Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Istotne kwestie dotyczące rozwoju i bezpieczeństwa Borysady.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Gruby »

Podstawowe założenia: Akcja dzieje się w świecie fantasy z elementami rozwiniętej technologii (prymitywne pistolety, zasilane kryształami i magią mechanizmy, konstrukty itd.). Kraina w której znajduje się Arena Tryumfu Żelaznego Ognia jest ziemią rządzoną przez Magów Protektorów. To właściwie jedyny kawałek ziemi na którym panuje względny pokój. Poza nim toczą się międzyrasowe bitwy – będące zresztą dla was źródłem niewolników i gladiatorów.
Jesteście „Mistrzem Gladiatorów”, jednym z ośmiu Mistrzów Areny, którzy wystawiają do walk swoich gladiatorów. Wasze zadanie jest proste – wygrywać walki, udupiać innych Mistrzów. Wasze poczynania obserwują tłumy fanów, widzów i arystokratów. Do swojej dyspozycji na samym początku będziecie mieli trzech gladiatorów – taka była decyzja Magów Protektorów, by, ze względu na „wymianę” paru Mistrzów Gladiatorów (jeden został otruty, drugiemu wbito nóż w plecy...) i brak zainteresowania widzów, nieco ożywić zawody i wyrównać poziom.
Ogólnie, najważniejszymi punktami rozgrywki będą: 1. Walki na arenie i pięcie się na szczycie Rankingu Areny, 2. Spiskowanie i udupianie innych Gladiatorów, 3. Handel gladiatorami i szkolenie ich, 4. Wykonywanie misji od Magów Protektorów i innych arystokratów, którzy mogą się odwdzięczyć kasą, 5. Ewentualnie prowadzenie własnej działalności gospodarczej na której będziecie trzepać hajsy.

Mistrz Gladiatorów – tak jak napisałem na początku, waszą główną postacią będzie Mistrz Gladiatorów. Stworzycie go od podstaw, wybierając mu rasę (dostępnych będzie 10 ras), specjalizację (łącznie będzie około 21 połączeń specjalizacji), atrybuty, umiejętności i inne cechy. Jako Mistrz Gladiatorów jesteście kimś w rodzaju celebryty, którego ruchy obserwowane są przez całą krainę. Osobą poważaną wśród prostego ludu, chociaż nie zawsze mogącą się cieszyć dobrą reputacją pośród arystokracji. Mistrzowie Gladiatorów są w hierarchii społecznej wyżej od mieszczan, ale niżej od wysoko urodzonych.
Mistrzów Gladiatorów jest ośmiu i wszyscy zaczynają z taką samą liczbą podwładnych. Każdy z nich ma swoją część areny, gdzie może szkolić niewolników i żyć w luksusach.
PS: Jeżeli zabraknie wam gladiatorów, wtedy możecie sami stoczyć walkę na arenie.
Gladiatorzy – podobnie jak mistrzowie gladiatorów, korzystają z kombinacji sześciu specjalizacji. Gladiatora możecie albo stworzyć samemu albo wybrać trzech z wylosowanych dziewięciu. Wylosowani gladiatorzy będą mieli dodatkowy punkt atrybutu, dodatkową umiejętność i będzie szansa, że będą rasy "niestandardowej". To wasi oddani słudzy, którzy wykonają większość rozkazów bez mrugnięcia okiem. Każdy z nich ma swoją własną osobowość oraz charakterystyczne umiejętności. Możecie ich kupować na targu, otrzymywać za zasługi od arystokracji lub Protektorów, „kraść” innym Mistrzom lub zdobywać podczas misji i questów. Gladiatorzy nie muszą służyć wam tylko do walki. Jeżeli trafi się jakiś gladiator z unikalnymi umiejętnościami rzemieślniczymi, możecie na przykład zaprząc go do wykonywania jakichś garnków czy chuj wie czego, i otworzyć sklep, z którego będziecie mieli stały dochód. Będą oni też wykonywać misje, bo przecież nie po to ich kupowaliście, by teraz mieli się opierdalać.

