Rangi i postaci

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Rangi i postaci

Post autor: Gruby »

Do A&A nie może dołączyć byle kto. Nowi rekruci są starannie selekcjonowani, czasem przygotowywani całymi latami, by dostąpić zaszczytu zostania chociażby najmłodszym meblem Alice. Dlatego liczba członków gangu jest raczej stała i nie zwiększa się szybko. Siła organizacji nie tkwi tak naprawdę w jej ilości, a w jakości. Nawet gdyby poległy wszystkie przeciętne meble, to same Zwierzęce Korpusy są w stanie udźwignąć wszystkie obowiązki i dalej stanowić znaczącą siłę bojową oraz ekonomiczną. Do organizacji dołączają trzy typy osób: młodziki w wieku od 1 do 10 lat, które mogą być kształtowane od urodzenia, starsi ludzie którzy niedługo i tak umrą oraz inni, którzy utracili cel w życiu i odnaleźli go w postaci Alice.
Do organizacji nie są jednak przyjmowane osoby, do których nie ma 100% pewności, że wykonają każdy rozkaz właściciela i że są prawdziwymi meblami. Nie dołącza się osoby, którą później się uczy ideologii. Osoba najpierw musi być nauczona ideologii, a potem może dołączyć i dalej się rozwijać. Wyjątkiem są dzieci, które można kształtować już od urodzenia.
Wszyscy członkowie uczeni są walką bronią białą i bronią palną. Wszyscy, bez mrugnięcia okiem, gotowi są odciąć sobie samemu głowę, gdyby Alice tego sobie zażyczyła – chociażby po to, by udowodnić reszcie, że mają niezłomną wiarę w jej cel.
W organizacji wyróżnia się cztery „rangi” członków. Od najniższej są to: Young Furnitures, Furnitures, Elder Furnitures i Członków Zwierzęcego Korpusu.

Young Furnitures – to najmłodsi członkowie oddziałów, głównie młodzież i dzieci, w trakcie treningu i późniejszej indoktrynacji oraz osoby starsze, które ledwo co dołączyły. Większość z nich (szczególnie tych najmłodszych) mieszka w sierocińcu, sporo pracuje też w kasynie. Są przyuczone, by nie zdradzać organizacji nawet za cenę własnego życia i mają odgrywać role, jakie im przeznaczono (na przykład w sierocińcu są biednymi dziećmi bez rodziców). Trenują i żyją razem, nie ma podziału na płci, nie blokuje się specjalnie kontaktów seksualnych między starszymi członkami tej frakcji. Wszyscy wyposażeni są w noże i to ich jedyna broń, chociaż potrafią również władać bronią palną. Są przebiegli i niepozorni, idealni do usypiania czujności przeciwnika. Potrafią się sobą zająć i nie potrzebują tak naprawdę jakieś szczególnej opieki. Zajmują się głównie obowiązkami domowymi oraz obsługą klientów w kasynie i kwiaciarni.
Stałe wyposażenie: Noże, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 52 osoby

Furnitures – to starsi członkowie z pewnym doświadczeniem, osoby w średnim wieku, młode i stare, które zostały już poddane treningowi bojowemu. Wykonują wszystkie proste misje, pracują jako obsługa lokali i jednostki zwiadowcze. Są idealnymi meblami, które działają zgodnie z każdym życzeniem Alice. Wszyscy wyposażeni są w pistolety (niektórzy w karabiny maszynowe), noże i czasami w inną broń, zależnie od wykonywanej misji. Niektórzy z nich znają się nieco na różnych działach nauki i mają doświadczenie w mechanice i robotyce.
Stałe wyposażenie: Noże, pistolety lub karabiny maszynowe, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 37 osób

Elder Furnitures – wbrew temu co mówi nazwa, nie są to najstarsi członkowie organizacji. Owszem, zazwyczaj to osoby co najmniej w średnim wieku, które przysłużyły się A&A swoją pracą i zostały wyznaczone jako przyszli członkowie Zwierzęcych Korpusów. Przydzielone jest już im zwierzę, jednak nie mają oni modyfikacji genetycznych ani robotycznych. Ich przyszły rozwój jest już jednak określony, dlatego trenują wcześniej, przygotowując się do nowych ciał i mocy. Zajmują zazwyczaj najwyższe pozycje w placówkach organizacji, zaraz po członkach Zwierzęcych Korpusów, i są wszechstronnie wykształceni.
Stałe wyposażenie: różnorodna broń, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach
Liczebność: 10 osób

