Informacje

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Informacje

Post autor: Pupu pan Panda »

Nazwa: Horsemen
Flaga: obrazek

Dowódcy:
Daud - Szpieg
Niewiele wiadomo na temat Dauda, Mistrza Cieni. Niewielu go widziało, a jeszcze mniej może się tym pochwalić. Chodzi plotka, że został osierocony w wieku dziesięciu lat. Żeby przeżyć, kradł, mordował i wymuszał. W końcu został zabójcą na zlecenie, nawiązał parę kontaktów.
Daud jest przeciętnie silny, jednakże niezwykle sprawny. W walce mieczem wykorzystuje swoją szybkość, żeby zmusić przeciwnika do ataku i w nieoczekiwanym momencie wyprowadza śmiertelną kontrę. Ponadto, nosi pod nadgarstkiem minikuszę. Jest też obeznany z działaniem broni nowoczesnej. O ile pistolety i karabiny omija z daleka, o tyle uwielbia granaty dymne, błyskowo-hukowe i miny zbliżeniowe. Jako doświadczony zabójca, Daud jest mistrzem kamuflażu i bezgłośnego poruszania się. W Horsemen przewodzi dziesięcioosobowej, starannie wybranej grupie ludzi podobnych jemu, uskutecznia szpiegostwo i robi wszystko, żeby nikt nie wiedział o jej istnieniu
War - Strateg
Człowiek, który ubzdurał sobie, że jest jednym z jeźdźców apokalipsy. Kurewsko mocny w walce jeden na jednego, dosiada swojego rumaka(który tak naprawdę jest maszyną) i napierdala, co się rusza, bo nie może usiedzieć na miejscu. A, i ma epickie teksty typu "I choose what once, a coward did not".
Księciuniu - Dyplomata
Menel, pijak, opój. Znalazł się w Horsemen z powodu swoich talentów do negocjacji.
Lista pojazdów i sprzętu:

PIGERDION

Za 3 pkt:
Ruin - pojazd Wara, koń mechaniczny, taki lepsiejszy.
Rower Dauda - legendarny pojazd skrytobójcy, niepozornie wyglądający, jednakże piekielnie szybki.
(6)

Za 2 pkt:
4 transportery (8)

Za 1 pkt:
10 motorów (10)
Beema Księciunia - Rozklekotana fura. (1)

Rozkład pojazdów:

Kwatera główna w Vedze: 10 motorów, 4 transportery, Ruin, Beema Księciunia, Rower Dauda
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City:

Ludzie:

Za 3 pkt:
Ludzie Dauda - mocne skurwisyny, bo Daud z byle kutasami się nie zadaje. Znajdzie się snajper, znajdzie się spec od wybuchów, znajdzie się medyk, spec od tortur, znajdzie się wszystko. Ilość: 10.
Grupa uderzeniowa Wara - koksy jak ich generał, jado na motorach i szarżujo mieczami razem z dowódcą. Ilość: 10.

Za 2 pkt:
Żołnierze - ludzie, którzy trochę już posłużyli i potrenowali pod Warem. O ile głównodowodzący preferuje walkę wręcz, o tyle ci wojacy wolą strzelać z karabinów szturmowych i nie mają nic przeciwko ani szturmowaniu, ani walce pozycyjnej. Ilość: 40.

Za 1 pkt:
Rekruci - nowoprzybyli do gangu, zajmują się podstawowymi pracami i trenują, żeby kiedyś stać się prawdziwymi żołnierzami. Wiedzą, jak trzymać karabin, ale z celnością już gorzej. Ilość: 50.
Przewodnicy - nie znają się na walce, ale są elegancko ubrani i oprowadzają gości po Galerii w Exar. Ilość: 5.
Pokojówki - dbają o czystość, porządek i dobre samopoczucie ludzi Dauda. Ilość 5.

