Działania

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Działania

Post autor: Borys »

Wiadomo czemu służy temat.

Twoje wpływy w Vedze to 1 punkt. Wiesz, że w okolicach szaleje niejaki gang Shadow.
Twoje wpływy w Namili to 2 punkty. Zdążyłeś już zauważyć, że Mericc i Liana Diana mają miasto w garści.
Twoje wpływy w Exar to 3 punkty. W okolicach czają się jednak szajki anarchistów chcących nawrócić biedne, niewinne dzieci na lewa... socjalizm.
W Arcadii nie posiadasz jeszcze wpływów mimo fabryki. Masz dobre relacje z mieszkańcami, ekologami i władzami.

Możesz działać!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Działania

Post autor: Gruby »

Polityka odnośnie miast:
Vega - bez zmian. Obce gangi raczej nie będą się interesowały jakąś tam kwiaciarnią, tym bardziej, że przydzielony tam oddział nie jest zbyt podejrzany.
Namila - bez zmian. Tak długo jak Liana Diana nie będzie robiła problemów z kasynem, tak długo nie ma konfliktu interesów.
Exar - meble raczej nie dadzą się zindoktrynować (tym bardziej, że mają zakaz wychodzenia z sierocińca), a reszta dzieciaków nie obchodzi organizacji. Niechaj ochrona przydzielona do Sierocińca uważnie po prostu obserwuje, czy jakieś komunistyczne urwipołcie nie przyglądają się budynkowi.
Arcadia - bez zmian.

Plany:
1. Doprowadzenie laboratorium do ładu, aby nie odstraszało pleśnią i tym podobnymi. Niechaj wezmą się za to razem Whale i Terrier (w sumie niechaj pilnują tylko aby nie zepsuli niczego inni) z przydzielonymi na dole young furnitures i Twillight Sparkle.
2. Niech Whale i Terrier wyszkolą dwóch naukowców spośród elder furnitures, w swoich specjalizacjach. Tak, aby po ich ewentualnej śmierci (Terrier nie jest już taki młody) miał kto przejąć schedę i kontynuować badania.
3. Niechaj "potomstwo" pani Puffie z Vegi ostrożnie rozgląda się za informacjami o innych gangach. Po prostu niechaj siedzą w knajpach i słuchają plotek, bez okazywania jakiegoś strasznego zainteresowania.
4. Kolejne zadanie dla Whale i Terriera. Niechaj opracują sposób kontroli zwierząt przez wszczepienie do ich mózgów mikronadajników. Będzie to wydajniejsza i tańsza metoda od tworzenia robotów szpiegowskich.
5. Działania kontrwywiadowcze. Upewnianie się, że wszystkie karty dostępu są przy odpowiednich osobach, że w fabryce żadni robotnicy za bardzo nie węszą (i że nie mają powiązań z gangami), sprawdzenie czy meble wykonują dokładnie polecenia i zadbanie o to, by wypatrywać zbytnio węszące osoby przy wszystkich placówkach. Działania kontrwywiadowcze będą prawdopodobnie stałym punktem planów. Mimo że organizacja jest super tajna, a meble wierne aż po grób, to dodatkowe zabezpieczenia nie zaszkodzą.

PS: Te wpływy to do placówek są po prostu tak? Wpływy w Exar to wpływy sierocińca, a w Namili to wpływy kasyna? Booo, organizacja jest wiesz, full tajna, i nikt się nie obnosi tam, że z niej jest.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Działania

Post autor: Borys »

1. Doprowadzenie laboratorium do porządku potrwa jedną turę.
2. Trochę potrwa, nim uda się kogoś wyszkolić. Poza tym łatwiej byłoby komuś, kto miał już styczność z nauką.
3. Informatorzy szybko przybyli z pewnymi wieściami, niezbyt optymistycznymi. Całkiem prawdopodobne, że gang Agony będzie próbował opanować okoliczne tereny podczas ich zbrojnej rozprawy z Shadow. Ludzie narzekają, że milicja jeszcze nie zajęła się problemem.
4. Niełatwe zadanie. Trwają badania.
5. Wygląda na to, że wszystko gra.

