ExoTech
: 2014-09-25, 16:13
Nazwa frakcji: ExoTech
Surowce do produkcji jednostek: metal, zasoby ludzkie, energia
Surowiec do utrzymania jednostek: biomasa, energia
Surowce do produkcji budynków: metal, materiały budowlane, energia
Preferowany typ terenu: równiny/teren uprzemysłowiony
Specjalizacja: jednostki ciężkie
Logo:
Przywódca:
Prof. Galahad Tone
0/4, szybki, dyplomata +1
Inni dowódcy:
Mike Roorke
0/4, szybki, szpieg
Bonus Startowy: Przyjaciel[Elfy]
Jednostki:
1. Piechur
Typ: j. szybka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 1 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. ciężkie
2/2
Opis: Podstawowa jednostka zwiadowcza ExoTech. Jest to człowiek wyposażony w lekko opancerzony egzoszkielet wzmacniający nogi - pozwala to na znacznie szybsze przemieszczanie się na polu bitwy. W zwarciu piechurzy używają broni białej - mieczy, a na krótki dystans małych karabinów.
2. Egzoszkielet
Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. latające
3/3
Opis: Pierwszy w pełni militarny projekt ExoTech. Znacznie wolniejszy i lepiej opancerzony niż piechur. W zwarciu polega na tarczy i sile pięści. Do walki na krótki dystans służy karabin z granatnikiem (8 granatów).
3. Działo mobilne
Typ: j. cieżka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: zasięg +1
4/1
Opis: By służyć w tej jednostce należy wykazać się siła woli, gdyż lekkie opancerzenie i duża siła ognia przyciągają uwagę wroga. Ta wersja egzoszkieletu wzmacnia kończyny, by pokaźnych rozmiarów broń nie sprawiało problemów operatorowi.
4. Ścigacz
Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: szybkość
3/3
Opis: Jednostka szybkiego reagowania. W razie zbliżającego się zagrożenia ścigacze mają związać wroga walką, aż przybędą główne siły.
Historia frakcji:
ExoTech wywodzi się z Fasel - głównego miasta nadmorskiej prowincji. To właśnie tu dorastali i kształcili się założyciele organizacji. Wysokie uprzemysłowienie terenu uformowało ich wizję przyszłości: chcieli wzmocnić rasę ludzką bez ingerencji w organizm. Pierwszym krokiem ku temu celowi było opracowanie egzoszkieletu Piechur. Kolejne projekty były rozwinięciem tej idei.
ExoTech jest organizacją zrzeszającą naukowców, jednakże posiada również siły zbrojne, by móc chronić tych, którzy powierzyli jej swe bezpieczeństwo. Głównym kierunkiem rozwoju jest tworzenie egzoszkieletów, lecz od niedawna niewielka grupa rozważa zainteresowanie się magią - zjawiskiem trudnym do wytłumaczenia i nad wyraz interesującym bo korzystającym z nieznanego dotąd źródła energii - many.
Przez długi czas ExoTech nie mieszał się do spraw wychodzących poza chronione przez siebie tereny, lecz niespokojne czasy i coraz częste zetknięcia z magią spowodowały, że organizacja nie mogła dłużej pozostawać bierna no to, co dzieje się w świecie.
Surowce do produkcji jednostek: metal, zasoby ludzkie, energia
Surowiec do utrzymania jednostek: biomasa, energia
Surowce do produkcji budynków: metal, materiały budowlane, energia
Preferowany typ terenu: równiny/teren uprzemysłowiony
Specjalizacja: jednostki ciężkie
Logo:
Przywódca:
Prof. Galahad Tone
0/4, szybki, dyplomata +1
Inni dowódcy:
Mike Roorke
0/4, szybki, szpieg
Bonus Startowy: Przyjaciel[Elfy]
Jednostki:
1. Piechur
Typ: j. szybka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 1 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. ciężkie
2/2
Opis: Podstawowa jednostka zwiadowcza ExoTech. Jest to człowiek wyposażony w lekko opancerzony egzoszkielet wzmacniający nogi - pozwala to na znacznie szybsze przemieszczanie się na polu bitwy. W zwarciu piechurzy używają broni białej - mieczy, a na krótki dystans małych karabinów.
2. Egzoszkielet
Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. latające
3/3
Opis: Pierwszy w pełni militarny projekt ExoTech. Znacznie wolniejszy i lepiej opancerzony niż piechur. W zwarciu polega na tarczy i sile pięści. Do walki na krótki dystans służy karabin z granatnikiem (8 granatów).
3. Działo mobilne
Typ: j. cieżka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: zasięg +1
4/1
Opis: By służyć w tej jednostce należy wykazać się siła woli, gdyż lekkie opancerzenie i duża siła ognia przyciągają uwagę wroga. Ta wersja egzoszkieletu wzmacnia kończyny, by pokaźnych rozmiarów broń nie sprawiało problemów operatorowi.
4. Ścigacz
Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: szybkość
3/3
Opis: Jednostka szybkiego reagowania. W razie zbliżającego się zagrożenia ścigacze mają związać wroga walką, aż przybędą główne siły.
Historia frakcji:
ExoTech wywodzi się z Fasel - głównego miasta nadmorskiej prowincji. To właśnie tu dorastali i kształcili się założyciele organizacji. Wysokie uprzemysłowienie terenu uformowało ich wizję przyszłości: chcieli wzmocnić rasę ludzką bez ingerencji w organizm. Pierwszym krokiem ku temu celowi było opracowanie egzoszkieletu Piechur. Kolejne projekty były rozwinięciem tej idei.
ExoTech jest organizacją zrzeszającą naukowców, jednakże posiada również siły zbrojne, by móc chronić tych, którzy powierzyli jej swe bezpieczeństwo. Głównym kierunkiem rozwoju jest tworzenie egzoszkieletów, lecz od niedawna niewielka grupa rozważa zainteresowanie się magią - zjawiskiem trudnym do wytłumaczenia i nad wyraz interesującym bo korzystającym z nieznanego dotąd źródła energii - many.
Przez długi czas ExoTech nie mieszał się do spraw wychodzących poza chronione przez siebie tereny, lecz niespokojne czasy i coraz częste zetknięcia z magią spowodowały, że organizacja nie mogła dłużej pozostawać bierna no to, co dzieje się w świecie.