Arena – Na arenie będziecie mogli toczyć walki. Możecie wyzywać się nawzajem kiedy tylko chcecie, w dodatku co jakiś czas organizowane będą turnieje, obowiązkowe dla wszystkich Mistrzów (dlatego lepiej abyście mieli zawsze jakiegoś gladiatora bez misji w zapasie). Na Arenie funkcjonuje Ranking, który został ostatnimi czasy wyzerowany. System jest prosty – za zwycięstwo dostajesz punkty. Za przegraną lub odrzucenie czyjegoś wyzwania – tracisz. Osoba mająca najwięcej punktów otrzymuje zazwyczaj nagrody od arystokracji i Protektorów. Ilość otrzymanych punktów zależy od widowiskowości pojedynku. Osoba na pierwszym miejscu otrzymuje stałą zapłatę za swój sukces. Oczywiście za każde zwycięstwo również otrzymacie zapłatę. Co jakiś czas odbywać się też będą "walki specjalne".
PS: Za oszczędzenie życia gladiatora przeciwnika otrzymujecie więcej punktów i zapłaty niż za jego zabicie. Czasami lepiej będzie oszczędzić życie przeciwnika by wspiąć się wyżej w rankingu.

Rasy i specjalizacje: Do wyboru będzie dziesięć ras. Każda z nich ma inne premie do specjalizacji i odpowiedni ich wybór może wam w przyszłości ułatwić grę. Dostępne rasy to: Ludzie (no), Księżycowe elfy (wysoko rozwinięta rasa, specjalizująca się w magii i nowoczesnych technologiach), Krasnoludy (krasnolud jaki jest, każdy widzi), Orkowie (znani w świecie jako nomadzi z pustyń, są silni i spostrzegawczy), Lud Mrozu (tacy barbarzyńscy nordowie), Amazonki (baby z jajami), Miāomiāo (catgirle), Kabutomushi (honorowi wojownicy przypominający owady, a konkretniej – żuki), P'orc (małe, urocze świnki) i Koboldy (małe jaszczury).
Jeśli chodzi o specjalizacje aka klasy, do wyboru będzie ich sześć: Lekki (zwinność/szybkość), Średni (siła), Ciężki (wytrzymałość) – te trzy specjalizacje odnoszą się do uzbrojenia. Walczący lekką bronią to łotry, posługujące się nożami i lekkimi mieczami. Noszący średnie zbroje to osobnicy z normalnymi mieczami, włóczniami, tarczami etc. Ciężkozbrojni okuci są w ciężkie zbroje płytowe lub półpłytowe. Poza tymi trzema, są jeszcze trzy inne specjalizacje. Klasy: Dystansowe (percepcja), Magiczne (magia) i Techniczne (inteligencja).
Jak zapewne spostrzegliście, poza specjalizacją są też atrybuty: siła, wytrzymałość, zwinność/szybkość, inteligencja, percepcja, magia. Określają one mniej więcej poziom zaawansowania umiejętności waszych postaci i gladiatorów.
Będzie można wybrać dwie specjalizacje (wtedy z każdej dostanie się po 1 punkcie do statystyk za które odpowiadają) lub jedną (wtedy 2 punkty do danej statystyki). Poza tym na początku rozgrywki będziecie mogli sami rozdać punkty z puli. Zostanie to przedstawione dokładniej przy opisie tworzenia karty postaci.
Pieniądze: będziecie mieli pieniądze. Będziecie mogli je wydawać. Łał.

Misje: Co jakiś czas arystokraci i Protektorzy mogą wam zlecić misje. Zabij smoka, znajdź lek na wągry itd. Od was zależy czy je przyjmiecie, jednak misje zlecane przez Magów Protektorów mogą wpływać na waszą pozycję w rankingu. Misje są jednym ze źródeł zarobków i zdobywania nowych gladiatorów.

System turowy: W przeciwieństwie do Borysady v7 i v9, nie ma tutaj planów, które trzeba rozpisywać po skończeniu innych sesji. To co możecie zrobić zależy od gladiatorów. Pojedynczy gladiatorzy mogą uczestniczyć tylko w jednym wydarzeniu naraz. Jeżeli wyślecie gladiatora na arenę, to będziecie mogli podejmować nim akcję dopiero gdy skończy się walka. To samo się stanie, gdy wyślecie go na misję. Jeżeli oddelegujecie go do sprzedaży lub treningu, będziecie mogli go w każdej chwili użyć do czegoś innego, chociaż wtedy możecie zaprzepaścić zysk (zasada jest prosta – im dłużej gladiator trenuje/zajmuje się rzemiosłem, tym macie z tego większe zyski. Proste. Jeżeli przerwiecie mu po dwóch dniach od wysłania go do roboty, to chuja dostaniecie, a nie kasę). Tak samo wygląda sprawa z waszym Mistrzem. O ile może on wysyłać gladiatorów do zadań w każdym momencie, to samemu również może podjąć się tylko jednej misji naraz.
Na targu możecie kupować w każdym momencie, tak samo jak zgłaszać się do turniejów lub dyskutować z innymi Mistrzami.

Targ: Na targu będą się co jakiś czas pojawiały nowe oferty z gladiatorami lub artefaktami. Po pojawieniu się oferty, odbędzie się licytacja. Wygrywa ten kto da najwięcej. Proste.
Spiskowanie: Arena jest miejscem gdzie Mistrzowie Gladiatorów nie tylko trenują swoich niewolników, ale też dbają o to, by przeciwnicy nie dysponowali... optymalną formą. ]Wszelkie trucizny, podstępy, spiskowanie z arystokracją, podjudzanie gladiatorów przeciw swoim panom dozwolone tak długo jak nikt cię nie odkryje. Gdy jednak dasz się przyłapać i ktoś ma dowody na twoje niechlubne uczynki, otwierany jest Sąd Żelaznego Ognia. Jeżeli udowodni ci się podstępne działanie lub zabicie jakiegoś gladiatora poza areną, wtedy zazwyczaj ceną jest utrata punktów w Rankingu, odszkodowanie pieniężne lub uśmiercenie w zamian któregoś z twoich gladiatorów. Jeżeli jednak udowodnione ci zostanie zabójstwo innego Mistrza... wtedy ceną może być nawet twoja głowa.
PS: Jeżeli będziecie mieli taką możliwość, to warto wybrać sobie gladiatora, który potrafi rozpoznawać trucizny. Naprawdę warto.

To... ktoś chętny?
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Mark Subintabulat »

Ad. Gladiatorzy
1. Co to znaczy rasa "niestandardowa"?
2. Ogólnie mam takie podejrzenia złe, że losując całość gladiatora pojawią się takie rzeczy w jego charakterze jak: a)zachcianka - musisz mu zrobić własnoustnie loda przed każdą walką żeby raczył się bić b) jeżeli się zdenerwuje zamyka się w lochu i tnie się po rękach alternatywnie sra na najbliższą postać c) itp.
Dlatego czy mógłbyś przed rozpoczęciem gry wylosować 9 gladiatorów jako przykłady jak to będzie wyglądać żeby gracz mógł wiedzieć na co się pisze jeżeli wybierze ten sposób otrzymania początkowych wojowników.
3. Czy Gladiatorzy to niewolnicy czy wolni ludzi z którymi zawarło się kontrakt czy jeszcze coś innego?
4. Czy tylko gladiatorzy mogą wykonywać misje? Czy mogą najmować do pomocy za moje pieniądze innych najemników etc.?

Ad. Arena - "Możecie wyzywać się nawzajem kiedy tylko chcecie"
1.Jak wygląda system wyzywania? Chodzi mi o stronę mechaniczną.
a)Będzie jakiś ogólnodostępny temat z tym. Czy należy "wejść" komuś do jego działu i mu to zakomunikować czy jeszcze inaczej.
b) Ile czasu ma wyzwany na udzielenie odpowiedzi wyzywającemu?
c) Co stanie się jeżeli Panda ma jednego wolnego gladiatora i wyzwie Chromego, który nie odpowiada przez najbliższe godziny i wtedy zostaje wyzwany[Panda] przeze mnie, ale wówczas Panda nie odpowiada bo gra w właśnie w LoLa i nie wie o tym fakcie bo nie ma go na borysadzie. Następnie reszta graczy też go wyzywa i nagle pojawia się Chromy z odpowiedzią "spoko xd" i po chwili Panda wchodzi na borysadę i ma 4 wyzwania od innych graczy, zaakceptowane wyzwanie od Chromego i 1 gladiatora.

