Ogłoszenia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Apdejt nr 1

1. Ekonomia
- poza inwestycjami preferowanymi, te otrzymane przez was generować będą standardowo 1 poziom surowca na 2 tury
- wpływy w dollarsach wynosić będą łączną liczbę waszych wpływów x 1000 (jeśli na przykład w Namili macie wpływu 2, w Tauris 1, a w Vedze 4, to łącznie macie ich 7, otrzymujecie więc 7 000 na turę)
- zaczynacie grę z ilością 6000 dollarsów (jeśli ktoś wybrał bonus 2000 dollarsów to liczba ta (bonusowa) też wzrasta do 6000), surowce pozostają bez zmian
- kwestia magazynów: wasze placówki posiadać będą pewien limit poziomów surowców, jakie są w stanie składować na turę. Nie można tej liczby przekroczyć, w innym wypadku surowce będą leżeć gdzieś poza :D
W punkcie drugim opisałem dokładne liczby
- żołd na turę: zsumowana liczba poziomów wszystkich waszych jednostek x 4; utrzymanie placówek: dużej 2000 na turę, średniej 1300, małej 600; są to wstępne koszta, mogą ulec zmianie
- posiadanie ekonoma wśród dowódców zwiększać będzie wpływy do bazy oraz zmniejszać koszty sprzedaży (wstępnie o 10-15%)

2. Placówki
- przyzwalam na wymyślenie swojej placówki w Vedze, zaznaczcie w jakim stopniu chcecie, by placówka była tajna i jak pilnujecie tego, by nikt nie dowiedział się, do kogo należy... choć oczywiście możecie też nie ukrywać się przed światem, do kogo należy dany budynek. W tym wypadku otrzymujemy profity w postaci punktów prestiżu, a więc lepszych questów jak również innych bajerów
- placówka w Vedze: około 100 ludzi, magazyn 30 slotów
- placówki wysokiego poziomu poza Vegą: około 70 ludzi, magazyn 15 slotów; średnie około 50 ludzi, magazyn 10 slotów; niskiego około 30 ludzi, magazyn 5 slotów
- wasze inwestycje mogą przetrzymywać kilkunastu ludzi oraz posiadają magazyn na 5 poziomów surowców

3. Wpływy

- wpływ w mieście oznacza, jak bardzo jest ono przez was zdominowane
- nie znacie łącznej liczby wpływów, jaka występuje w danym mieście, ale wydając punkty zdobywania informacji możecie powoli odkrywać, ile ich jest i kto ile ich posada
- wasze początkowe wpływy w miastach niedługo przydzielę
- pamiętacie listę gangów NPC? Tu informacja - to nie wszystkie gangi w kolonii. Dlatego nie spodziewajcie się, że kiedy wasi szpiedzy odkryją nowy gang w mieście to koniecznie będzie musiał należeć do gracza


4. Toczenie walk

Wymyślony system jest stosunkowo prosty. Zacznijmy od poziomów jednostek. Początkowo dysponować możecie jednostkami na maksymalnie trzecim poziomie. Ci żołnierze mogą być jakimiś specjalistami, korzystać z konkretnych implantów i takie tam. Kumacie? Kumacie. Oczywiście takie jednostki trudniej wyszkolić, płacimy za nie większy żołd itp.
Początkowa suma 150 żołnierzy na starcie oznacza teraz liczbę poziomów do wykorzystania. Możemy więc stworzyć 150 żołnierzy na 1 level, 75 na 2 levelu albo 50 na trzecim. Albo 80 na 1 levelu, 20 na 2 lvlu i 10 na 3 lvlu.

Przejdźmy do przykładowej bitwy. Podczas niej operować będziemy na dwóch wartościach - sile bojowej i defensywie.

Posiadamy oddział 25 żołnierzy. Nasz przeciwnik dysponuje zaledwie 15 żołnierzami.
Siła bojowa jednostek to zsumowanie poziomów żołnierzy z naszego oddziału. Dla uproszczenia przyjmiemy, że wszyscy oni są na pierwszych levelach.
Defensywa to poniekąd odzwierciedlenie naszych pozycji - MG ocenia ich wartość obronną.
Siła bojowa naszych jednostek to 25, przeciwnika 15. Nasza defensywa wynosi 18, podczas gdy rywala 12.

Przed kolejnym krokiem otrzymujemy bonus za pozycje obronne, jeśli siła bojowa rywala przewyższa jego defensywę. Obliczenie jest proste - odejmujemy od siły bojowej właśnie defensywę i to nasz bonus.
W tym wypadku:
Nasza siła bojowa łącznie to teraz 25 + 3 (siła bojowa wroga 15 - defensywa wroga 12 = 3) czyli 28.
Łączna siła bojowa wroga to teraz 15 + 7 (nasza siła bojowa 25 - nasza defensywa 18 = 7) czyli 22.

Następny krok - obliczamy przewagę. Sumujemy swoją łączną siłę bojową i łączną siłę bojową przeciwnika. Jest to liczba 49. Obliczamy jaki procent w tej sumie należy do nas.
W zaokrągleniu my mamy 56%, przeciwnik 44%.
I ostatnia faza - napierdalanie, umieranie. Bardzo silna nawalanka.
Za każde 10 procent otrzymujemy rzut (1k%). A więc w tym wypadku po zaokrągleniu my otrzymujemy 6, przeciwnik 4.
Rzucamy więc 6 razy 1k56, przeciwnik 4 razy 1k44. Za każdą setkę przy wyniku, upierdolimy przeciwnikowi jednego żołnierza.
Nasze wyniki: 19+34+25+54+40+28=200. Ubiliśmy dwóch wrogich żołnierzy.
Wyniki przeciwnika: 31+41+6+21=99. Wrogowi zabrakło jednego punktu, aby kogoś nam zmasakrować.
Niewykorzystane punkty pozostają jednak w puli do następnej tury.

Wspomnę na końcu, że to ST, więc będę pewnie przyznawał różnego rodzaju dodatkowe punkty (macie dodatkową przewagę w postaci snajpera z TF2, wasza siła bojowa +1 czy coś).
Jeśli ktoś nie ogarnął - bez zmartwień. I tak obliczenia są na mojej głowie, bo...
Uwaga! Nie planuję pokazywać graczom dokładnych obliczeń (z prostej przyczyny - od razu wiedzieliby jakimi siłami dysponuje rywal i nie byłoby zabawy). Ale wszystkie obliczenia zawarte będą na forum i otwarte po zakończeniu edycji.
Rozważam wprowadzenie dodatkowych akcji specjalnych, które będzie można wykorzystywać jednorazowo w trakcie bitew (na przykład +1 dodatkowy rzut, -1 do pozycji obronnych przeciwników z efektem w danej turze).
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Wklejcie do swoich działów tematy, w których zbierzecie do kupy wszystko to, co skrzętnie ukrywaliśmy na PW.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

apdejt nr 2

I. KOMPLEKSOWEGO PUNKTY ROZWOJU STRATEGICZNEGO W PRZESTRZENI DELPHII

W każdej turze możemy przydzielić łącznie dwa punkty do wybranych kategorii. Maksymalna liczba punktów to 4 (chyba, że mamy odpowiednich dowódców, szczegóły niżej). Na starcie wszędzie zaczęliśmy z jednym punktem w każdej kategorii, a od drugiej tury możemy je już przydzielać.

1. Zdobywanie informacji
Niektóre informacje można uzyskać tylko wydając te punkty, na przykład by dowiedzieć się, jakie wpływy posiadają pobliskie gangi albo jakie w ogóle gangi można znaleźć w danym mieście. Proste.
Mając szpiega maksymalna liczba punktów zdobywania informacji wzrasta do 5, nie spada poniżej 1.

2. Potencjał naukowy
Wymagany do awansów naukowców (patrz punkt II) oraz do prowadzenia badań naukowych, jeśli jest to wymagane.
Mając naukowca maksymalna liczba punktów potencjału naukowego wzrasta do 5, nie spada poniżej 1.

3. Wartość bojowa
Wymagany do awansów naszych oddziałów (patrz punkt II). Podczas bitew możemy wykorzystać te punkty, aby zwiększać naszą siłę bojową (siła bojowa oddziału/10 * ilość wykorzystanych punktów). Przykład:
Wydaliśmy trzy punkty siły bojowej, dysponujemy armią 30 żołnierzy na pierwszym poziomie (siła bojowa 30). Ich siła bojowa to teraz 39 (30 siły bojowej/10*3 wykorzystanych punktów).
Mając stratega maksymalna liczba punktów wartości bojowej wzrasta do 5, nie spada poniżej 1.

4. Siła dyplomatyczna
Dyplomacja pozwala zwiększyć liczbę punktów reputacji w danej grupie lub zminimalizować jej straty. Każdy wydany punkt zwiększa reputację w danej grupie o 1 (jednocześnie mając dyplomatę podczas każdego otrzymania punktów otrzymujemy dodatkowy, a podczas tracenia - tracimy jeden mniej).
Reputacja - reputacja pokazuje jak jesteśmy szanowani w określonej grupie społecznej (jeśli na przykład mamy reputację wśród przemysłowców Namili na wysokim poziomie, to jest szansa na lepsze zlecenia i interesy, jeśli wśród biedoty Colto mamy reputację na minusowym poziomie, to mogą sprawiać nam problemy - proste).
Mając dyplomatę maksymalna liczba punktów siły dyplomatycznej wzrasta do 5, nie spada poniżej 1.

5. Rozwój ekonomiczny
Wydając punkty rozwoju ekonomicznego możemy przeprowadzać lepsze interesy.
Wydanie 1 punktu - zaoszczędzamy 15% dollarsów podczas transakcji.
2 punkty - 20%
3 punkty - 30%
4 punkty - 40%
5 punktów - 50%
Mówiąc krótko, jeśli kupiliśmy coś za 2000$ i wydaliśmy przy transakcji dwa punkty, to wydamy nie 2000$ a 1600$.
Z ekonomem na pokładzie przy wszystkich transakcjach zaoszczędzamy 15%.
W jednej turze można sprzedać na rynku krajowym tylko to, co się posiadało na jej początku
Mając ekonoma maksymalna liczba punktów rozwoju ekonomicznego wzrasta do 5, nie spada poniżej 1.

Wykorzystanie tych punktów może być też wymagane przy innych sytuacjach.

II. AWANSOWANIE

1. Awansowanie naukowców na wyższą kategorię:
z kategorii E do kategorii D - 4000$, 2 punkty potencjału naukowego
z kategorii D do kategorii C - 9000$, 3 punkty potencjału naukowego
z kategorii C do kategorii B - 16 000$, 4 punkty potencjału naukowego
z kategorii B do kategorii A - 25 000$, 5 punktów potencjału naukowego

2. Awansowanie żołnierzy na wyższe poziomy:
Awansować możemy grupę 10 żołnierzy. Każdy nowy poziom wymaga wydania punktów wartości bojowej takiej samej, jak żądany poziom oraz poziom*poziom*1000 dollarsów. Krótko mówiąc:
Awans z poziomu 1 na 2 - wartość bojowa 2, 4000$
z poziomu 2 na 3 - wartość bojowa 3, 9000$
z poziomu 3 na 4 - wartość bojowa 4, 16000$
z poziomu 4 na 5 - wartość bojowa 5, 25000$
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

