Stan Frakcji
: 2015-05-09, 15:19
Postu za ciebie nie napiszę, ale globale masz takie:
Przerwy w zaopatrzeniu
Koszt: Brak
Ogranicz o połowę liczbę kart które zadany gracz będzie mógł wziąć do zadanego wątku w tej turze
Dobry czołg nie jest zły
Koszt: Brak
Rozpocznij daną misję z jedną, wybraną jednostką T2. Musi ona pochodzić z puli wybranej do wątku
Głowica strategiczna
Koszt: Brak
Umożliwia raz w trakcie wątku umieszczenie w pojedynczej lokacji niewidzialnego znacznika. Pozostali gracze zostaną poinformowani o użyciu broni nuklearnej, nie będą jednak znali celu ataku. Po dwóch turach od umieszczenia znacznika, spadnie nań taktyczna głowica jądrowa. Użycie karty musi być zadeklarowane przed dołączeniem do wątku. Jeśli przez cały wątek gracz nie zdecyduje się na wystrzelenie atomówki, karta przepada niewykorzystana.
Przerwy w zaopatrzeniu
Koszt: Brak
Ogranicz o połowę liczbę kart które zadany gracz będzie mógł wziąć do zadanego wątku w tej turze
Dobry czołg nie jest zły
Koszt: Brak
Rozpocznij daną misję z jedną, wybraną jednostką T2. Musi ona pochodzić z puli wybranej do wątku
Głowica strategiczna
Koszt: Brak
Umożliwia raz w trakcie wątku umieszczenie w pojedynczej lokacji niewidzialnego znacznika. Pozostali gracze zostaną poinformowani o użyciu broni nuklearnej, nie będą jednak znali celu ataku. Po dwóch turach od umieszczenia znacznika, spadnie nań taktyczna głowica jądrowa. Użycie karty musi być zadeklarowane przed dołączeniem do wątku. Jeśli przez cały wątek gracz nie zdecyduje się na wystrzelenie atomówki, karta przepada niewykorzystana.