Strona 1 z 1

Działania

: 2015-05-08, 13:49
autor: Mark Subintabulat
I TURA

Dowócy:
  • Czołgista Góra przeznaczenia
  • Metalurg Góra przeznaczenia
  • Naukowiec Ukryte laboratoria rozpaczy
  • Naukowiec Warszat
    Dodaj kartę z podstawowego typu do puli.

WĄTEK: Góra przeznaczenia
  • [1]Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.
  • [1]Łowczy - Lekka piechota wyposażona w wyrzutnie rakiet. Podatna na ataki, aczkolwiek posiadająca daleki zasięg.
  • [1]Zrzut zaopatrzenia - w połączeniu z inną jednostką umożliwia umieszczenie karty od razu na linii frontu
  • [2]Myśliwiec żmija - wyposażony w dwie rakiety powietrze-ziemia. Szybka, nieopancerzona jednostka mogąca dokonywać zwiadu i uderzeń taktycznych.
  • [2]Muł - czołg o średniej grubości pancerza i solidnym dziale głównym. Zbalansowana jednostka zarówno w defensywie jak i ofensywie.
  • [2]Do ataku w Imię Boże - Jednostki w danej lokacji ignorują skutki niskiego morale, a jeśli przed użyciem karty ich morale nie było niskie walczą z dodatkową premią.


WĄTEK: Ukryte laboratoria rozpaczy
  • [1]Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.
  • [1]Templariusze - Ciężka piechota wyposażona w broń krótką i tarcze energetyczne. Skuteczni przeciw lekkiej piechocie.
  • [1]Łowczy - Lekka piechota wyposażona w wyrzutnie rakiet. Podatna na ataki, aczkolwiek posiadająca daleki zasięg.
  • [1][1]Terminatorzy - Ciężka, walcząca wręcz piechota. Wyposażona dodatkowo we wzmacniane stalowe tarcze będące w stanie przyjąć część uderzeń skierowanych na jednostkę.


Rozpoczynam wątek z:
  • [1]Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.
  • [1]Templariusze - Ciężka piechota wyposażona w broń krótką i tarcze energetyczne. Skuteczni przeciw lekkiej piechocie.

Re: Działania

: 2015-05-19, 19:54
autor: Mark Subintabulat
II TURA

Dowócy:
  • Czołgista Szmaragdowe wyspyenia i Engines of war
  • Metalurg Szmaragdowe wyspy i Engines of war
  • Naukowiec Centrum dowodzenia
    Naukowiec: Pociagnij planetarna karte globalna
  • Naukowiec Warszat
    Dodaj kartę z podstawowego typu do puli.
WĄTEK ENGINES OF WAR

Karty bazowe:
[1]Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.

[2]Myśliwiec żmija - wyposażony w dwie rakiety powietrze-ziemia. Szybka, nieopancerzona jednostka mogąca dokonywać zwiadu i uderzeń taktycznych.
[2]Muł - czołg o średniej grubości pancerza i solidnym dziale głównym. Zbalansowana jednostka zarówno w defensywie jak i ofensywie.
[2]Dreadnought - Mech bojowy wyposażony w miotacz ognia i działko maszynowe. Maszyna jest opancerzona i budzi postrach w szeregach mniej zorganizowanych jednostek piechoty.

[3]Ciężki mech Geralt - Bardzo pancerna maszyna krocząca o znaczącej sile ognia. Wyposażona w ogromne ostrze doskonale radzące sobie ze średnio opancerzonymi jednostkami i piechotą. Wyposażony ponadto w granatnik i tarczę energetyczną.

Karty do wyboru:
[1]Jeep - Lekka jednostka transportowa. W przeciwieństwie do zwykłego transportera opancerzonego posiada na dachu wieżyczkę z karabinem maszynowym.
[1]Zrzut zaopatrzenia - w połączeniu z inną jednostką umożliwia umieszczenie karty od razu na linii frontu
[Łączność][1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór ukryty:
[1]Templariusze - Ciężka piechota wyposażona w broń krótką i tarcze energetyczne. Skuteczni przeciw lekkiej piechocie.
[1]Łowczy - Lekka piechota wyposażona w wyrzutnie rakiet. Podatna na ataki, aczkolwiek posiadająca daleki zasięg.

WĄTEK SZMARAGDOWE WYSPY

Karty bazowe:
[1]Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.

[1]Transporter opancerzony - jak sama nazwa wskazuje, pojazd mogący w swych trzewiach przetrzymywać inne lekkie jednostki. Jego pancerz jest w stanie wytrzymać przez pewien czas lekki ogień, aczkolwiek sama jednostka nie posiada własnego uzbrojenia

[2]Myśliwiec żmija - wyposażony w dwie rakiety powietrze-ziemia. Szybka, nieopancerzona jednostka mogąca dokonywać zwiadu i uderzeń taktycznych.
[2]Muł - czołg o średniej grubości pancerza i solidnym dziale głównym. Zbalansowana jednostka zarówno w defensywie jak i ofensywie.
[2]Dreadnought - Mech bojowy wyposażony w miotacz ognia i działko maszynowe. Maszyna jest opancerzona i budzi postrach w szeregach mniej zorganizowanych jednostek piechoty.

[3]Ciężki mech Geralt - Bardzo pancerna maszyna krocząca o znaczącej sile ognia. Wyposażona w ogromne ostrze doskonale radzące sobie ze średnio opancerzonymi jednostkami i piechotą. Wyposażony ponadto w granatnik i tarczę energetyczną.

Karty do wyboru:
[1]Zrzut zaopatrzenia - w połączeniu z inną jednostką umożliwia umieszczenie karty od razu na linii frontu
[Łączność][1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór ukryty:
[1]Templariusze - Ciężka piechota wyposażona w broń krótką i tarcze energetyczne. Skuteczni przeciw lekkiej piechocie.
[1]Łowczy - Lekka piechota wyposażona w wyrzutnie rakiet. Podatna na ataki, aczkolwiek posiadająca daleki zasięg.