Skrót frakcji graczy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Lista kart początkowych

Post autor: Glau »

Karty Metalu

Bazowe
[1]
Marines - ciężka piechota wyposażona w karabiny maszynowe i kombinezony pozwalające na przetrwanie w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.
Terminatorzy - Ciężka, walcząca wręcz piechota. Wyposażona dodatkowo we wzmacniane stalowe tarcze będące w stanie przyjąć część uderzeń skierowanych na jednostkę.
Transporter opancerzony - jak sama nazwa wskazuje, pojazd mogący w swych trzewiach przetrzymywać inne lekkie jednostki. Jego pancerz jest w stanie wytrzymać przez pewien czas lekki ogień, aczkolwiek sama jednostka nie posiada własnego uzbrojenia

[2]
Myśliwiec żmija - wyposażony w dwie rakiety powietrze-ziemia. Szybka, nieopancerzona jednostka mogąca dokonywać zwiadu i uderzeń taktycznych.
Muł - czołg o średniej grubości pancerza i solidnym dziale głównym. Zbalansowana jednostka zarówno w defensywie jak i ofensywie.
Dreadnought - Mech bojowy wyposażony w miotacz ognia i działko maszynowe. Maszyna jest opancerzona i budzi postrach w szeregach mniej zorganizowanych jednostek piechoty.

[3]
Ciężki mech Geralt - Bardzo pancerna maszyna krocząca o znaczącej sile ognia. Wyposażona w ogromne ostrze doskonale radzące sobie ze średnio opancerzonymi jednostkami i piechotą. Wyposażony ponadto w granatnik i tarczę energetyczną.

Wybór
[1]
Ścigacz - przypominająca motor konstrukcja ze stali. Może rozwijać dużą szybkość, aczkolwiek nie jest w stanie wykonywać zwrotu w miejscu. Wyposażona w karabin maszynowy.
Jeep - Lekka jednostka transportowa. W przeciwieństwie do zwykłego transportera opancerzonego posiada na dachu wieżyczkę z karabinem maszynowym.
Zrzut zaopatrzenia - w połączeniu z inną jednostką umożliwia umieszczenie karty od razu na linii frontu

[2]
Fortyfikacja: Bunkier - Lokacja zapewnia duży bonus obronny jednemu oddziałowi
Mobilny generator osłon - pojazd opancerzony pozbawiony broni. Zapewnia sąsiednim jednostkom pewną ochronę przed efektami broni energetycznej. Wykrywa pobliskie jednostki niewidzialne.
Żuczek - pojazd o lekkim opancerzeniu wyposażony w pojedynczą wyrzutnię rakiet ziemia-ziemia przeznaczonych do uderzeń taktycznych.

[3]
Wulkan - Platforma artyleryjskiego wsparcia ogniowego. Może strzelać tylko na daleki dystans i posiada ograniczoną celność. Siła ognia, szybkostrzelność i zasięg rekompensują te mankamenty.
Uderzenie Homara - potężny ostrzał artyleryjski wybranej pozycji. Może zostać wykorzystany raz na trzy tury.
Karty Energii
[1]
Banshee - lekka piechota wyposażona w ostrza energetyczne. Szybko doskakuje do celu i dobrze radzi sobie z opancerzonymi celami.
Platforma grawitacyjna - mobilna platforma wsparcia ogniowego. Strzela pojedynczymi, plazmowymi strzałami. Może wznieść się na pewną wysokość i ponownie opaść w innym miejscu, co jakiś czas w ten sposób szybko zmieniając swoją pozycję.
Żniwiarze - lekka piechota wyposażona w snajperskie karabiny energetyczne. Jednostka zabójcza w stosunku do znajdującej się w pewnym oddaleniu piechoty wroga.

[2]
Myśliwiec Feniks - wyposażony w lekkie tarcze energetyczne i broń laserową. Zdolny do walki powietrze-powietrze oraz zwiadu.
Fortyfikacja: statyczny generator osłon - Jednostka obrony strategicznej. Efekt kilku umieszczonych obok siebie sumuje się.
Kolos - Mech bojowy wyposażony w dwie laserowe lance średniego zasięgu. Łatwy do trafienia i poniekąd wrażliwy na uderzenia kinetyczne. Dobrze chroniony zrobi jesień jednostkom przeciwnika. Nie zwalnia w trudnym terenie.

[3]
Ognisty pryzmat - każdy strzał tej niezwykle mobilnej platformy ognia ciężkiego równy jest potężnej implozji i eksplozji w miejscu trafienia. Można by rzec, że jednostka jest swoistym generatorem mikroosobliwości. Zbalansowany defensywnie pod kątem pancerza, szybkości ruchu i tarcz. Strzela powoli ale skutecznie.

