Działania: Atlans

Zablokowany
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Działania: Atlans

Post autor: Morok »

Tura I

1. Powołanie: Straż Abzu.
2. Bezimienni i Straż Abzu pod dowództwem Kamiennego Wojownika Shelezzara wybierają się na północ, na Równinę Krwawych Kamieni.
3. Uśmiechnięty Wędrowiec Elleius wybiera się na południe od Xarr.
4. Arcyszpieg wyruszył w podróż.
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: Działania: Atlans

Post autor: Morok »

Tura II

1. Budowa Pałacu Piccarda (Zasoby Ludzkie), Koralowego Sadu (Biomasa) i Głębinowej Kopalni (Materiały Budowlane).
2. Uprzążenie dwóch ławic Czarnych Piranii i wysłanie ich (wraz z kierującymi nimi syrenami) do Pierwszej Głębi; dowodzi Pani Jeziora, Ashara.
Spoiler
Pokaż
Czarne Piranie (jednostka wodna)
Typ jednostki: Szybka
Koszt produkcji: 1 Biomasa
Koszt utrzymania: 3 Biomasa
2/2
Szybkość (z typu)
Premia Terenowa: +1 do ataku w Jeziorze
Specjalizacja: Jednostki Ciężkie +1
Opis: Czarne Piranie to niewielkie drapieżniki zamieszkujące ciemne zakamarki Jeziora Łez. Są mało agresywne i stosunkowo niegroźne - póki schwytanym nie zostanie wstawiony odpowiedni biowszczep, który czyni z niewielkich ryb śmiercionośną broń, szczególnie skuteczną w większych ławicach. Z powodu ogromnej żarłoczności Czarnych Piranii, Wodnicy zwykle wabią je i chwytają tylko przed większymi starciami, by ocalałe osobniki wypuścić następnie z powrotem do głębin Jeziora, wyżywienie tych stworzeń byłoby bowiem zbyt dużym wydatkiem.
3. Wysłanie Straży Abzu, Bezimiennych i Podniesionych do Doliny Krwawych Kamieni; dowodzi Kamienny Wojownik, Shelezzar.
Spoiler
Pokaż
Straż Abzu
Typ jednostki: Piechota Szturmowa
Koszt produkcji: 2 Zasoby Ludzkie, 2 Biomasa, 2 Towary Luksusowe
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/3
Szybkość
Pancerz: Jednostki Szybkie +1
Pancerz: Piechota Dystansowa +2
Opis: Dawno temu, w czasach rozkwitu cywilizacji Atlantów, w centrum ich ziem stała budowla będąca sanktuarium prawdziwej wiary - monumentalna Świątynia Pana. W owym czasie często zdarzały się napady różnego rodzaju bandytów, którzy pragnęli zagarnąć zgromadzone w przybytku święte naczynia i narzędzia kultu. By zapobiec tego rodzaju atakom, utworzono wówczas instytucję strażników świątynnych - templariuszy. Byli oni wybierani spośród najmężniejszych i najuczciwszych z ludu, a swą posługę pełnili z nienaganną sumiennością. Mówiło się, że nawet jeśli wszyscy zostaną zabici, do Świątyni nadal nie uda się wejść nikczemnikom - bramę bowiem zatarasują ich skamieniałe ciała. Choć minęły wieki, członkowie Straży Abzu raz po raz udowadniają, że duch templariuszy nie zginął na zawsze. Jednostka składa się z doskonale wytrenowanych mężczyzn i kobiet rekrutujących się głównie z rasy Trytonów. Odziani w zbroje z najtwardszego koralu i uzbrojeni w pochodzące ze starożytnych zbrojowni glewie, z nieugiętą dyscypliną dziesiątkują każdego wroga, który zagrozi Abzu i jego mieszkańcom.

Bezimienni
Typ jednostki: Szybka
Koszt produkcji: 2 Zasoby Ludzkie, 1 Biomasa, 1 Towary Luksusowe
Koszt utrzymania: 1 Biomasa
2/2
Szybkość (z typu)
Specjalizacja: Piechota Szturmowa +1
Specjalizacja: Piechota Dystansowa +1
Pancerz: Piechota Szturmowa +1
Opis: "Wojna to najbardziej barbarzyńskie i najmniej skuteczne narzędzie prowadzenia polityki zagranicznej, gdy jednak nie da się zażegnać konfliktu, wezwij Bezimiennych." - powiedział niegdyś jeden z wielkich syrenich mędrców i doradca Ukrytego Króla Endu II, Konfusszezar, określając Bezimiennych najskuteczniejszym narzędziem prowadzenia walki zbrojnej. Choć ci wywodzący się z Wodników, doskonale wyszkoleni zabójcy na pierwszy rzut oka mogą sprawiać wrażenie niezgrabnych i ociężałych, na polu walki poruszają się z zadziwiającą zwinnością, uśmiercając kolejnych wrogów pojedynczymi cięciami potężnych, starożytnych sztyletów. Odziewają się w postrzępione, czarne narzuty z wplecionymi w nie trującymi wodorostami.

Podniesieni
Typ jednostki: Piechota Szturmowa
Koszt produkcji: -
Koszt utrzymania: -
1/2 (ale zaraz przywołam Leper Gnoma i Webspinnera, a w trzeciej turze kolejnego Webspinnera i Mad Scientista, to jednostka urośnie trochę większa)
Nieugięty: odporny na zmęczenie
Nieustraszony: odporny na zmiany morale powodowane strachem
Podniesiony: jeśli oddział zostanie rozbity, może okazać się możliwe odtworzenie go samoistne, lub przy użyciu maga krwi
Zablokowany

Wróć do „Zachód”