Strona 1 z 1

Działania

: 2015-05-08, 12:17
autor: Pupu pan Panda
Tura pierwsza:

Dowódcy:
  • Łącznościowiec
    Bierze udział w wątku Góra przeznaczenia.
  • Czołgista
    Bierze udział w wątku Góra przeznaczenia.
  • Czołgista
    Bierze udział w wątku Góra przeznaczenia.
  • Naukowiec
    Dodaje do puli planetarna kartę globalną., korzystając z budynku Centrum dowodzenia.
Karty globalne:
brak

Re: Działania

: 2015-05-10, 21:54
autor: Pupu pan Panda
Karty wybrane do wątku Góra przeznaczenia:

[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
[1]Fortyfikacja: Wieża radarowa - system wczesnego ostrzegania. Informuje o ruchach jednostek w sąsiadujących lokacjach. Wykrywa jednostki niewidzialne w danej lokacji.

[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.
[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.

[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.

Re: Działania

: 2015-05-19, 12:28
autor: Glau
Karta Globalna:
Przerwy w zaopatrzeniu
Koszt: Brak
Ogranicz o połowę liczbę kart które zadany gracz będzie mógł wziąć do zadanego wątku w tej turze

Re: Działania

: 2015-05-19, 17:05
autor: Pupu pan Panda
Tura druga:

Dowódcy:
  • Łącznościowiec
    Bierze udział w wątku Szmaragdowe wyspy. Bierze udział w wątku Miasto Fal.
  • Czołgista
    Bierze udział w wątku Szmaragdowe wyspy. Bierze udział w wątku Miasto Fal.
  • Czołgista
    Bierze udział w wątku Szmaragdowe wyspy. Bierze udział w wątku Miasto Fal.
  • Naukowiec
    Dodaje do puli globalną kartę kosmiczną, korzystając z budynku Stocznia.
Karty globalne:

Kappa

Re: Działania

: 2015-05-21, 20:42
autor: Pupu pan Panda
Karty wybrane do wątku Szmaragdowe wyspy:

[1]Sabotaż - Przeciwnik rozpocznie następną turę z jedną jednostką zasobu bitewnego mniej. Przeciwnik może sam wybrać typ zasobu. Tego zaklęcia można użyć raz na trzy tury bitewne.
[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Blink - natychmiastowo przemieszcza jednostkę pomiędzy sąsiednimi lokacjami
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.

[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
[2]Leśniczy - Walcząca wręcz jednostka piechoty wyposażona w pancerze wspomagane. Plecaki rakietowe zapewniają jej dodatkową mobilność.
[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.

[3][ukryta]Huragan - ciężki czołg wyposażony w tarcze energetyczne i silne działo konwencjonalne. Dobrze opancerzony. Dostarcza pobliskim jednostkom obrony przeciwrakietowej.
[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.

[4][ukryta]Śmierć - Umieszcza na docelowej lokacji niewidzialny znacznik. Po upływie jednej tury, na cel spada ładunek nuklearny. Gracze biorący udział w bitwie są poinformowani o użyciu tej broni. Bez dodatkowych środków wykrywających nie wiedzą jednak, gdzie została użyta.

Karty wybrane do wątku Miasto Fal:

[1][ukryta]Fortyfikacja: Wieża radarowa - system wczesnego ostrzegania. Informuje o ruchach jednostek w sąsiadujących lokacjach. Wykrywa jednostki niewidzialne w danej lokacji.
[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Blink - natychmiastowo przemieszcza jednostkę pomiędzy sąsiednimi lokacjami
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.


[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
[2]Leśniczy - Walcząca wręcz jednostka piechoty wyposażona w pancerze wspomagane. Plecaki rakietowe zapewniają jej dodatkową mobilność.
[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.

[3][ukryta]Huragan - ciężki czołg wyposażony w tarcze energetyczne i silne działo konwencjonalne. Dobrze opancerzony. Dostarcza pobliskim jednostkom obrony przeciwrakietowej.
[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.

[4][ukryta]Śmierć - Umieszcza na docelowej lokacji niewidzialny znacznik. Po upływie jednej tury, na cel spada ładunek nuklearny. Gracze biorący udział w bitwie są poinformowani o użyciu tej broni. Bez dodatkowych środków wykrywających nie wiedzą jednak, gdzie została użyta.

Przyłączam się do frakcji atakującej.