Dowódcy:
Tura pierwsza:
Naukowiec - siorbie globala planetarnego
Naukowiec - do tuneli
Elektryk - na wzgórze
Elektryk - na wzgórze
Góra
[2]Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[3]Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.
[1]Poteomanci - Jednostka piechoty ciężkiej nieprzystosowana do walki. Przenoszone przez nią generatory mogą wspomagać regenerację tarcz innych jednostek
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[2]Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
tunelelele
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[Łączność][1]Lansjerzy - Jednostka lekkiej piechoty uzbrojona w lasery tnące. Chroniona dobrze poradzi sobie z fortyfikacjami i jednostkami opancerzonymi wroga.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
Działania
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Działania
Globalna karta planetarna[common]
Dobry czołg nie jest zły
Koszt: Brak
Rozpocznij daną misję z jedną, wybraną jednostką T2. Musi ona pochodzić z puli wybranej do wątku
Dobry czołg nie jest zły
Koszt: Brak
Rozpocznij daną misję z jedną, wybraną jednostką T2. Musi ona pochodzić z puli wybranej do wątku
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Re: Działania
Dowódcy:
Tura pierwsza:
Naukowiec - siorbie globala planetarnego
Naukowiec - siorbie karte energi
Elektryk - Szmaragdowe wyspy, Engine of War
Elektryk - Szmaragdowe wyspy, Engine of War
Używam globala.
Tura pierwsza:
Naukowiec - siorbie globala planetarnego
Naukowiec - siorbie karte energi
Elektryk - Szmaragdowe wyspy, Engine of War
Elektryk - Szmaragdowe wyspy, Engine of War
Używam globala.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Działania
To... e, fajnie że używasz. A może być tak podał cel?
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Re: Działania
Jak w każdej jest 10 to tak:
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[1]Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
[1]Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[1]Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
[2]Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
[2]Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
[3]Czyściciel - powolna latająca platforma wyposażona w szereg lekkich baterii laserowych i jedno, główne działo mogące atakować wyłącznie cele naziemne. Cele te na ogół są mocno w dupie niezależnie od tego, w jakich fortyfikacjach się znajdują.
[3]Pająk - Mech bojowy wyposażony w pojedyncze działo promieniowe. Nawet najbardziej opancerzone cele powinny się go obawiać.
[1]Obrońcy - wyposażona w tarcze jednostka ciężkiej piechoty. Jej głównym zadaniem jest zestrzeliwanie rakiet taktycznych wroga. Wykrywa jednostki zakamuflowane.
[1]Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
[1]Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
[1]Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.
[1]Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
[2]Nieśmiertelny - Ciężki, wytrzymały mech bojowy wyposażony w silne tarcze energetyczne i dobry pancerz. Bardzo dobra jednostka na pierwszą linię.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
[2]Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
[3]Czyściciel - powolna latająca platforma wyposażona w szereg lekkich baterii laserowych i jedno, główne działo mogące atakować wyłącznie cele naziemne. Cele te na ogół są mocno w dupie niezależnie od tego, w jakich fortyfikacjach się znajdują.
[3]Pająk - Mech bojowy wyposażony w pojedyncze działo promieniowe. Nawet najbardziej opancerzone cele powinny się go obawiać.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.