ExoTech

Zablokowany
Awatar użytkownika
Ranjir
Posty: 620
Rejestracja: 2013-05-08, 21:41

ExoTech

Post autor: Ranjir »

Nazwa frakcji: ExoTech
Surowce do produkcji jednostek: metal, zasoby ludzkie, energia
Surowiec do utrzymania jednostek: biomasa, energia
Surowce do produkcji budynków: metal, materiały budowlane, energia
Preferowany typ terenu: równiny/teren uprzemysłowiony
Specjalizacja: jednostki ciężkie
Logo:
obrazek

Przywódca:
Prof. Galahad Tone
obrazek

0/4, szybki, dyplomata +1
Inni dowódcy:
Mike Roorke
obrazek

0/4, szybki, szpieg
Bonus Startowy: Przyjaciel[Elfy]
Jednostki:
1. Piechur
obrazek

Typ: j. szybka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 1 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. ciężkie
2/2

Opis: Podstawowa jednostka zwiadowcza ExoTech. Jest to człowiek wyposażony w lekko opancerzony egzoszkielet wzmacniający nogi - pozwala to na znacznie szybsze przemieszczanie się na polu bitwy. W zwarciu piechurzy używają broni białej - mieczy, a na krótki dystans małych karabinów.

2. Egzoszkielet
obrazek

Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal
Utrzymanie: 1 biomasa
Wrażliwość: j. latające
3/3

Opis: Pierwszy w pełni militarny projekt ExoTech. Znacznie wolniejszy i lepiej opancerzony niż piechur. W zwarciu polega na tarczy i sile pięści. Do walki na krótki dystans służy karabin z granatnikiem (8 granatów).

3. Działo mobilne
obrazek

Typ: j. cieżka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: zasięg +1
4/1

Opis: By służyć w tej jednostce należy wykazać się siła woli, gdyż lekkie opancerzenie i duża siła ognia przyciągają uwagę wroga. Ta wersja egzoszkieletu wzmacnia kończyny, by pokaźnych rozmiarów broń nie sprawiało problemów operatorowi.

4. Ścigacz
obrazek

Typ: j. ciężka
Produkcja: 1 zasoby ludzkie, 2 metal, 1 energia
Utrzymanie: 1 energia
Cechy: szybkość
3/3

Opis: Jednostka szybkiego reagowania. W razie zbliżającego się zagrożenia ścigacze mają związać wroga walką, aż przybędą główne siły.

Historia frakcji:
ExoTech wywodzi się z Fasel - głównego miasta nadmorskiej prowincji. To właśnie tu dorastali i kształcili się założyciele organizacji. Wysokie uprzemysłowienie terenu uformowało ich wizję przyszłości: chcieli wzmocnić rasę ludzką bez ingerencji w organizm. Pierwszym krokiem ku temu celowi było opracowanie egzoszkieletu Piechur. Kolejne projekty były rozwinięciem tej idei.
ExoTech jest organizacją zrzeszającą naukowców, jednakże posiada również siły zbrojne, by móc chronić tych, którzy powierzyli jej swe bezpieczeństwo. Głównym kierunkiem rozwoju jest tworzenie egzoszkieletów, lecz od niedawna niewielka grupa rozważa zainteresowanie się magią - zjawiskiem trudnym do wytłumaczenia i nad wyraz interesującym bo korzystającym z nieznanego dotąd źródła energii - many.
Przez długi czas ExoTech nie mieszał się do spraw wychodzących poza chronione przez siebie tereny, lecz niespokojne czasy i coraz częste zetknięcia z magią spowodowały, że organizacja nie mogła dłużej pozostawać bierna no to, co dzieje się w świecie.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: ExoTech

Post autor: Glau »

Prowincja początkowa: Przemysłowy teren do nazwania przez gracza
Budynki:
  • Blokowisko: +1 Zasobów ludzkich na turę
  • Elektrownia wodna: + 2 Energii na turę
  • Elektrownia wodna: + 2 Energii na turę
  • Obóz rybaków: +2 Biomasy na turę
  • Obóz szkoleniowy: Umożliwia produkcje jednostek wymienionych w początkowym poście
  • Twierdza główna
Niewykorzystane pola:
  • [2]Tereny mieszkalne [Zasoby ludzkie]
  • [2]Tereny łowne[Biomasa]
Budynki możliwe - wydobywcze:
  • Blokowisko- 2 Metalu, 4 materiałów budowlanych
  • Kopalnia - 4 materiałów budowlanych, 2 Energii
  • Obóz - 1 Metalu, 3 materiałów budowlanych, 2 Energii
  • Elektrownia wodna: 5 materiałów budowlanych
Budynek do pozyskiwania innych dóbr może zostać dołączony do listy po pozyskaniu dostępu do złóż.

Jednostki początkowe:
  • [2]Piechur
Łączny koszt utrzymania: 2 biomasy
Zasoby, składowane w twierdzy:
  • Energia[8]
  • Biomasa[4]
  • Zasoby ludzkie[2]
  • Towary luksusowe[2]
Sąsiedztwo:
Północ:
[Informacje: Tereny|Wybrzeże północne: istnienie] Zajmowane przez księstwo Cindar ziemie. Słyną ze świeżych ryb oraz sprowadzanych z daleka przypraw.
[Informacja:Rasy|Cindar: istnienie]W większości zamieszkiwane przez ludzi księstwo prosperuje dzięki handlowi z ziemiami zewnętrznymi. Mimo dużej rozpiętości terytorialnej, dostęp do niektórych wynalazków przywożonych zza wód daje mu silną pozycję militarną.
Wschód:
[Informacja:Tereny|Równina krwawych kamieni: istnienie]Pole olbrzymiej bitwy jaka rozegrała się pomiędzy Cindarem a Elfami. Znana z małych, czerwonych kwiatków porastających groby poległych.
[Informacja:Tereny|Równina krwawych kamieni: klątwa]Ta informacja została udzielona dzięki dowódcy szpieg.
Południe:
[Informacja:Tereny|Gilanga: istnienie]Średnio uprzemysłowione tereny słyną z eksportowanego za morze jedwabiu. Są silną pozycją obronną.
[Informacja: Rasy|Lud Gilanga: istnienie]Mieszkańcy tych ziem rzadko widują gości. Chodzą jednak słuchy, że jest to rasa znakomitych strzelców, którzy mieszkają w domach ze szkła i stali.
[Informacja: Tereny|Bursztynowe wybrzeże: istnienie]Niezwykle bogate miejsce utrzymujące równowagę pomiędzy Gilangą a Cindarem. Wydobywane są tam głównie ropa i bursztyn.
[Informacja: Rasy|Wolne miasto Nar: istnienie]Potężna, opływająca bogactwami forteca. Utrzymuje się głównie z handlu.
[Informacja:Tereny|Bursztynowe wybrzeże: konflikt]Ta informacja została udzielona dzięki dowódcy[dyplomata]
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: ExoTech

Post autor: Glau »

Stan dla prowincji początkowej na turę 2:
Przychód na turę:
  • +2 Zasobów ludzkich na turę
  • +8 Energii na turę
  • +4 Biomasy na turę
  • +2 Materiałów budowlanych na turę
Zasoby wydane na utrzymanie jednostek: Biomasa[2]

Zasoby w składzie na turę 2:
  • Energia[16]
  • Biomasa[6]
  • Zasoby ludzkie[4]
  • Towary luksusowe[5]
  • Materiały budowlane[8]
Jednostki w prowincji na turę 2:
  • [2]Piechur
  • [1]Podniesieni wojownicy
Tokeny reputacji (mimochodem, dla informacji)
  • [1]Fern'Ial
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Zablokowany

Wróć do „Zachód”