Horsemen vs Repitlions, oczyszczalnia
: 2015-01-20, 23:57
TURA 1
Panda wdepnął w niezłe gówno. Śmierdzi ta cała sprawa.
Siła bojowa Pandy - 5 x3 poziom, 6 x 2 poziom 6 x 1 poziom = 33 + 2 punkty za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 35
Siła bojowa reptilionów - 15 x1 poziom = 15
Defensywa Pandy - 1
Defensywa reptilionów - 5
Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 35 + 10 (liczba jednostek - defensywa) = 45
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 15 + 16 (liczba jednostek - defensywa) = 31
Panda - sześć rzutów k45 - 29 45 2 10 29 12 = 127, wróg traci dwóch ludzi, 27 ma w puli
Reptilioni - cztery rzuty k31 - 9 18 20 25 = 72 wróg traci człowieka, w puli zostaje 22
Panda wdepnął w niezłe gówno. Śmierdzi ta cała sprawa.
Siła bojowa Pandy - 5 x3 poziom, 6 x 2 poziom 6 x 1 poziom = 33 + 2 punkty za bonus (1 punkt na 10 żołnierzy) = 35
Siła bojowa reptilionów - 15 x1 poziom = 15
Defensywa Pandy - 1
Defensywa reptilionów - 5
Siła bojowa Pandy po premii za defensywę - 35 + 10 (liczba jednostek - defensywa) = 45
Siła bojowa reptilionów po premii za defensywę - 15 + 16 (liczba jednostek - defensywa) = 31
Panda - sześć rzutów k45 - 29 45 2 10 29 12 = 127, wróg traci dwóch ludzi, 27 ma w puli
Reptilioni - cztery rzuty k31 - 9 18 20 25 = 72 wróg traci człowieka, w puli zostaje 22