Whalers

Zablokowany
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Whalers

Post autor: Pupu pan Panda »

Nazwa frakcji: Whalers (KTO BY SIĘ KURWA SPODZIEWAŁ)
Surowce do produkcji jednostek: Zasoby ludzkie, Metal, Biomasa
Surowiec do utrzymania jednostek: Biomasa
Surowce do produkcji budynków: Metal, Materiały budowlane
Preferowany typ terenu: Wyżyny
Specjalizacja: Jednostki, których atak jest równy obronie
Logo: obrazek

Przywódca:
Daud
Inni dowódcy:
Thomas
0/4 - Szpieg, Szybki
Hiram Burrows
0/4 - Dyplomata, Szybki
Bonus Startowy: Dodatkowe jednostki
Jednostki:

1. jednostka, Kawaleria Rowerowa
Typ jednostki: Jednostka Szybka
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/2 - Specjalizacja: Piechota Szturmowa - Wrażliwość: Piechota Dystansowa

2. jednostka, Radosne Spusty
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1
2/2 - Specjalizacja: Jednostki Latające

3. jednostka,Załamany Skrytobójca
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt produkcji: 1 Metal, 1 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 0
1/1 - Specjalizacja: Jednostki Szybkie - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie

4. jednostka, Młody Moto-Moto
Typ jednostki: Piechota Szturmowa
Koszt produkcji: 2 Metal, 2 Zasoby ludzkie
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/2 - Pancerz: Piechota Szturmowa - Pancerz: Piechota Dystansowa +2 - Specjalizacja: Piechota Szturmowa - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie

5. jednostka, Moto-Moto
Typ jednostki: Jednostka Ciężka
Koszt produkcji: 3 Metal, 3 Zasoby ludzkie, 3 Biomasa
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
3/5 - Regeneracja - Pancerz: Piechota Dystansowa +1

Historia frakcji: Daud, esencja, kwintesencja i największy heros Borysady, wraca do gry! Tym razem nie zamierza jednak przewodzić grupie ciotowatych zabójców, nie mających okazji do wykonywania swego rzemiosła. Nasz weteran szlachetnych poświęceń dla kobiet roślin oraz pogromca gwałcących hipopotamów obejmuje we władanie całkiem nową frakcję, pełną pociesznych nawiązań. Frakcja owa to normalni, kurwa, ludzie, nie jakieś jebane roboty, roślinoidy czy inne kanibale. Normalni(XDDDDDDDDDDDDDD), kurwa, ludzie, którzy chcą przetrwać. Normalni ludzie, zapytacie, a co z tymi, kurwa, Moto-Moto? Przypominam, iż po Gwałcie Fałszywego Krateru, Whalers mieli w cholerę... surowca... twórczego dla popierdolonych hipopotamów, jednakże cały proces tworzenia jest tajny i zapewne niezwykle skomplikowany. Tak czy inaczej - będzie beka!
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: Whalers

Post autor: Glau »

Prowincja początkowa: typ górski, do nazwania przez gracza
Budynki:
  • Osiedla: +1 Zasobów ludzkich na turę
  • Kopalnia żelaza: +1 Metalu na turę
  • Kopalnia złota: +1 Towarów luksusowych na turę
  • Obozy łowców: +2 Biomasy na turę
  • Obóz szkoleniowy: Umożliwia produkcję jednostek wymienionych w początkowym poście
  • Forteca główna
Niewykorzystane źródła zasobów:
  • [1]Równy teren [Zasoby ludzkie]
  • [1]Złoża [Metal]
  • [2]Tereny łowne [Biomasa]
Budynki możliwe - wydobywcze:
  • Kopalnia, Osiedla - 1 zasobów ludzkich, 2 materiałów budowlanych, 2 metalu
  • Obozy łowców - 2 Metalu, 1 zasobów ludzkich, 2 materiałów budowlanych
Budynek do pozyskiwania innych dóbr może zostać dołączony po pozyskaniu dostępu do złóż.

Jednostki początkowe:
  • [1]Kawaleria Rowerowa
  • [1]Załamany Skrytobójca
  • [1]Młody Moto-Moto
Łączny koszt utrzymania: 2 jednostka biomasy
Zasoby, składowane w twierdzy:
  • Biomasa[4]
  • Metal[2]
  • Towary luksusowe[2]
  • Zasoby ludzkie[2]
Sąsiedztwo:

Południe:
Poniższe informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja:Tereny|Varrxar: istnienie]Kompleks gór, zawierających ogromny, stanowiący oś półwyspu, szczyt. Zamieszkiwany przez różne, nie zawsze żyjące w zgodzie rasy. Sprawują oni nad nim silną kontrolę. Na zachodzie teren wznosi się bardzo szybko i uzyskiwanie dostępu do wyższych partii gór z niższych wiąże się z dodatkowym ryzykiem.
[Informacja:Tereny|Logxar: istnienie]Niższa część gór, trafienie w niej na zasoby luksusowe jest bardziej prawdopodobne. Nad Logxarem kontrolę o średniej sile stanowią społeczności plemienne różnych ras.
Poniższe informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja: Tereny|Undome: istnienie]Pustynia rozciągająca się na południe od Logxaru jest najprawdopodobniej wytworem jakiegoś magicznego kataklizmu. Jest jedyną pustynią piaszczystą na półwyspie i nie wydaje się być bezpieczna.

Wschód:
[Informacja: Tereny|Związek miast zachodu: istnienie]Oddzielony od reszty świata z dwóch stron pustynią i z trzeciej jeziorem teren znał lepsze czasy. Kontrolę sprawują na nim ludzie miast wschodu.
[Informacja: Tereny|Kamieniołomy Narnui: istnienie]Miejsce, które przed... skomplikowaniem się sytuacji... przynosiło znaczne zyski związkowi miast zachodu. Dziś eksploatowane w nieco mniejszym stopniu.
Poniższa informacja została dostarczona przez dowódce[szpieg]: [Informacja: Cień na wschodzie|#1]
[Informacja: Rasy|Ludzie miast wschodu: istnienie]Żyjący z ziemi i resztek handlu lud. Nieufni względem obcych

Północ:
[Informacja: Tereny|Aikanaro: istnienie]Obszary pustynne nawiedzane przez silne wyładowania magiczne. Mówią że sami bogowie obserwują je z niebios, sprawując nad nimi kontrolę i pozbywając się niechcianych gości.
Poniższe informacja została dostarczona przez dowódce[dyplomata]
[Informacja: Tereny|Vyctor: istnienie]
[Informacja: Rasy|Vyctor: istnienie]
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Zablokowany

Wróć do „Wschód”