Cholera! Mamy kłopoty w Namili! http://borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=134&t=904

Wpływy gangu nie równają się ich skrytości.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Działania

Post autor: Gruby »

Polityka odnośnie miast:
Vega - bez zmian z wyjątkiem punktu piątego.
Namila - bez zmian. Sprawa z pomocą szeryfowej raczej pozostanie między Crowem a Dianą. Ujawnienie, że kasyno pomaga w ujmowaniu przestępców nie oznaczałoby końca interesów, ale klienci mogliby mieć mniej zaufania. Dlatego nic takiego jak ujęcie tutaj zbira, nie miało miejsca.
Exar - bez zmian.
Arcadia - bez zmian.

Plany:
1. Kontynuowanie doprowadzania laboratorium do porządku.
2. Kontynuowanie szkolenia dwojga naukowców. Wybrani są najbardziej ogarnięci w tych tematach Elder Furnitures.
3. Działania kontrwywiadowcze, takie same jak w poprzedniej turze + sprawdzenie wszystkich siedzib czy nie ma jakichś pluskw szpiegowskich czy czegoś takiego.
4. Kontynuowanie opracowywania kontroli zwierząt z pomocą mikronadajników.
5. Dalsze poszukiwanie informacji w Vedze. Konkretniej – o Agonach i Shadow. Tak jak wcześniej, ostrożne, nienarzucające się, by nikt nawet nie pomyślał, że ktoś, poza ciekawą historią do piwa, chce zdobyć informacje. Gdy zostaną zlokalizowani jacyś członkowie tej organizacji, wysyłamy AAS2 „Morumotto”, by śledził ich z ciemnych miejsc. Jeżeli uda się zlokalizować jakąś ich bazę czy coś takiego, to niechaj się ulokuje w tamtejszej wentylacji lub jakichś dziurach pod podłogą. I stamtąd podsłuchuje. Jeżeli zostaną zlokalizowani członkowie z obydwu organizacji i ich bazy, to niech Morumotto poświęci swój czas między obydwa ugrupowania, aż do odkrycia jakichś ciekawych szczegółów. Zostaje też wysłana do bazy w Exar informacja (z oczywiście zachowanymi wszystkimi środkami ostrożności), że potrzebny jest jakiś osobnik nieznany jeszcze w Vedze, by ewentualnie prowadzić pertraktacje (i robić w chuja) obydwa gangi. Jeszcze nie wiem kto przybędzie, zastanowię się, jeżeli uda się zdobyć jakiekolwiek sensowne informacje. Możliwe jednak, że swoją obecnością zaszczyci Vegę któryś z członków Animal Corps.
6. Sprawdzenie, czy u pracowników fabryki wszystko gra. Czy u ich rodzin jest okej i tak dalej. Niechaj Navy Seal się po prostu przejdzie po fabryce i popyta podwładnych. Jeżeli pozwala na to budżet, to dać drobne podwyżki wszystkim pracownikom.
7. Sprawdzić, czy cela Wolverina Ravina jest sprawna i czy na pewno z niej nie ucieknie. Niech zajmie się tym Heloderma.
8. W wolnych chwilach, niech naukowcy zaczną eksperymenty na żywych tkankach nad modyfikacjami od insektów. Możliwe, że niedługo zostanie powołany nowy Korpus. Niechaj sprawdzą po prostu, czy modyfikacje od ssaków, ryb, ptaków, gadów itd. różnią się bardzo od modyfikacji od insektów i czy ewentualne wprowadzenie modyfikacji od insektów nie będzie kłopotem.
9. Rozreklamowanie w Namili usług konferencyjnych kasyna. To świetne miejsce dla różnych grup interesów, biznesmenów i tak dalej, więc mogliby, za stosowną opłatą, załatwiać tam swoje sprawy albo przeprowadzać konferencje. Upewnić się, że podsłuchy są niewidoczne.
10. Przejrzeć oferty zakupu nabojów różnej maści i firmy, które takie usługi oferują. Niech zajmie się tym Navy Seal, pozornie zainteresowany uzbrojeniem ochrony fabryki i obrotem amunicją. Poszukiwanie najlepszej oferty po prostu z tych dostępnych, ewentualna rozmowa z kontrahentami na wyrób niecodziennej amunicji (zwyczajnej też).