2. "Na Arenie funkcjonuje Ranking, który został ostatnimi czasy wyzerowany.
System jest prosty – za zwycięstwo dostajesz punkty.
Za przegraną lub odrzucenie czyjegoś wyzwania – tracisz. - tyle samo pkt traci się za przegraną jak i nie podjęcie pojedynku?
Osoba mająca najwięcej punktów otrzymuje zazwyczaj nagrody od arystokracji i Protektorów. - w którym momencie? w momencie zmiany lidera? co jakiś regularny czas - jeżeli tak to jak go się określa skoro nie ma tur?
Ilość otrzymanych punktów zależy od widowiskowości pojedynku. - liczy się od ilości widzów czy tego jak dobra była walka?
Osoba na pierwszym miejscu otrzymuje stałą zapłatę za swój sukces. - w którym momencie? w momencie zmiany lidera? co jakiś regularny czas - jeżeli tak to jak go się określa skoro nie ma tur?
Oczywiście za każde zwycięstwo również otrzymacie zapłatę
Co jakiś czas odbywać się też będą "walki specjalne"." - czym będą te walki specjalne i jakie będą panujące tam zasady"
3. Czy za porażkę/nie podjęcie walki będzie się zawsze tracić tyle samo punktów?
4. Czy wyzywa się gladiatora czy Mistrza?

Ad. Rasy i specjalizacje:
1. Czy podasz konkretnie jakie bonusy wynikają z faktu posiadana gladiatora w konkretnych rasach.
2. Czy nie posiadając specjalizacji, która daje bonusu do konkretnego atrybutu można go będzie rozwijać na takich samych zasadach jak rozwijanie atrybutu do którego mamy bonus ze specjalizacji. Jeżeli nie to jak to na czym będą polegać różnice?

Ad. Misje - "Co jakiś czas arystokraci i Protektorzy mogą wam zlecić misje. Zabij smoka, znajdź lek na wągry itd. Od was zależy czy je przyjmiecie, jednak misje zlecane przez Magów Protektorów mogą wpływać na waszą pozycję w rankingu. Misje są jednym ze źródeł zarobków i zdobywania nowych gladiatorów."

Ogólnie to byłbym za tym żeby to wyjebać, bo nie wiem w końcu czy jesteśmy gladiatorami czy najemnikami ale dla poprawności bądźmy merytoryczni:
1. Jak będą ogłaszane te misje? Przyjdzie do nas ktoś i będzie szeptał do ucha? To będą publiczne informacje dla wszystkich graczy? Czy będzie jakaś pula, z której się je będzie wybierać?
2. Czy będzie można wykonywać misje wspólnie?
3. Jak wykonanie misji od Magów Protektorów może wpłynąć na pozycję w rankingu? Dopiszą nam po prostu punkty?

Ad. System turowy:
1. Czy do sprzedaży garnków można zatrudnić jakiegoś ciecia czy to koniecznie będzie musiał być gladiator?

Ad. Targ

"Na targu możecie kupować w każdym momencie, tak samo jak zgłaszać się do turniejów lub dyskutować z innymi Mistrzami.

Targ: Na targu będą się co jakiś czas pojawiały nowe oferty z gladiatorami lub artefaktami. Po pojawieniu się oferty, odbędzie się licytacja. Wygrywa ten kto da najwięcej. Proste." - czyli chodzi Ci o to, że jak będzie dostawa towaru na targ i odbędzie się tam licytacja to nie musimy mieć żadnego wolnego gladiatora a nawet nasz Mistrz Areny może być zajęty a i tak będziemy mogli na takich samych zasadach brać w niej udział?

Ad. Spiskowanie
1. Jak można kogoś otruć? Trzeba wykorzystać do tego celu gladiatora albo Mistrza Areny żeby się pofatygowali i to zrobili? Skąd brać truciznę?

2. Sąd Żelaznego Ognia -
a) Jak wygląda skład sądu, kim są sędziowie?
b) W oparciu o co ten sąd orzeka?


Na razie to wszystko.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Gruby »

Odp. Gladiatorzy

1. Rasa niestandardowa to rasa inna od dziesięciu przedstawionych w punkcie "Rasy i specjalizacje". Może być to na przykład inteligentne zwierzę, minotaur, harpia, nieumarły, szczurołak, goblin itd. Są one wyjątkowe na arenie i rzadko spotykane, a przez to, niezależnie od wartości bojowej - cenne.

2. Wylosowany charakter postaci nie będzie uniemożliwiał wam gry postacią. Może wam się trafić kapryśny lub masochistyczny gladiator, ale jego cechy nie będą na tyle wyolbrzymione, że będzie srał na kogoś lub że odetnie sobie penisa.
Mogę wylosować teraz parę przykładowych gladiatorów. Gdy skończę ci odpisywać, wkleję kolejny post w temacie z paroma wylosowanymi gladiatorami, abyście mogli zobaczyć jak to będzie mniej więcej wyglądać.

3. W tym uniwersum gladiatorami zostają tylko niewolnicy. To jak będą "wolni" zależy od Mistrza do którego należą. Może on równie dobrze dać im zakwaterowanie w dobrych, ładnych komnatach, jak i w ciasnych klatkach gdzie będą żyli o chlebie i wodzie. Zazwyczaj jednak, niewolnicy traktowani są dobrze. Bądź co bądź są ważną inwestycją.

4. Sądzę, że wprowadzenie paru grup najemników które będą wykonywały misje nie będzie problemem. Za swoje usługi będą sobie kazali słono płacić i nigdy nie będziesz wiedział, czy jakiś inny Mistrz ich nie podkupił, aby spierdolili misję. Ale w sumie czemu nie.

Odp. Arena
1. Będzie ogólnodostępny temat. Na przyjęcie lub odrzucenie wyzwania będzie około tygodnia. Jeżeli Panda zostanie wyzwany mając tylko jednego gladiatora, wtedy jego gladiator zostanie "zaklepany". Krótko mówiąc, nie będzie mu można rzucić wyzwania w związku z tym, że nie będzie miał gladiatorów do wystawienia, aż do momentu odpisu Chromego.

2. -Za przegraną traci się mniej punktów. Chociażby z tego powodu, że poza punktami możesz stracić przy okazji gladiatora.
-Co jakiś regularny czas. Po prostu od czasu do czasu, co tydzień, co dwa tygodnie, będziecie dostawali zastrzyk pieniędzy lub niespodziewane nagrody. Nie jest jasno określone kiedy je dostaniecie ani w jakiej formie, chyba że Protektorzy lub arystokracja to ogłoszą.
-Od tego jak dobra była walka.
-Tak jak przy odpowiedzi na drugie pytanie.
-Walki specjalne mogą być na przykład pojedynkiem gladiatorów z jakimś dzikim zwierzęciem lub właśnie turniejem o innych zasadach niż klasyczna walka (np. bieg lub pojedynek na wąskiej kładce). Ich zasady będą wyjaśniane przy przekazywaniu informacji o turnieju, chyba że będą one tajne bo tego będzie wymagała konkurencja (XD).

3. Nie. Punkty za porażkę będą zależeć od widowiskowości walki i waszej pozycji w rankingu. Im wyższa pozycja w rankingu tym więcej tracicie punktów.

4. Wyzywa się Mistrza, który wystawia gladiatora.

Odp. Rasy i specjalizacje
1. Tak, podam, gdy zbierze się wystarczająco osób do gry - przy opisie tworzenia kart postaci.
2. Tak, będzie można. Specjalizacja daje ci po prostu większą znajomość i przy niejasnych sytuacjach na arenie będzie miała decydującą rolę. Jedynie specjalizacja w Magii i Technologii są bezwzględnie wymagane by móc rzucać zaklęcia i tworzyć konstrukty.

Odp. Misje
Spoko, można wyjebać.
Ale jeżeli nie, to:
1. Większość będzie ogłaszana publicznie i będziecie mówili ogłaszającemu jakich gladiatorów byście chcieli dać. Ten wybierze najbardziej "suitable" do zadania. Czasami arystokracja będzie wam po cichu zlecała jakieś dodatkowe zadania.
2. Tak.
3. Tak, za dobre wykonywanie misji również by były dopisywane punkty. Poza tym wpływy u Protektorów i arystokracji oraz nagrody za misje, też piechotą nie chodzą.

Odp. System turowy
1. Koniecznie musi to być gladiator.

Odp. Targ
Tak.

Odp. Spiskowanie
1. Poza targiem niewolników będzie również targ na którym będziecie mogli kupować różne przedmioty i artefakty. Właśnie tam możecie zakupić potrzebne rzeczy. Możecie też je zdobyć na misjach lub w ramach nagród. Trucizny także.
Do otrucia kogoś możecie zatrudnić najemników, jednak nigdy nie wiecie czy nie zechcą oni się sprzymierzyć z waszym przeciwnikiem i wyjawić przed Protektorami, że chcieliście kogoś zabić. A wtedy dupa. Dlatego lepiej samodzielnie lub z pomocą gladiatorów kombinować. Będą organizowane przyjęcia i bale, będziecie mogli też zwyczajnie zakradać się do komnat przeciwników, jeżeli ci nie będą ich wystarczająco dobrze pilnowali.

