Strona 1 z 1

Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-29, 18:09
autor: Glau
Miasto Fal jest duże. Składa się z trzech głównych części oraz bramy. Te części to kolejno: Ogrody, Dzielnica świątynna, Dystrykt mechaniczny. Każda z nich zawiera jeden Generator Mocy, który zasila bramę miejską oraz pole ochronne.
Dopóki pole ochronne trzyma, nie jest możliwy przelot nad lokacjami bramy.
Do miasta można dostać się na jeden z trzech sposobów.
Przez bramę główną (zamknięta).
Wspinając się zwinną/latającą jednostkę na którąś z wież obronnych.
Kanałami (obrońcy wiedzą o tym wejściu i mogą spróbować je zablokować)

Brama ogrodów[punkt zrzutu]:
Lokacje osiągalne
Zachód:
Generator: Ogrody (możesz zwiększyć siłę osłon głównych, osłon bramy lub pozyskać jeden punkt zasobów. Domyślnie zwiększa siłę najsłabszej osłony)
Wschód: Plac główny, w oddali widać zbierające się siły sojusznicze)

Wieża obronna A[kontrolujesz wybraną jednostką T1, ta jednostka posiada znaczący bonus defensywny]
Północ:
Zachodni dziedziniec[brak ruchów wroga, w oddali widać jednostkę kontrolną bramy]
Południe (ruch w tym kierunku możliwy jest wyłącznie jednostką latającą):
Przedpole zachodnie (w oddali widać działa oblężnicze wroga)

Siła osłon głównych 7/10
Siła osłony bramy 5/5
Morale miasta: 5/5

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-29, 19:26
autor: Shalvan
Wsparcie: Żniwiarze

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-29, 19:35
autor: Glau
Wybierz jednostkę na wieży.

A, jakby co, wyjście z kanałów jest za ogrodami.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-29, 23:13
autor: Shalvan
Jednostka na wieży: Platforma Grawitacyjna

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-30, 19:53
autor: Glau
Wystawiono żniwiarzy

Wieża obronna A[Platforma grawitacyjna] Rozpoczęto ostrzał w oddziałów piechoty wroga w lokacji przedpola zachodnie. Wygląda na to że jest wyposażone w plecaki rakietowe i może spróbować wspiąć się na mury.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-30, 21:13
autor: Shalvan
Platforma grawitacyjna: kontynuuje ostrzał.

Żniwiarze 1: Kontrolują generator
Żniwiarze 2: Ruch na Plac centralny
Wsparcie: Żniwiarze.

Kastuję minę impulsową na wieżę A.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-30, 21:20
autor: Glau
A kij, wystawcie sobie po jednej jednostce T1 kontrolującej sąsiedni generator. Żeby Panda nie miał za łatwo.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-31, 20:22
autor: Glau
Plac główny[żniwiarze, + drudzy żniwiarze pod kontrolą Borysa]
Południe:
Jednostka kontroli bramy(generator)
Północ: przedsionek dystryktu świątynnego
Wschód: wejście do ogrodów i twoi żniwiarze
Zachód: Brama dystryktu mech, punkt zrzutu Borysa i jego kolos

Wieża A
Zniszczono jeden oddział leśniczych
Drugi został zamrożony miną impulsową
Trzeci oddział leśniczy został przeteleportowany na wieżę i zniszczył platformę grawitacyjną. Aktywowano miejskiego mecha obronnego. (morale -1)

Osłony miasta 10/10
Osłony bramy 5/5
Morale 4/5

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-05-31, 21:04
autor: Shalvan
Żniwiarze 1: Kontrolują generator
Żniwiarze 2: Ruch na Przedsionek Dystryktu świątynnego
Żniwiarze 3: Ruch na Plac centralny

Wsparcie: Nieśmiertelny

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-01, 21:46
autor: Glau
przedsionek dystryktu świątynnego[żniwiarze2]
Północ: generator świątynny
Południe: plac główny

Plac główny [żniwiarze3]: kolos sojuszniczy
Sojusznik przejął jednostkę kontroli bramy na południu

Wystawiono nieśmiertelnego

Na wieży A trwa walka pomiędzy leśniczymi wroga a mechem obronnym. Jeden oddział poniósł silne straty, pojawienie się jednostki sojuszniczych żniwiarzy, pomogło te straty zakończyć anihilacją oddziału.
Na wieżę teleportowany został kolejny lekki oddział piechoty. Mech został zniszczony. Żniwiarze pozbawieni ochrony też zaczynają padać.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-01, 22:54
autor: Shalvan
Żniwiarze 1: Kontrolują generator
Żniwiarze 2: Ruch na Generator Świątynny
Żniwiarze 3: Ruch na Kontrola Bramy
Nieśmiertelny: Ruch na Plac Główny

Wsparcie: 2x poteomanci

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-04, 11:56
autor: Glau
Nuclear launch detected

Generator ogrodów[żniwiarze1]: brak ruchów

Generator świątynny[żniwiarze2]:
Północny-zachód : świątynia-zachód, brak ruchów wroga
Północny-wschód: świątynia-wschód, brak ruchów wroga
Południe: Przedsionek dystryktu, brak ruchów wroga.

Kontrola bramy[żniwiarze3, sojuszniczy kolos] To miejsce kontroluje teraz sojusznik

Plac główny[nieśmiertelny]: na wschód widać, że sojusznik wystawił ognisty pryzmat.

Wystawiono poteomantów x2.

Przed główną bramą stanął behemot i ją ostrzeliwuje.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-04, 12:08
autor: Shalvan
Żniwiarze 1: Kontrolują Generator Ogrodów
Żniwiarze 2: Kontrolują Generator Świątynny
Żniwiarze 3: Zgodnie z umową z sojusznikiem przejmują kontrolę
Nieśmiertelny: Ruch na Kontrolę Bramy
Poteomanci 1&2: Ruch na plac główny

Wsparcie: Kolos
Dwa generatory wzmacniają osłony bramy

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-07, 10:14
autor: Glau
DUP. Nuke spadł na bramę. Wraz z ostrzałem behemota i dwóch ciężkich dział artyleryjskich wystarczyło to do zmniejszenia siły osłon do zera. W związku z przekierowaniem mocy po stronie obrońców lokacja nie została jednak całkowicie unicestwiona.

Kontrola bramy[nieśmiertelny, + sojuszniczy ognisty pryzmat]
Widzisz, że na dziedzińcu sojuszniczy kolos unicestwił wrogą jednostkę piechoty. Poza tym brak ruchów wroga.

Re: Miasto Fal - Shalvan

: 2015-06-07, 11:32
autor: Shalvan
Żniwiarze 1: Kontrolują Generator Ogrodów
Żniwiarze 2: Kontrolują Generator Świątynny
Żniwiarze 3: Kontrolują kontrolę bramy, brama zostaje otwarta.
Nieśmiertelny: Broni kontroli bramy
Poteomanci 1&2: Ruch na kontrolę bramy

Wsparcie:
Podbój