Zwierzęce Korpusy Alice – to najwyżsi rangą członkowie organizacji, zmodyfikowani genetycznie i robotycznie, tak, by przypominać zwierzęta i móc używać ich umiejętności. Są elitą, najwybitniejszymi z najwybitniejszych, którzy nie raz przysłużyli się A&A i pełnią najważniejsze funkcje w należących do niego placówkach. Większość z nich jest sprytna, dobrze wykształcona i wygadana, mają też niebanalne umiejętności aktorskie. Dbają o skuteczne wykonywanie planów oraz poleceń Alice. Mają różnorodną broń. Oddziały podzielone są na cztery korpusy: Korpus Ptaków (dowodzony przez samą Alice), Korpus Ryb (dowodzony przez Wallusa Whale), Korpus Bestii (dowodzony przez Bischoshoffe Terriera) i Korpus Gadów (dowodzony przez Roxanne Helodermę). Planowane jest powstanie również Korpusu Owadów, ale ciągle trwa szkolenie elder furnitures do tej roli i próby modyfikacji genetycznej dopasowanej do insektów.
Stałe wyposażenie: brak, każdy z Korpusów ma inne
Liczebność: 19 osób

Alice – to przywódczyni organizacji, właścicielka wszystkich mebli (ZK też są meblami). Co tu dużo opisywać – to ona sprawuje władzę, jej rozkazy są wykonywane bezbłędnie i ona jest „zbawicielką” tych, którzy zatracili sens życia.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Rangi i postaci

Post autor: Gruby »

POSTACI:

ALICE
obrazek

Wiek: 42 lata
Zwierzę: Kruk
Ranga: Przywódca organizacji, przywódca Korpusu Ptaków
Miejsce: Sierociniec
Opis: Alice jest tajemniczą właścicielką wszystkich mebli z A&A, którym wskazała nową drogę życia. To opanowana, pewna siebie kobieta, przez większość czasu sprawiająca wrażenie uprzejmej i sympatycznej osoby. Nie są to pozory, rzeczywiście, jest serdeczna dla swoich podwładnych. Ale meble to tylko meble. Jeżeli ich poświęcenie sprawi, że będzie o krok dalej w swoim tajemniczym planie, to nie zawaha się tego zrobić. Już od małego dziecka była bardzo inteligentna, posiada też dużą (zadziwiająco dużą prawdę mówiąc) wiedzę na temat historii. Jest wyspecjalizowanym szpiegiem i zabójczynią, a jej konikiem jest kontrwywiad. Modyfikacje genetyczne którym się poddała sprawiają, że jest lżejsza, cichsza i szybsza od normalnego człowieka. Ponadto ma bardziej wyczulone zmysły, a jedna z jej dłoni (prawa) uzbrojona jest w diabelnie ostre krucze szpony. Dysponuje też fotograficzną pamięcią oraz szybszymi procesami myślowymi, co czyni z niej również błyskotliwego stratega. Hoduje kruki. Walczy pistoletem i mieczem.

KORPUS PTAKÓW

Lorelai Agapornis
obrazek

Wiek: 61 lat
Zwierzę: Papużka nierozłączka
Ranga: Członkini Korpusu Ptaków
Miejsce: Sierociniec
Opis: Lorelai jest najdłuższą stażem członkinią gildii, która niemal od początku towarzyszyła Alice i jej małym wspólnikom przy początkach planu. Jest równie tajemnicza co sama przywódczyni i przez większość czasu, gdy ta spędza czas w bazie, to nie odstępuje jej na krok. Jest raczej niska, ma mniej niż półtorej metra wzrostu. Walczy pistoletem energetycznym i taserem. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest szybsza, ma nadzwyczajny słuch i może wydawać głośny, ogłuszający pisk. Nieoczekiwanym efektem ubocznym zmian była zmiana koloru skóry na żółty, dlatego rzadko opuszcza Sierociniec, aby się nie wyróżniać.

