Unia Technokratyczna

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mendelejev
Posty: 82
Rejestracja: 2013-09-29, 14:25

Unia Technokratyczna

Post autor: Mendelejev »

Nazwa frakcji: Unia Technokratyczna
Surowce do produkcji jednostek: Zasoby ludzkie, Energia, Metal, ew. Towary luksusowe
Surowiec do utrzymania jednostek:Biomasa, Energia
Surowce do produkcji budynków:Materiały budowlane
Preferowany typ terenu:Teren uprzemysłowiony/Wyżyny
Specjalizacja:Piechota Dystansowa
Logo: obrazek

Przywódca: Premier Lucas Alexander
obrazek


Inni dowódcy:
Matthias Maximillian
obrazek

0/4 Szybki, Dyplomata

Claudia Caelina
obrazek

0/4 Szybki, Szpieg

Cassia Bellia
obrazek


Gennaios Fortis
obrazek


Bonus Startowy:Przyjaciel
Jednostki:

1. Najemnik
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Metal, 1 Energia
Koszt utrzymania: brak
Specjalizacja: Piechota Dystansowa +1
(2/3)

Ludzie którzy wybrali tą profesję, zwykle są oportunistami liczącymi jedynie na łatwy zarobek. Próżno szukać u takich osób, jakichkolwiek zasad moralnych. Wojny są dla nich niczym innym jak sposobnością na zdobycie dla siebie dodatkowej Waluty. Najemnicy, czy raczej podwykonawcy kontraktowi, jak się o nich mówi w publicznych debatach, wywodzą się z najniższych warstw społecznych Unii. Zwykle uzbrojeni są w broń lekką, jak małokalibrowe pistolety maszynowe i karabinki, ale z racji, że swoje życie cenią sobie najbardziej, zdarza im się korzystać z podobnych pancerzy co Liniowcy, a czasem nawet i lepszych.

2. Zwiadowca
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 1 Energia, 1 Metal
Koszt utrzymania: Brak
Specjalizacja: Piechota Szturmowa +1
(2/2)

Informacja to niezwykle ważna rzecz dla mieszkańców Unii, a dla skutecznego prowadzenia konfliktów, wręcz niezbędna. Dlatego właśnie pojawiają się tutaj zwiadowcy. Jako żołnierze frontowi, to sami w sobie nie są zachwycający, ze swoimi lekkimi karabinami i lekkimi pancerzami, ale to nie jest ich rola. Ci wykwalifikowani specjaliści przebywają zwykle w towarzystwie bardzo mobilnych sond, z których obsługą są zaznajomieni lepiej niż ktokolwiek inny w oddziałach Technokratów.

3. Sonda
obrazek

Typ jednostki: Jednostka latająca
Koszt produkcji: 1 Metal
Koszt utrzymania: 2 Energia
Szybkość(z racji Jednostka latająca)
(1/1)

Te latające urządzenia zwiadowcze, choć są naszpikowane niezwykle zaawansowanymi systemami czujników, to nie mogą pochwalić się jakąkolwiek wytrzymałością. Powodami dla których są one w ogóle używane, to w miarę tanie koszty produkcji i eksploatacji, oraz informacje taktyczne jakie dostarczają z pola walki. Dzięki lewitacji mogą poruszać się doskonale niemal po każdym terenie, a z racji małej wagi i kompaktowym rozmiarom, bez przeszkód mogą być przenoszone na plecach pojedynczego żołnierza. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, są łatwe w obsłudze i zaprojektowane tak, by każdy żołnierz Unii mógł z nich korzystać bez problemów.

4. Awangarda
obrazek

Typ jednostki: Piechota szturmowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 4 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania: 1 Biomasa, 2 Energia
Pancerz: Piechota szturmowa 1, Piechota dystansowa 1, Jednostka szybka 1
Specjalizacja: Piechota szturmowa 2, Jednostka szybka 1
Szybkość
Premia terenowa: Atak na tereny górskie
(3/3)

Członkowie oddziałów awangardy są pewnym odstępstwem od stanowiska Unii w sprawie strategii ich sił zbrojnych. Szybcy, opancerzeni i uzbrojeni w strzelby, które idealnie sprawdzają się na krótkich dystansach, co związane jest z stosowaną przez nich taktyką. Znaleźć się jak najbliżej przeciwnika i wykończyć go. To dosyć ryzykowne, dlatego posiadają na stanie Prototypowe, wielowarstwowe kamizelki z wytrzymałych polimerów, oraz cieczy reologicznych, które zapewniają większe bezpieczeństwo żołnierzom, niż cokolwiek innego. Niestety koszty wyposażenia, utrzymania i szkolenia sprawiają, że jest niewielki procent ludzi, powoływany do tej formacji.

5. Liniowiec
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania:2 Biomasa
Specjalizacja: Jednostka szybka +1
Premia terenowa: Obrona na wzniesieniach +1
Zasięg +2
(2/3)

Liniowcy stanowią trzon armii Technokratów. Dobrze uzbrojeni, wyspecjalizowani i skuteczni w utrzymywaniu danego terenu. Mówi się o nich, że raz zdobytej ziemi nie oddadzą nigdy, a ci co spróbują sprawdzić Liniowców, zapłacą słoną daninę z własnej krwi. Dzięki najlepszej jakości celownikach optycznych i systemach namierzania celów, zwykle są w stanie pierwsi zauważyć i wyeliminować przeciwnika, zanim zacznie stanowić dla nich zagrożenie. To właśnie ich wizerunek pojawia się najczęściej na hologramach rekrutacyjnych i to oni są promowani na wzór męstwa, odwagi oraz honoru.

6. Snajper
obrazek

Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Metal, 2 Energia
Koszt utrzymania:2 Biomasa
(3/2)
Zasięg +2
Specjalizacja: Piechota Dystansowa +1
Premia terenowa: Obrona w lesie +1

Najbardziej zabójczy z wśród oddziałów piechoty, wedle prowadzonych statystyk i wykresów. Przy sprzyjających warunkach i w odpowiednim terenie, są w stanie stworzyć kolosalne straty wśród nieprzyjacielskiej piechoty. Niektóre z ich wyczynów tak bardzo wychodzą poza ludzkie pojęcie, diagramy i tworzone prognozy, że zwykle są po prostu nie do przyjęcia dla analitycznych umysłów, oficerów sztabowych, którzy choć cieszą się z tworzonych strat, to po cichu posądzaj strzelców o fałszowanie raportów i przypisywanie sobie większej liczby zabitych, niż to faktycznie miałoby miejsce.

Historia frakcji Nie jest do końca znana droga, jaką przebyła Unia, a wszystko to z powodu konfliktów w jakich brała udział. Informacje te zaginęły, zostały zniszczone, lub w najlepszym wypadku są niekompletne, co dla obywateli Unii, jest powodem do wstydu. Dla nich wiedza jest czymś naturalnym, a jej brak czymś tak niepożądanym jak zarazki w laboratorium.
Choć warunki geopolityczne w jakich przyszło im żyć, nie są do końca takie jak oczekiwali, to starają się niestrudzenie przeć do przodu, wraz ze swoim postępowym społeczeństwem. Mieszkańcy Ardos, stolicy technokratów wierzą, że powinni wyznaczać kierunek dla pozostałych mieszkańców regionu i są zmotywowani, by spełnił się ich cel. Może nie za tego pokolenia, ale może za następnego...

Unia jest zrównoważenie industrialną nacją, oraz średnio zaawansowaną technologicznie. Są jednak świadomi tego, że "układy scalone" nie mają szans w starciu z "młotkiem", dlatego prócz pokojowych technologii, rozwijali także przemysł zbrojeniowy, który choć ostatnio przyhamował z powodu spokojnych lat, to działy naukowe i inżynieryjne, nie próżnowały. Wszystko po to, by najnowocześniejsza technologia jak zwykle była na usługach, najbardziej pierwotnych instynktów i żądz.

Według tego, co mówi się opinii publicznej, ich taktyka nie zakłada wiązania się walką na bagnety, dlatego starają się wyeliminować przeciwnika, zanim ten będzie mógł się do nich zbliżyć. Jednak z racji ostatnich cięć w budżecie, wydatki na obronność zmalały i większość doborowych oddziałów przeszła do rezerwy, a na ich miejsce weszli najemnicy. Nie jest to powód do dumy dla Ardos i reszty Unii, ale przynajmniej potencjalni agresorzy wciąż trzymają się z daleka, a zaoszczędzone sumy można przeznaczyć na dalszy rozwój frakcji.