Punkty:
+2 punkty do potencjału naukowego
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Działania

Post autor: Borys »

Dostajesz w tej turze 6000$ i poziom materiałów budowlanych. Odliczysz sobie żołd i koszt placówek czy mam to zrobić?

1. Laboratorium zostało elegancko posprzątane.
2. Masz teraz dwóch naukowców kategorii E, którzy na wiele się nie przydadzą. Możesz ich awansować (patrz drugi apdejt).
3. W dalszym ciągu wszystko gra.
4. Technologia mikronadajników w mózgach zwierząt to nie lada zadanie. W pocie czoła udało się podłączyć mikronadajnik do mózgu psa i odczytywanie danych z kilku neuronów. Dalsze prace wymagać będą jednak poziomu części elektronicznych.
5. Gang Agony nie ukrywał się zbytnio ze swoją obecnością. Morumotto bez problemu odkrył w końcu ich główną bazę i zaszył się w wentylacji. Stamtąd mógł dowiedzieć się paru szczegółów - o planach napaści na Reptilionów, przyjaźni z Horsemen, krwawej masakrze na Shadow. Zdobył informacje, że ich przywódca - Agon nie cierpi homoseksualistów, bo kiedyś spotkał jednego i był głupi i wobec tego wszyscy są głupi, ale ponoć poszukuje jakiegoś murzyna, aby "założyć temat". O co tu chodzi?
O Shadow niewiele wiadomo, w dalszym ciągu.
6. Pracownicy byli bardzo zadowoleni z wizytacji i podwyżek (podwyżki to jednorazowo 300$, możesz się wycofać z tego).
7. Jest ok.
8. Okazuje się, że różnice są spore. Należy poświęcić turę i dwa punkty potencjału naukowego, aby móc coś w tym kierunku robić.
9. Reklama została dobrze przyjęta, z pewnością kasyno odwiedzą liczni biznesmeni.
10. Amunicję można zakupić na rynku w Vedze za około 1300$ za poziom, produkuje je kilka małych, lokalnych, niezbyt interesujących firm.

Tymczasem... http://borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=134&t=915
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Działania

Post autor: Gruby »

Chuju gupi ten system ssie.

Suplement do działań:
2. Awans jednego z naukowców (tego od modyfikacji genetycznych) z poziomu E na poziom D. Nowi naukowcy to dwoje z pięciu planowanych członków Insect Corps. Ich imiona to: Alleandra Zygoptera (od zwierzęcych modyfikacji genetycznych, poziom D) i Zeneniasz Scorpio (od modyfikacji robotycznych i robotów, poziom E). Obydwoje mają natychmiast zostać odesłani do pracy nad wszystkimi naukowymi projektami (daje mi cokolwiek w ogóle to, że mam aż czterech naukowców pracujących nad tymi wynalazkami? Obniżka kosztów chociaż czy coś?)
4. Dobrze, bierzemy poziom części elektronicznych z kasyna i ładujemy w te prace. Dostarczenie z zachowaniem wszystkich środków ostrożności.
5. Morumotto ma powrócić do bazy. Do Vegi przybywa nieuchwytny, szczwany lis Foxtrot. Zamaskowany (kaptur, uszy podkulone, ogon w nogawce, takie tam sprawy). Na razie ma siedzieć w kwiaciarni i się nie wychylać. Wydaję punkt zdobywania informacji i niechaj chłopaki od pani Puffie dalej rozglądają się ostrożnie za członkami Reptilionów, Horsemen i Shadow. Potem, niechaj Morumotto znowu odszuka ich bazy i nagra wszystkie wartościowe informacje jakie tylko będzie mógł o ich planach.
Plany odnośnie ataku na Reptilionów zostają szczegółowo spisane i zachowane - przydadzą się, jeżeli uda się odnaleźć ich siedzibę.
6. Nie wycofuję się.
8. Wydaję JEDEN punkt potencjału naukowego.
10. Kupuję dwa poziomy amunicji, jeden zostanie wysłany potajemnym transportem do Exar, drugi pozostaje w fabryce.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Działania

Post autor: Borys »

2. ok
4. ok
5. ok, zobaczymy co z tego wyniknie w następnej turze
8. No... jeszcze jeszcze...
10. ok
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Działania

Post autor: Gruby »