krótki apdejt 3 bo Bulls grają

1. Komunikacja telefoniczna
Mamy w kolonii telefony i komórki. Sieć telefoniczna łączy Vegę, Colto, Exar, Gido i Arcadię oraz w gorszej jakości Wast City i Kunn. Do Namili i Tauris nie ma podłączonej sieci.
Popularne są też komórki Thorn 3310, przez które można rozmawiać bezprzewodowo na obszarze wszystkich miast z wyjątkiem Tauris i Gido. Zasięg ich jest lokalny, można ich też używać w trybie krótkofalówki (zasięg ~2km).
2. Punkty szpiega - wprowadzamy limit akcji szpiegowskich na turę, jakie można wykonać do liczby punktów, z jakimi zaczęliśmy rundę.
Mówiąc krótko - jeśli zaczęliśmy działania z liczbą punktów zdobywania informacji wynoszącą 3, możemy wykonać 3 akcje.
Przewaga szpiega w teamie zaznacza się tu więc tak, że możemy w każdej turze wykonać 1 akcję, nawet jeśli nie przydzielimy sobie punktów.
3. Zamiast 5 możecie pisać maks 10 planów na turę.
4. W informacje o walce napisałem:
Nasza siła bojowa łącznie to teraz 25 + 3 (siła bojowa wroga 15 - defensywa wroga 12 = 3) czyli 28.
No tu się pierdolnąłem, bo defensywę odejmujemy nie od łącznej siły bojowej, a LICZBY JEDNOSTEK. Mówiąc krótko jednostki większego poziomu nie tylko mają większą siłę bojową, ale też lepiej radzą sobie w obronie.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Rudo, nie czytaj, bo będzie bulcał.

Odkryłem buga.

Wyobraźmy sobie bitwę na szczery polu. Obydwie strony mają po 0 punktów defensywy.
Jedną stronę reprezentuje Janusz, poziom 1. Drugą armia ludzi dzików w lcizbie 30, poziom 1.

Siła bojowa Janusza - 1
Siła bojowa ludzi dzików - 30

Po premii za defensywę - Janusz 1 + 30 (30-0) = 31 ludzie dziki 30 + 1 (1-0) = 31

I potem każda ze stron rzuca po 5 razy k31.

Janusz 16 11 3 2 21 = 53, Janusz ujebał jednego z ludzi dzików
ludzie dziki 26 14 9 13 9 = 71, ujebali Janusza

Niby wynik bitwy może i poprawny, ale i tak czasem mogą wychodzić niezłe patologie. Pomyślałem, że bonus za defensywę nie może przekroczyć siły bojowej. Macie inne koncepcje?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Gruby »

Obrazek

BULC BULC BULC
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Pupu pan Panda »

Borys pisze:Pomyślałem, że bonus za defensywę nie może przekroczyć siły bojowej.
Za.

Edit:

Acz nie całkiem. To trochę daje małe pole do manewru pozornie słabszym armiom i zmniejsza wpływ skilla gracza. "Bonus za defensywę nie może przekroczyć potrojonej wartości siły bojowej" imo lepsze.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Mark Subintabulat »

ja jestem za tym aby defensywa wynosiła max 5 razy siłę bojową danej armii, w końcu możliwe jest uzyskanie świetnych pozycji obronnych na wzgórzu i koszenie wszystkich szarżujących pod górę w szczerym polu
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

http://borysada2.cba.pl/v9/index.html

Tu macie elektroniczną podliczarkę co i jak. Jest zajebista, ale jak coś nie działa to dajcie znać.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Róbcie ogłoszenia do mediów. Dawno nie robiłem. Nie, nie mam ciągle czasu.

ZAINTERESOWANI mogą wykupić dostęp do Burżuja Kolonialnego, gazety ekonomicznej prezentującej ceny surowców, okazje i inne takie. Cena? Jedyne 1000$ za egzemplarz. Pojawiać się będzie w tym samym czasie, co inne media.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Chromy odpadł z gry tak jak mu obiecałem za brak rozpiski jednostek.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Mark jak tam stoisz z jednostkami? Bo w sumie Panda smutno czeka, a licznik niedługo nabije mu autowina.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Mark Subintabulat »

Jeżeli nie dodam jednostek do 24. lipca, niech będzie, że Panda wygrał
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Ok
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Borys »

Borysadę v9 wygrywają Mark&Chromy na spółę, wskutek rezygnacji Pandy z gry.

Yaaay, oklaski.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Mark Subintabulat »

Proszę ogłosić w dziale organizacyjnym zwycięzcę i przenieść (sub)forum do archiwum.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Ogłoszenia

Post autor: Chromy »

to co (@_@) (@_@) (@_@) (@_@) (@_@) (@_@) ?
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dział organizacyjny”