Ostatnimi czasy Unijni naukowcy próbowali badać i zrozumieć zjawisko, które przez inne nacje nazywane jest Magią. W obliczu niezbitych dowodów na istnienie czegoś takiego, jedyną sensowną opcją jest odkrycie natury magii. Opinie na temat możliwych zastosowań czegoś takiego, są podzielone. Jedni uważają, że można użyć many, jako nowego paliwa, lub źródła energii, ale drudzy mają zdanie, że początkowe korzyści mogłyby się okazać niewystarczające do poniesionych kosztów. Z tego więc powodu na razie nic nie wskazuje na to, by Unia miała zejść z drogi, jaką przeznaczył jej los.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Unia Technokratyczna

Post autor: Glau »

Prowincja początkowa: typ leśny, do nazwania przez gracza
Budynki:
  • Blokowiska: +2 Zasobów ludzkich na turę
  • Kopalnia żelaza: +2 Metalu na turę
  • Kopalnia złota: +2 Towarów luksusowych na turę
  • Elektrownia węglowa: +4 Energii na turę
  • Jednostka produkcyjna betonu: +2 Materiałów budowlanych na turę
  • Obóz szkoleniowy: Umożliwia produkcję jednostek wymienionych w początkowym poście
  • Forteca główna
Niewykorzystane źródła zasobów:
  • [1]Równy teren [Zasoby ludzkie]
  • [1]Tereny łowne[Biomasa]
  • [2]Torfowiska[Energia]
Budynki możliwe - wydobywcze:
-- Koszt produkcji wymieniony w K1.1

Jednostki początkowe:
  • [1]Najemnik
Łączny koszt utrzymania: 0
Zasoby, składowane w twierdzy:
  • Energia[8]
  • Metal[4]
  • Towary luksusowe[4]
  • Zasoby ludzkie[4]
  • Materiały budowlane[10]
Sąsiedztwo:

Południe:

[Informacja: Tereny|Undome: istnienie]Pustynia rozciągająca się na południe od Logxaru jest najprawdopodobniej wytworem jakiegoś magicznego kataklizmu. Jest jedyną pustynią piaszczystą na półwyspie i nie wydaje się być bezpieczna.
[Informacja:Tereny|Leśny zakątek: istnienie]Ten may zalesiony obszar o klimacie umiarkowanym wydaje się być zamieszkany i dobrze broniony przed niechcianymi gośćmi.

Wschód:
[Informacja: Tereny|Związek miast zachodu: istnienie]Oddzielony od reszty świata z dwóch stron pustynią i z trzeciej jeziorem teren znał lepsze czasy. Kontrolę sprawują na nim ludzie miast wschodu.
[Informacja: Tereny|Kamieniołomy Narnui: istnienie]Miejsce, które przed... skomplikowaniem się sytuacji... przynosiło znaczne zyski związkowi miast zachodu. Dziś eksploatowane w nieco mniejszym stopniu.

Północ:
Poniższa informacja została udzielona przez dowódcę: dyplomata.
[Informacja:Tereny|Varrxar: istnienie]Kompleks gór, zawierających ogromny, stanowiący oś półwyspu, szczyt. Zamieszkiwany przez różne, nie zawsze żyjące w zgodzie rasy. Sprawują oni nad nim silną kontrolę. Na zachodzie teren wznosi się bardzo szybko i uzyskiwanie dostępu do wyższych partii gór z niższych wiąże się z dodatkowym ryzykiem.
[Informacja:Tereny|Logxar: istnienie]Niższa część gór, trafienie w niej na zasoby luksusowe jest bardziej prawdopodobne. Nad Logxarem kontrolę o średniej sile stanowią społeczności plemienne różnych ras.
[Informacja: Tereny|Aikanaro: istnienie]Obszary pustynne nawiedzane przez silne wyładowania magiczne. Mówią że sami bogowie obserwują je z niebios, sprawując nad nimi kontrolę i pozbywając się niechcianych gości.
Poniższe informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja: Tereny|Vyctor: istnienie]
[Informacja: Rasy|Vyctor: istnienie]
Poniższe informacje zostały dostarczone przez dowódcę szpieg:
[Informacja: Wydarzenia| Mały układ]
[Informacja: Wydarzenia| Polowanie]
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Zablokowany

Wróć do „Centrum”