Wieczny Świat II - reklama

Istotne kwestie dotyczące rozwoju i bezpieczeństwa Borysady.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Auraxos
Posty: 182
Rejestracja: 2013-03-28, 14:40
Tytuł: Car Wielkorządca
Been thanked: 1 time

Wieczny Świat II - reklama

Post autor: Auraxos »

"Nadchodzi nowa era, era odrodzenia, era renesansu kultury remiańskiej. Przez setki lat najeżdżani, mordowani przez barbarzyńców z północy - Wizygotów oraz ze wschodu - Hunów powstajemy, my ostatni Remianie musimy zapewnić naszemu ludowi przywrócić dawne ziemie oraz zjednoczyć świat pod sztandarem Christo. Czas odnowić potęgę. RENOVATIO UNIVERSALIS REPUBLICA"
fragment senatorskiej przemowy Sewera "Reformatora"

Czas zaprezentować wszystkim odnowioną wersję gry PBF - Wieczny Świat (w skrócie WS). Startujemy w świecie stworzonym od nowa, z nowymi graczami i GMem.

Wieczny Świat jest grą w której sterujemy wykreowanym przez nas rodem senatorskim w Republice Remiańskiej, gdzie całkowita władza spoczywa w rękach Senatu.
Oprócz "senatorowania" posiadamy własne posiadłości - a więc Wieczny Świat jest także PBFem strategicznym. Możemy wypowiadać wojny wewnątrz Republiki, zawierać sojusze, grać dynastycznie. Dlaczego? Otóż w WS senatorowie są jednocześnie magnatami, jak w RONie tyle że z większymi kompetencjami. Czymże więc jest Republika? Jest to zlepek prywatnych państw magnackich, które cieszą się duża autonomią. Niemal każdy z magnatów (senatorów) ma ambicje by zjednoczyć Republikę pod swoim berłem. Kto tego dokona? Dołącz do gry i zrób to!
Kilka lat temu grupka znajomych z gimnazjum zapoczątkowała ideę Wiecznego Światu, wspólnie rozgrywaliśmy początkową edycję, jednak później nadeszła szkoła średnia, więcej nauki i trzeba było się przyłożyć by dostać się na studia sinologiczne, więc zarzuciliśmy rozgrywkę. Przez lata kiełkowania w mojej głowie pomysłu na tą grę postanowiłem spełnić to marzenie i zapoczątkować nową grę - Wieczny Świat II.

Co oferujemy?

Ciekawy świat
WS istniał już cztery lata temu, właśnie wtedy ułożyliśmy ze znajomymi pomysł na grę - wtedy też zostały stworzone podwaliny pod świat, który przedstawiony został w WS II. Oczywiście trochę go zmodyfikowałem, by gracze mieli wpływ na konstrukcję gry, w którą przecież oni mają grać, czyż nie?
Czynny udział w kształtowaniu gry
Na Wiecznym Świecie panuje zasada, że gdy gracz ma ciekawy pomysł na grę to wspólnie z resztą GMów rozpatrujemy go i po ewentualnym poprawieniu dodajemy do gry. Gra dla graczy musi być współtworzona przez gracza.
Gra dla każdego
Lubisz dworskie intrygi, strategię, politykę bądź fabularne opisy? W takim razie znajdziesz tu coś dla siebie. Płomienne rozprawy senatorów, dworskie intrygi, wojowniczy generałowie czy też rozwój kulturowy - to wszystko czeka na ciebie otworem! Graj bogatym kupcem, mecenasem sztuki, żołnierzem lub czym dusza zapragnie, jednak pamiętaj że nie może być to fach nieprawy, gdyż grasz senatorem - osobą publiczną.
Indywidualizm
Każde "prywatne państwo" konsultujemy z posiadającym je graczem. Masz jakiś pomysł na prowadzenie państwa? Chętnie go poznamy i zaakceptujemy.
Fabularyzacja
Chociaż posiadamy dość rozbudowaną mechanikę, to jednak stawiamy na snucie ekscytujących opowieści, piękne, długie i fabularne opisy.
Cel rozgrywki
Celem rozgrywki jest zdobycie władzy w Republice - od wojskowego przejęcie władzy, po zdobycie większości w Senacie przez twoją frakcję. Graj wg. własnego pomysłu a osiągniesz sukces
Grającego GMa
Nie, to nie żart. Istnieje ród będący niegrywalnym NPC, którym steruje GM. Dlaczego jednak GM gra? Żeby wychwycić luki w zasadach, nieuczciwe zachowania graczy bądź po prostu swoje błędy.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy najwyższej wagi”