Cerebri

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Cerebri

Post autor: Shalvan »

Nazwa frakcji: Cerebri
Surowce do produkcji jednostek: Mana, Zasoby ludzkie, Towary luksusowe (rzadkie minerały, klejnoty, metale szlachetne - arkanoptyka, psikryształy, magimetale)
Surowiec do utrzymania jednostek: Mana, Energia
Surowce do produkcji budynków: Materiały budowlane, Mana, Towary luksusowe
Preferowany typ terenu: Wysoce magiczny
Specjalizacja: Piechota szturmowa
Logo:
obrazek


Przywódca: Pontifex
obrazek

0/4, Szybki, Medyk

Inni dowódcy: Janus, dyplomata
obrazek


Księżna Nin
obrazek


Bonus Startowy: Prestiżowa lokacja: Maniczne, lewitujące miasto Mensitar


Jednostki:

Falcatari:
obrazek

Typ jednostki: Piechota szturmowa +3 pp
Koszt Produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 1 Mana 7 pp
Koszt Utrzymania: 1 Energia
2/2 -6pp
Pancerz: Piechota dystansowa 1 -2pp
Pancerz: Jednostki szybkie 1 -2pp

Scutarii:
obrazek

Typ jednostki: Piechota szturmowa +3pp
Koszt Produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 1 Mana, 1 Towary luksusowe 11pp
Koszt Utrzymania: 1 Energia
2/3
Pancerz: Piechota dystansowa 1 -2pp
Pancerz: Jednostki latające 1 -2pp

Tormenti:
obrazek

Typ jednostki: Piechota dystansowa -1pp
Koszt Produkcji: 1 Zasoby ludzkie, 2 Mana, 1 Towary luksusowe 14pp
Koszt Utrzymania: 1 Energia 1 Mana +4pp
2/3 -10pp
Wrażliwość: Jednostka ciężka
Zasięg +2 -8pp

Phalangitai:
obrazek

Typ jednostki: Jednostka ciężka - 4 pp
Koszt Produkcji: 2 Zasoby ludzkie, 2 Mana, 2 Towary luksusowe 18pp +2 bonus
Koszt Utrzymania: 1 Energia 1 Mana +4pp
22*1,4+2 = 32pp total
3/4 -19pp
Falanga (+1 obrony na terenie równinnym) -3 pp
Pancerz: Jednostki dystansowe 1 -4pp
Specjalizacja: Jednostki szybkie 1 -2pp

Synadi:
obrazek

Typ jednostki: Ciężka latająca -8
Koszt Produkcji: 3 zasoby ludzkie, 2 mana, 2 zasoby luksusowe 21pp +2
Koszt Utrzymania: 1 mana 2 energia +8pp
29*1,4+2 = 42pp
3/5 -25
Wrażliwość: piechota dystansowa
Pancerz: piechota dystansowa 1
Zasięg +1

Manar'ri:
obrazek

Typ jednostki: Ciężka -4
Koszt Produkcji: 3 zasoby ludzkie, 3 mana, 3 zasoby luksusowe 27pp +2
Koszt Utrzymania: 0 -5pp
30pp na staty i skille
4/4
Zasięg+1

Historia frakcji
Cerebri to rasa inteligentnych humanoidów żyjących na wysoce magicznych terenach. Wysokie wystawienie na działanie many sprawiło, że ich ewolucja stała się przyspieszona, a sami częściowo zatracili biologiczność swych ciał. Normalni mieszkańcy wciąż potrzebują żywności, by żyć, ale konieczność obrony swych terenów spowodowała potrzebę tworzenia struktur militarnych.

Żołnierze Cerebri zostają poddani manizacji, to jest przekształceniu w wyższe formy, pozwalające lepiej wykorzystywać manę, jak również wyzbyć się potrzeb ciała - zamiast odżywiać się biologicznie, wchłaniają manę lub energię z generatorów. Ich ciała pod wpływem many częściowo metalizują, zapewniając odporność na ciosy, jednakże główną linią obrony są tarcze energetyczne lub maniczne, którymi się otaczają.

Najwyższymi istotami społeczeństwa Cerebri są Synadi. Gdy trzech Cerebri odbywa Rytuał Zjednoczenia, zwany też Bitwą Umysłów, jednoczą się oni w jedną istotę o nadludzkiej potędze. Rytuał ten jednakże wymaga znacznych ilości many, a powstała istota potrzebuje wiele energii, by podtrzymać swe istnienie. Synadi to tak naprawdę konglomerat trzech umysłów, z których jeden - zwycięzca Bitwy Umysłów - dominuje nad pozostałymi dwoma.

Przywódca Cerebri, Pontifex, to najpotężniejszy przedstawiciel swego ludu, powstały w Rytuale Zjednoczenia trzech Synadi. Jest on kanałem, który transmituje manę i energię na znaczne odległości. W czasie pokoju usprawnia to działanie wszelkich urządzeń manicznych w jego okolicy, a w czasie wojny - przesyłanie energii do tarcz żołnierzy, co na bieżąco je wzmacnia.

