Strona 1 z 1

Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-01-29, 17:07
autor: Borys
Reptilioni zajebali w tajemnicy dwóch Horsemen, biegnących po wodę. Mieli bonus + 1000 do niewidzialności, dlatego.

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-01-31, 14:37
autor: Borys
Dwaj reptilioni pod prysznicem vs grupa Wara
Nie zdołali oddać strzału. Obydwaj zginęli.
Smutne.

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-02-02, 14:36
autor: Borys
Pierwszy tunel

Siła bojowa Pandy - 10 x 3 poziom , 5 x 2 poziom = 40+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 41
Siła bojowa Reptilionów - 3 x 2 poziom = 6

PO CO JA TO LOSUJĘ.

Defensywa Pandy: 0
Defensywa Reptilionów: 0

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 41+6 (liczba jednostek - defensywa) = 47
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 6 +0 (liczba jednostek - defensywa) = 6 /granaty... trzeba apdejta kurwa tutaj

Nie chce mi się liczyć tego kurwa, wygrywa Panda

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-02-05, 15:56
autor: Borys
Sala tronowa Aika

Siła bojowa Pandy - 10 x 3 poziom , 5 x 2 poziom = 40+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 41
Siła bojowa reptilionów - 4 x 3, 7 x 2, 5 x 1 = 31

Defensywa w tych warunkach to 0

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 41+16 (liczba jednostek - defensywa) = 57
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 31 + 15 (liczba jednostek - defensywa) = 46

Panda - pięć rzutów k57 - 32 35 54 19 12 = 152, wróg traci trzech ludzi, 2 zostaje w puli
Reptilioni - pięć rzutów k46 - 12 32 19 25 25 = 113 Panda traci dwóch ludzi, w puli zostaje 13pkt

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-02-06, 21:18
autor: Borys
Siła bojowa Pandy - 8 x 3 poziom , 5 x 2 poziom = 34+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 35
Siła bojowa reptilionów - 4 x 3, 5 x 2, 4 x 1 = 26

Defensywa w tych warunkach to 0

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 35+13 (liczba jednostek - defensywa) = 48
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 26 + 13 (liczba jednostek - defensywa) = 39

Panda - pięć rzutów k48 - 20 32 46 15 44 = 157 + 2 z puli = 159, wróg traci trzech ludzi, 9 zostaje w puli
Reptilioni - pięć rzutów k39 - 39 9 33 26 23 = 130 + 13 z puli = 143 Panda traci dwóch ludzi, w puli zostaje 43 pkt

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-02-07, 22:01
autor: Borys
Siła bojowa Pandy - 8 x 3 poziom , 3 x 2 poziom = 30+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 31
Siła bojowa reptilionów - 2 x 3, 5 x 2, 3 x 1 = 19

Defensywa w tych warunkach to 0

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 31+10 (liczba jednostek - defensywa) = 41
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 19 + 11 (liczba jednostek - defensywa) = 30

Panda - sześć rzutów k41 - 37 32 17 29 16 2 = 133 + 9 z puli = 132, wróg traci dwóch ludzi, 32 zostaje w puli
Reptilioni - cztery k30 - 1 27 24 6 = 58 + 43 z puli = 101 Panda traci dwóch ludzi, w puli zostaje 1 pkt

Reptilioni otrzymują posiłki + dwóch ludzi drugiego poziomu i jeden trzeciego

Re: Horsemen vs Reptilioni, dom Aika

: 2015-02-08, 20:38
autor: Borys
Siła bojowa Pandy - 7 x 3 poziom , 2 x 2 poziom = 25+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 26
Siła bojowa reptilionów - 2 x 3, 6 x 2, 3 x 1 = 21

Defensywa reptilionów to 0
Panda otrzymuje czasowy bonus defensywny 2

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 26+11 (liczba jednostek - defensywa) = 37
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 21 + 7 (liczba jednostek - defensywa) = 28

Panda - 6 rzutów k37 -22 4 37 26 7 2 = 98 + 32 = 130 z puli reptilioni tracą dwie jednostki, w puli 30
Reptilioni - 4 rzuty k28 - 21 8 24 12 = 65 + 1 z puli = 66 - Panda traci jednostkę, w puli 16



Siła bojowa Pandy - 6 x 3 poziom , 2 x 2 poziom = 22+1 punkt za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 23
Siła bojowa reptilionów - 2 x 3, 5 x 2, 2 x 1 = 18

Defensywa reptilionów to 0
Defensywa Pandy to 0

Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 23+9 (liczba jednostek - defensywa) = 32
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 18 + 8 (liczba jednostek - defensywa) = 26

Panda - 6 rzutów k32 28 30 32 25 8 18 = 141 + 30 z puli = 171 reptilioni tracą trzy jednostki, w puli 21
Reptilioni - 4 rzuty k26 -24 22 16 3 = 65 - Panda traci jednostkę, w puli 15