Działania
: 2015-05-08, 15:39
Dowódcy:
Tura pierwsza:
Naukowiec - siorbie globala planetarnego
Naukowiec - do tuneli
Elektryk - na wzgórze
Elektryk - na wzgórze
Góra
[2]Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[3]Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.
[1]Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[2]Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
tunelelele
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[Łączność][1]Lansjerzy - Jednostka lekkiej piechoty uzbrojona w lasery tnące. Chroniona dobrze poradzi sobie z fortyfikacjami i jednostkami opancerzonymi wroga.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
Tura pierwsza:
Naukowiec - siorbie globala planetarnego
Naukowiec - do tuneli
Elektryk - na wzgórze
Elektryk - na wzgórze
Góra
[2]Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[3]Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.
[1]Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[2]Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
tunelelele
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[Łączność][1]Lansjerzy - Jednostka lekkiej piechoty uzbrojona w lasery tnące. Chroniona dobrze poradzi sobie z fortyfikacjami i jednostkami opancerzonymi wroga.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.