Raven Claw
obrazek

Wiek: 43 lata
Zwierzę: Kruk
Ranga: Członek Korpusu Ptaków, właściciel kasyna Thrilla in Namila
Miejsce: Kasyno
Opis: Raven również jest jednym z najstarszych członków gildii i od samego początku darzył Alice nieskończonym uwielbieniem. Chcąc być bliżej niej wybrał jako swe zwierzę kruka i przeszedł podobne modyfikacje genetyczne co przywódczyni. Ma zwiększoną szybkość, jego prawa dłoń ma krucze szpony i zwiększono sztucznie jego potencjał intelektualny oraz pamięć. Walczy pistoletem i nożami. Ma ogromną słabość do kobiet, rzadko kiedy może sobie odmówić spędzenia nocy z urodziwą panną, chyba, że w jakiś sposób kolidowałoby to z planami Alice. Bardzo elegancki i obeznany z półświatkiem.

Willard Canary
obrazek

Wiek: 38 lat
Zwierzę: Kanarek
Ranga: Członek Korpusu Ptaków, dyrektor Sierocińca
Miejsce: Sierociniec
Opis: Willard to osoba o delikatnej, miłej twarzy, ale surowym i chłodnym charakterze. Jest dyrektorem Sierocińca i dba o to, by dotacje na niego płynęły ciurkiem z kieszeni możnych z Exar. Jest świetnym aktorem, jego poważna powierzchowność to też maska, bo przy Alice staje się bardziej przyjazny, niczym młodzik. Walczy pistoletem i elegancką laską z symbolem kanarka o rozpostartych skrzydłach na czubku. Pod nim znajdują się wysuwane ostrza. Dzięki modyfikacjom genetycznym ma diablo gładką skórę, jest szybszy i może wydawać ogłuszający pisk.

Featherine Eagle
obrazek

Wiek: 38 lat
Zwierzę: Orzeł
Ranga: Członek Korpusu Ptaków
Miejsce: Fabryka
Opis: Featherine jest roztrzepaną kobietą o surowym spojrzeniu i wysportowanym wyglądzie. Jest wybitnym żołnierzem, który potrafi walczyć niemal każdą bronią jaka wpadnie jej w ręce (wyjątkowo przepada za bazookami). Dzięki modyfikacjom genetycznym ma zwiększoną siłę, bardzo ostre orle szpony zamiast dłoni (musi korzystać ze specjalnie wyprofilowanych broni) i wspaniały, „sokoli” wzrok. Znana jest ze swego bałaganiarstwa.


KORPUS BESTII

Bishoschoffe Terrier
obrazek

Wiek: 70 lat
Zwierzę: Pies
Ranga: Przywódca Korpusu Bestii, Spec od genetyki na poziomie D
Miejsce: Sierociniec
Opis: Bishoschoffe jest starym naukowcem o otwartym usposobieniu, który bardzo dba o inne meble i stara się rozwijać całą organizację jak tylko może. Początkowo można odnieść wrażenie, że jest zgryźliwy i surowy, ale z czasem, przy bliższym poznaniu, łatwo da się wyczuć jego sarkazm i specyficzne poczucie humoru. Ma świetnie wytresowanego psa – Ramzesa, który pomaga mu w laboratorium. Jest specjalistą od modyfikacji ludzkiego ciała, biologii, genetyki, zoologii i wszczepów zwierzęcych. Dzięki modyfikacjom genetycznym ma wyjątkowy węch i słuch, zwiększoną szybkość i siłę. Walczy skalpelami i różnymi urządzeniami oraz środkami medycznymi.

Twillight Sparkle
obrazek

Wiek: 61 lat
Zwierzę: Kucyk (dawniej jednorożec)
Ranga: Członek Korpusu Bestii
Miejsce: Sierociniec
Opis: Twillight Sparkle jest... specyficzną osobą. Nie do końca zdrową psychicznie. Jest uzależniona od bajki „Mój mały Konik: Miłość to magia” i sama próbowała się upodobnić do konika. Początkowo chciała być jednorożcem, a Bishoschoffe wszczepił jej nawet róg. Miała jednak przez ciężar „dodatku” problemy z karkiem i musiała z niego zrezygnować. Jest dziecinna, a gdy nie bawi się swoimi zabawkami lub gdy nie rozmawia z Alice, wydaje się być ospała i niechętna. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest bardziej wytrzymała, ma lepszą kondycję i nie musi spać (może dzięki temu oglądać całą noc kucyki). Walczy wręcz i nożami. Jest też morokiem, ma umiejętność telekinezy (niezbyt rozwiniętą).

Ravine Wolverine
obrazek

Wiek: 9 lat
Zwierzę: Rosomak
Ranga: Członek Korpusu Bestii
Miejsce: Fabryka
Opis: Ravine jest tak naprawdę nieudanym eksperymentem, podobnie jak Little Croc. Niestety, modyfikacja ciała dzieci poniżej piętnastego roku życia często nie wychodzi tak jak przewidywano, a zmiana genotypu w okresie dorastania prowadzi do wytworzenia niechcianych cech. Wolverine przejął zbyt wiele cech zwierzęcych, przez co stał się dziki i nieobliczalny. Bezwzględnie słucha tylko Alice, chociaż Roxanne Heloderma też jest w stanie nad nim zapanować. To prawdopodobnie jeden z najsilniejszych członków Korpusów mimo młodego wieku. Dzięki niekontrolowanym modyfikacjom genetycznym ma drastycznie zwiększoną siłę, kondycję, wytrzymałość, szybkość, regenerację oraz zmysły. Poza tym pazury i ostre jak stal zęby. Niestety, łatwo wpada w szał i nie można go wtedy kontrolować (tylko Alice może to zrobić). Trzymany jest na szczycie wieży w fabryce Budobeton, we wzmacnianym hartowaną stalą, dźwiękoodpornym pokoju. Jest tam przywiązany łańcuchami, a na uszach ma wiecznie słuchawki ze swoją ulubioną, uspokajającą muzyką.

Foxtrot
obrazek

Wiek: 49 lat
Zwierzę: Lis
Ranga: Członek Korpusu Bestii
Miejsce: Kwiaciarnia
Opis: Foxtrot to oportunista i cwaniak, który w sercu nie ma zbyt wiele odwagi ani chęci pomocy innym meblom. Dzięki modyfikacjom genetycznym wygląda na młodszego niż jest w rzeczywistości. Ma też charakterystyczne, lisie cechy – puszystą kitę i długie uszy. Jego włosy są białe ze starości – to jedyny element, na który nie zadziałała kuracja genetyczna. Foxtrot to specjalista od infiltracji, jest wyszkolony w sztukach walki i obsłudze większości broni palnych, włącznie ze snajperkami. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest szybszy i ma wyostrzone zmysły.

Larius Pongo
obrazek

Wiek: 12 lat
Zwierzę: Orangutan
Ranga: Członek Korpusu Bestii
Miejsce: Fabryka
Opis: Larius jest jedynym udanym „eksperymentem” poniżej piętnastego roku życia. Poprzednie dwa (Wolverine i Little Croc) zakończyły się umiarkowanym powodzeniem. To rudowłosy chłopiec o nadzwyczaj długich ramionach. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest diablo zwinny, wspaniale się wspina, ma chwytne stopy i jest świetnym akrobatą. Jego bronią są sztuki walki, uczą go Foxtrot i Featherine.


KORPUS GADÓW

Roxanne Heloderma
obrazek

Wiek: 50 lat
Zwierzę: Heloderma arizońska
Ranga: Przywódca Korpusu Gadów
Miejsce: Fabryka
Opis: Heloderma jest przywódczynią gadziego korpusu i jedną z najsilniejszych członkiń organizacji. Modyfikacje genetyczne oparte na genotypie helodermy sprawiły, że jej wygląd zmienił się drastycznie i wygląda teraz jak połączenie człowieka i jaszczurki. Przez większość czasu pilnuje Wolverina. Mimo swoich wybitnych umiejętności bojowych, większość czasu spędza śpiąc i odpoczywając. Dzięki modyfikacjom genetycznym może tryskać z ust i ciała trucizną (powoduje ona ogromny ból, obrzęk i przyspieszenie obiegu krwi, przez co ofiara traci więcej posoki i może zemdleć z wysiłku), ma odporną, skórzastą skórę i zwiększoną siłę. Jej bronią są różnorodne trucizny, zestaw noży i dwa pistolety.

Octavio Bassilisk
obrazek

Wiek: 24 lata
Zwierzę: Bazyliszek
Ranga: Członek Korpusu Gadów
Miejsce: Kasyno
Opis: Octavio to specjalista od elektroniki i inwigilacji, który większość czasu spędza w podziemiach kasyna, nadzorując podsłuchy, kamery i prowadząc dokumentację. Jest diabelnie wścibski i ciekawski, uwielbia dowiadywać się o tajemnicach i intymnych sprawach gości kasyna. Dzięki modyfikacjom genetycznym ma łuskowatą skórę, gadzie nogi i ogon. Ogon jest chwytny. Wyjątkowe są jednak stopy Octavia, które pozwalają mu... biegać po wodzie. Jest bardzo zwinny i zręczny. Jego bronią są naręczne szpony, kij baseballowy i ładunki wybuchowe.

Little Croc
obrazek

Wiek: 11 lat
Zwierzę: Krokodyl
Ranga: Członek Korpusu Gadów
Miejsce: Fabryka
Opis: Little Croc, podobnie jak Ravine, jest nieudanym eksperymentem, który udowodnił, że z modyfikacją dzieci należy uważać. W przeciwieństwie jednak do Rosomaka, ma on władzę nad swoim umysłem i nie atakuje kogo tylko zobaczy (chociaż ma ciągoty sadystyczne i masochistyczne). Za to jego ciało jest całkowicie zdeformowane, tak, że wygląda teraz jak krzyżówka krokodyla z człowiekiem, z przewagą cech krokodylich. Ma gadzie oczy, skórę, szpony, nogi, ogon i zębiska, zdolne zmiażdżyć metal. Jest bardzo silny i wytrzymały, chociaż brakuje mu zwinności. Jedno z jego oczu widzi w podczerwieni. Poza naturalną bronią, walczy również buteleczkami z trucizną (nie działają na niego).

Wizzie Lizard
obrazek

Wiek: 24 lata
Zwierzę: Jaszczurka
Ranga: Członek Korpusu Gadów
Miejsce: Sierociniec
Opis: Wizzie jest bardzo wyluzowaną osobą, która rywalizuje z Featherine o tytuł największej bałaganiary w sierocińcu. Nie sprawia wrażenie najbystrzejszej, ma ciągle głowę w chmurach i czasami zdarza jej się być poza zasięgiem rzeczywistego świata. Ma bardzo duży, ładny biust, a jej twarz, nad nosem i na czole, pokrywają ładne łuski, dodające jej uroku. Ma też zielone włosy. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest zwinniejsza, szybsza, ma wyostrzone zmysły i potrafi „tracić” kończyny w chwilach zagrożenia. Regeneracja pojedynczej kończyny zajmuje trzy tury. Walczy specjalnym, mechanicznym bumerangiem (to właściwie bardziej mini-helikopterek z funkcją autonamierzania) i bazooką Libertadorem (pociski z niej wystrzeliwane są bardzo szybkie, ale mają mały zasięg i promień wybuchu. Bardzo lekki i łatwy do naładowania).

Borea Newton
obrazek

Wiek: 61 lat
Zwierzę: Traszka
Ranga: Członek Korpusu Gadów
Miejsce: Sierociniec
Opis: Borea jest oddaną organizacji kobietą, która w przeszłości była jedną z najwybitniejszych kobiet-najemniczek. Teraz, w wieku „babcinym” nie jest już tak dobra jak kiedyś, ale dalej potrafi dać wrogom po nosie. To spokojna osoba, ubierająca się w bardzo skromny sposób. Dzięki modyfikacjom genetycznym może oddychać pod wodą i lepiej pływa. Walczy garotą, wielkim toporem i zmechanizowanym dyskiem, podobnym do bumerangu Wizzie.


KORPUS RYB

Wallus Whale
obrazek

Wiek: 39 lat
Zwierzę: Wieloryb
Ranga: Przywódca Korpusu Ryb, spec od robotyki na poziomie D
Miejsce: Sierociniec
Opis: Wallus jest gigantycznym, prawie trzymetrowym mężczyzną o spokojnym usposobieniu. Laboratorium musiało zostać specjalnie urządzone by mógł tam pracować bez kłopotów. Jest bardzo otyły. To specjalista od robotyki, który stworzył wszystkie roboty organizacji. Zazwyczaj zwraca się do innych per „maluszku”. Dzięki modyfikacjom genetycznym jest większy, silniejszy i ma zdolność echolokacji. Jego bronią jest magnetyczna tarcza i samonaprowadzająca lewitująca kula.

