- Stocznia
Zbuduj jeden statek pasażerski za jednostkę metalu i jednostkę kryształu Zbuduj jeden nawigator nadprzestrzenny za trzy jednostki metalu i trzy jednostki kryształu
Naukowiec: Pociągnij globalną kartę kosmiczną - Centrum dowodzenia
Naukowiec: Pociągnij planetarną kartę globalną - Warsztat Energii
Naukowiec: Dodaj kartę z podstawowego typu do puli. - Lądowisko promów Wynieś dwie jednostki zasobów na orbitę za cenę jednej jednostki paliwa.
- Komandor: Temelkar
- Elektryk: Bomilkar
- Naukowiec: Tennon
- Naukowiec: Anibal
[1]
- Pole siłowe - Umieszcza na czas dwóch tur szereg barier energetycznych w zadanej lokacji. Mogą zostać one zniszczone, jednakże zanim się tak stanie, blokują obiekty fizyczne.
- Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
- Dron strażniczy - lekka latająca jednostka, wyposażona w celne działko energetyczna małego kalibru
- Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
- Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
- Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
- Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek
[2]
- Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
- Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
- Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.
- Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.
- Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.
[3]
- Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.
[3]
- Podbój - Latająca forteca pokaźnych rozmiarów. Opancerzona i z potężnymi tarczami energetycznymi. Posiada na pokładzie kilka eskadr myśliwców bezzałogowych do zwalczania zagrożeń powietrznych, oraz podczepione u dołu cztery baterie plazmowe. Czy chcesz oblegać, czy tylko przelecieć nad gruzami wrogich wiosek, jest to broń dla ciebie.