Wybór:
[1]
Dragoon - Lekki mech bojowy, opancerzony, powolny, celny i skuteczny. Dobry do ściągania lekkich pojazdów przeciwnika.
Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
Dron strażniczy - lekka latająca jednostka, wyposażona w celne działko energetyczna małego kalibru

[2]
Prom - Latająca jednostka transportowa pozbawiona uzbrojenia. Zbalansowana defensywnie
Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.

[3]
Czyściciel - powolna latająca platforma wyposażona w szereg lekkich baterii laserowych i jedno, główne działo mogące atakować wyłącznie cele naziemne. Cele te na ogół są mocno w dupie niezależnie od tego, w jakich fortyfikacjach się znajdują.
Pająk - Mech bojowy wyposażony w pojedyncze działo promieniowe. Nawet najbardziej opancerzone cele powinny się go obawiać.

Karty łączności
[1]
Przyczajone tygrysy - walcząca wręcz jednostka piechoty. Może się ukryć, zapewniając sobie niewidzialność aż do poruszenia, ataku, lub zastosowania przez przeciwnika jakiejś formy wykrycia.
Blink - natychmiastowo przemieszcza jednostkę pomiędzy sąsiednimi lokacjami
Dron myśliwski - szybka, latająca jednostka mogąca służyć zarówno za sondę, jak i do polowań na wrogów o małym zasięgu

[2]
Leśniczy - Walcząca wręcz jednostka piechoty wyposażona w pancerze wspomagane. Plecaki rakietowe zapewniają jej dodatkową mobilność.
Archanioł - Latający lekki mech bojowy wyposażony w powolny karabin snajperski.
Krab - poruszająca się na stalowych odnóżach maszyna dobrze radzi sobie w trudnym terenie. Opancerzenie pozostawia trochę do życzenia, aczkolwiek działko plazmowe wygląda wcale nieźle.

[3]
Behemot - Pancerny mech zdolny do walki wręcz, rozszarpywania celów i wysyłania rakiet taktycznych na znaczne odległości.

Wybór:
[1]
Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
Sabotaż - Przeciwnik rozpocznie następną turę z jedną jednostką zasobu bitewnego mniej. Przeciwnik może sam wybrać typ zasobu. Tego zaklęcia można użyć raz na trzy tury bitewne.
Lansjerzy - Jednostka lekkiej piechoty uzbrojona w lasery tnące. Chroniona dobrze poradzi sobie z fortyfikacjami i jednostkami opancerzonymi wroga.

[2]
Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
Płonąca żyrafa - szybka jednostka przypominająca motor. Wyposażona w miotacz ognia i lekką tarczę energetyczną.
Zakłócenia - Uniemożliwia zwykłą produkcję jednostek w zadanej lokacji na czas jednej tury.

[3]
Nefalem - Niewidzialny mech bojowy walczący wręcz. Posiada system autodestrukcji.
Impuls jonowy - wysłany w daną lokację poważnie uszkadza tarcze znajdujących się w niej jednostek
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Lista kart początkowych

Post autor: Glau »

Każda frakcja, w puli podstawowej, posiada siedem kart bazowych, osiem kart wyboru i pewną liczbę kart wyboru ukrytego.

Gracz automatycznie ma dostęp do kart bazowych.
Ponadto otrzymuje 5 żetonów wyboru którymi może obstawić karty wybierane, następnie będą losowane kolejne żetony determinując w ten sposób, kto otrzyma jaką kartę. Obstawienie większej liczby żetonów na jedną kartę zwiększa prawdopodobieństwo jej otrzymania. Jest możliwym, że dwie osoby otrzymają tę samą kartę, jednakże wydarzy się to ograniczoną liczbę razy i na ogół w rozgrywce będzie znajdowała się na początku tylko jedna kopia karty.

Każdy z graczy dodatkowo będzie mógł wybrać trzy karty z puli siedmiu zaproponowanych kart ukrytych. Aż do momentu ich użycia przez gracza, żaden inny gracz nie będzie wiedział, jakie karty zostały przezeń wybrane.

Obstawianie żetonów odbywa się poprzez PW
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Skrót frakcji graczy

Post autor: Glau »

Chromy
1. Typ Frakcji: Energia
2.
- Naukowiec
- Naukowiec
- Elektryk
- Elektryk
3. Dowódca

Borys
Frakcja: karty energii
Dowódcy: elektryk, naukowiec, komandor
Bonus: trzy losowe karty globalne

Shalvan
Nazwa: Qart Helim
1. Typ frakcji: Energia
2. Dowódcy:
- elektryk
- naukowiec
- komandor

3. Bonus: dodatkowy dowódca: Naukowiec

Panda
1. Wybieram łączność.
2. Naukowiec, czołgista, czołgista, łącznościowiec.
3. Bonus to dodatkowy dowódca.