Rozkład ludzi:

Kwatera główna w Vedze: 58 rekrutów, 30 żołnierzy, 5 przybocznych Wara, 8 reptilionów poziomu pierwszego, 4 reptilionów poziomu drugiego, 3 reptilionów poziomu trzeciego, 15 gremlinów, 10 ludzi Dauda, 5 pokojówek, 5 przewodników
Naukowcy: Towija Kusharov (genetyka, poziom B)
Galeria w Exar:
Kopalnia metali ciężkich+huta:
Bunkier w okolicach Wast City:
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Informacje

Post autor: Pupu pan Panda »

Bonus: dodatkowe 50 ludzi
Placówki i inwestycje:
Placówki:
1. Kwatera główna w Vedze. Przypomina sztab wojskowy otoczony murem zwieńczonym drutem kolczastym. Przy furtce zawsze stoi wartownik, z którym można omówić ewentualną przepustkę. Wszyscy wiedzą, do kogo należy ten budynek.
2. Galeria w Exar. Tutaj skupiają się wielcy twórcy Delphii, aby prezentować swe dzieła. Na wyższych piętrach i piwnicach znajdują się niezagospodarowane pomieszczenia, w sam raz na kwatery dla żołnierzy... [ poziom wysoki, wstępny przyszły bonus: +1 do prestiżu ] Wszyscy wiedzą do kogo należy ten budynek.
3. Stary podziemny bunkier w okolicach Wast City, ukryty pod ziemią. [ poziom niski, wstępny przyszły bonus: czasowa niewykrywalność - kto by tam szukał? ] O jego istnieniu, poza zamieszkałymi w nim, wiedzą tylko Księciuniu i War. Sami ludzie Dauda i pokojówki robią, co mogą, żeby nikt nie odkrył ich kryjówki. Bunkier nie jest w centrum miasta, tylko lekko od niego oddalony, ale i tak, gdy ktoś wychodzi na zewnątrz po zakupy, na spacer, na robotę, gdziekolwiek kurwa, najpierw rozgląda się, czy nikt go nie zobaczy. Wracając do kryjówki członkowie gangu sprawdzają, czy aby nikt ich nie śledzi.
4. Spalony budynek przy Macierewejicza 18. Posiada pod prysznicem tajne przejście. [poziom średni]

Inwestycje:
1. Kopalnia metali ciężkich + huta w pobliżu Wast City.
2. Plac treningowy w Vedze -2 materiały budowlane - 2000 dollarsów, obniża o 10% koszt awansów
3. Kopalnia metali lekkich w pobliżu Kunn.

Surowce:

Razem:

ropa - mało (1)
tworzywa sztuczne - mało (1)
metale lekkie - w chuj bardzo dużo (5)
metale ciężkie - bardzo dużo (4)
metale szlachetne - mało (1)
części elektroniczne i cybernetyczne - średnio (2)
części do robotów - mało (1)
części do pojazdów - mało (1)
materiały budowlane - brak kurwa (0)
medykamenty i chemia - mało (1)
broń palna - w chuj (4)
amunicja - brak kurwa (0)

Magazyn w Vedze:

ropa - średnio (2)
tworzywa sztuczne - mało (1)
metale lekkie - dużo (3)
metale ciężkie - mało (1)
metale szlachetne - mało (1)
części elektroniczne i cybernetyczne - średnio (2)
części do robotów - mało (1)
części do pojazdów - mało (1)
materiały budowlane - średnio (2)
medykamenty i chemia - brak kurwa (0)
broń palna - w chuj (4)
amunicja - brak kurwa (0)

Magazyn w Exar:

metale lekkie - mało (1)
metale ciężkie - średnio (2)
materiały budowlane - średnio (2)
broń palna - mało (1)

Magazyn w Wast City:

metale lekkie - mało (1)
metale ciężkie - mało (1)

Dolarsy: 6000 + 10000 za wpływy - 800(żołd) - 3900(placówki) - 2000(plac ćwiczeniowy w Vedze) = 9300
9300 + 4000(z chaty Aika) - 900(żołd) - 5200(placówki) + 12000(wpływy) - 1000(łapówka dla milicji) = 18200
18200 + 12000 (wpływy) - 5200(placówki) - 950(żołd) - 3000(Kusharov) - 5000(interesy Księciunia) = 16050
16050 + 12000 (wpływy) - 5200(placówki) - 1150(żołd) - 2000(Gruba Berta) + 500(wystawa) = 20200
20200 - 10000(cele charytatywne Panda rycerz) + 10000(wjazd na nuba Marka) + 15000(wpływy) - 5200(placówki) - 1000(żołd) =29000
29000 - 5200(placówki) - 1000(żołd) + 15000(wpływy) = 37800


Wpływy:
Vega: 7
Exar: 4
Wast City: 4
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Horsemen”