Pierwsza część to działania podejmowane za dnia. Każda postać może wykonać jedną czynność. Może to być tworzenie urządzeń, spanie, urządzanie libacji, ryzykowny wypad, cokolwiek. Ryzykowny wypad jest ryzykowny bo niesie ze sobą ryzyko. Za dnia w mieście można spotkać więcej żołnierzy i o wiele łatwiej dostać kulkę od snajpera.
Druga część to zgadnij kurwa co. W nocy można robić to co za dnia. Dochodzi do tego jednak możliwość trzymania warty(ponieważ ataki zdarzają się zazwyczaj w nocy, a przeszukiwanie budynków w poszukiwaniu dóbr jest mniej ryzykowne).
Przykład:
Dzień:
Postać A - Śpi
Postać B - Tworzy łom (koszt produkcji każdego przedmiotu do ustalenia z jego wysokością Pandą)
Postać C - Słucha radia
Noc:
Postać A - Warta
Postać B - udaje się na przeszukiwanie do <nazwa lokacji>. Bierze ze sobą nóż i łom.
Postać C - Śpi
Lista lokacji na ten moment:
Szkoła - została kilkakrotnie ostrzelana. W cholerę tam różnych materiałów.
Ostrzelany Domek - kiedyś należał do szczęśliwej rodziny. Potem został ostrzelany przez haubice. Rodzina spierdoliła, domek zamknięty na cztery spusty. Bez żadnych narzędzi raczej trudno będzie się do niego dostać.
Posterunek wojskowy - jedni z niewielu "przyjaznych" żołnierzy. Z chęcią wymienią swoje zapasy na fajki bądź bimber. Zalecana ostrożność.
Działania
- Pupu pan Panda
- Posty: 821
- Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Działania
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Re: Działania
Dzień:
Maciej: Robi system alarmowy w kryjówce (alarm dźwiękowy jak ktoś wchodzi, typu noga w wiadrze, sznurki odpalają dzwonki, nadepnięcie na kafelek odpala dzwonki etc. Prądu nie trza)
Andrzej: Śpi
Jerzy: Robi mały ładunek wybuchowy z prochu. Nadający się do rozwalenia zamka. Chce kawy.
Noc:
Maciej: Śpi
Andrzej: Wypad do szkoły. Bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji
Jerzy: Idzie do domku, bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji. Chce kawy.
Maciej: Robi system alarmowy w kryjówce (alarm dźwiękowy jak ktoś wchodzi, typu noga w wiadrze, sznurki odpalają dzwonki, nadepnięcie na kafelek odpala dzwonki etc. Prądu nie trza)
Andrzej: Śpi
Jerzy: Robi mały ładunek wybuchowy z prochu. Nadający się do rozwalenia zamka. Chce kawy.
Noc:
Maciej: Śpi
Andrzej: Wypad do szkoły. Bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji
Jerzy: Idzie do domku, bierze jedną sztukę broni i trochę amunicji. Chce kawy.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Pupu pan Panda
- Posty: 821
- Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Działania
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
- Pupu pan Panda
- Posty: 821
- Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Działania
Szkoła - została kilkakrotnie ostrzelana. W cholerę tam różnych materiałów.
Ostrzelany Domek - kiedyś należał do szczęśliwej rodziny. Potem został ostrzelany przez haubice. Rodzina spierdoliła, domek zamknięty na cztery spusty. Bez żadnych narzędzi raczej trudno będzie się do niego dostać.
Posterunek wojskowy - jedni z niewielu "przyjaznych" żołnierzy. Z chęcią wymienią swoje zapasy na fajki bądź bimber. Zalecana ostrożność.
Supermarket - można tam znaleźć wszystko. Dlatego też jest obiektem zainteresowania wielu grup ocalałych.
Ponadto, twoi ludzie są głodni. Chcesz wydać 1 poziom jedzenia, żeby się nażarli czy trzymasz ich na głodzie?
Ostrzelany Domek - kiedyś należał do szczęśliwej rodziny. Potem został ostrzelany przez haubice. Rodzina spierdoliła, domek zamknięty na cztery spusty. Bez żadnych narzędzi raczej trudno będzie się do niego dostać.
Posterunek wojskowy - jedni z niewielu "przyjaznych" żołnierzy. Z chęcią wymienią swoje zapasy na fajki bądź bimber. Zalecana ostrożność.
Supermarket - można tam znaleźć wszystko. Dlatego też jest obiektem zainteresowania wielu grup ocalałych.
Ponadto, twoi ludzie są głodni. Chcesz wydać 1 poziom jedzenia, żeby się nażarli czy trzymasz ich na głodzie?
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Re: Działania
Jedzo.
Dzień:
Andrzej i lasencja: ryzykowny wypad do ostrzelanego domku - trzeba poszukać Jerzego. Biorą noże, Andrzej bierze pistolet.
Maciej: Robi łom
Noc:
Śpiom.
Dzień:
Andrzej i lasencja: ryzykowny wypad do ostrzelanego domku - trzeba poszukać Jerzego. Biorą noże, Andrzej bierze pistolet.
Maciej: Robi łom
Noc:
Śpiom.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Pupu pan Panda
- Posty: 821
- Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Działania
A chuj, fuksło ci się. Nie dostałeś wpierdolu po drodze.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa