Informacje
: 2015-01-12, 15:05
Nazwa: Horsemen
Flaga:
Dowódcy:
Daud - Szpieg
Niewiele wiadomo na temat Dauda, Mistrza Cieni. Niewielu go widziało, a jeszcze mniej może się tym pochwalić. Chodzi plotka, że został osierocony w wieku dziesięciu lat. Żeby przeżyć, kradł, mordował i wymuszał. W końcu został zabójcą na zlecenie, nawiązał parę kontaktów.
Daud jest przeciętnie silny, jednakże niezwykle sprawny. W walce mieczem wykorzystuje swoją szybkość, żeby zmusić przeciwnika do ataku i w nieoczekiwanym momencie wyprowadza śmiertelną kontrę. Ponadto, nosi pod nadgarstkiem minikuszę. Jest też obeznany z działaniem broni nowoczesnej. O ile pistolety i karabiny omija z daleka, o tyle uwielbia granaty dymne, błyskowo-hukowe i miny zbliżeniowe. Jako doświadczony zabójca, Daud jest mistrzem kamuflażu i bezgłośnego poruszania się. W Horsemen przewodzi dziesięcioosobowej, starannie wybranej grupie ludzi podobnych jemu, uskutecznia szpiegostwo i robi wszystko, żeby nikt nie wiedział o jej istnieniu
War - Strateg
Człowiek, który ubzdurał sobie, że jest jednym z jeźdźców apokalipsy. Kurewsko mocny w walce jeden na jednego, dosiada swojego rumaka(który tak naprawdę jest maszyną) i napierdala, co się rusza, bo nie może usiedzieć na miejscu. A, i ma epickie teksty typu "I choose what once, a coward did not".
Księciuniu - Dyplomata
Menel, pijak, opój. Znalazł się w Horsemen z powodu swoich talentów do negocjacji.
Lista pojazdów i sprzętu:
PIGERDION
Za 3 pkt:
Ruin - pojazd Wara, koń mechaniczny, taki lepsiejszy.
Rower Dauda - legendarny pojazd skrytobójcy, niepozornie wyglądający, jednakże piekielnie szybki.
(6)
Za 2 pkt:
4 transportery (8)
Za 1 pkt:
10 motorów (10)
Beema Księciunia - Rozklekotana fura. (1)
Rozkład pojazdów:
Kwatera główna w Vedze: 10 motorów, 4 transportery, Ruin, Beema Księciunia, Rower Dauda
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City:
Ludzie:
Za 3 pkt:
Ludzie Dauda - mocne skurwisyny, bo Daud z byle kutasami się nie zadaje. Znajdzie się snajper, znajdzie się spec od wybuchów, znajdzie się medyk, spec od tortur, znajdzie się wszystko. Ilość: 10.
Grupa uderzeniowa Wara - koksy jak ich generał, jado na motorach i szarżujo mieczami razem z dowódcą. Ilość: 10.
Za 2 pkt:
Żołnierze - ludzie, którzy trochę już posłużyli i potrenowali pod Warem. O ile głównodowodzący preferuje walkę wręcz, o tyle ci wojacy wolą strzelać z karabinów szturmowych i nie mają nic przeciwko ani szturmowaniu, ani walce pozycyjnej. Ilość: 40.
Za 1 pkt:
Rekruci - nowoprzybyli do gangu, zajmują się podstawowymi pracami i trenują, żeby kiedyś stać się prawdziwymi żołnierzami. Wiedzą, jak trzymać karabin, ale z celnością już gorzej. Ilość: 50.
Przewodnicy - nie znają się na walce, ale są elegancko ubrani i oprowadzają gości po Galerii w Exar. Ilość: 5.
Pokojówki - dbają o czystość, porządek i dobre samopoczucie ludzi Dauda. Ilość 5.
Rozkład ludzi:
Kwatera główna w Vedze: 58 rekrutów, 30 żołnierzy, 5 przybocznych Wara, 8 reptilionów poziomu pierwszego, 4 reptilionów poziomu drugiego, 3 reptilionów poziomu trzeciego, 15 gremlinów, 10 ludzi Dauda, 5 pokojówek, 5 przewodników
Naukowcy: Towija Kusharov (genetyka, poziom B)
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City:
Flaga:

Dowódcy:
Daud - Szpieg
Niewiele wiadomo na temat Dauda, Mistrza Cieni. Niewielu go widziało, a jeszcze mniej może się tym pochwalić. Chodzi plotka, że został osierocony w wieku dziesięciu lat. Żeby przeżyć, kradł, mordował i wymuszał. W końcu został zabójcą na zlecenie, nawiązał parę kontaktów.
Daud jest przeciętnie silny, jednakże niezwykle sprawny. W walce mieczem wykorzystuje swoją szybkość, żeby zmusić przeciwnika do ataku i w nieoczekiwanym momencie wyprowadza śmiertelną kontrę. Ponadto, nosi pod nadgarstkiem minikuszę. Jest też obeznany z działaniem broni nowoczesnej. O ile pistolety i karabiny omija z daleka, o tyle uwielbia granaty dymne, błyskowo-hukowe i miny zbliżeniowe. Jako doświadczony zabójca, Daud jest mistrzem kamuflażu i bezgłośnego poruszania się. W Horsemen przewodzi dziesięcioosobowej, starannie wybranej grupie ludzi podobnych jemu, uskutecznia szpiegostwo i robi wszystko, żeby nikt nie wiedział o jej istnieniu
War - Strateg
Człowiek, który ubzdurał sobie, że jest jednym z jeźdźców apokalipsy. Kurewsko mocny w walce jeden na jednego, dosiada swojego rumaka(który tak naprawdę jest maszyną) i napierdala, co się rusza, bo nie może usiedzieć na miejscu. A, i ma epickie teksty typu "I choose what once, a coward did not".
Księciuniu - Dyplomata
Menel, pijak, opój. Znalazł się w Horsemen z powodu swoich talentów do negocjacji.
Lista pojazdów i sprzętu:
PIGERDION
Za 3 pkt:
Ruin - pojazd Wara, koń mechaniczny, taki lepsiejszy.
Rower Dauda - legendarny pojazd skrytobójcy, niepozornie wyglądający, jednakże piekielnie szybki.
(6)
Za 2 pkt:
4 transportery (8)
Za 1 pkt:
10 motorów (10)
Beema Księciunia - Rozklekotana fura. (1)
Rozkład pojazdów:
Kwatera główna w Vedze: 10 motorów, 4 transportery, Ruin, Beema Księciunia, Rower Dauda
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City:
Ludzie:
Za 3 pkt:
Ludzie Dauda - mocne skurwisyny, bo Daud z byle kutasami się nie zadaje. Znajdzie się snajper, znajdzie się spec od wybuchów, znajdzie się medyk, spec od tortur, znajdzie się wszystko. Ilość: 10.
Grupa uderzeniowa Wara - koksy jak ich generał, jado na motorach i szarżujo mieczami razem z dowódcą. Ilość: 10.
Za 2 pkt:
Żołnierze - ludzie, którzy trochę już posłużyli i potrenowali pod Warem. O ile głównodowodzący preferuje walkę wręcz, o tyle ci wojacy wolą strzelać z karabinów szturmowych i nie mają nic przeciwko ani szturmowaniu, ani walce pozycyjnej. Ilość: 40.
Za 1 pkt:
Rekruci - nowoprzybyli do gangu, zajmują się podstawowymi pracami i trenują, żeby kiedyś stać się prawdziwymi żołnierzami. Wiedzą, jak trzymać karabin, ale z celnością już gorzej. Ilość: 50.
Przewodnicy - nie znają się na walce, ale są elegancko ubrani i oprowadzają gości po Galerii w Exar. Ilość: 5.
Pokojówki - dbają o czystość, porządek i dobre samopoczucie ludzi Dauda. Ilość 5.
Rozkład ludzi:
Kwatera główna w Vedze: 58 rekrutów, 30 żołnierzy, 5 przybocznych Wara, 8 reptilionów poziomu pierwszego, 4 reptilionów poziomu drugiego, 3 reptilionów poziomu trzeciego, 15 gremlinów, 10 ludzi Dauda, 5 pokojówek, 5 przewodników
Naukowcy: Towija Kusharov (genetyka, poziom B)
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City: