Nazwa frakcji:
Surowce do produkcji jednostek: Zasoby Ludzkie, Metal, Energia
Surowiec do utrzymania jednostek: Biomasa
Surowce do produkcji budynków: Materiały budowlane
Preferowany typ terenu: Wyżyny/góry w bliskości terenów żyznych lub odwrotnie
Specjalizacja: Piechota Dystansowa
Logo:
Przywódca: Głównodowodzący Gubernator Generał Porucznik Omar Anoke
Motto: "A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt."
Inni dowódcy:
Szef Sztabu Generał Major Enolo Phid
Motto: "What do I ask of my officers? Merely that they do their duty with fire in their bellies and a prayer on their lips."
Lord Komisarz Dix Hauser
Motto: "Pain is temporary, Honour is forever"
Generał Brygady Carl Jenkins
Motto: "Damn it, follow me. I'll show you how it's done."
Generał Brygady Meru Owen
Motto: "The most dangerous thing on the battlefield is a junior officer with a compass and a map."
Generał Brygady - Benvolio Borgia 0/4 dyplomata +1
Motto: "The reinforcements were greatly appreciated... erm, have you got any more?"
Nadim "Qoyor Gal" Al-Raja, Rahael Soukup - 0/4 szpieg
Motto: "Be swift and silent - as the breeze that crosses the dunes without stirring a grain of sand."
Bonus Startowy:[przyjaciel]
Jednostki:
1. Guardsmen of the Federation
Typ: piechota dystansowa
Produckja: 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. szybka
2/2
Motto: "For every one of us who falls, ten more will take his place!"
2.Bazooka Team
Typ: piechota dystansowa
Produkcja: 1 metal, 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. ciężka
3/2
Motto: "Concentrate all fire on that big bruiser!"
3. FAV 'Cheetah'
Typ: j. szybka
Produkcja: 1 metal, 1 zasób ludzki
Utrzymanie: 1 biomasa
Cechy: szybki
Wrażliwość: j. ciężka
2/2
Motto: "I love the smell of propellant in the morning."
4. Shock Troopers
Typ: piechota szturmowa
Produkcja: 1 metale, 2 zasoby ludzkie, 2 energia
Utrzymanie: 1 biomasa
Cechy: pancerz [p. dystansowa]; pancerz [szturmowa]; pancerz [szybka]
2/3 – specjalizacja [j. ciężka]
Motto: "They have seen more death and ruin than another soldier sees in ten lifetimes."
5. MRL 'Bolt'
Typ: p. dystansowa
Produkcja: 2 metale, 1 zasoby ludzkie, 2 energia
Utrzymanie: 1 biomasa
Zasięg +2
3/2 – specjalizacja [j. ciężka]
Wrażliwość: j. szybka
Motto: "Infantry wins firefights. Tanks wins battles. Artillery wins wars."
6. S-PDU-V1
Typ: p. dystansowa
Produkcja: 1 metal, 1 zasoby ludzkie, 2 energia
Utrzymanie: brak
2/3 – specjalizacja [j. ciężka]
Historia frakcji
Federation of Sol
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Federation of Sol
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Federation of Sol
Prowincja początkowa: typ górski, do nazwania przez gracza
Budynki:
Jednostki początkowe:
Zasoby, składowane w twierdzy:
Zachód:
[Informacja:Rasy|Zul-Ker: istnienie]Pobliskie lasy są luźno kontrolowane przez trolle z miasta Zul-Ker. Ich rasa znana jest z praktykowanych szamańskich obrzędów. Ich stolica znajduje się na terenie silnie magicznym wewnątrz puszczy.
[Informacja:Tereny|Puszcza zachodnia:istnienie]Niegdyś część pasa lasów pokrywającego niemal całą północ kontynentu.
Północ:
[Informacja:Tereny|Pustynny kieł:istnienie]Pustynny pas sięgający aż do wybrzeży półwyspu jest pozostałością gwałtownych bitew o dominację terytorialną. Większą część pasu zajmują na wpół spalone, sczerniałe drzewa i kratery po wybuchach.
[Informacja:Rasy|Gnomy z Tel'Amar: istnienie]Wysoce uzdolniona rasa, która ceni sobie swoją neutralność. Mimo że nigdy nie uzyskali dostępu do technologii ery kosmicznej ich maszyny parowe potrafią dorównać osiągami tym zasilanym energią jądrową.
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: istnienie]Wkrawający się w górę kompleks jaskiń tworzy ciągnąca się na wiele kilometrów metropolię. Zamieszkana przez gnomy i obudowana od zewnątrz systemem strażnic wydaje się być nie do zdobycia.
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: system polityczny]Została udzielona dzięki dowódcy[szpieg].
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: jawne potrzeby]Została udzielona dzięki dowódcy[dyplomata].
Południe:
[Informacja:Tereny|Varrxar: istnienie]Kompleks gór, zawierających ogromny, stanowiący oś półwyspu, szczyt. Zamieszkiwany przez różne, nie zawsze żyjące w zgodzie rasy. Sprawują oni nad nim silną kontrolę. Na zachodzie teren wznosi się bardzo szybko i uzyskiwanie dostępu do wyższych partii gór z niższych wiąże się z dodatkowym ryzykiem.
Poniższa informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja:Rasy|Elfy: istnienie]Kontrolują większą część puszczy zachodniej. Jako rasa są znani z szorstkiego obchodzenia się z obcymi i wielu konfliktów o puszczę w które wplątywali się przez wieki.
Budynki:
- Osiedla: +1 Zasobów ludzkich na turę
- Kopalnia: +1 Metalu na turę
- Kopalnia: +1 Metalu na turę
- Tereny łowne +2 Biomasy na turę
- Obóz szkoleniowy: Umożliwia produkcję jednostek wymienionych w początkowym poście
- Forteca główna
- [1]Równy teren [Zasoby ludzkie]
- [2]Wodospady [Energia]
- [1]Złoża [Metal]
- Kopalnia, Osiedla - 1 zasobów ludzkich, 4 materiałów budowlanych
- Tereny łowne - 1 Metalu, 1 zasobów ludzkich, 3 materiałów budowlanych
- Elektrownia wodna: 5 materiałów budowlanych
Jednostki początkowe:
- [2]Guardsmen of the Federation
- Bazooka Team
Zasoby, składowane w twierdzy:
- Biomasa[4]
- Metal[4]
- Zasoby ludzkie[2]
Zachód:
[Informacja:Rasy|Zul-Ker: istnienie]Pobliskie lasy są luźno kontrolowane przez trolle z miasta Zul-Ker. Ich rasa znana jest z praktykowanych szamańskich obrzędów. Ich stolica znajduje się na terenie silnie magicznym wewnątrz puszczy.
[Informacja:Tereny|Puszcza zachodnia:istnienie]Niegdyś część pasa lasów pokrywającego niemal całą północ kontynentu.
Północ:
[Informacja:Tereny|Pustynny kieł:istnienie]Pustynny pas sięgający aż do wybrzeży półwyspu jest pozostałością gwałtownych bitew o dominację terytorialną. Większą część pasu zajmują na wpół spalone, sczerniałe drzewa i kratery po wybuchach.
[Informacja:Rasy|Gnomy z Tel'Amar: istnienie]Wysoce uzdolniona rasa, która ceni sobie swoją neutralność. Mimo że nigdy nie uzyskali dostępu do technologii ery kosmicznej ich maszyny parowe potrafią dorównać osiągami tym zasilanym energią jądrową.
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: istnienie]Wkrawający się w górę kompleks jaskiń tworzy ciągnąca się na wiele kilometrów metropolię. Zamieszkana przez gnomy i obudowana od zewnątrz systemem strażnic wydaje się być nie do zdobycia.
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: system polityczny]Została udzielona dzięki dowódcy[szpieg].
[Informacja:Tereny|Tel'Amar: jawne potrzeby]Została udzielona dzięki dowódcy[dyplomata].
Południe:
[Informacja:Tereny|Varrxar: istnienie]Kompleks gór, zawierających ogromny, stanowiący oś półwyspu, szczyt. Zamieszkiwany przez różne, nie zawsze żyjące w zgodzie rasy. Sprawują oni nad nim silną kontrolę. Na zachodzie teren wznosi się bardzo szybko i uzyskiwanie dostępu do wyższych partii gór z niższych wiąże się z dodatkowym ryzykiem.
Poniższa informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja:Rasy|Elfy: istnienie]Kontrolują większą część puszczy zachodniej. Jako rasa są znani z szorstkiego obchodzenia się z obcymi i wielu konfliktów o puszczę w które wplątywali się przez wieki.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos