Tworzenie frakcji.

Zablokowany
Awatar użytkownika
Vyctor
Posty: 228
Rejestracja: 2013-09-22, 21:37

Tworzenie frakcji.

Post autor: Vyctor »

Glau napisał, że nie ma czasu (bo gdzieś idzie na pół godziny), więc ja zrobię ten temat. Skoro mi mówił, bym sobie robił frakcję...

Kod: Zaznacz cały

[b]Nazwa frakcji:[/b]
[b]Surowce do produkcji jednostek:[/b]
[b]Surowiec do utrzymania jednostek:[/b]
[b]Surowce do produkcji budynków:[/b]
[b]Preferowany typ terenu:[/b]
[b]Specjalizacja:[/b]
[b]Logo:[/b]
[b]Przywódca:[/b]
[b]Inni dowódcy:[/b]
[b]Bonus Startowy:[/b]
[b]Jednostki:[/b]
[b]Historia frakcji[/b]
Co gdzie wpisać:
Spoiler
Pokaż
Nazwa frakcji: Chyba wiadomo
Surowce do produkcji jednostek: Najlepiej podać dwa.
Surowiec do utrzymania jednostek: Dla istot organicznych - biomasa.
Surowce do produkcji budynków: Znów, najlepiej dwa.
Preferowany typ terenu: Chcielibyście zaczynać w lesie? A może na terenie magicznym?
Specjalizacja: Jakie jednostki wychodzą nam najlepiej, na jakich opiera się frakcja
Logo: Link do obrazka.
Przywódca: Karta 0-4 z atrybutem "szybkość" oraz dodatkową notą
Inni dowódcy: Karty 0-4 z atrybutem "szybkość". Jeśli nota przywódcy nie jest za mocna, jedna z nich też ma notę.
Bonus Startowy: Lepiej z tym poczekać do ogłoszenia oficjalnej mapy. Kto wie czy nie będzie czegoś brakować?
Jednostki: Projektujemy zgodnie z pdfem.
Historia frakcji No, chyba że chcecie być szarą masą.

Mój przykład (Work in progress):
Nazwa frakcji: Reths
Surowce do produkcji jednostek: Metal, Mana
Surowiec do utrzymania jednostek: Energia
Surowce do produkcji budynków: Metal, Biomasa
Preferowany typ terenu: Wysoce magiczny (Domieszka leśnego)
Specjalizacja: Piechota Dystansowa
Logo: http://images.clipartlogo.com/files/ss/ ... _small.jpg
Przywódca:
https://skins.hiveworldterra.co.uk/imag ... ander3.jpg
0-4 RK-40 - Przyłączony do oddziału daje jednostkom piechoty dystansowej cechę: +1 do ataku - Szybki
Inni dowódcy:
http://bowdowntous.com/images/uploads/s ... ion-01.png
0-4 RK-1 - Szybki
Bonus Startowy: Ulepszenie pól metalu + ulepszenie budynku wydobywczego
Jednostki:
1. Jednostka: Probe
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal (6 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
1/1 - Szybkość - Wrażliwość: Piechota Szturmowa

2. Jednostka: Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
3/2 - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie

3. Jednostka: Mountain Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Góral

4. Jednostka: Forest Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Leśnik

5. Jednostka: Prime
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 2 Metal, 1 Mana, 1 Energia (16 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energia
3/2 - Zasięg +1 - Wrażliwość: Piechota Szturmowa
Historia frakcji Dawno temu na tym terenie rozbiła się jednostka - statek bojowy. Załoga zginęła, a maszyny rozbiły się na kawałki... Rok po roku magia penetrowała te szczątki, aż w końcu rozpoczęła się regeneracja. Podbój mógł zostać kontynuowany, tak jak i przekształcanie tego świata na podobieństwo pierwotnej planety...
"Snajperzy po raz kolejny wytłumaczyli rodzicom, że nie są wariatami z bronią i mogli strzelać w każdej chwili. Puszka też była zwarta i gotowa. Gratulacje!"
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Chromy »

Kiedy z tym zaczynacie?
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Pupu pan Panda »

Nazwa frakcji: Whalers (KTO BY SIĘ KURWA SPODZIEWAŁ)
Surowce do produkcji jednostek: Zasoby ludzkie, Metal
Surowiec do utrzymania jednostek: Biomasa
Surowce do produkcji budynków: Metal, Materiały budowlane
Preferowany typ terenu: Wyżyny
Specjalizacja: Jednostki, których atak jest równy obronie
Logo: obrazek

Przywódca:
Daud
Inni dowódcy:
Thomas
0/4 - Szpieg: Pozwala na rozpoczęcie infiltracji prowincji
Hiram Burrows
0/4 - +1 dyplomacja
Bonus Startowy: CHUJKURWA
Jednostki:

1. jednostka, Kawaleria Rowerowa
Typ jednostki: Jednostka Szybka
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/2 - Specjalizacja: Piechota Szturmowa - Wrażliwość: Piechota Dystansowa

2. jednostka, Radosne Spusty
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1
2/2 - Specjalizacja: Jednostki Latające

3. jednostka, Moto-Moto
Typ jednostki: Piechota Szturmowa
Koszt produkcji: 2 Metal, 2 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/2 - Pancerz: Piechota Szturmowa - Pancerz: Piechota Dystansowa +2 - Specjalizacja: Piechota Szturmowa - Wrażliwość: Jednostka Dystansowa

4. jednostka,Załamany Skrytobójca
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 0
1/1 - Specjalizacja: Jednostki Szybkie - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie


Historia frakcji: Daud, esencja, kwintesencja i największy heros Borysady, wraca do gry! Tym razem nie zamierza jednak przewodzić grupie ciotowatych zabójców, nie mających okazji do wykonywania swego rzemiosła. Nasz weteran szlachetnych poświęceń dla kobiet roślin oraz pogromca gwałcących hipopotamów obejmuje we władanie całkiem nową frakcję, pełną pociesznych nawiązań. Frakcja owa to normalni, kurwa, ludzie, nie jakieś jebane roboty, roślinoidy czy inne kanibale. Normalni(XDDDDDDDDDDDDDD), kurwa, ludzie, którzy chcą przetrwać. Normalni ludzie, zapytacie, a co z tymi, kurwa, Moto-Moto? Przypominam, iż po Gwałcie Fałszywego Krateru, Whalers mieli w cholerę... surowca... twórczego dla popierdolonych hipopotamów, jednakże cały proces tworzenia jest tajny i zapewne niezwykle skomplikowany. Tak czy inaczej - będzie beka!
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Chromy »

Nazwa frakcji:Kissos (Bluszcz)
Surowce do produkcji jednostek:Biomasa, Zasoby Ludzkie ew. Energia
Surowiec do utrzymania jednostek: Biomasa
Surowce do produkcji budynków:Biomasa, Energia
Preferowany typ terenu:Las
Specjalizacja: 0 Koszt Utrzymania
Logo:
Obrazek
Przywódca:
Obrazek
Obrazek
Inni dowódcy: Szybki
Bonus Startowy: specka - za zbalansowane staty
Jednostki:

Cierń:
Typ jednostki: Piechota Dystansowa 1 PP
Koszt Produkcji: 1 Biomasa 1 Zasoby Ludzkie 7PP
Koszt Utrzymania: 0 PP
2/1
Wrażliwość: Jednostki Ciężkie

Zainfekowany:
Typ jednostki: Piechota Szturmowa 0PP
Koszt Produkcji: 1 Biomasa 3PP
Koszt Utrzymania: 0 PP
1/1
Wrażliwość: Jednostki Ciężkie

Bestia:
Typ jednostki: Szybka
Koszt Produkcji: 3 Biomasa 2 Zasoby Ludzkie 16pp
Koszt Utrzymania: 0 PP
2/2
+1/+1 w lesie

Obrazek

Predator Godzilla:
Typ jednostki: Ciężka-Latająca
Koszt Produkcji: 3 Biomasa 2 Zasoby Ludzkie 3 Energia 26pp
Koszt Utrzymania: 1 Biomasa 1 Zasoby Ludzkie 3 Energia 18pp
5/5
Medyk
Pancerz: Piechota Szturmowa
Pancerz: Piechota Dystansowa
Pancerz: Jednostka Ciężka

Historia frakcji : Wydaje się, że bluszcz zawsze stał przy jakiejś cywilizacji, był blisko i ochraniał ją przed zagrożeniami. W zamian mógł rosnąć i piąć się w górę, jednak rasy, nacje umierały, a bluszcz był często ostatnią rzeczą, która porastała ruiny tych wymarłych cywilizacji. Jednak bluszcz pozostał.

Bluszcz może nie zachowuje się agresywnie, nie zanotowano jeszcze zachowania innego niż samoobrony lub ochrony swojego żywiciela, jednak wejście w Bluszcz oznacza to samo co stanie się nim. Kilkugodzinny kontakt może objawić się pojawieniem na ciele dziwnego kolorowego nalotu, który powoli zacznie piąć się po ciele powodując powstanie uczucia swędzenia i powolnego odrętwienia, w dalszym stopniu pozbawiając czucia. W tym stadium można jeszcze pozbyć się Bluszczu, operacyjnie, usuwając zarażoną tkankę. Jeśli jednak stan ten pogłębia się, istota zapada w sen, a gdy się budzi już jest Kissos.

Z pozoru wydaje się, że zarażenie Bluszczem nie zmienia zachowania zarażonej jednostki, może ona normalnie zajmować się tym co robiła wcześniej. Niestety często spotkać się to może z odrzuceniem przez wcześniejszych pobratymców. Taka jednostka staje się samotna i odrzucona, ponieważ często Bluszcz traktowany jest jako choroba. W rezultacie nie pozostaje takiej jednostce nic innego jak mieszkać pośród innych Kissos. Istnieją jednak przypadki zaakceptowania Kissos, czasy gdy Bluszcz rosnął tam gdzie było to sprzeczne z jego interesem już dawno minęły. O ile zachowa się wszystkie środki bezpieczeństwa i higieny, można pozwolić sobie na prawie każdy kontakt. Przykładem mogą być delegaci Bluszczu, ukryci w sterylnych kombinezonach, noszący porcelanowe maski, nie mogą w żaden sposób zarazić innych osobników bluszczem. Badania jednak wykazały, że poszczególne jednostki Bluszczu nie mogą ze sobą antagonizować. Niezależnie czy forma organiczna wcześniej miała wrogi stosunek do Bluszczu, po zarażeniu, nie wykazuje działań i ruchów mających działać na szkodę Kissos. Samookaleczenie, pozbawienie się życia również traktowane jest jako taki ruch. Wydaje się jakby poza działaniem naturalnym wynikającym z formy danej jednostki, grupą kierował jeszcze odgórny program, który działa w interesie całej rasy. Bluszcz pomimo, że w grupie może różnić się formą, broni się solidarnie, nie obce jest mu także poświęcenie.

Jednak Bluszcz to nie tylko luźny konglomerat zarażonych jednostek, posiada złożoną zhierarchizowaną, czasami trudną do zrozumienia strukturę. O ile zanotowano obecność istnienia całych wcześniej ludzkich rodzin zarażonych bluszczem, trudniących się zajęciem nie wiele bardziej różniących się od tego czym zajmują się ich ludzcy odpowiednicy, to nie obca jest także inna część Bluszczu, nie przywodzącej na myśl żadnej innej istniejącej cywilizacji. Wchodzą w jej skład jednostki całkowicie odmienne albo hybrydy mieszające cechy niektórych gatunków. Niemożliwe jest zakładać, że są to osobniki żyjące pochodzące z innych cywilizacji. Muszą to być osobniki całkiem nowe nie mające więcej niż 10 lat.

Bluszcz akceptuje rozmaite rozwiązania technologiczne, niektórych ras pomimo, że czasami dana technologia wymaga od niego pewnej elastyczności i dostosowania. Inne niekiedy odrzuca, ponieważ nie dysponuje dostatecznymi zasobami, aby z nich sprawnie korzystać. Mimo tego, posiada swoją własną indywidualną kulturę, język i religię. Bluszcz raczej nie trudzi się odbudowaniem siedzib na modłę innej rasy, robi to po swojemu dodając swoje biologiczne struktury. Nie są one jednak budowane chaotycznie i podyktowane bezmyślnemu funkcjonalizmowi, posiadają pewien rodzaj estetyki. Niektórzy sztukę Bluszczu, traktują jako rodzaj mimikry, inni natomiast zupełnie temu przeczą, traktując to jako jawny dowód na to, że Bluszcz to rasa w pełni inteligentna.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Shalvan »

Nazwa frakcji: Cerebri
Surowce do produkcji jednostek: Mana, Zasoby ludzkie, Towary luksusowe
Surowiec do utrzymania jednostek: Mana, Energia
Surowce do produkcji budynków: Materiały budowlane, Mana
Preferowany typ terenu: Wysoce magiczny
Specjalizacja:
Logo:
obrazek


Przywódca: Pontifex
obrazek

0/4, Szybki, Medyk

Inni dowódcy: Janus, dyplomata
obrazek


Księżna Nin
obrazek


Bonus Startowy:


Jednostki:

Scutarii:
obrazek

Typ jednostki:
Koszt Produkcji:
Koszt Utrzymania:
X/X


Sagittarii:
obrazek

Typ jednostki:
Koszt Produkcji:
Koszt Utrzymania:
X/X

Hetairoi:
Typ jednostki:
Koszt Produkcji:
Koszt Utrzymania:
X/X


Synadi:
obrazek

Typ jednostki:
Koszt Produkcji:
Koszt Utrzymania:
X/X



Historia frakcji
Cerebri to rasa inteligentnych humanoidów żyjących na wysoce magicznych terenach. Wysokie wystawienie na działanie many sprawiło, że ich ewolucja stała się przyspieszona, a sami częściowo zatracili biologiczność swych ciał. Normalni mieszkańcy wciąż potrzebują żywności, by żyć, ale konieczność obrony swych terenów spowodowała potrzebę tworzenia struktur militarnych.

Żołnierze Cerebri zostają poddani manizacji, to jest przekształceniu w wyższe formy, pozwalające lepiej wykorzystywać manę, jak również wyzbycie się potrzeb ciała - zamiast odżywiać się biologicznie, wchłaniają manę lub energię z generatorów. Ich ciała pod wpływem many częściowo metalizują, zapewniając odporność na ciosy, jednakże główną linią obrony są tarcze energetyczne lub maniczne, którymi się otaczają.

Najwyższymi istotami społeczeństwa Cerebri są Synadi. Gdy trzech Cerebri odbywa Rytuał Zjednoczenia, zwany też Bitwą Umysłów, jednoczą się oni w jedną istotę o nadludzkiej potędze. Rytuał ten jednakże wymaga znacznych ilości many, a powstała istota potrzebuje wiele energii, by podtrzymać swe istnienie. Synadi to tak naprawdę konglomerat trzech umysłów, z których jeden - zwycięzca Bitwy Umysłów - dominuje nad pozostałymi dwoma.

Przywódca Cerebri, Pontifex, to najpotężniejszy przedstawiciel swego ludu, powstały w Rytuale Zjednoczenia trzech Synadi. Jest on kanałem, który transmituje manę i energię na znaczne odległości. W czasie pokoju usprawnia to działanie wszelkich urządzeń manicznych w jego okolicy, a w czasie wojny - przesyłanie energii do tarcz żołnierzy, co na bieżąco je wzmacnia.

Doktryna wojenna Cerebri zakłada obronę granic i ochronę ich niewielkiej populacji, dlatego niemal wszystkie ich jednostki rozwijają potężne tarcze i skupiają się na defensywie. Wrogowie, próbujący zdobyć ich kraj, najczęściej giną, bezskutecznie próbując przebić się przez bariery legionów Cerebri. Problemem jest jednakże niewystarczająca ilość zasobów dostępnych na terenach magicznych, co wymusza ekspansję.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Mark Subintabulat »

Nazwa frakcji: obrazek

Surowce do produkcji jednostek: Zasoby Ludzkie, Metal
Surowiec do utrzymania jednostek: Biomasa
Surowce do produkcji budynków: Materiały budowlane
Preferowany typ terenu: Wyżyny/góry w bliskości terenów żyznych lub odwrotnie
Specjalizacja: Piechota Dystansowa
Logo:
obrazek

Przywódca: Głównodowodzący Gubernator Generał Porucznik Omar Anoke
obrazek

Motto: "A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt."

Inni dowódcy:
Szef Sztabu Generał Major Enolo Phid
obrazek

Motto: "What do I ask of my officers? Merely that they do their duty with fire in their bellies and a prayer on their lips."

Lord Komisarz Dix Hauser
obrazek

Motto: "Pain is temporary, Honour is forever"

Generał Brygady Carl Jenkins
obrazek

Motto: "Damn it, follow me. I'll show you how it's done."

Generał Brygady Meru Owen
obrazek

Motto: "The most dangerous thing on the battlefield is a junior officer with a compass and a map."

Generał Brygady - Benvolio Borgia 0/4 dyplomata +1
obrazek

Motto: "The reinforcements were greatly appreciated... erm, have you got any more?"

Nadim "Qoyor Gal" Al-Raja, Rahael Soukup - 0/4 szpieg
obrazek

Motto: "Be swift and silent - as the breeze that crosses the dunes without stirring a grain of sand."


Bonus Startowy:
Jednostki:

1. Guardsmen of the Federation
obrazek

Typ: piechota dystansowa
Produckja: 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. szybka
2/2
Motto: "For every one of us who falls, ten more will take his place!"


2.Bazooka Team
obrazek

Typ: piechota dystansowa
Produkcja: 1 metal, 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. ciężka
3/2
Motto: "Concentrate all fire on that big bruiser!"

3. FAV 'Cheetah'
obrazek

Typ: j. szybka
Produkcja: 1 metal, 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Cechy: szybki
Wrażliwość: j. ciężka
2/2
Motto: "I love the smell of propellantin the morning."

5. MRL Bolt
obrazek

Typ: p. dystansowa
Produkcja: 2 metale, 2 zasoby ludzkie, 1 energia
Utrzymanie: 1 biomasa
3/2 – specjalizacja [p. dystansowa +1]
Wrażliwość: j. ciężka
Motto: "Infantry win firefights. Tanks win battles. Artillery win wars."

Historia frakcji
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Glau »

Posprawdzajcie sobie obliczenia i dla każdej frakcji załóżcie temat, kopiując zawartość swojego posta. Jeżeli będziecie mieli jakieś dodatkowe sugestie, gdzie na mapie chcielibyście zostać umieszczeni, teraz jest na to pora.
Ewentualny podział na działy pojawi się w dacie późniejszej.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Shalvan »

Poletko magiczne w pobliżu źródła żarcia (tzn. zasobów ludzkich). Można podbijać prowincje które znajdują się za wodą? Jeśli tak to ziemie magiczne na zachodzie byłyby ok, choć w zasadzie najbardziej optymalne byłyby tereny całkowicie na południu, w pobliżu wschodniego wybrzeża: przemysł w pobliżu (energia), lasy (materiały budowlane) i zasoby ludzkie i towary luksusowe na różowych.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Vyctor
Posty: 228
Rejestracja: 2013-09-22, 21:37

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Vyctor »

Jedno z tych dwóch poletek magicznych, o których rozmawialiśmy. To przekolorowane, a jak się nie da, to pomiędzy lasami.
"Snajperzy po raz kolejny wytłumaczyli rodzicom, że nie są wariatami z bronią i mogli strzelać w każdej chwili. Puszka też była zwarta i gotowa. Gratulacje!"
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Pupu pan Panda »

Jeden z terenów wyżynnych na północnym wschodzie pls.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Mark Subintabulat »

Teren wyżynny na północnym zachodzie bardzo by mi pasował.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Chromy »

Obrazek
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Mendelejev
Posty: 82
Rejestracja: 2013-09-29, 14:25

Re: Tworzenie frakcji.

Post autor: Mendelejev »

Nazwa frakcji: Unia Technokratyczna
Surowce do produkcji jednostek: Zasoby ludzkie, Energia, Metal, ew. Towary luksusowe
Surowiec do utrzymania jednostek:Biomasa, Energia
Surowce do produkcji budynków:Materiały budowlane, Energia, Metal
Preferowany typ terenu:Teren uprzemysłowiony/Wyżyny
Specjalizacja:Piechota Dystansowa
Logo: obrazek

Przywódca: Premier Lucas Alexander
obrazek


Inni dowódcy:
Matthias Maximillian
obrazek

0/4 Szybki, Dyplomata

Claudia Caelina
obrazek

0/4 Szybki, Szpieg

Bonus Startowy:Przyjaciel
Jednostki:

1. Najemnik
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 1 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania: brak
Pancerz: Piechota Szturmowa +1
Wrażliwość: Piechota szturmowa
(1/3)

Ludzie którzy wybrali tą profesję, zwykle są oportunistami liczącymi jedynie na łatwy zarobek. Próżno szukać u takich osób, jakichkolwiek zasad moralnych. Wojny są dla nich niczym innym jak sposobnością na zdobycie dla siebie dodatkowej Waluty. Najemnicy, czy raczej podwykonawcy kontraktowi, jak się o nich mówi w publicznych debatach, wywodzą się z najniższych warstw społecznych Unii. Zwykle uzbrojeni są w broń lekką, jak małokalibrowe pistolety maszynowe i karabinki, ale z racji, że swoje życie cenią sobie najbardziej, zdarza im się korzystać z podobnych pancerzy co Liniowcy, a czasem nawet i lepszych.

2. Zwiadowca
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 1 Energia, 1 Metal
Koszt utrzymania: Brak
Specjalizacja: Piechota Szturmowa +1
(2/2)

Informacja to niezwykle ważna rzecz dla mieszkańców Unii, a dla skutecznego prowadzenia konfliktów, wręcz niezbędna. Dlatego właśnie pojawiają się tutaj zwiadowcy. Jako żołnierze frontowi, to sami w sobie nie są zachwycający, ze swoimi lekkimi karabinami i lekkimi pancerzami, ale to nie jest ich rola. Ci wykwalifikowani specjaliści przebywają zwykle w towarzystwie bardzo mobilnych sond, z których obsługą są zaznajomieni lepiej niż ktokolwiek inny w oddziałach Unii.

3. Sonda
obrazek

Typ jednostki: Jednostka latająca
Koszt produkcji: 1 Metal
Koszt utrzymania: 2 Energia
Wrażliwość: Jednostki szybkie
Szybkość(z racji Jednostka latająca)
(1/1)

Te latające urządzenia zwiadowcze, choć są naszpikowane niezwykle zaawansowanymi systemami czujników, to nie mogą pochwalić się jakąkolwiek wytrzymałością. Powodami dla których są one w ogóle używane, to w miarę tanie koszty produkcji i eksploatacji, oraz informacje taktyczne jakie dostarczają z pola walki. Dzięki lewitacji mogą poruszać się doskonale niemal po każdym terenie, a z racji małej wagi i kompaktowym rozmiarom, bez przeszkód mogą być przenoszone na plecach pojedynczego żołnierza. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, są łatwe w obsłudze i zaprojektowane tak, by każdy żołnierz Unii mógł z nich korzystać bez problemów.

4. Sanitariusz
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Energia
Koszt utrzymania: brak
Medyk
(1/1)

Prawdopodobnie Technokraci jako jedyni troszczą się o zdrowie swoich obrońców i to właśnie z tej troski towarzyszą im sanitariusze. Te oddziały wolontariuszy z niezwykłym poświęceniem walczą o życie każdego rannego, nie raz samemu narażając siebie na niebezpieczeństwo. Z racji, że nie są oni przeszkoleni do walki, a wielu z nich nie ma za sobą wycieńczających treningów fizycznych, nie noszą na sobie ciężkich kamizelek kuloodpornych. Posiadana przez nich broń boczna w postaci małokalibrowych pistoletów, jest im przyznawana jedynie po to, by nie czuli się oni do końca bezbronni w sytuacjach kryzysowych. Wśród oddziałów frontowych krążą też ponure żarty, że daje się im pistolety po to, by w razie niebezpieczeństwa, mogli sobie strzelić w łeb.

5. Liniowiec
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania:2 Biomasa
Specjalizacja: Jednostka szybka +1
Premia terenowa: Obrona na wzniesieniach +1
Zasięg +2
(2/3)

Liniowcy stanowią trzon armii Technokratów. Dobrze uzbrojeni, wyspecjalizowani i skuteczni w utrzymywaniu danego terenu. Mówi się o nich, że raz zdobytej ziemi nie oddadzą nigdy, a ci co spróbują sprawdzić Liniowców, zapłacą słoną daninę z własnej krwi. Dzięki najlepszej jakości celownikach optycznych i systemach namierzania celów, zwykle są w stanie pierwsi zauważyć cel i wyeliminować go, zanim zacznie stanowić dla nich zagrożenie. To właśnie ich wizerunek pojawia się najczęściej na hologramach rekrutacyjnych i to oni są promowani na wzór męstwa, odwagi oraz honoru.

6. Snajper
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania:2 Biomasa
(3/2)
Zasięg +2
Specjalizacja: Piechota Dystansowa +1
Premia terenowa: Obrona w lesie +1

Najbardziej zabójczy z wśród oddziałów piechoty, wedle prowadzonych statystyk i wykresów. Przy sprzyjających warunkach i w odpowiednim terenie, są w stanie stworzyć kolosalne straty wśród nieprzyjacielskiej piechoty. Niektóre z ich wyczynów tak bardzo wychodzą poza ludzkie pojęcie, diagramy i tworzone prognozy, że zwykle są po prostu nie do przyjęcia dla analitycznych umysłów, oficerów sztabowych, którzy choć cieszą się z tworzonych strat, to po cichu posądzaj strzelców o fałszowanie raportów i przypisywanie sobie większej liczby zabitych, niż to faktycznie miałoby miejsce.

Historia frakcji Nie jest do końca znana droga, jaką przebyła Unia, a wszystko to z powodu konfliktów w jakich brała udział. Informacje te zaginęły, zostały zniszczone, lub w najlepszym wypadku są niekompletne, co dla obywateli Unii, jest powodem do wstydu. Dla nich wiedza jest czymś naturalnym, a jej brak czymś tak niepożądanym jak zarazki w laboratorium.
Choć warunki geopolityczne w jakich przyszło im żyć, nie są do końca takie jak oczekiwali, to starają się niestrudzenie przeć do przodu, wraz ze swoim postępowym społeczeństwem. Mieszkańcy Ardos, stolicy technokratów wierzą, że powinni wyznaczać kierunek dla pozostałych mieszkańców regionu i są zmotywowani, by spełnił się ich cel. Może nie za tego pokolenia, ale może za następnego...

Unia jest zrównoważenie industrialną nacją, oraz średnio zaawansowaną technologicznie. Są jednak świadomi tego, że "układy scalone" nie mają szans w starciu z "młotkiem", dlatego prócz pokojowych technologii, rozwijali także przemysł zbrojeniowy, który choć ostatnio przyhamował z powodu spokojnych lat, to działy naukowe i inżynieryjne, nie próżnowały. Wszystko po to, by najnowocześniejsza technologia jak zwykle była na usługach, najbardziej pierwotnych instynktów i żądz.

Według tego, co mówi się opinii publicznej, ich taktyka nie zakłada wiązania się walką na bagnety, dlatego starają się wyeliminować przeciwnika, zanim ten będzie mógł się do nich zbliżyć. Jednak z racji ostatnich cięć w budżecie, wydatki na obronność zmalały i większość doborowych oddziałów przeszła do rezerwy, a na ich miejsce weszli najemnicy. Nie jest to powód do dumy dla Ardos i reszty Unii, ale przynajmniej potencjalni agresorzy wciąż trzymają się z daleka, a zaoszczędzone sumy można przeznaczyć na dalszy rozwój frakcji.

Ostatnimi czasy Unijni naukowcy próbowali badać i zrozumieć zjawisko, które przez inne nacje nazywane jest Magią. W obliczu niezbitych dowodów na istnienie czegoś takiego, jedyną sensowną opcją jest odkrycie natury magii. Opinie na temat możliwych zastosowań czegoś takiego, są podzielone. Jedni uważają, że można użyć many, jako nowego paliwa, lub źródła energii, ale drudzy mają zdanie, że początkowe korzyści mogłyby się okazać niewystarczające do poniesionych kosztów. Z tego więc powodu na razie nic nie wskazuje na to, by Unia miała zejść z drogi, jaką przeznaczył jej los.
Zablokowany

Wróć do „Ogólne”