kolos
Osłony miasta 10/10
Osłony bramy 5/5
Morale 4/5
Północ: jednostka kontroli bramy (generator)
Południe: brama
Zachód: wieża A, wtargnął na nią pojedynczy oddział wroga i został zamrożony przy pomocy ładunku
wybuchowego. Skądś pojawił się drugi oddział niszcząc znajdującą się na wieży platformę grawitacyjną. Aktywowano miejskiego mecha obronnego (morale -1)
Drugi oddział nie żyje
Wschód: wieża B, pusta
Plac główny[żniwiarze, + drudzy żniwiarze pod kontrolą Shalvana]
Południe:
Jednostka kontroli bramy(generator)
Północ: przedsionek dystryktu świątynnego
Wschód: wejście do ogrodów i siły Shalvana(żniwiarze x1)
Zachód: Brama dystryktu mech, twój kolos
Osłony miasta 10/10
Osłony bramy 5/5
Morale 4/5
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Miasto Fal - Borys
Spawnuję kolosa.
Żniwiarze (00) pozostają przy generatorze.
Żniwiarzy (kod strategiczny 01) z placu wysyłam do kontroli bramy (3 many będę miał teraz?)
Żniwiarze (02) dalej maszerują przez dziedzińce z wieży B do A.
Kolos (01) przemieszcza się na plac.
Żniwiarze (00) pozostają przy generatorze.
Żniwiarzy (kod strategiczny 01) z placu wysyłam do kontroli bramy (3 many będę miał teraz?)
Żniwiarze (02) dalej maszerują przez dziedzińce z wieży B do A.
Kolos (01) przemieszcza się na plac.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Miasto Fal - Borys
Możesz mieć trzy many, ale pamiętajcie, że jak korzystacie ze zbyt wielu generatorów w ten sposób, osłony mogą słabnąć
Generator dystryktu mech[żniwiarze 00] brak ruchów wroga
Kontrola bramy[żniwiarze 01]:
Południowy-wschód: dziedziniec wschodni, brak ruchów wroga
Południowy-zachód: dziedziniec zachodni, brak ruchów wroga
Północ: plac główny, twój kolos
żniwiarze weszli na wieżę A:
Na wieży A trwa walka pomiędzy leśniczymi wroga a mechem obronnym. Jeden oddział poniósł silne straty, pojawienie się jednostki żniwiarzy, pomogło te straty zakończyć anihilacją oddziału.
Na wieżę teleportowany został kolejny lekki oddział piechoty. Mech został zniszczony. Żniwiarze pozbawieni ochrony też zaczynają padać.
Generator dystryktu mech[żniwiarze 00] brak ruchów wroga
Kontrola bramy[żniwiarze 01]:
Południowy-wschód: dziedziniec wschodni, brak ruchów wroga
Południowy-zachód: dziedziniec zachodni, brak ruchów wroga
Północ: plac główny, twój kolos
żniwiarze weszli na wieżę A:
Na wieży A trwa walka pomiędzy leśniczymi wroga a mechem obronnym. Jeden oddział poniósł silne straty, pojawienie się jednostki żniwiarzy, pomogło te straty zakończyć anihilacją oddziału.
Na wieżę teleportowany został kolejny lekki oddział piechoty. Mech został zniszczony. Żniwiarze pozbawieni ochrony też zaczynają padać.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Miasto Fal - Borys
Ok to spawnuję pryzmat i uciekam
Żniwiarze[02] bronią się do końca, a na zachodni dziedziniec wysyłam żniwiarzy[01] z kontroli bramy.
Kolosem[01] ruszam do kontroli bramy.
Żniwiarze[02] bronią się do końca, a na zachodni dziedziniec wysyłam żniwiarzy[01] z kontroli bramy.
Kolosem[01] ruszam do kontroli bramy.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Miasto Fal - Borys
Nuclear launch detected
Żniwiarze02 zostali szybko uśmierceni przez walczącą wręcz piechotę wroga. Następnie jeden oddział z tej piechoty wykonał ruch w kierunku dziedzińca. Tam został ostrzelany przez żniwiarzy02. Ciężkie pancerze wroga były całkiem przyjemnie penetrowane przez energetyczne pociski, u wroga odnotowane duże straty zanim dostał się do oddziału, angażując go w walkę wręcz.
Kontrola bramy[kolos, sojuszniczy oddział żniwiarzy]: nadal kontrolujesz lokację.
Przed główną bramą stanął behemot i ją ostrzeliwuje.
Żniwiarze02 zostali szybko uśmierceni przez walczącą wręcz piechotę wroga. Następnie jeden oddział z tej piechoty wykonał ruch w kierunku dziedzińca. Tam został ostrzelany przez żniwiarzy02. Ciężkie pancerze wroga były całkiem przyjemnie penetrowane przez energetyczne pociski, u wroga odnotowane duże straty zanim dostał się do oddziału, angażując go w walkę wręcz.
Kontrola bramy[kolos, sojuszniczy oddział żniwiarzy]: nadal kontrolujesz lokację.
Przed główną bramą stanął behemot i ją ostrzeliwuje.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Miasto Fal - Borys
Kolos rusza ze wsparciem dla żniwiarzy01 na dziedziniec zachodni.
Generator wspiera osłony, spawnuję więc tylko żniwiarzy[03].
Pryzmat przemieszczam do kontroli bramy.
Generator wspiera osłony, spawnuję więc tylko żniwiarzy[03].
Pryzmat przemieszczam do kontroli bramy.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.