[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
[1]Fortyfikacja: Wieża radarowa - system wczesnego ostrzegania. Informuje o ruchach jednostek w sąsiadujących lokacjach. Wykrywa jednostki niewidzialne w danej lokacji.
[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.
[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
[1]Sabotaż - Przeciwnik rozpocznie następną turę z jedną jednostką zasobu bitewnego mniej. Przeciwnik może sam wybrać typ zasobu. Tego zaklęcia można użyć raz na trzy tury bitewne.
[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Blink - natychmiastowo przemieszcza jednostkę pomiędzy sąsiednimi lokacjami
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
[2]Leśniczy - Walcząca wręcz jednostka piechoty wyposażona w pancerze wspomagane. Plecaki rakietowe zapewniają jej dodatkową mobilność.
[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.
[3][ukryta]Huragan - ciężki czołg wyposażony w tarcze energetyczne i silne działo konwencjonalne. Dobrze opancerzony. Dostarcza pobliskim jednostkom obrony przeciwrakietowej.
[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.
[4][ukryta]Śmierć - Umieszcza na docelowej lokacji niewidzialny znacznik. Po upływie jednej tury, na cel spada ładunek nuklearny. Gracze biorący udział w bitwie są poinformowani o użyciu tej broni. Bez dodatkowych środków wykrywających nie wiedzą jednak, gdzie została użyta.
Karty wybrane do wątku Miasto Fal:
[1][ukryta]Fortyfikacja: Wieża radarowa - system wczesnego ostrzegania. Informuje o ruchach jednostek w sąsiadujących lokacjach. Wykrywa jednostki niewidzialne w danej lokacji.
[1]Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
[1]Blink - natychmiastowo przemieszcza jednostkę pomiędzy sąsiednimi lokacjami
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
[2]Leśniczy - Walcząca wręcz jednostka piechoty wyposażona w pancerze wspomagane. Plecaki rakietowe zapewniają jej dodatkową mobilność.
[2]Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.
[3][ukryta]Huragan - ciężki czołg wyposażony w tarcze energetyczne i silne działo konwencjonalne. Dobrze opancerzony. Dostarcza pobliskim jednostkom obrony przeciwrakietowej.
[3]Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.
[4][ukryta]Śmierć - Umieszcza na docelowej lokacji niewidzialny znacznik. Po upływie jednej tury, na cel spada ładunek nuklearny. Gracze biorący udział w bitwie są poinformowani o użyciu tej broni. Bez dodatkowych środków wykrywających nie wiedzą jednak, gdzie została użyta.
Przyłączam się do frakcji atakującej.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa