Rangi i postaci
: 2015-01-11, 12:58
Do A&A nie może dołączyć byle kto. Nowi rekruci są starannie selekcjonowani, czasem przygotowywani całymi latami, by dostąpić zaszczytu zostania chociażby najmłodszym meblem Alice. Dlatego liczba członków gangu jest raczej stała i nie zwiększa się szybko. Siła organizacji nie tkwi tak naprawdę w jej ilości, a w jakości. Nawet gdyby poległy wszystkie przeciętne meble, to same Zwierzęce Korpusy są w stanie udźwignąć wszystkie obowiązki i dalej stanowić znaczącą siłę bojową oraz ekonomiczną. Do organizacji dołączają trzy typy osób: młodziki w wieku od 1 do 10 lat, które mogą być kształtowane od urodzenia, starsi ludzie którzy niedługo i tak umrą oraz inni, którzy utracili cel w życiu i odnaleźli go w postaci Alice.
Do organizacji nie są jednak przyjmowane osoby, do których nie ma 100% pewności, że wykonają każdy rozkaz właściciela i że są prawdziwymi meblami. Nie dołącza się osoby, którą później się uczy ideologii. Osoba najpierw musi być nauczona ideologii, a potem może dołączyć i dalej się rozwijać. Wyjątkiem są dzieci, które można kształtować już od urodzenia.
Wszyscy członkowie uczeni są walką bronią białą i bronią palną. Wszyscy, bez mrugnięcia okiem, gotowi są odciąć sobie samemu głowę, gdyby Alice tego sobie zażyczyła – chociażby po to, by udowodnić reszcie, że mają niezłomną wiarę w jej cel.
W organizacji wyróżnia się cztery „rangi” członków. Od najniższej są to: Young Furnitures, Furnitures, Elder Furnitures i Członków Zwierzęcego Korpusu.
Young Furnitures – to najmłodsi członkowie oddziałów, głównie młodzież i dzieci, w trakcie treningu i późniejszej indoktrynacji oraz osoby starsze, które ledwo co dołączyły. Większość z nich (szczególnie tych najmłodszych) mieszka w sierocińcu, sporo pracuje też w kasynie. Są przyuczone, by nie zdradzać organizacji nawet za cenę własnego życia i mają odgrywać role, jakie im przeznaczono (na przykład w sierocińcu są biednymi dziećmi bez rodziców). Trenują i żyją razem, nie ma podziału na płci, nie blokuje się specjalnie kontaktów seksualnych między starszymi członkami tej frakcji. Wszyscy wyposażeni są w noże i to ich jedyna broń, chociaż potrafią również władać bronią palną. Są przebiegli i niepozorni, idealni do usypiania czujności przeciwnika. Potrafią się sobą zająć i nie potrzebują tak naprawdę jakieś szczególnej opieki. Zajmują się głównie obowiązkami domowymi oraz obsługą klientów w kasynie i kwiaciarni.
Stałe wyposażenie: Noże, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 52 osoby
Furnitures – to starsi członkowie z pewnym doświadczeniem, osoby w średnim wieku, młode i stare, które zostały już poddane treningowi bojowemu. Wykonują wszystkie proste misje, pracują jako obsługa lokali i jednostki zwiadowcze. Są idealnymi meblami, które działają zgodnie z każdym życzeniem Alice. Wszyscy wyposażeni są w pistolety (niektórzy w karabiny maszynowe), noże i czasami w inną broń, zależnie od wykonywanej misji. Niektórzy z nich znają się nieco na różnych działach nauki i mają doświadczenie w mechanice i robotyce.
Stałe wyposażenie: Noże, pistolety lub karabiny maszynowe, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 37 osób
Elder Furnitures – wbrew temu co mówi nazwa, nie są to najstarsi członkowie organizacji. Owszem, zazwyczaj to osoby co najmniej w średnim wieku, które przysłużyły się A&A swoją pracą i zostały wyznaczone jako przyszli członkowie Zwierzęcych Korpusów. Przydzielone jest już im zwierzę, jednak nie mają oni modyfikacji genetycznych ani robotycznych. Ich przyszły rozwój jest już jednak określony, dlatego trenują wcześniej, przygotowując się do nowych ciał i mocy. Zajmują zazwyczaj najwyższe pozycje w placówkach organizacji, zaraz po członkach Zwierzęcych Korpusów, i są wszechstronnie wykształceni.
Stałe wyposażenie: różnorodna broń, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach
Liczebność: 10 osób
Zwierzęce Korpusy Alice – to najwyżsi rangą członkowie organizacji, zmodyfikowani genetycznie i robotycznie, tak, by przypominać zwierzęta i móc używać ich umiejętności. Są elitą, najwybitniejszymi z najwybitniejszych, którzy nie raz przysłużyli się A&A i pełnią najważniejsze funkcje w należących do niego placówkach. Większość z nich jest sprytna, dobrze wykształcona i wygadana, mają też niebanalne umiejętności aktorskie. Dbają o skuteczne wykonywanie planów oraz poleceń Alice. Mają różnorodną broń. Oddziały podzielone są na cztery korpusy: Korpus Ptaków (dowodzony przez samą Alice), Korpus Ryb (dowodzony przez Wallusa Whale), Korpus Bestii (dowodzony przez Bischoshoffe Terriera) i Korpus Gadów (dowodzony przez Roxanne Helodermę). Planowane jest powstanie również Korpusu Owadów, ale ciągle trwa szkolenie elder furnitures do tej roli i próby modyfikacji genetycznej dopasowanej do insektów.
Stałe wyposażenie: brak, każdy z Korpusów ma inne
Liczebność: 19 osób
Alice – to przywódczyni organizacji, właścicielka wszystkich mebli (ZK też są meblami). Co tu dużo opisywać – to ona sprawuje władzę, jej rozkazy są wykonywane bezbłędnie i ona jest „zbawicielką” tych, którzy zatracili sens życia.
Do organizacji nie są jednak przyjmowane osoby, do których nie ma 100% pewności, że wykonają każdy rozkaz właściciela i że są prawdziwymi meblami. Nie dołącza się osoby, którą później się uczy ideologii. Osoba najpierw musi być nauczona ideologii, a potem może dołączyć i dalej się rozwijać. Wyjątkiem są dzieci, które można kształtować już od urodzenia.
Wszyscy członkowie uczeni są walką bronią białą i bronią palną. Wszyscy, bez mrugnięcia okiem, gotowi są odciąć sobie samemu głowę, gdyby Alice tego sobie zażyczyła – chociażby po to, by udowodnić reszcie, że mają niezłomną wiarę w jej cel.
W organizacji wyróżnia się cztery „rangi” członków. Od najniższej są to: Young Furnitures, Furnitures, Elder Furnitures i Członków Zwierzęcego Korpusu.
Young Furnitures – to najmłodsi członkowie oddziałów, głównie młodzież i dzieci, w trakcie treningu i późniejszej indoktrynacji oraz osoby starsze, które ledwo co dołączyły. Większość z nich (szczególnie tych najmłodszych) mieszka w sierocińcu, sporo pracuje też w kasynie. Są przyuczone, by nie zdradzać organizacji nawet za cenę własnego życia i mają odgrywać role, jakie im przeznaczono (na przykład w sierocińcu są biednymi dziećmi bez rodziców). Trenują i żyją razem, nie ma podziału na płci, nie blokuje się specjalnie kontaktów seksualnych między starszymi członkami tej frakcji. Wszyscy wyposażeni są w noże i to ich jedyna broń, chociaż potrafią również władać bronią palną. Są przebiegli i niepozorni, idealni do usypiania czujności przeciwnika. Potrafią się sobą zająć i nie potrzebują tak naprawdę jakieś szczególnej opieki. Zajmują się głównie obowiązkami domowymi oraz obsługą klientów w kasynie i kwiaciarni.
Stałe wyposażenie: Noże, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 52 osoby
Furnitures – to starsi członkowie z pewnym doświadczeniem, osoby w średnim wieku, młode i stare, które zostały już poddane treningowi bojowemu. Wykonują wszystkie proste misje, pracują jako obsługa lokali i jednostki zwiadowcze. Są idealnymi meblami, które działają zgodnie z każdym życzeniem Alice. Wszyscy wyposażeni są w pistolety (niektórzy w karabiny maszynowe), noże i czasami w inną broń, zależnie od wykonywanej misji. Niektórzy z nich znają się nieco na różnych działach nauki i mają doświadczenie w mechanice i robotyce.
Stałe wyposażenie: Noże, pistolety lub karabiny maszynowe, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach.
Liczebność: 37 osób
Elder Furnitures – wbrew temu co mówi nazwa, nie są to najstarsi członkowie organizacji. Owszem, zazwyczaj to osoby co najmniej w średnim wieku, które przysłużyły się A&A swoją pracą i zostały wyznaczone jako przyszli członkowie Zwierzęcych Korpusów. Przydzielone jest już im zwierzę, jednak nie mają oni modyfikacji genetycznych ani robotycznych. Ich przyszły rozwój jest już jednak określony, dlatego trenują wcześniej, przygotowując się do nowych ciał i mocy. Zajmują zazwyczaj najwyższe pozycje w placówkach organizacji, zaraz po członkach Zwierzęcych Korpusów, i są wszechstronnie wykształceni.
Stałe wyposażenie: różnorodna broń, nadajniki radiowe, ukryte słuchawki bezprzewodowe w uszach
Liczebność: 10 osób
Zwierzęce Korpusy Alice – to najwyżsi rangą członkowie organizacji, zmodyfikowani genetycznie i robotycznie, tak, by przypominać zwierzęta i móc używać ich umiejętności. Są elitą, najwybitniejszymi z najwybitniejszych, którzy nie raz przysłużyli się A&A i pełnią najważniejsze funkcje w należących do niego placówkach. Większość z nich jest sprytna, dobrze wykształcona i wygadana, mają też niebanalne umiejętności aktorskie. Dbają o skuteczne wykonywanie planów oraz poleceń Alice. Mają różnorodną broń. Oddziały podzielone są na cztery korpusy: Korpus Ptaków (dowodzony przez samą Alice), Korpus Ryb (dowodzony przez Wallusa Whale), Korpus Bestii (dowodzony przez Bischoshoffe Terriera) i Korpus Gadów (dowodzony przez Roxanne Helodermę). Planowane jest powstanie również Korpusu Owadów, ale ciągle trwa szkolenie elder furnitures do tej roli i próby modyfikacji genetycznej dopasowanej do insektów.
Stałe wyposażenie: brak, każdy z Korpusów ma inne
Liczebność: 19 osób
Alice – to przywódczyni organizacji, właścicielka wszystkich mebli (ZK też są meblami). Co tu dużo opisywać – to ona sprawuje władzę, jej rozkazy są wykonywane bezbłędnie i ona jest „zbawicielką” tych, którzy zatracili sens życia.