2. a) składzie sądu zasiadają Magowie Protektorzy i arystokracja. Nie ma obrońcy z urzędu, chociaż możecie wynająć reprezentującego was adwokata.
b) W oparciu o dowody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Gruby »

Imię: Cornvalius
Wiek: 39 lat
Rasa: Człowiek
Specjalizacja: Magia i technika (Technomanta)

Cecha charakteru: Cornvalius sprawia wrażenie niewinnej i roztargnionej osoby.

Siła: 1 +1 (pula) = 2
Wytrzymałość: 1 + 1 (człowiek) = 2
Szybkość/Zwinność: 1 + 2 (pula) = 3
Percepcja: 1 + 1 (pula) = 2
Magia: 1 +1 (człowiek) + 1 (magia) + 1 (pula) = 4
Inteligencja: 1 + 1 (technika) = 2

Umiejętności:
-Walka bronią palną (lekka)
-Walka bronią palną (ciężka)
-Magia uzdrawiania
-Obsługa broni oblężniczej



Imię: Barder
Wiek: 55 lat
Rasa: Krasnolud
Specjalizacja: Ciężkozbrojny i Dystansowy (Strzelec ciężkozbrojny)

Cecha charakteru: Barder wydaje się gardzić tobą i często pyskuje, ale wykonuje polecenia bez zarzutu.

Siła: 1 + 1 = 2
Wytrzymałość: 1 + 1 (krasnolud) + 1 (ciężki) = 3
Szybkość/Zwinność: 1 + 1 = 2
Percepcja: 1 + 1 (dystansowy) + 1 = 3
Magia: 1 + 1 = 2
Inteligencja: 1 + 1 (krasnolud) + 1 = 3

Umiejętności:
-Walka kuszą
-Wyszkolenie w ciężkiej zbroi
-Odporność na trucizny
-Walka toporami


Imię: Veller
Wiek: 16 lat
Rasa: Człowiek
Specjalizacja: Magia (Mag)

Cecha charakteru: Veller ciągle chwali się swymi tryumfami i zasługami. To samochwała.

Siła: 1 + 1 = 2
Wytrzymałość: 1 + 1 (człowiek) = 2
Szybkość/Zwinność: 1 = 1
Percepcja: 1 + 2 = 3
Magia: 1 + 2 (mag) + 1 (człowiek) + 1 = 5
Inteligencja: 1 + 1 = 2

Umiejętności:
-Zielarstwo
-Magia iluzji
-Magia uzdrawiania
-Magia powietrza

PS: Będzie to bardziej storytelling, a statystyki tylko pomagają określić jaka jest różnica np. siły między postaciami i ogólnie jak postać się "prezentuje".
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Borys »

1. Dlaczego ras jest tak mało, podczas gdy w świecie Szyndlera, na którym powinieneś się wzorować, było 700? Czemu w ogóle Brodquest a nie Kryształy Czasu...
2. Mogę stworzyć Mistrza Gladiatorów mającego jakąś rasę nie z podanej listy, ale bez żadnych dodatkowych bonusów specjalnych?
3. Myślę, że mało kto będzie losował tu postacie przy takim systemie. Może daj możliwość tworzenia na przykład dwóch postaci + jednej wylosowanej (do wyboru z trzech) lub jednej wymyślonej i dwóch wylosowanych do wyboru z sześciu?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Gruby »

1. Bo nie miałbym odwagi próbować równać się do tak wybitnego pisarza i mistrza bitewniaków jak Szyndler. Poza tym mógłby mnie pozwać o naruszenie praw autorskich.

2. Nie.

3. Spoko. Prawdopodobnie wylosuję wam po prostu postaci. Jeżeli wam się nie spodoba żadna to zrobicie własne. No problemo.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Mark Subintabulat »

zajebista sesja, błyskawiczny kontakt z MG, polecam użytkownika
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Gruby »

co to za pedalski fiolet
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Mark Subintabulat »

a co podoba ci się?
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Arena Tryumfu Żelaznego Ognia - sesja gladiatorska

Post autor: Borys »

Przecież nawet uzasadnił czemu mu się podoba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy najwyższej wagi”