Strona 1 z 1

Stan frakcji Qart Helim

: 2015-05-10, 19:35
autor: Shalvan
Budynki:
  • Stocznia
    Zbuduj jeden statek pasażerski za jednostkę metalu i jednostkę kryształu Zbuduj jeden nawigator nadprzestrzenny za trzy jednostki metalu i trzy jednostki kryształu
    Naukowiec: Pociągnij globalną kartę kosmiczną
  • Centrum dowodzenia
    Naukowiec: Pociągnij planetarną kartę globalną
  • Warsztat Energii
    Naukowiec: Dodaj kartę z podstawowego typu do puli.
  • Lądowisko promów Wynieś dwie jednostki zasobów na orbitę za cenę jednej jednostki paliwa.
Dowódcy:
  • Komandor: Temelkar
  • Elektryk: Bomilkar
  • Naukowiec: Tennon
  • Naukowiec: Anibal
Karty:
[1]
  • Pole siłowe - Umieszcza na czas dwóch tur szereg barier energetycznych w zadanej lokacji. Mogą zostać one zniszczone, jednakże zanim się tak stanie, blokują obiekty fizyczne.
  • Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
  • Dron strażniczy - lekka latająca jednostka, wyposażona w celne działko energetyczna małego kalibru
  • Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
  • Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
  • Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
  • Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek

[2]
  • Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
  • Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
  • Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.
  • Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.
  • Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.


[3]
  • Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.


[3]
  • Podbój - Latająca forteca pokaźnych rozmiarów. Opancerzona i z potężnymi tarczami energetycznymi. Posiada na pokładzie kilka eskadr myśliwców bezzałogowych do zwalczania zagrożeń powietrznych, oraz podczepione u dołu cztery baterie plazmowe. Czy chcesz oblegać, czy tylko przelecieć nad gruzami wrogich wiosek, jest to broń dla ciebie.

Re: Stan frakcji Qart Helim

: 2015-05-19, 12:30
autor: Glau
Karta globalna:
[Rare]
Działo planetarne:
koszt: 2 metalu 2 kryształu
Naukowiec: Dodaj w wybranym wątku możliwość ataku artyleryjskiego co trzy tury.

Karta energii:
[4]Podbój - Latająca forteca pokaźnych rozmiarów. Opancerzona i z potężnymi tarczami energetycznymi. Posiada na pokładzie kilka eskadr myśliwców bezzałogowych do zwalczania zagrożeń powietrznych, oraz podczepione u dołu cztery baterie plazmowe. Czy chcesz oblegać, czy tylko przelecieć nad gruzami wrogich wiosek, jest to broń dla ciebie.