Strona 1 z 1

Działania

: 2015-02-17, 22:58
autor: Pupu pan Panda
Pierwsza część to działania podejmowane za dnia. Każda postać może wykonać jedną czynność. Może to być tworzenie urządzeń, spanie, urządzanie libacji, ryzykowny wypad, cokolwiek. Ryzykowny wypad jest ryzykowny bo niesie ze sobą ryzyko. Za dnia w mieście można spotkać więcej żołnierzy i o wiele łatwiej dostać kulkę od snajpera.

Druga część to zgadnij kurwa co. W nocy można robić to co za dnia. Dochodzi do tego jednak możliwość trzymania warty(ponieważ ataki zdarzają się zazwyczaj w nocy, a przeszukiwanie budynków w poszukiwaniu dóbr jest mniej ryzykowne).

Przykład:

Dzień:
Postać A - Śpi
Postać B - Tworzy łom (koszt produkcji każdego przedmiotu do ustalenia z jego wysokością Pandą)
Postać C - Słucha radia

Noc:
Postać A - Warta
Postać B - udaje się na przeszukiwanie do <nazwa lokacji>. Bierze ze sobą nóż i łom.
Postać C - Śpi

Lista lokacji na ten moment:

Szkoła - została kilkakrotnie ostrzelana. W cholerę tam różnych materiałów.
Ostrzelany Domek - kiedyś należał do szczęśliwej rodziny. Potem został ostrzelany przez haubice. Rodzina spierdoliła, domek zamknięty na cztery spusty. Bez żadnych narzędzi raczej trudno będzie się do niego dostać.
Posterunek wojskowy - jedni z niewielu "przyjaznych" żołnierzy. Z chęcią wymienią swoje zapasy na fajki bądź bimber. Zalecana ostrożność.

Re: Działania

: 2015-02-19, 20:03
autor: Shalvan
Dzień:
Maciej: Robi system alarmowy w kryjówce (alarm dźwiękowy jak ktoś wchodzi, typu noga w wiadrze, sznurki odpalają dzwonki, nadepnięcie na kafelek odpala dzwonki etc. Prądu nie trza)
Andrzej: Śpi
Jerzy: Robi mały ładunek wybuchowy z prochu. Nadający się do rozwalenia zamka. Chce kawy.

Noc:
Maciej: Śpi
Andrzej: Wypad do szkoły. Bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji
Jerzy: Idzie do domku, bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji. Chce kawy.

Re: Działania

: 2015-02-19, 21:01
autor: Pupu pan Panda
Wszysko wyszło, spoko jes. -2 części
Domek
Szkoła

Re: Działania

: 2015-02-23, 11:57
autor: Pupu pan Panda
Szkoła - została kilkakrotnie ostrzelana. W cholerę tam różnych materiałów.
Ostrzelany Domek - kiedyś należał do szczęśliwej rodziny. Potem został ostrzelany przez haubice. Rodzina spierdoliła, domek zamknięty na cztery spusty. Bez żadnych narzędzi raczej trudno będzie się do niego dostać.
Posterunek wojskowy - jedni z niewielu "przyjaznych" żołnierzy. Z chęcią wymienią swoje zapasy na fajki bądź bimber. Zalecana ostrożność.
Supermarket - można tam znaleźć wszystko. Dlatego też jest obiektem zainteresowania wielu grup ocalałych.


Ponadto, twoi ludzie są głodni. Chcesz wydać 1 poziom jedzenia, żeby się nażarli czy trzymasz ich na głodzie?

Re: Działania

: 2015-02-24, 08:59
autor: Shalvan
Jedzo.

Dzień:

Andrzej i lasencja: ryzykowny wypad do ostrzelanego domku - trzeba poszukać Jerzego. Biorą noże, Andrzej bierze pistolet.
Maciej: Robi łom

Noc:
Śpiom.

Re: Działania

: 2015-02-24, 22:59
autor: Pupu pan Panda
A chuj, fuksło ci się. Nie dostałeś wpierdolu po drodze.