Doktryna wojenna Cerebri zakłada obronę granic i ochronę ich niewielkiej populacji, dlatego niemal wszystkie ich jednostki rozwijają potężne tarcze i skupiają się na defensywie. Wrogowie, próbujący zdobyć ich kraj, najczęściej giną, bezskutecznie próbując przebić się przez bariery legionów Cerebri. Problemem jest jednakże niewystarczająca ilość zasobów dostępnych na terenach magicznych, co wymusza ekspansję - lub nieustanną podróż.

Populacja Cerebri skupiona jest wokół jednego miasta: Mensitar, które jest jednocześnie ich statkiem kosmicznym. Nie posiada on jednak standardowego napędu, lecz za pomocą ogromnych zasobów many można aktywować Macierze Teleportacyjne, które pozwalają przenieść się niemal natychmiastowo w inne miejsce w galaktyce - jeżeli posiada się odpowiednie koordynaty. Cerebri ewakuowali się właśnie z innego świata po wyniszczającej wojnie, by szukać szczęścia na nowych ziemiach.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Cerebri

Post autor: Glau »

Prowincja początkowa: Mensitar miasto zbudowane na latających skałach unoszących się nad żyznymi polami Zul-Dugar
Budynki:
  • Skałka mieszkalna: +1 Zasobów ludzkich na turę
  • Kolektor many: +1 Many na turę
  • Kolektor many: +1 Meny na turę
  • Kolektor many +1 Many na turę
  • Ekstraktor many: Przekształcenie Mana[1]->Energia[2]
  • Obóz szkoleniowy: Umożliwia produkcje jednostek wymienionych w początkowym poście
  • Skałka główna
  • Studnia grawitacyjna: Umożliwia transport bytów w górę i w dół bez rozplackywania ich
Niewykorzystane pola:
  • [1]Urokliwa skałka [Zasoby ludzkie]
  • [1]Skałka z dziurką [Mana]
  • [2]Pusta skałka[Budynek niewydobywczy]
Budynki możliwe - wydobywcze:
  • Osiedla - 1 towarów luksusowych, 1 mana, 4 materialów budowlanych
  • Kolektor many - 5 materiałów budowlanych, 1 towarów luksusowych
  • Ekstraktor many - 2 many, 2 materiałów budowlanych, 2 towarów luksusowych
Budynek do pozyskiwania innych dóbr może zostać dołączony do listy po pozyskaniu dostępu do złóż.

Jednostki początkowe:
  • [2]Falcatari
Laczny koszt utrzymania: 2 jednostki energii
Zasoby, skladowane w twierdzy:
  • Mana[4]
  • Energia[4]
  • Zasoby ludzkie[2]
Sąsiedztwo:
Północ:
[Informacja:Tereny|Zul-Dugar: istnienie]Ruiny miasta należącego przed latami do imperium trolli teraz stanowią oazę dla farmerów. Ziemia tu jest wyjątkowo żyzna.
[Informacje: Tereny|Wybrzeże północne: istnienie] Zajmowane przez księstwo Cindar ziemie. Słyną ze świeżych ryb oraz sprowadzanych z daleka przypraw.
[Informacja:Rasy|Cindar: istnienie]W większości zamieszkiwane przez ludzi księstwo prosperuje dzięki handlowi z ziemiami zewnętrznymi. Mimo dużej rozpiętości terytorialnej, dostęp do niektórych wynalazków przywożonych zza wód daje mu silną pozycję militarną.

Południe:
[Informacja:Tereny|Puszcza wschodnia:istnienie]Niegdyś część pasa lasów pokrywającego niemal caøá północ kontynentu.
[Informacja:Tereny|Pustynny kieł:istnienie]Pustynny pas sięgający aż do wybrzeży półwyspu jest pozostałością gwałtownych bitew o dominację terytorialną. Większą część pasu zajmują na wpół spalone, sczerniałe drzewa i kratery po wybuchach.
[Informacja:Rasy|Nwalme: istnienie]Nazwana tak przez elfów grupa ras składa się z potężnych owadów o różnych kształtach. Osobom z zewnątrz niewiele wiadomo o zwyczajach tych istot. Zwykle pojawiają się w dużych grupach nie pozostawiając kamienia na kamieniu po swoich adwersarzach. Silnie kontrolują całość wschodniej puszczy.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Cerebri

Post autor: Glau »

Stan dla prowincji początkowej na turę 2:
Przychód na turę:
  • +2 Zasobów ludzkich na turę
  • +6 Many na turę
  • Przekształcenie Mana[2]->Energia[4]
  • +2 Materiałów budowlanych na turę
Zasoby wydane na utrzymanie jednostek: Energia[4]

Zasoby w składzie na turę 2:
  • Mana[6]
  • Zasoby ludzkie[2]
  • Biomasa[2]
  • Towary luksusowe[2]
  • Energia[4]
  • Materiały budowlane[8]
Jednostki w prowincji na turę 2:
  • [2]Falcatari
(2 oddziały Falcatari pozostają w Przesmyku)

Tokeny reputacji (mimochodem, dla informacji)
  • [2]Prorokini elfów
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Zablokowany

Wróć do „Centrum”