1. Relokacja zasobów ludzkich. Kumasawa wraca do Exar. Do fabryki w Arcadii zostaje posłany oddział młodych tytanów, czyli: Little Croc (zakwaterowany na przedostatnim piętrze, w sumie będzie mógł pilnować Wolverina razem z Helodermą, tym bardziej, że sam jest zmutowanym potworem), Larius Pongo i Ronald Pterophyllie. Będą w wieży i ogólnie mają się nie wychylać. To dodatkowy skład bojowy. Dodatkowo, jako „przywódczyni” całej grupy zostaje przydzielona Featherine Eagle, która zostanie oficerem ochrony w fabryce. Jest ona jedyną „jawną” osobą z racji tego, że będzie dowodziła ochroną. Jej zadanie to dodatkowe szkolenie i wybadanie, czy nie ma wśród ochrony zdrajców. Poza tym oczywiście zadbanie o bezpieczeństwo obiektu.
Dzieciaki mają trafić do fabryki potajemnie, bez niczyjej wiedzy. Zachowane wszelkie środki ostrożności, wyłączenie odpowiednich kamer, ogólnie mają dostać się na przedostatnie piętro wieży fabryki, tak, by nikt się nie dowiedział.

2. Działania kontrwywiadowcze. Upewnianie się, że wszystkie karty dostępu są przy odpowiednich osobach, że w fabryce żadni robotnicy za bardzo nie węszą (i że nie mają powiązań z gangami), sprawdzenie czy meble wykonują dokładnie polecenia i zadbanie o to, by wypatrywać zbytnio węszące osoby przy wszystkich placówkach. Wyjątkową uwagę przywiązujemy tym razem do fabryki. Nikt się nie może przecisnąć do środka. NIKT.

3. Kontynuowanie akcji szpiegowskiej w Vedze. Dwoje „synów” pani Puffie ma dalej niepozornie szukać członków organizacji. Następnie Morumotto ma ich śledzić aż do siedziby organizacji, a tam, w wentylacji, podsłuchiwać jakie mają plany. Priorytet ma odszukanie bazy Reptillionów (Foxtrot następnie podrzuci im dokładnie spisane plany ataku Agonów na nich, aby mogli się przygotować i zaskoczyć napastników zorganizowana obroną). Następnie Horsemen i informacje o niedobitkach Shadow. Wydaję na to punkt zdobywania informacji.

4. Kontynuowanie pracy nad modyfikacjami genetycznymi owadów. Wydaję jeden punkt potencjału naukowego, tak jak miało być.

5. Kontynuowanie pracy nad kontrolą zwierząt przez wszczepy. Potrzebny poziom części elektronicznych wydałem już w poprzedniej turze.

6. Poszukiwanie naukowca od moroków. Niechaj się tym zajmą Crow w Namilii i Navy Seal w Arcadii.

7. Jeżeli Ekoterroryści mają zamiar ufundować i zorganizować przenosiny ślimaków, to proszę bardzo. Miejsce zostanie wtedy zabezpieczone przez ochronę, mają się stawić wszystkie zmiany, oczywiście pod dowództwem Featherine. Wyjątkową ochroną zostaje osłonięty hangar. Skunks zostaje stamtąd usunięty i przeniesiony do wieży. Na górze, z wieży, ma czuwać Ronald ze snajperką i obserwować całą akcję. Jeżeli jednak nie zdecydują się ufundować takich przenosin, to zostanie wysłana prośba o takie przenosiny do władz Arcadii i informacja do Ekoterrorystów, że poproszono burmistrza o pomoc. Jeżeli pomogą – to ok. Jeżeli nie – to Ekoterroryści mogą mieć pretensje tylko i wyłącznie do burmistrza.

8. Dalsza promocja kasyna w Namili i szukanie majętnych klientów i biznesmenów.

9. „Umiesz gotować? Wiesz ile kilokalorii dziennie możesz spalić? Zapraszamy na Mistrzostwa Kucharzy i Wiedzy o Jedzeniu! Odbędą się on w Galerii Exar! Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne oraz możliwość zwiedzenia Galerii za darmo!” - czy to ogłoszenie jest nadal aktualne? Jeżeli tak, to na zawody zostaje posłana Kumasawa, znana ze swoich umiejętności kulinarnych. Oczywiście działa niezależnie od organizacji i nie w jej imieniu.

