Miasta pokrótce

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Miasta pokrótce

Post autor: Borys »

W tym temacie pokrótce zostaną opisane miasta, a niedługo zostaną dodane mapy. Ulegną uzupełnieniu, ale większość informacji o nich gracz będzie musiał zdobyć samodzielnie (i z nikim się nimi nie dzielić).

VEGA

Vega to stolica kolonii. W porównaniu z pozostałymi miastami to prawdziwy moloch. To tutaj urzęduje gubernator Russel Eastbrook, tutaj kwitnie życie polityczne, tutaj padają wszelkie decyzje, a swe siedziby mają najwięksi arystokraci i najistotniejsze spółki handlowe. Jeżeli chcesz gdzieś zdobyć wpływy, to Vega będzie najlepszym do tego miejscem.
Gracze uzyskują tutaj bazę główną, poza nimi pałętać się będą pod nogami pomniejsze gangi:
- Reptilioni
- Shadows
- Agony
- Flying Dutchmans

EXAR

Exar to stabilne, szybko rozwijające się miasto. Panuje czystość, porządek, obywatele chodzą ubrani i najedzeni. Kwitnie życie naukowe. Chociaż dzięki licznym patrolom milicji na ulicach zazwyczaj panuje spokój, dochodzi tu czasem do starć między dwoma gangami - Czerwonymi i Tradycjonalistami. Członkowie obydwu ugrupowań spierają się przede wszystkim o politykę, co jest rzadkością w Delphii wśród małych gangów.
Pomniejsze gangi:
- Czerwoni
- Tradycjonaliści

COLTO

Colto dawno temu spełniało ważną rolę, ale z czasem jego rola zaczęła spadać. Objawia się to kwitnącym czarnym rynkiem oraz liczną przestępczością. Zwłaszcza w dzielnicy portowej bywa niebezpiecznie i władza ostrzega przed udawaniem się tam nocą. Ale jeśli ktoś chce mieć udział w kryminalnym i informacyjnym torcie, to chyba nie ma wyboru.
Pomniejsze gangi:
- Piraci kapitana Johna Parrota
- Cyberheads
- Hornets

ARCADIA

Arcadia to młode miasto, zamieszkane głównie przez arystokratów. Na ulicach panuje porządek, a jedynymi rozrabiającymi grupami są ekolodzy nawiązujący do zaprzestania wycinki lasu i pozostawienia tubylców w spokoju, rozpuszczeni młodzi panicze szukający narkotykowych doznań, a także część zbuntowanych Moroków, którzy jednak rzadko ukazują się światu.
Pomniejsze gangi:
- Ekoterroryści
- Biopower
- Drugheads

GIDO

Gido to właściwie mała osada, zwykła dziura w ziemi, pełniąca rolę kontaktu między tubylcami, a kolonią. Ważną rolę pełnią tu dyplomaci z Delphii, od nich bowiem zależą między innymi umowy handlowe. Stąd też w poszukiwaniu dawnych ruin udają się poszukiwacze skarbów.
Grupy tubylcze:
- Wolni
- Kamienni

WAST CITY

Wast City to pierwsza brama do bogactw pustyni. Z pobliskich terenów pobiera się ropę naftową oraz rudy metali. Miasto zmaga się jednak z korupcją oraz bandytami, z czym ostro zmaga się szeryf James Jones. Mimo wszystko jest to jednak spokojne, ustabilizowane miejsce.
Pomniejsze gangi:
- Karaluchy
- Alpha
- Gang Romana Hodoga

NAMILA

Namila pełni obecnie bardzo ważną rolę - w jej okolicach odnaleziono ogromne złoża ropy. Zanim jednak je odkryto, postanowiono wytyczyć trasę kolejową nie tutaj, lecz do Tauris. Wszelkie bogactwa wysyłane są na południe drogą morską, chociaż zjednoczona pod obcasem twardej pani szeryf Liany Diany, Namila każe sobie sporo płacić.
Występuje tu tylko jeden gang - Iana Mericca, posłusznego Dianie.

KUNN

Kunn zmagać się musi przede wszystkim z bandytami, których grupy licznie występują w pobliskich górach. Pieniędzy na walkę z nimi wydaje się bardzo dużo, a jest to spowodowane faktem obecności ogromnych rud metali. Szeryf Wesley West nie radzi sobie jednak z utrzymaniem porządku i zabezpieczeniem tras przewozowych, przez co jego pozycja bardzo osłabła.
Pomniejsze gangi:
- Gang Olliego
- Gang braci Stuartów

TAURIS

Tauris to zabita dechami nora, pełne kraterów miejsce. Azyl znajdują tu wariaci, dziwacy, dewianci, mordercy i kryminaliści. Dawniej liczono na ogromne złoża złota w pobliskich górach, ale przeliczono się. Z jakichś jednak powodów prowadzi się tu ciągle linię kolejową, a spółka C&C nie zaprzestaje prac w górach.
Pomniejsze gangi:
- Bullys (popularnie Męskobyki)
- Moto Gang
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dział organizacyjny”