Mark
1. TYP: METAL
2. DOWÓDCY:
A) METALURG
B) CZOŁGISTA
C) NAUKOWIEC
*D) NAUKOWIEC
3. BONUS: DODATKOWY DOWÓDCA
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Skrót frakcji graczy

Post autor: Glau »

Karty

Mark:
[1]Jeep - Lekka jednostka transportowa. W przeciwieństwie do zwykłego transportera opancerzonego posiada na dachu wieżyczkę z karabinem maszynowym.
[1]Zrzut zaopatrzenia - w połączeniu z inną jednostką umożliwia umieszczenie karty od razu na linii frontu
[Łączność][1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.

Borys:
[1]Dragoon - Lekki mech bojowy, opancerzony, powolny, celny i skuteczny. Dobry do ściągania lekkich pojazdów przeciwnika.
[Metal][2]Mobilny Generator Osłon
[2]Prom - Latająca jednostka transportowa pozbawiona uzbrojenia. Zbalansowana defensywnie


Chromy:
[1]Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
[2]Smoki - Ciężka piechota wyposażona w wyrzutnie min plazmowych. Przylepiają się one do celu a następnie przepalają pancerz. Efektywna przeciw fortyfikacjom i mechom wroga.
[3]Czyściciel - powolna latająca platforma wyposażona w szereg lekkich baterii laserowych i jedno, główne działo mogące atakować wyłącznie cele naziemne. Cele te na ogół są mocno w dupie niezależnie od tego, w jakich fortyfikacjach się znajdują.
[3]Pająk - Mech bojowy wyposażony w pojedyncze działo promieniowe. Nawet najbardziej opancerzone cele powinny się go obawiać.
[Łączność][1]Lansjerzy - Jednostka lekkiej piechoty uzbrojona w lasery tnące. Chroniona dobrze poradzi sobie z fortyfikacjami i jednostkami opancerzonymi wroga.

Shalvan
[1]Mina impulsowa - Musi zostać umieszczona w lokacji wcześniej przez sojuszniczy oddział. Unieruchamia i obezwładnia na turę pierwszy oddział który wejdzie do lokacji. Kiedy mina wybucha gracz dowiaduje się o jej wybuchu.
[1]Dron strażniczy - lekka latająca jednostka, wyposażona w celne działko energetyczna małego kalibru
[2]Fortyfikacja: Działko PP - jak sama nazwa wskazuje, stacjonarne działo szczególnie efektywne przeciw latającym jednostkom przeciwnika. Posiada czujnik zdolny wykrywać zakamuflowane jednostki wroga.

Panda
[1]Odważne planowanie - Zachowaj jeden punkt zasobów bitewnych dowolnego typu na następną turę.
Sabotaż - Przeciwnik rozpocznie następną turę z jedną jednostką zasobu bitewnego mniej. Przeciwnik może sam wybrać typ zasobu. Tego zaklęcia można użyć raz na trzy tury bitewne.
[2]Kruk - Latająca jednostka wypuszczająca samobójcze drony. Wykrywa jednostki niewidzialne.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Skrót frakcji graczy

Post autor: Glau »

Każdy gracz ma obowiązek utworzyć w swoim dziale temat "Stan frakcji"
Następnie umieścić poniższy prefix

Kod: Zaznacz cały

Budynki:
[list][*]Stocznia
Zbuduj jeden statek pasażerski za jednostkę metalu i jednostkę kryształu Zbuduj jeden nawigator nadprzestrzenny za trzy jednostki metalu i trzy jednostki kryształu
Naukowiec: Pociągnij globalna kartę kosmiczna
[*] Centrum dowodzenia
Naukowiec: Pociśnij planetarna kartę globalną
[*] Warsztat(podstawowy typ frakcji) 
Naukowiec: Dodaj kartę z podstawowego typu do puli.
[*] Lądowisko promów Wynieś dwie jednostki zasobów na orbitę za cenę jednej jednostki paliwa.[/list]
Analogicznie sformatowaną listę dowódców

Listę kart bazowych, uzyskanych przez wybór i ukrytych.
Karty powinny być przekopiowane z kosztem i pełnym opisem
Jeżeli jakaś karta została ukradziona innej frakcji powinno to być zaznaczone obok jej kosztu.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Skrót frakcji graczy

Post autor: Glau »

Dodam, że jeśli jednostka pochodzi z puli ukrytych powinno to być zaznaczone przy niej.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
ODPOWIEDZ

Wróć do „Borysada K2”