Działania

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Działania

Post autor: Shalvan »

Działania:
Dowódcy:
  • Komandor: Temelkar -> Ukryte laboratoria rozpaczy
  • Elektryk: Bomilkar -> Góra Przeznaczenia
  • Naukowiec: Tennon -> Centrum dowodzenia
  • Naukowiec: Anibal -> Warsztat Energii
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Działania

Post autor: Shalvan »

Komandor: Temelkar -> Ukryte laboratoria rozpaczy
Zaczyna z:
  • Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
Ewentualne wzmocnienia:
  • [1]
  • Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
  • Pole siłowe - Umieszcza na czas dwóch tur szereg barier energetycznych w zadanej lokacji. Mogą zostać one zniszczone, jednakże zanim się tak stanie, blokują obiekty fizyczne.
  • Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.


Elektryk: Bomilkar -> Góra Przeznaczenia
  • [1]
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
  • Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek
  • Pole siłowe - Umieszcza na czas dwóch tur szereg barier energetycznych w zadanej lokacji. Mogą zostać one zniszczone, jednakże zanim się tak stanie, blokują obiekty fizyczne.
    [2]
  • Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.
  • Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
  • Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Działania

Post autor: Shalvan »

Działania:
Dowódcy:
  • Komandor: Temelkar -> Śpi
  • Elektryk: Bomilkar -> Miasto Fal, Engines of War
  • Naukowiec: Tennon -> Centrum dowodzenia
  • Naukowiec: Anibal -> Warsztat Energii
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Działania

Post autor: Shalvan »

Engines of war
Specyfika: Układ kanionów z paroma większymi skałkami. Całość mapy pokryta jest mgłą, wobec czego widoczność będzie ograniczona bardziej niż zwykle. Oprócz tego na mapie znajduje się kilka Wielkich Dział, nad którymi można przejmować kontrolę. Działa mogą strzelać raz na turę i wyłącznie do celów widocznych.
Prawdopodobne nagrody: metal, paliwo
Karty:
[1]
  • Pole siłowe - Umieszcza na czas dwóch tur szereg barier energetycznych w zadanej lokacji. Mogą zostać one zniszczone, jednakże zanim się tak stanie, blokują obiekty fizyczne.
  • Dron strażniczy - lekka latająca jednostka, wyposażona w celne działko energetyczna małego kalibru
  • Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
  • Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek

[2]
  • Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
  • Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.
  • Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.


[3]
  • Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.


[4]
  • Podbój - Latająca forteca pokaźnych rozmiarów. Opancerzona i z potężnymi tarczami energetycznymi. Posiada na pokładzie kilka eskadr myśliwców bezzałogowych do zwalczania zagrożeń powietrznych, oraz podczepione u dołu cztery baterie plazmowe. Czy chcesz oblegać, czy tylko przelecieć nad gruzami wrogich wiosek, jest to broń dla ciebie.


Miasto Fal
Specyfika: W sąsiednim królestwie ugrupowanie anarchistów wszczęło rewoltę przeciwko królowi. Aktualnie stolica, chroniona przez potężną tarczę energetyczną jest oblegana.
Gracze będą przydzielani do stron konfliktu wedle widzimisię mg. Jeżeli tylko jeden gracz zdecyduje się wybrać ten wątek, automatycznie wygra.
Nagrody: Karty, Dowódcy, być może inne niż metal zasoby.

Karty:
[1]
  • Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
  • Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
  • Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek

[2]
  • Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
  • Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.
  • Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.
  • Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.


[3]
  • Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.


[4]
  • Podbój - Latająca forteca pokaźnych rozmiarów. Opancerzona i z potężnymi tarczami energetycznymi. Posiada na pokładzie kilka eskadr myśliwców bezzałogowych do zwalczania zagrożeń powietrznych, oraz podczepione u dołu cztery baterie plazmowe. Czy chcesz oblegać, czy tylko przelecieć nad gruzami wrogich wiosek, jest to broń dla ciebie.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Frakcja Shalvana”