10. „Szukam kaktusów. K.” - czy to ogłoszenie jest nadal aktualne? Jeżeli tak, to na poszukiwania zostaje posłana Twillight Sparkle. Oczywiście działa niezależnie od organizacji i nie w jej imieniu.


+2 punkty do potencjału bojowego
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Działania

Post autor: Borys »

1. Poszło sprawnie.
2. Inspekcja przebiegła pomyślnie i wyczulono wszystkie osoby, na co należy zwracać uwagę.
3. Reptilionów nie było już w mieście... o ich tereny rywalizują teraz Agony i Horsemen.
Dalej nie odkryto bazy Shadow. Natomiast podsłuchano rozmowę kilku członków gangu. Mają zamiar wykończyć Agony w najbliższych dniach, a potem rozbić Flying Dutchmans.
Bazę Horsemen udało się znaleźć bez trudu. To niemal twierdza, otoczona wysokim murem z drutem kolczastym i dobrze pilnowana.
Po mieście zaczęła też krążyć informacja o jakimś nowym gangu - "Karne Jeże"... w ostatnim czasie zatopili oni jeden ze statków Dutchmans w jakiejś strzelaninie. Nic więcej nie wiadomo.
W jaki sposób wykorzystujesz Morumotto? Wysyłasz do bazy Horsemen, do portu czy do bazy Agony?
4. Prace ruszyły z kopyta. W następnej turze poznamy wyniki. Pierwsze próby miały wypaść "obiecująco".
5. Tym razem udało się odczytać stan psychiczny zwierzęcia - czy się bało, cieszyło, smuciło.
Dalsze badania wymagają jednak naukowca wyższej kategorii.
6. W Arcadii chodziły plotki o "Ojcu wszystkich moroków", który miał się nazywać Fethrion Morok. Jednak to tylko legenda, nic o nim nie wiadomo, dostępne informacje o nim to tylko niepewne mity. Ponoć mieszka w piramidzie w dżungli, skąd obserwuje świat.
I tyle. Morocy w Delphii w ostatnim czasie nie ujawniają się. Dwóch jedynych znanych morokmancerów... Clester Kyd zaginął podczas wyprawy na pustynię na południe od Namili, a Aaron Barno miał zostać zamordowany w swej willi w Exar.
7. Bardzo dobrze... http://borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=134&t=980
8. Kasyno przynosi teraz 500$ zysku na turę i cieszy się ogromną popularnością.
Grupa "Kapitał" złożyła zapytanie o wynajem jednego z pomieszczeń na rzecz spotkań swojego klubu inteligenckiego. To byłoby kolejne 500$ zysku na turę.
9. Aktualne.
10. Nie udało się skontaktować z nadawcą. Chyba nie było aktualne :/

Poza tym... http://borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f ... 256#p12256
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Działania

Post autor: Gruby »

3. Foxtrot, w nocy, gdy tylko wypatrzy odpowiednią okazję (i nie dostrzeże żadnych kamer ani strażników) ma wrzucić za ogrodzenie siedziby Horseman notatki w plastikowej kopercie (by nie zamokły) z planami ataku Agonów na Reptillionów. Może im się przydadzą. Notatki mają zostać podpisane drukowanymi literami: "Od przyjaciół z gangu Flying Dutchmans". Te same notatki (to znaczy z tą samą treścią, nie ta sama koperta) mają zostać podrzucone potem Agonom, z dopiskiem: "Strzeżcie się, idziemy po was i znamy wasze plany. Prezes WZG (Wolnych Związków Gejowskich aka Flying Dutchmans)". Niechaj się zajmują sobą i odpierdolą od przybytku pani Puffie. Foxtrot ma nie wracać od razu do kwiaciarni, tylko pokluczyć po mieście by zgubić ewentualny pościg i dopiero nad ranem powróci tylnym wejściem.
5. Rezygnuję na jakiś czas.
6. Hmmm... w następnej turze może zorganizujemy jakąś ekspedycję w poszukiwaniu senseia.
8. Oczywiście zgadzamy się na wynajem pomieszczeń. Przy okazji popodsłuchujemy sobie nieco o czym tam mówią mądrym, przez podsłuchy ukryte w ścianach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „A&A”