Kumasawa Mackarel
obrazek

Wiek: 44 lata
Zwierzę: Makrela
Ranga: Członek Korpusu Ryb, najlepszy kucharz od ryb
Miejsce: Galeria w Exar
Opis: Kumasawa to kobieta w średnim wieku o tłustych, czarnych włosach, ubrana w strój z rybich łusek (nie pachnie rybą). Znana jest ze swoich żartów o makrelach, które wtrąca w niemal każdą rozmowę o swoim jedzeniu. Jest wybitną kucharką, wyspecjalizowaną w rybich daniach. Dzięki modyfikacjom genetycznym potrafi oddychać pod wodą, wytwarzać przesłaniającą widok chmurę bąbelków i spluwać lepką a zarazem śliską mazią. Walczy z pomocą specjalnego urządzenia wypełnionego mazią (przypomina medigun) i trąbką wydającą głośny, ogłuszający dźwięk. Ma też nóż do filetów.

Navy Seal
obrazek

Wiek: 40 lat
Zwierzę: Foka
Ranga: Prezes „Budobetonu”, członek Korpusu Ryb
Miejsce: Fabryka
Opis: Navy Seal to prawdziwy maderfaker i badass. Ma zajebiste wąsy a la „mors”, nosi okulary przeciwsłoneczne i nigdy nie rozstaje się ze swoim gigantycznym shotgunem „Equalizerem”. W dodatku ma głęboki, męski głos oraz żołnierskie podejście do obcych ludzi. Dba o pracowników wiedząc, że im są lepiej traktowani, tym lepiej będą pracowali i bardziej będą mu ufać. Jest sprytny i inteligentny. Dzięki modyfikacjom genetycznym ma bardziej wytrzymałą skórę, zwiększoną siłę, wzmocnione zmysły i może wpadać w szał bitewny, w którym jest szybszy, silniejszy i odporniejszy na ból. Walczy ogromnym shotgunem „Equalizerem” i środkami wybuchowymi.

Ronald Pterohpyllie
obrazek

Wiek: 15 lat
Zwierzę: Ryba księżycowa
Ranga: Członek Korpusu Ryb
Miejsce: Fabryka
Opis: Ronald jest zniewieściałym osobnikiem, który wyjątkową uwagę przykłada do swojego wyglądu. Ubiera się zazwyczaj w dziwaczne stroje. Na twarzy ma nieco łusek. Dzięki modyfikacjom genetycznym potrafi oddychać pod wodą i jest to jego jedyna umiejętność dzięki mutacjom. W boju posługuje się sztukami walki i karabinem snajperskim.

Barbara Puffie
obrazek

Wiek: 61 lat
Zwierzę: Ryba rozdymka
Ranga: Właścicielka „Kwiatów Babci Puffie”, członkini Korpusu Ryb
Miejsce: Kwiaciarnia
Opis: Barbara Puffie to znana w Vedze kwiaciarka o sympatycznym i miłym podejściu do ludzi. Ma dwoje synów (tak naprawdę to furnitures z organizacji), a w swoim sklepie zatrudnia młode osoby bez rodziców (również furnitures). Zna się na kwiatach jak mało kto i dba o to by tajemnice organizacji nie wyszły na jaw. Dzięki modyfikacjom genetycznym jej skóra jest trująca (tylko dla ssaków), może też ona dwukrotnie zwiększyć swoje rozmiary, oddychać pod wodą i wystrzelić z ciała (z brzucha) jadowite kolce. Zawsze ubiera grube swetry. Jej twarz jest pełna wypustek przypominających brodawki, ale tłumaczy to zawsze kontaktem z dziwną rośliną. Walczy wręcz i minigunem „Hiacyntem” (lekki, wyciszony minigun, trzymany w jednej ze skrzyń w sklepie, w części mieszkalnej).
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Rangi i postaci

Post autor: Gruby »

Inne postaci (nie tak ważne jak członkowie Korpusów, ale też wspominane imiennie):

-Alleandra Zygoptera (naukowiec od genetycznych modyfikacji zwierzęcych, poziom D. Jest jedną z osób, które w razie stworzenia Korpusu Owadów, zostanie jego członkiem. Jej zwierzęciem jest ważka. Ma 56 lat)

-Zeneniasz Scorpio (naukowiec od robotycznych modyfikacji, poziom E. Jest jedną z osób, które w razie stworzenia Korpusu Owadów, zostanie jego członkiem. Jego zwierzęciem jest skorpion. Ma 28 lat)
ODPOWIEDZ

Wróć do „A&A”