Strona 1 z 1

Działania

: 2015-02-17, 22:48
autor: Pupu pan Panda
Pierwsza część to działania podejmowane za dnia. Każda postać może wykonać jedną czynność. Może to być tworzenie urządzeń, spanie, urządzanie libacji, ryzykowny wypad, cokolwiek. Ryzykowny wypad jest ryzykowny bo niesie ze sobą ryzyko. Za dnia w mieście można spotkać więcej żołnierzy i o wiele łatwiej dostać kulkę od snajpera.

Druga część to zgadnij kurwa co. W nocy można robić to co za dnia. Dochodzi do tego jednak możliwość trzymania warty(ponieważ ataki zdarzają się zazwyczaj w nocy, a przeszukiwanie budynków w poszukiwaniu dóbr jest mniej ryzykowne).

Przykład:

Dzień:
Postać A - Śpi
Postać B - Tworzy łom (koszt produkcji każdego przedmiotu do ustalenia z jego wysokością Pandą)
Postać C - Słucha radia

Noc:
Postać A - Warta
Postać B - udaje się na przeszukiwanie do <nazwa lokacji>. Bierze ze sobą nóż i łom.
Postać C - Śpi

Lista lokacji na ten moment:

Supermarket - można tam znaleźć wszystko. Dlatego też jest obiektem zainteresowania wielu grup ocalałych.
Warsztat mechanika - mieszka tam mechanik wraz z chorym ojcem. Zapewne będzie chciał wymienić swoje zapasy na leki. Można go również okraść. Albo zabić.
Schron przeciwatomowy - wiadomo tylko, że jest. A co jest w środku to chuj wie.

Re: Działania

: 2015-02-18, 02:47
autor: Mark Subintabulat
Dzień:
Melissa Horne - wytwarza leki

Manuel Sims i Doris Forrester - Manuel bierze ze sobą kosę i chodzi po okolicy jako alfons Doris, której usługi pragnie sprzedać każdemu, który jest w stanie zapłacić.

Larry Cole - sen
Noc:

Manuel Sims - warta

Doris Forrester - sen

Melissa Horne - sen

Larry Cole - ciśnie do warsztatu mechanika żeby się włamać i go ojebać.

Re: Działania

: 2015-02-18, 11:51
autor: Pupu pan Panda
Leki -> 3
Części -> 1
Używki -> 0

Manuel i Doris trafili na oddział żołnierzy, bo kto inny mógłby chodzić po ulicach za dnia? Żołnierze byli wyjątkowo delikatni, bo Doris zdołała uciec, a Manuel dostał tylko wpierdol. Manuel jest ranny.
Warsztat.

Re: Działania

: 2015-02-23, 12:01
autor: Pupu pan Panda
Supermarket - można tam znaleźć wszystko. Dlatego też jest obiektem zainteresowania wielu grup ocalałych.
Warsztat mechanika - mieszka tam mechanik wraz z chorym ojcem. Zapewne będzie chciał wymienić swoje zapasy na leki. Można go również okraść. Albo zabić.
Schron przeciwatomowy - wiadomo tylko, że jest. A co jest w środku to chuj wie.
Szpital - podobno wciąż działa. Można się tam udać w poszukiwaniu leków bądź poprosić pielęgniarki o pomoc.

Ponadto, twoi ludzie są głodni. Chcesz wydać 1 poziom jedzenia, żeby się nażarli czy trzymasz ich na głodzie?

Re: Działania

: 2015-02-24, 21:15
autor: Mark Subintabulat
Wszyscy mają zjeść coś dobrego (wykorzystanie 1 poziomu żywności)

DZIEŃ:

Manuel idzie do szpitala się wyleczyć

Doris Forrester i Melissa Horne uprawiają ze sobą sex

Larry Cole - idzie do mechanika wymienić leki na jakiś przydatne przedmioty (chcę wiedzieć na co może się zamienić zanim dojdzie do wymiany)

NOC:

Manuel Sims i Doris Forrester - Manuel bierze ze sobą kosę i chodzi po okolicy jako alfons Doris, której usługi pragnie sprzedać każdemu, który jest w stanie zapłacić.

Melissa Horne - sen

Larry Cole - warta

Re: Działania

: 2015-02-24, 23:10
autor: Pupu pan Panda
W drodze do szpitala, rannego został postrzelony w płuco przez snajpera. Wykrwawił się na miejscu. UMAR.
Zajebiście, podniosło to morale, może będą mieć wyjebane na Manuela?
Do mechanika jakoś doszedłeś.